"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 626
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitokseni kaikille. Johtokunnalle, akatemialle, tuottajalle, casting directorille, best boylle, key gripille, sekä äidille. Kiitos. Avaan hetimmiten Sinebrychoffin viileän tuotteen. Pitääkö purkka ottaa pois oluen nauttimisen ajaksi? Vastaan itse: Pena ei ole ottanut purkkaa pois ensimmäisen maitohampaan puhkeamisen jälkeen, enkä ota minäkään. Kyllä siihen mentol-olueenkin tottuu, ajan kanssa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Mitä nöyrimmin...

Henk.koht. noin niin kuin ulkoiselta olemukseltani kyllä sulaudun hyvin jengiin. Purkkaa on aina käsillä rotsin vasemmassa etutaskussa, ja takatukkaakin löytyy :)

Föönikin mulla oli joskus, mutta ilmeisesti joku anti-klubilainen on sen pöllinyt jossain vaiheessa, koska nyt kun asia tuli ajankohtaiseksi ja kävin tarkistamassa, niin eihän sitä siellä kaapissa ollutkaan. Missä on poliisit? Goonit? Pena, apuja?

Mitä joukkueen muodostukseen tulee, niin sitä olen, kausikortin lisäksi, hillottanut sponsorijuoman merkeissä usean tilin verran jo pelkästään hallilla.

...jooko?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tinde - olet tervetullut. May the force be with you
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Nöyrimmät...

...kiitokseni! Elämälläni on nyt tarkoitus.

Olosuhteiden pakosta tosin juon juuri nyt Beck'siä ja sille en kertakaikkiaan voi mitään, JHag tietää! Maanantaina on kyllä tulossa 5 keissiä Lapin Kultaa (sitä saa nyt oikeasti myös täältä), joka mielestäni, täällä Italiassa voidaan katsoa lähes Koffiksi. Onhan täällä jopa ruotsalainen lähes suomalainen. Jenkkiä löytyy kaapista 30*5 palaa, joten sen suhteen ei huolta.

P.S. Pistä JHag viestiä kun Filippiinien kone on lähdössä, mulla menee tästä kentälle noin kolme varttia!

Edit: tautofoniaa (hemmetin hieno sana)
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Mihinkään kerhoon en ole pitkään aikaan kuulunut, mutta tällainen kerho suorastaan pakottaa anomaan jäsenyyttä. Minulla on fööni, kävin tänään terassilla juomassa Koffia ja juuri nyt jauhan purkkaa, joten olen todellinen aatteen mies. Kuten Fidel Castro, Paavo Väyrynen tai Pentti Matikainen.

Suurin unelmani on päästä ärähtelemään epäkohteliaasti medialle ja erotuomaritarkkailijoille mustassa puvussa tukka takana.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Täytyy sanoa että viime kaudella Nordiksen katsomossa istuessani vilkuilin kulmakarvat pystyssä useamman kerran Penaa hänen istuessaan siellä takanurkan pikku aitiossa, muikkuverkkojen takana. Joskus kenties huudahdin jonkun alatyyliin luokiteltavan huudahduksen. Se en kuitenkaan ollut oikeasti minä, vaan sisälläni säännöllisin väliajoin kutsuvieraana oleva John Koff.

Joten olen periaatteessa syytön Penan ahdisteluun.

Toki yhteistyömme Koffin kanssa jatkuu myös kaudella 2002-2003, mutta tämän mahdollisen jäsenyyden myötä voin neuvotella paremman sopimuksen minun ja John Koffin välille ensi kaudeksi, jolloin ivahuutoja ei enää kuulla.

Jäsen?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Abu ja InSideHockey: Olette jäseniä. Pentin ihaileminen ja ns. Penttiyden toteuttaminen omassa elämässä ovat selvästikin arvojanne. Purkka, Koff, norsu posliinikaupassa -tyyppiset diplomaatinkyvyt ynnä muuta. Siitä se rakentuu.

Risa: Kävin jo siellä, naiset olivat aika pieniä...siis....you know. Oivan kanssa mietittiin, että jos kuitenkin otettais seuraava lasku Panamaan ja katseltaisiin tunnelmia siellä? Tilaa on vielä yhdelle, joka käyttää Koffia.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti JHag
Tinde - olet tervetullut. May the force be with you

Siis WAU! Hyväksytty?
Olen sanaton... täysin ottan... otettu... totaalisen sekavassa mielentilassa... menen heti kirjoittamaan tämän päiväkirjaani!

Sitten Assalle ja spreijaan siihen kompassin päälle punaisella "Pena Rulez".
Sen jälkeen juon lisää voimajuomaa (lue KOFF, vieraspaikkakuntailaisille lukijoille tiedoksi) ja menen vetämään pressanlinnnan salkoon lakanan "Föönille Ke...." (lue Föönille Keppanaa, kaikille tiedoksi).

SUURkiitos tästä kunniasta, tulen aina olemaan Penan nöyrin alamainen. Punainen matto (se IFKin vaakunalla kirjailtu) esiin!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Tinde


Sitten Assalle ja spreijaan siihen kompassin päälle punaisella "Pena Rulez".

Tervetuloa Tinde, mutta muista spreijata ÄTPPOMK;)

Kuten Jhag, tuolla jo aikaisemmin tokaisi, kun sain tämän kyseisen kunnian tähän salaseuraan, niin vuolaat liikutuksen kyyneleet valuivat pitkin poskiani, enkä pystynyt jatkamaan keskustelua Jhagin kanssa puhelimessa. Piti ryhdistäytyä.

No mutta huomenna on tulossa kiitospuheeni, joka räjäyttää loputkin hillot seinille, joten paistakaa letut valmiiksi;)

PS: Aretha Franklinin Respect-kappaleenhan voisi nyt vetäistö ihan uusin kirjaimin. Siinä 7. ATPPOMK =7. Vai Dannyn biisi "Seitsemän kertaa seitsemän, koetellut on koura......kohtalon....":D
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Korak

Tervetuloa Tinde, mutta muista spreijata ÄTPPOMK;)

Pitäis varmaan pistää kysely täällä JA:ssa, että onko täällä poliiseja paikalla, siis niitä sinipaitaisia ;)

Meinaan vaan, että toi "Pena Rulez", senhän nyt ymmärtää, ja sitä kannattaa, kaikki täyspäiset, mutta jos mä heitän sinne "ÄTPPOMK", niin voipi olla Ratakatu seuraava osoite. Ellei sitten satu vähän fiksummat Vuokot paikalle, ja ymmärrä heti niitä valkotakkisia kutsumaan...
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti JHag
...Tilaa on vielä yhdelle, joka käyttää Koffia.

No hemmetti... Minä, Minä, Minä!!!

Kaadankin heti nämä, mitkä lie germaanit chiarat, aitoihin oikeisiin alkuperäisiin 1999 lanseerattuihin KOFFin 180. juhlavuoden pulloihin, jotka minulla täällä, tosin, yllätys yllätys, tyhjinä mukanani on! Todistaakseni yllämainitun lainaan pulloissa olevaan kirjoitusta:

On aika juhlia, sillä tasan 180 vuotta sitten Nikolai Sinebrychoff perusti Suomen panimon. Sen uljain saavutus on maailman parhaaksi valittu olut, KOFF. Maista sitä ja juhli kanssamme!

Och samma på svenska...

Niin että PANAMAAN..!!

P.S. viivakoodi: 6 415600 001601
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Risa


No hemmetti... Minä, Minä, Minä!!!

Kaadankin heti nämä, mitkä lie germaanit chiarat, aitoihin oikeisiin alkuperäisiin 1999 lanseerattuihin KOFFin 180. juhlavuoden pulloihin, jotka minulla täällä, tosin, yllätys yllätys, tyhjinä mukanani on! Todistaakseni yllämainitun lainaan pulloissa olevaan kirjoitusta:

On aika juhlia, sillä tasan 180 vuotta sitten Nikolai Sinebrychoff perusti Suomen panimon. Sen uljain saavutus on maailman parhaaksi valittu olut, KOFF. Maista sitä ja juhli kanssamme!

Och samma på svenska...

Niin että PANAMAAN..!!

P.S. viivakoodi: 6 415600 001601

Jumakauta, joko tuo jokerikaveri on täysi juoppo, jotta muistaa nuo tekstit ja viivakooditkin vielä, tai sitten siinä on asiallinen Koffin ystävä.

Minunpuolestani tervetuloa, mutta Jhag sanokoon lopullisen sanansa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämä jokerifani Risa on ihan ookoo, mutta hänellä olisi kyllä vakava itsetutkiskelun paikka tuon alkoholinkäytön suhteen. Kaveri hyväksyttiin jo tässä aiemmin, kuten tarkoilla okulaareilla voi huomata. Mutta ei muuta kun uutta hakemusta sisään.....

...tällainen remeltäminen on kuitenkin niin Penttimäistä toimintaa: siis ei katsota taakse, vaan rynnitään eteenpäin, että jäsenyys on selkeä juttu, toistamiseenkin. Tarvitsemmehan Italian osastonkin, ettei ne giusepet siellä ala hyppimään seinille.

ÄTPPOMK -mainosta perässään vetänyt lentokone nähtiin stadin taivaalla viime yönä. Kone oli punainen ja siinä luki isoin kirjaimin KOFF. Kuka tunnustaa? Erikoiskiitoksen paikka!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

ÄTPPOMK -mainosta perässään vetänyt lentokone nähtiin stadin taivaalla viime yönä. Kone oli punainen ja siinä luki isoin kirjaimin KOFF. Kuka tunnustaa? Erikoiskiitoksen paikka!

No...

...sehän on se minun ratio-ohjattavani. Arkana poikana vaan en rohkene jäsenhakemusta lähettää joten tällä tavoin koetin huomiotanne herättää. Kenties joku päivä sen hakemuksen uskallan kaikkine suositteluineen tyrkätä matkaan.

Sulkeudun suosioonne,

vlad#16.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Sniif...

Viestin lähetti Predator
Olen niin liikuttunut saamastani kunnianosoituksesta, että laskin alleni ja annoin ylen. Olen sanaton.
Sitten kun löydän jostakin niitä sanoja lisää, niin kirjoitan syvimpiä tuntojani oikein paremmalla ajalla tämän asian tiimoilta.

... SNIIF... SNOORGL....

>>> Nyt kun tästä kunnianosoituksen aiheuttamasta shokista alkaa hiukan toipua, on aika tuoda julki omaa suhdetta fööniin, kiharoihin, purukumiin ja Penaan.
Ensinnäkin suhteeni purkkaan on ihan kakarasta asti ollut hyvin läheinen. Purkan takia sain aikoinaan elämäni ensimmäisen ja tähän mennessä ainoan kerran turpaani tytöltä. Tämä tapahtui kansakoulun ekalla luokalla, kun olin kai olevinani vitsikäs ja tumppasin purkkaklimpin kiinni edessäni olevassa pulpetissa istuvan punatukkaisen tytön lettiin. Tyttö vaan sattui olemaan sellainen ronskimman oloinen matamin alku (minua ainakin päätä pidempi) ja niinpä sain välitunnilla oikein kunnon selkäsaunan tuon amatsoonin toimesta. Myöhemmissä elämän vaiheissa purukumi ei ole enää aiheuttanut minulle fyysistä kipua... ellei kivuksi lasketa kamalaa pierettämistä, joka aiheutuu oman syljen jatkuvasta nielemisestä purkkaa jauhaessa.

Fööniin minä tutustuin jo 1970-luvulla, kun oli muodikasta pitää pitkää ja kiharaa tukkaa. Minäkin föönasin monet vuodet hiuskuontaloni sellaiseksi tuulenpesän tai tippaleipäklimpin näköiseksi ilmestykseksi. Peilin edessä seistessäni olin ihan Marc Bolanin tai Jimi Hendrixin näköinen, siis omasta mielestäni. Isälläni oli noihin aikoihin tapana vinoilla hiuksistani siten, että hän usein kysyi "että onko poika tökännyt sormensa pistorasiaan kun pää on noin ladatun näköinen"?
Sitten 1980-luvulla siirryin muodikkaasti käyttämään takatukkaa. Ja tämän hiusmallin ansiosta minäkin löysin naisen ja tulevien lapsieni äidin itselleni. Nimittäin tuo kyseinen neitokainen hurmaantui täysin, kun hän näki minut ensimmäisen kerran heilumassa discovalojen loisteessa takatukka jytkyen.
Siis pelkästään hyviä muistoja tuosta Penan edelleen harrastamasta hiusmallista.

Itse Penaan minä olen aina suhtautunut jäätävän rauhallisesti. Jopa kuluneen kauden aikana (miten niin korvani heiluvat... ai joo, niinpäs taitavat heilua, koska vaimo huusi juuri keittiöstä että mistä tuo outo läpsyminen kuuluu? Sitähän sanotaan että valehtelijan korvat heiluvat).
Taidankin tästä Penan kunniaksi lähteä pitkästä aikaa föönaamaan tämän päässäni yhä viihtyvän ainokaisen hiuksen. Vai antaisko olla sekaisin? Ei, kyllä minä nyt föönaan sen... lasken ensin ammeen täyteen vettä, sitten pistän föönin töpselin seinään ja istun veteen fööni kädessäni. Miten minusta tuntuu, että siitä voi kehittyä oikein sähköinen tapahtuma...
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
ÄTPPOMK

Koska puhelimeni alkoi soimaan välittömästi tämän hienon kuuniaosoituksen jälkeen, olen päättänyt tehdä kunniaa Jhagille ja Pentille (sorry Brewer, kyllä sullekin osa löytyy;) ) ohjaamalla seuraavan kulttielokuvan. Ja niille elokuvien ystäville, jotka missasivat ensimmäiset leffat, voitte imuroida ne täältä: http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&postid=108009#post108009

Eli asiaan, koska sivullisena olen pystynyt seuraamaan tämän ystävyyssuhteen muodostumista haluaisin kertoa sen teille tulevan blockbuster-elokuvan tapahtumin, johon eräs herra Stephen King on kirjankin kirjoittanut....so....are you ready for

Stephen Kingin: PEENA

Menestynyt jääkiekko-TJ Pentti Matikainen ( Kari Salmelainen)on tuttuun tapaansa vuokranut mökin jostain pohjois-espoosta tehdäkseen jälleen kerran yhden menestysjoukkueen. Tavan mukaan kun Pena on viimein saanut pelaajalistan valmiiksi, hän avaa Brändi-pullon, sytyttää savukkeen ja nappaa erittäin salaisen kansionsa kainaloonsa. Käynnistää autonsa ja suunnistaa kohti Helsinkiä. Mutta matkalla Nordenskiöldinkadulle, HIFK:n toimistoon, Espoon oikukas sää näyttää luonteensa. Pena joutuu keskelle helvetillistä lumimyrskyä, menettää autonsa hallinnan ja sitten kaikki pimenee.

-Mä oon sun ykkösfanisi. Kuuluu jostain kaukaisuudesta
-Mä oon sun ykkösfanisi.
Pena availee silmiänsä nähden Jhagin ( Vesa-Matti Loirin) kasvot edessään.
Jhag on roudannut Penan kotiinsa, hoitannut muutamat haavat laastarein, sekä lastoittanut erittäin kipeän keskisormen. Pukenut Penan siististi pikkutakkiin.
Pena katselee ympäri huonetta sänkynsä pohjalta. Joka puolella on HIFK-aiheista tavaraa; pelipaitoja, t-paitoja, julisteita, kirjoja, videoita, valokuvia ja jopa mestaruusliput katossa sekä pari jäädytettyä pelipaitaa. Hyllykön päällä on jopa Kanada-malja.
-Missä minä olen?? Mitä on tapahtunut?? Pena kyselee.
-Vedit autosi katolleen länsiväylällä. Siellä on hirveä lumimyrsky edelleen. Sä olet ollut pari päivää tajuttomana, joten sun pitää ottaa rauhallisesti. Pari murtumaa ja mustelmaa, mutta onneksi on tukka tallella, Jhag vastaa.
-Onko sulla kännyä? Mun pitäisi soittaa Frankille tai toimistoon, että olen kunnossa, Pentti sanoo yrittäessään nousta istumaan, mutta kipu paiskaa hänet takaisin sängyn pohjalle.
-Hei, ota rauhallisesti, Jhag toteaa hätääntyneenä. Mä oon sentään sun ykkösfanisi, enkä mä haluu, että sä tänne delaat. Mä tuon sulle vähän buranaa ja keittoa, niin jaksat paremmin.
Jhag käy keittiöstä hakemassa vähän vettä lasiin, pari buranaa sekä hieman lämmintä keittoa.
-Mä muuten en voinut vastustaa kiusausta, joten kurkkasin tuohon sinun mappiisi ja huomasin, että siellä olisi kaikki HIFK:n strategiset suunnitelmat. Saisinko mä vilkaista sitä kunnolla? Jhag kysyy ja heittää veitikkamaisesti silmää Penalle
-No enhän mä voi mun ykkösfanilta tuollaista kieltää. Lue vaan. Mutta lue ihan alusta asti, niin ymmärrät miksi päädyimme tiettyihin pelaajiin.

------

Pari päivää vierähtää tosi nopeasti. Pena lepäilee ja Jhag tutkii HIFK:n suunnitelmia. On uusia penkkejä, videotaulua, aitioita, baareja jne jne, kunnes eräänä yönä Jhagin uhmaava ääni herättää Penan kesken unien.
-Sinä saamarin kätyri...Jumankauta AIGARS CIPRUSS EI SAA JÄÄDÄ TÄHÄN JOUKKUEESEEN!! EI SITTEN IKINÄ!!
-Mutta...
-EI MITÄÄN MUTTIA. MITÄ HEMMETTIÄ ME SILLÄ TEHDÄÄN?! LATVIALAISTA SOPPAAKO?? MITA?!?!? VASTAA?!?!?
Jhag huutaa raivon vallassa naama punaisena, pitäen Pentti skragasta kiinni.
-Mu-mu-mutta ei se ole vielä mitään varmaa, että Aigars meillä pelaa. Senhän voi joku NHL-seura viedä rapakon taakse, Pentti yrittää rauhoitella Jhagia.
-MITÄ SÄ HÖRISET?!?! MIGHTY DUCKSEIHIN UUDEKSI MIKKI HIIREKSIKÖ?!?! SIELLÄHÄN ON NAISTENKIN LÄTKÄSSÄ PAHEMPIA GOONEJA JA TAPPAJIA KUIN TUO MIES!!!
-Nyt Pentti, ihan omaksi parhaaksi tuikkaat tuon mappi-öön tuleen ja päästään pahasta eroon. Mä tuon sulle kynää ja paperia, niin aloitetaan tämän joukkueen tekeminen puhtaalta pöydältä.
Jhag sanoo, hieman rauhoittuen, vaikka kaulavaltimot vielä pullistelevatkin.
-Mutta, en mä voi niitä enää muuttaa. Sitäpaitsi mä olen faksanut jo tuon listan toimistolle.
-Kuules Pena, mä tiedän, että sä et osaa käyttää faksia. Sä itse sanoit kerran haastattelussa, kun sulta kysyttiin miksi Raipe ei ole maajoukkueessa mukana. Niin. Silloin sanoit, ettet saanut Raipea kiinni kun et tienyt miten faksi lähetetään Ilveksen toimistolle,
Jhag heittää hieman ivalliseen sävyyn, samalla levitellen Zippo-fluidia mapin päälle.
-Joten tuossa on stidit. Anna mennä vaan, se on kaikkien parhaaksi.
Samassa Pena raapaisee tikun ja heittää sen mapin päälle, joka roimahtaa liekkeihin kuin Kuwaitin öljylähteet. Kyynel valuu samalla Pentin silmästä.

----

Seuraavana aamuna Jhag tuo nipun paperia, kynän ja pullon Brändiä.
-Nyt aloitetaan ja unohdetaan tuo viime yön lapsellisuudet. Eiks vaan??
Pena näyttää lastoitettua keskisormeaan. -Senkin huuliveikko, Jhag sanoo nauraen tuolle tilannekomiikalle.
Pentti otta kynän käteen, rapustaa jotain paperille. Jhagin silmät suurenevat riemusta kuin pikkupojalla joka on ensi kertaa päässyt Linnanmäelle tai HIFK:n matsiin.
-Näytä, näytä, Jhag pyyttää innostuneena.
-En näytä ennenkuin kaikki on valmista, Pentti tiuskaisee takaisin.
Jhag kävelee olohuoneen puolelle. Istuu tietokoneensa eteen ja avaa Jatkoajan sivut. Sitten hän avaa uuden ketjun. "Hillopurkki aukeaa, jollei jopa räjähdä. Letut valmiiksi". Siinä samassa tuohon ketjuun ilmestyy satoja, ja taas satoja viestejä, niin, että palvelimen prossat vain savuavat.
Jhag tulee takaisin makkarin puolelle. -Joko?, Jhag kyselee innoissaan.
Pentti antaa hänelle paperin, johon Jhag kääntää katseensa varovasti.
-VO-VO-VOPAT!?!?, kääntäen katseensa Penttiin, tämän nyökätessä, Jhag hyppää ilmaan kuin Schumi palkintopallilla. -JIPPIIJAIJEEEE!!, mähän sanoin, että tästä tämä lähtee. Onko muitakin???, Jhag kyselee innoissaan.
Pentti antaa toisen paperin, eikä Jhag ole uskoa silmiään; Salmelainen, Simicek, Saarinen, Draper, Pärssinen...sekä XXXXXXXX, XXXXXXXXX, XXXXX, XXXX.
-Ei jumaleissön!!, sä oot kingi Pena. Oikea hillokuningas. Vi**u, sä koulutat niitä.
-Mutta, sitten et puhu niistä jälkimmäisistä nimistä mitään. Niiden kanssa täytyy vielä pitää saunailta. Capish??
Pena sanoo tiukkaan sävyyn, mutta hänellekin tulee jo pieni hymy huulille.
-No en tietenkään. Jhag pyörittelee päätään, eikä voi uskoa mitä lukee. Samassa Jhag tempaisee rotsinsa niskaan, ajaa autonsa talon eteen. Nostaa Pentin syliinsä ja kantaa autoon. -Nyt lähdettiin ja lujaa. Jhag lähtee ajamaan kohti Töölön sairaalaa tuhatta ja sataa. Sairaalan portilla, lääkärit jo tulevat vastaan ja nostavat Pentin rullatuoliin.
-Hei ei vielä, Jhag sanoo lääkäreille ja kääntää katseensa kohti Penttiä. -No hard feelings buddy-o??
-Ei tietenkään. Olihan se hieman tyhmää lähtee nyt säästelemään, kun varaa on millä mällätäkin. Loppujen lopuksi asiathan näyttävät nyt huomattavasti paremmilta,
Pentti sanoo ja tarjoaa kättä. Miehet paiskaavat kättä ja lääkärit lähtevät kärräämään Penttiä kohti omaa huonetta. Ovelta Pentti vielä huutaa Jhagille. -Hei sulla on muuten helvetin hieno kopio siitä Kanada-maljasta. Ja katoaa siinä samassa sairaalan sisään.
Jhag pistää aurinkolasit päähän, kädet taskuun ja lähtee kävelemään kohti autoaan samalla mumisten.
-Mikä helvetin kopio ;)

THE END



PS: Sorry Brewer, sulla on pieni rooli taustajoukoissa;)


2PS: Tulossa lähiaikoina lisää elokuvia, heheheheheheh. Hyvä Jhag. Hyvä Pena. I love you both.....as a good friend.
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vohan viddu!

Heti kun on muutaman hetken poissa tapahtuu suuria. Vuoden ja tulevien vuosikymmenien merkittävin klubi perustetaan. Ei voi kun ottaa purkkapussin ja alkaa jauhamaan.

Noniin nyt on rauhoituttu, kyllä se purkka ilmeisesti on hyväksi, tottakai jos Pentti sitä jauhaa. Purkka luo myös särmää. Itseäni on kutsuttu purkka addiktiksi, suurin purkka idolini on aina ollut juuri Pena. Vieläkin saatan muistaa nordiksen hämyissä, Pentin jauhavan purkkaa timantin kova katse silmissä, hampaat loistaen yhtä kirkkaana kuin erotuomari tarkkailijan Penan kouluttaessa häntä.

Takatukanin omasin kauniin 80-luvun lopussa, vai oliko 90-luvun alussa. Lopulta siitä oli pakko luopua. Ainoa oikea takatukan kunniakas kantaja on juuri Pentti ja en viitsinyt uhmata kohtaloa käyttämällä samaa lookkia.

Lupaan omalta osaltani valvoa Pentin etuja kaikkialla missä liikun ja vahtia myös naaputeita, josko siellä Pentistä puhutaisiin pahaa, silloin faksi laulaa tiukan varoituksen kaikille jotka Penttiä uhmaavat.

Nyt menen korkkaamaan Koffin...
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Tatzka...noin hienosti muistetut asiat saivat jo minutkin herkistymään, joten tervetuloa klubiin.

Korak
Jhagin ja Brewerin puolesta
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Myöhäisherännäisenä helvetillisen työrupeaman päätteeksi anon mitä nöyrimmin myös Pena- fan clubin jäsenyyttä.

Mutta ihan oikeasti se, mitä olen halunnut aina sanoa, on että Pena jos kukaan on Mr. Yllätys.

Takautumat alkavat siitä kun Kuulalle (onneksi) annettiin kenkää ja muutaman mykän ottelun jälkeen Mr. Yllätys (engl. Mr. Surprise) otti johdon käteensä. Koska se ei ollut seinätöpselissä kiinni, kävi kuinka kävi, mutta se on eri juttu. Seuraava loistava, ellen sanoisi huikea, yllätys oli Cipruksen ja J.Vauhkosen pestaaminen. Pena osoitti todella nopeaa pelisilmää kaappaamalla nämä loistolupaukset muiden nenän edestä. (Jotka myös jäivät myös lupauksiksi.) Mr. Surprise yllätti taas kesällä lupaamalla vähintäin Jokerien hyökkäystehoja päihittävät pelaajat, joita sitten saimmekin. Oli Podkonickyä, Scissonsia ja Mogeria. Taattua ulkomaalaiskamaa.

Kelataan vähän, ettei tule juttu liian pitkäksi.., eli Ape. Siinä vasta jymy-yllätys. Mutta valitettavasti liian myöhään pleijareita ajatellen. Taas kauden IFKoon osalta päätyttyä liian aikaisin meidän Purkkamme osasi yllättää. Nyt olikin tulossa oikeita vahvistuksia ja vaikka aiemmin tuomaat epäilivätkin, niin nyt oli fyffeä käytetty. Ja meillä on Simicekit, Pärssiset, Draperit yms. Ei huono.

En töni Penttiä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Johtokunnan jäsenen ominaisuudessa ehdotan johtokunnalle, että ÄTPPOMK:n toimintaa pitäisi ehdottomasti laajentaa ulkomaille. Ehdotan että ansiokkaat Ruåtsin reportterimme Kaasumies ja Finnishninja valittaisiin johtokunnan ulkojäseniksi levittämään ÄTPPOMK:n jaloa ja ah, niin rasvaista sanomaa Ruåtsiin (onko Ruåtsi ulkomaa?).
Lonkeromme pitäisi ehdottomasti saada levitetyksi myös Brasiliaan, Kanadaan, Yhdysvaltoihin, Pohjois-Irlantiin, Forssaan, Jamaicalle, Albaniaan ja Australiaan. Kaksi viimeksi mainittua sen takia kun ne alkavat A:lla. Sehän on sentään aakkosten röyhkein kirjain, kun se pyrkii olemaan joka paikassa ekana.
Voisimme myös lähettää jonkun viemään tätä ÄTPPOMK:n ilosanomaa avaruuteen. Saisimme näin ihan oman astronau... eikun siis Penanautin! Johtokunnan pitäisi sitten kyllä järjestää jonkinlainen äänestys siitä, kuka olisi sopivin Jatkoajan sekopäistä avaruuteen ammuttavaksi? Siis kuka lähtisi sukkulalla Veenukseen?
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MIten tämän alottaisin...todella vaikea olo, en tiedä mitä sanoa liikutukseltani. Tätä varten kai tähän mailmaan tulin pitkään etsin oikeaa kotia, lämmintä. Mikä tuntuu paremmalta kuin fööni lämpö hiuksissa, kutittaen jännästi niskaa. Ei mikään.

Vaahto vain valuu suusta, onko koffia vai kuolaa, en tiedä. Tällaiseen hetkeen ei löydä oikeita sanoja joten siteeraan aikamme gurua "Näillä mennään". Nyt lähden kouluttamaan niitä, eli punakasvoille ja sormi pystyyn, varmuuden vuoksi otan faksin mukaan, jos tarvitsen apua.

Tatuoinnin kävin jo ottamassa vanhaan takatukka fööniini, muistakaa "Järjestömme kestää vertailun mihin tahansa järjestöön".
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voihan viddu, olen aivan liikuttunut tuosta elokuvaideasta. Se on kulttikamaa parhaimmillaan. Muistathan, Korak, laittaa vielä loppuun sellaisen jutun, että kun Pena epähuomioissaan myöhemmin keväällä näppäilee Kimmo Rintasen puhelinnumeroa, niin minä ilmestyn painajaismaisena näkynä sormea heristämään! Ja Penalta menee tukka sekaisin ja Rintsi jää hankkimatta.

Tässä sivussa hyväksytään 58:n jäsenhakemus. Muistathan, että kerhossa suhtaudutaan tästä eteenpäin suhteellisen kritiikittömästi Pentin toimintaan....vaikka se mokaisikin, niin me seisomme lujassa rintamassa takana ja toteamme: "Kukaan muu ei ryssi niin totaalisesti kuin meidän Pentti, älkää tönikö sitä!"

Minä olen vapaaehtoinen avaruuten varsinkin jos Venukseen mennään. Otan Sultanit mukaan. Ugh!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag
Voihan viddu, olen aivan liikuttunut tuosta elokuvaideasta. Se on kulttikamaa parhaimmillaan. Muistathan, Korak, laittaa vielä loppuun sellaisen jutun, että kun Pena epähuomioissaan myöhemmin keväällä näppäilee Kimmo Rintasen puhelinnumeroa, niin minä ilmestyn painajaismaisena näkynä sormea heristämään! Ja Penalta menee tukka sekaisin ja Rintsi jää hankkimatta.

Jumankauta, sen jälkeen kauhu saa aivan uuden käsitteen:D

Hei, milloin meillä oli se saunailta Janinan kanssa???;) ....oooops did I just say that out loud??:D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak


Jumankauta, sen jälkeen kauhu saa aivan uuden käsitteen:D

Hei, milloin meillä oli se saunailta Janinan kanssa???;) ....oooops did I just say that out loud??:D

Tämä oli vaan niitä johtokunnan etuja, hys hys....
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anon Pentti-suojeluskunnan jäsenyyttä, koska tajusin tossa vierailulla maanpäälliseen helvettiin, että viini ei sovellu seurustelujuomaksi, ainakaan jos sitä juodaan pullotolkulla :eek: .

Siksipä Koffia naamariin, sillä se lähtee millä on tullutkin.
Purkka on jo pyörinyt suussa nelisen tuntia ja mukavasti kirvelee hampaisiin osuessa :mad:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös