2/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 9 429
  • 419

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Koska mun vuoro? Nyt vai no vastaan C-kasetti!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
PUNANEN!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Älä huuda korvaan. Tämä laatikko käy kyllä ahtaaksi. Voisiko järjestävä taho ohjata nuo edellisen kierroksen pelaajat katsomon puolelle?

Minä viereisestä kopista.
 

Liitteet

  • IMG_7815.jpeg
    IMG_7815.jpeg
    142,9 KB · kertaa luettu: 77

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onks se nyt mun vuoro?
Joku on roudannut mut tänne ylös, pelottaa enkä pöydän alta nää mitää, mut jos nyt on oikeesti mun vuoro niin näkyyks tää nyt Pirkolle?
Videonauhuri
Siis Seijalle tai Leenalle vai Riittako sää nyt oot?

Oliks nyt mun vuoro? No mää nyt vastasin kuitenkin ja menen jatkamaan päikkäreitä.
 

redpecka

Jäsen
Siellä sitten parin tunnin miettimisen jälkeen sai @Arnold vastattua ja @Kauko Viisas tykittikin samantien, en ehtinyt edes laittaa Arskalle Dingoa kuulokkeisiin.

Ja viimeisenä vuorossa @peksa , kysymys oli kummallinen jotain että:

Ai niin, täällähän piti kysyäkin jotakin. Otetaan helppo alkuun, tää on kyllä liian helppo. Kaikki tietää tämän. Eli mikä laite on kyseessä: vihje kuuluu…oottakaa kun laitan tuon mankan kiinni pöydällä. C-kasetilta kuuluu: ”Lähde Lappeenrantaan humppa sillä soi…”
No nyt! Vihje kuuluu: Siinä on out sekä in.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MUSTA!!!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sanokaa sille Ere Kokkoselle, että vähemmän viinaa, zoomia ja pomppivaa leikkausta, hankala seurata!
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nää nykyajan interaktiiviset tietovisat on kyllä niin nopeatempoisia että tällainen satunnainen seuraaja putoaa kyllä kärryiltä varsin. En usko että tällaiselle on tulevaisuutta. Ei tätä pelasta missit eikä tissit. Ei ihmismieli ole tarkoitettu ottamaan vastaan tällaista tietotulvaa tällaisella vauhdilla...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pää pyörii hurjaa vauhtia ja kaulan ympärillä on hulavanne. Ehtikö joku laskemaan kierrokset?
Ei ihme, että silmissä vilkkuvat vain musta ja punainen. Kohta se lyö sen kortin varmaan otsaansa.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tässä älämölössä saa edes päikkäreitä otettua. Taidan jatkaa päikkäreillä eli päiväkän... oliks tää kokoperheen ohjelma? Siis vuorossa päikkärit.

Vai onks taas mun vuoro?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Koska siirrytään pelaamaan nopeustesti-peliä tai hyppimään hyppynarulla?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös