2/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

• 10 350
  • 419

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
KÄÄK!
Siis kukaan ei tiennyt Norjan NAAPURIvaltiota? Mikä teitä vaivaa? TIesin, että on vaikea kysymys, annoin hyviä vihjeitä, mutta ei. Noloo!

Mitä saa -200 jenillä Riitalta?

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

npc

Jäsen
Nyt on @peksa vuoro kysyä.

Nyt on myös MTV:n ohjelma-aika finaalissa. Voitte tuijottaa lumisadetta yön yli. Testikuvaakaan ei ole varaa näyttää läpi yön.

Peksa voi laittaa kysymyksen, (minulle vastauksen) ja järjestyksessä saatte juoda minibaarinne tykjäksi, arvailla.

Mutta minä ratsastan nyt Orimattilaan. Aamulla lasketaan pisteet ja täytetään minibaarit.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsotaan pystyykö @Kauko Viisas vastaamaan meikäläisen pohjiin (-600). Jännittävää!
Kuinka urpo voi olla, että saa -600?

Otan haasteen vastaan, koska mahdollisuuteni ylittää/alittaa moinen saavutus on sangen suuri eli omaan potentiaalia. Käsittääkseni potentiaali on taikasana näissä(kin) piireissä.

Let C.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kuinka urpo voi olla, että saa -600?

Otan haasteen vastaan, koska mahdollisuuteni ylittää/alittaa moinen saavutus on sangen suuri eli omaan potentiaalia. Käsittääkseni potentiaali on taikasana näissä(kin) piireissä.

Let C.
No sanotaanko vaikka näin, että saatoin minäkin vastata tahallaan väärin. Tai sitten peli oli vain liian nopeatempoinen meikäläiselle.

PS. Piilosanoja odotellessa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä se naapurimaa oli hä? On tää perkele kun ei oikeita vastauksia kerrota!

Onks mun vuoro?

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No sanotaanko vaikka näin, että saatoin minäkin vastata tahallaan väärin. Tai sitten peli oli vain liian nopeatempoinen meikäläiselle.

PS. Piilosanoja odotellessa.
Tämä vauhti - ei sovi kyllä muille kuin nuorisolaisille, jotka hikhokkaa tai muuten vain hyperventiloi.

Mitä piilosanoihin tulee, niin kiirusta pitää täällä gameshöyssä. On se hienoo kun vanhakin kelpaa - ainakin geimshöyhyn.

Mutta lohdutan sinua, että hanasta löytyy elukka. Tähän pingaan @Patarouva n

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Norjan ainoan naapurimaan pitäisi olla Atlantis!

KOSKA NORJA PITÄÄ UPOTTAA MEREEN!

Onks nyt mun vai Jari Porttilan vuoro?

Mihin Riitta meni? Mesimarjalikööripulloon jäi vielä jämät, ja ettei tossa olisi puolikas berliininmunkkikin lautasella.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä tiedän tän ja huutelen viaraisiin pöytiin.
Se o John eli Jouni!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Norjan ainoan naapurimaan pitäisi olla Atlantis!

KOSKA NORJA PITÄÄ UPOTTAA MEREEN!

Onks nyt mun vai Jari Porttilan vuoro?

Mihin Riitta meni? Mesimarjalikööripulloon jäi vielä jämät, ja ettei tossa olisi puolikas berliininmunkkikin lautasella.
Pitääks mun oikeasti tulla alakertaan ja opettaa sulle työntämällä sun Berliininmunkkis naamaan ja näyttää mikä on Piispanmunkki?
Sisar @UnenNukkuja Mitäs tolle tehtäis?

Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina teillä äijillä on munkit mielessä.
Riippuu mitkä munkit, jos olisin munkkiluostarissa niin en haluis munkkeja, mutta tässä siviilissä haluan hipelöidä munkkeja!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy