Katso video ja Riitan selitykset ja ynnää ne yhteen!!Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mikä on tämä youtube ja miksi siinä on vuosi 2009?
Katso video ja Riitan selitykset ja ynnää ne yhteen!!Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mikä on tämä youtube ja miksi siinä on vuosi 2009?
Näyttäis että pyöritätte monen negatiivisen sadan juttua, kyllä semmoselle voi tulla jo naureskelemaan. Ei jumalauta, vihjeet on kryptisempiä kuin jostain Da Vinci koodista, tai sit tommosia että ”miehen nimi jossa on viis kirjainta”, kyllä se vaan niin on että TE OOTTE IHAN SAATANAN PASKOJA TÄSSÄ PELISSÄ!!!!!!!!!!!!!!Me pyöritetään monen tuhannen juttua, ja sä tuut tänne naureskeleen!
Mielestäni edelleen nolointa on, että tällä palstalla kaikki ei tajunnut teksiteeveetä. Mutta kyllä nämä uudet ketkä änkes koppiini on omaa tasoa paskuudellansa!!Näyttäis että pyöritätte monen negatiivisen sadan juttua, kyllä semmoselle voi tulla jo naureskelemaan. Ei jumalauta, vihjeet on kryptisempiä kuin jostain Da Vinci koodista, tai sit tommosia että ”miehen nimi jossa on viis kirjainta”, kyllä se vaan niin on että TE OOTTE IHAN SAATANAN PASKOJA TÄSSÄ PELISSÄ!!!!!!!!!!!!!!
PUNANENNNNNNNNN!!!!!!
Tässä ollaan suuremmoisen viisauden äärellä. Ei ole turhaan saanut 100 kertaa vuoden jatkoaikalaisen titteliä tämä.TE OOTTE IHAN SAATANAN PASKOJA TÄSSÄ PELISSÄ!!!!!!!!!!!!!!
Minä nukkuisin, mutta ei vaan pysty tässä älämölössä. Yleisö huutelee häiritsevästi - missä turvallinen tila?Kenen vuoro? Kuka nukkuu? Missä on Riitta?
Kenen vuoro? Kuka nukkuu? Missä on Riitta?
Saija Hakola: Riitta sukii jo Pertin hiuksia Lauttasaaressa. Minua pyydettiin välittämään seuraava viesti:Minä nukkuisin, mutta ei vaan pysty tässä älämölössä. Yleisö huutelee häiritsevästi - missä turvallinen tila?
Riitasta ei havaintoa. Varmaan sukii heposia.
Kumpi voitti?Huh huh olipas kova golf. Käytiin Speden kanssa kaikki 18 reikää läpi, yhdessä.
Kumpi voitti?
Ritu varmaan tarkentaa, mutta ei kait tämä nyt niin vakavaa ole. Spede potkii narupallolla jo mun paffilooraa.
Niin ja ennen kaikkea;
Öööööö... meillä päin Otavan tietosanakirjasarjaa kutsutaan hassusti sillä nimellä, eikö muka teilläpäin.Niin ja ennen kaikkea;
Mikä helvetin Wikipedia?
Sun vuoros.Kekän vuoro vastata? Mää tiiän tän vaikka onkin porilaista sisäsiittoista meininkiä. Vastaanko vai oonko hiljaa. Sanokaa nyt kuka vastaa. Kerrankin hereillä nii muut nukkuu tai vetää tinneriä kiduksiin (huhu) tai viinaa napaan (myös huhu).
Sanokaa ny!
Mulla on muuten Otavan tietosanakirja, kaikki 24 osaa ja pari lisäosaakin. Saaks tällä tiedolla jenejä?
Edit: Se on muuten Otavan uusi tietosanakirja
Huh huh olipas kova golf. Käytiin Speden kanssa kaikki 18 reikää läpi, yhdessä.
Nyt kysymys vihdoin, arvon toverit:
Mikin kaveri, myös kersa.
@Ikävänkantaja taitaa olla vielä vastaamatta.
Riitta ilmeisesti sammui. Ei tästä visailusta taas tule lasta eikä paskaa.
Niin ja ennen kaikkea;
Mikä helvetin Wikipedia?
Ei kannata luottaa tuohon Havaijin wanhaan tietosanakirjasarjaan. Mennään perinteisellä Spedepedia laitoksella.Öööööö... meillä päin Otavan tietosanakirjasarjaa kutsutaan hassusti sillä nimellä, eikö muka teilläpäin.