Ei ole totta! Arvaatka taas mitä. Täällä tuli jotain saksalaismiesten nimiä, minä en tunnistanut kun minä tiedän vain Pertin. Sitten tuli salamaa... Mutta @Unkka pelasti @Ikävänkantaja miinuksilta... Ukkonen!? Mitä himpskattia?
Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.Selitäs nyt meille tyhmillekin.
Samoja aineita satasella mulle mitä sulla on. Eiku pöllin sulta ku olen tässä vieressä!!Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.
Maj Karman Kauniit Kuvat (nyk. Maj Karma / ilman kuvia): ”Ukkonen”-biisi, ”tärisyttää tannerta, mä pakenen”.
Ukkonen = saks. Donner, ohjaaja Jörn Donner, etunimestään johdettu jörniä elikkäs harrastaa yhdyntää.
Pertti väittelee juuri elokuvanteosta Jörnin kanssa kakkosstudiossa. No niin, nyt se Jörkka tulee tänne kun kuuli jotain panemisesta. Aha, okei, turvamiehet Aake Kalliala ja Leo Lastumäki saivat taltutettua sen. No niin, kerrotaan mainosten jälkeen kutkuttava pistetilanne. Hei hei.Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.
Maj Karman Kauniit Kuvat (nyk. Maj Karma / ilman kuvia): ”Ukkonen”-biisi, ”tärisyttää tannerta, mä pakenen”.
Ukkonen = saks. Donner, ohjaaja Jörn Donner, etunimestään johdettu jörniä elikkäs harrastaa yhdyntää.
Primetime on primetime, sanoi Pertti.Hyvä Riitta, oliko hyväkin idea sijoittaa kilpailu niin, että kisataan viikonloppuna?
Nyt ei näy @Arnold in vastauslappunen kunnolla tänne. Voitko laittaa sen minulle näkyviin?
Löytyy linnasta ja laudalta.
Tähän on muutama mahdollinen vastaus mutta vastaan
Kuningatar
Sinulla soi kuulokkeissa jo Popeda.En voi enää vaihtaa vastausta mut
lienee oikein... Höh.Torni
Hetkinen, unohduin katsomaan snookeria. Siellä pelasi nouseva kyky John Higgins. Oli siellä toinenkin nuori pelaaja, joku Sullivan, mutta näyttää pelaavan niin kiireellä, että hänestä tuskin tulee mitään.Joo, okei. Sitten vasempaan alakulmaan @Unkka ? Mitäpä vastaat Arskan kysymykseen.