2/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 9 278
  • 419

redpecka

Jäsen
No niin. Terveruloa. Uusi tuotantokausi uusilla kilpailijoilla. Säännöt ovat vanhat tutut. Tarkemmat kuvaukset löytyy osoitteesta Riittaväisäs-gameshöw-10-tonni (ilmoittautuminen) (avausviesti)

Viisi kilpailijaa kysyy vuorollaan kysymyksen (lähettää oikean vastauksen minulle, Riitalle, yksityisviestinä, antaa vihjeen ja muut yrittävät arvata (spoileriin vastaus). Mennään kaksi kierrosta myötäpäivään. Vasemmalta alhaalta aloitetaan. Muistakaa järjestyksenne. Muistakaa Kerava-kortti.

Jouduimme vaihtamaan uudet laatikot tälle kaudelle kun edelliset olivat menneet käyttökelvottomiksi.

Kauden kilpailijat tulevat tässä:

@Unkka
@Ikävänkantaja
@Arnold
@Kauko Viisas
@peksa
 

Liitteet

  • Toinen alkuerä.png
    Toinen alkuerä.png
    513,5 KB · kertaa luettu: 145

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
No ei kai se auta kun kömpiä laatikkoon. Hyi hitto kun täällä haisee. Ilmassa leijuu härskiintyneen lihapiirakan ja imelä tupakan haju. Lattialla lojuu tyhjiä muumilimsapulloja, pöydällä näkyy olevan Juhani Tammisen kuva. Kaikenlaista roinaa siellä täällä. Hyi, likaiset bokseritkin tuossa, ja ratsupiiska.
Ja sohvalla kuorsaa joku…ei se herää, istun päälle. Toivottavasti saan visailla rauhassa..
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No ei kai se auta kun kömpiä laatikkoon. Hyi hitto kun täällä haisee. Ilmassa leijuu härskiintyneen lihapiirakan ja imelä tupakan haju. Lattialla lojuu tyhjiä muumilimsapulloja, pöydällä näkyy olevan Juhani Tammisen kuva. Kaikenlaista roinaa siellä täällä. Hyi, likaiset bokseritkin tuossa, ja ratsupiiska.
Ja sohvalla kuorsaa joku…ei se herää, istun päälle. Toivottavasti saan visailla rauhassa..
Asiallista kieltä pittää käyttää.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro?

Kuka tää saatanan nuorallatanssija on joka istuu mun päällä? Ei tää oo Riitta, eikä ees Hannele.. ei kai.. ei kai tää oo vaan Tarja Halonen?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onks nyt mun vuoro?

Kuka tää saatanan nuorallatanssija on joka istuu mun päällä? Ei tää oo Riitta, eikä ees Hannele.. ei kai.. ei kai tää oo vaan Tarja Halonen?
Sun vuoro ei ole ainakaan 2-3 viikkoon.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kai siellä laatikossa haisee hiki ja eritteet, kun Benkku ja Veltto ovat istuneet samassa laatikossa noin neljä vuotta yhteen soittoon.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ai niin, täällähän piti kysyäkin jotakin. Otetaan helppo alkuun, tää on kyllä liian helppo. Kaikki tietää tämän. Eli mikä laite on kyseessä: vihje kuuluu…oottakaa kun laitan tuon mankan kiinni pöydällä. C-kasetilta kuuluu: ”Lähde Lappeenrantaan humppa sillä soi…”
No nyt! Vihje kuuluu: Siinä on out sekä in.

Ei saa nipistellä!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ai niin, täällähän piti kysyäkin jotakin. Otetaan helppo alkuun, tää on kyllä liian helppo. Kaikki tietää tämän. Eli mikä laite on kyseessä: vihje kuuluu…oottakaa kun laitan tuon mankan kiinni pöydällä. C-kasetilta kuuluu: ”Lähde Lappeenrantaan humppa sillä soi…”
No nyt! Vihje kuuluu: Siinä on out sekä in.

Ei saa nipistellä!
Fiksu vekotin, eli tietokone
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla on vaan Alan Shearerin kuva siellä ja joku on raaputtanut seinään ”Manu on homo”.
Se sama "joku" on sitten minunkin kopin paskonut, ja sitä paitsi se oli jo rikki kun mä menin sinne enkä mä oo ripuloinut sinne kaappiin ku en tienny onko tässä ohjelmassa vessataukoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös