2/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 9 621
  • 419

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tääl o kyl sekopäisempiä vihjeitä kuin legendaaristen originaalien kanssa (nojoo lada, nappisilma ja veivi)!!
Vasen alakulma ei onneks nuku ku Lapsukainen siellä älämölöää ja Warpuli pomppii tasajalkaa yläkerrassa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Selitäs nyt meille tyhmillekin.
Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.

Maj Karman Kauniit Kuvat (nyk. Maj Karma / ilman kuvia): ”Ukkonen”-biisi, ”tärisyttää tannerta, mä pakenen”.

Ukkonen = saks. Donner, ohjaaja Jörn Donner, etunimestään johdettu jörniä elikkäs harrastaa yhdyntää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.

Maj Karman Kauniit Kuvat (nyk. Maj Karma / ilman kuvia): ”Ukkonen”-biisi, ”tärisyttää tannerta, mä pakenen”.

Ukkonen = saks. Donner, ohjaaja Jörn Donner, etunimestään johdettu jörniä elikkäs harrastaa yhdyntää.
Samoja aineita satasella mulle mitä sulla on. Eiku pöllin sulta ku olen tässä vieressä!!
 

redpecka

Jäsen
Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.

Maj Karman Kauniit Kuvat (nyk. Maj Karma / ilman kuvia): ”Ukkonen”-biisi, ”tärisyttää tannerta, mä pakenen”.

Ukkonen = saks. Donner, ohjaaja Jörn Donner, etunimestään johdettu jörniä elikkäs harrastaa yhdyntää.
Pertti väittelee juuri elokuvanteosta Jörnin kanssa kakkosstudiossa. No niin, nyt se Jörkka tulee tänne kun kuuli jotain panemisesta. Aha, okei, turvamiehet Aake Kalliala ja Leo Lastumäki saivat taltutettua sen. No niin, kerrotaan mainosten jälkeen kutkuttava pistetilanne. Hei hei.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hyvä Riitta, oliko hyväkin idea sijoittaa kilpailu niin, että kisataan viikonloppuna?
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai mää vai? Kissa! Ehdinpäs sanomaan.

Tämäpä olikin hieroglyfinen kysymys ja kissathan kuuluvat olennaisena osana egyptiläiseen kulttuuriin, joten vastaan kis... No en vastaa vaan sen sijaan
Torni
Arvatkaas nyt vastasinko väärin tahalteen vai vahingossa? Vai oliko sittenkin oikein?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Joo, okei. Sitten vasempaan alakulmaan @Unkka ? Mitäpä vastaat Arskan kysymykseen.
Hetkinen, unohduin katsomaan snookeria. Siellä pelasi nouseva kyky John Higgins. Oli siellä toinenkin nuori pelaaja, joku Sullivan, mutta näyttää pelaavan niin kiireellä, että hänestä tuskin tulee mitään.
Arska pisti kyllä pahan, kun tähän voi löytää montakin hyvää vastausta. Vastaan:
Torni
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olisipa tämä ohjelma YLE:llä, niin ei olisi välillä paskoja mainoksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös