Asiallista kieltä pittää käyttää.No ei kai se auta kun kömpiä laatikkoon. Hyi hitto kun täällä haisee. Ilmassa leijuu härskiintyneen lihapiirakan ja imelä tupakan haju. Lattialla lojuu tyhjiä muumilimsapulloja, pöydällä näkyy olevan Juhani Tammisen kuva. Kaikenlaista roinaa siellä täällä. Hyi, likaiset bokseritkin tuossa, ja ratsupiiska.
Ja sohvalla kuorsaa joku…ei se herää, istun päälle. Toivottavasti saan visailla rauhassa..
pöydällä näkyy olevan Juhani Tammisen kuva
En antanut. Sitä oli pussattu niin että sylkeä valuu pitkin kehyksiä vieläkin.Kai jonkinlaisen pusun annoit kuvalle?
En antanut. Sitä oli pussattu niin että sylkeä valuu pitkin kehyksiä vieläkin.
Vale Aurinkokuningasta ei kumarreta, eikä rukoilla.No huh, uskon kyllä. Muistat kumartaa kuitenkin ja ehkä rukoillakin.
Onko Juhani ollut siinä laatikossa?En antanut. Sitä oli pussattu niin että sylkeä valuu pitkin kehyksiä vieläkin.
Sun vuoro ei ole ainakaan 2-3 viikkoon.Onks nyt mun vuoro?
Kuka tää saatanan nuorallatanssija on joka istuu mun päällä? Ei tää oo Riitta, eikä ees Hannele.. ei kai.. ei kai tää oo vaan Tarja Halonen?
No nyt rauhallisesti istut ruudun toiselle puolelle huutelemaan, että eikö ne nyt tuotakaan tiedä.Onks nyt mun vuoro?
Kuka tää saatanan nuorallatanssija on joka istuu mun päällä? Ei tää oo Riitta, eikä ees Hannele.. ei kai.. ei kai tää oo vaan Tarja Halonen?
Onko Kai Suikkanen polkenut kuntopyörää tässä laatikossa?Onko Juhani ollut siinä laatikossa?
Ai niin, täällähän piti kysyäkin jotakin. Otetaan helppo alkuun, tää on kyllä liian helppo. Kaikki tietää tämän. Eli mikä laite on kyseessä: vihje kuuluu…oottakaa kun laitan tuon mankan kiinni pöydällä. C-kasetilta kuuluu: ”Lähde Lappeenrantaan humppa sillä soi…”
No nyt! Vihje kuuluu: Siinä on out sekä in.
Ei saa nipistellä!
Toivottavasti Arska on kunnossa, kun eilen jo hikoili niin kovasti jossakin pahvilaatikossa.Se on sitten @Arnold -in vuoro. Joo se tuli näin nopeasti sinne.
Mä vaa nukkusin, pierisin ja laattasin siellä. Saat muuten palauttaa kauppaan mun tyhjät tölkit!!Onko Kai Suikkanen polkenut kuntopyörää tässä laatikossa?
Mä haluan tuon Shearerin kuvan sitten myös omaan laatikkooni.Mulla on vaan Alan Shearerin kuva siellä ja joku on raaputtanut seinään ”Manu on homo”.
Se sama "joku" on sitten minunkin kopin paskonut, ja sitä paitsi se oli jo rikki kun mä menin sinne enkä mä oo ripuloinut sinne kaappiin ku en tienny onko tässä ohjelmassa vessataukoja.Mulla on vaan Alan Shearerin kuva siellä ja joku on raaputtanut seinään ”Manu on homo”.