"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 473
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Designer

Kyllä sinne varmaan on suunnitelmissa mennä tänäkin kesänä, kun vain tietäisi milloin ehtii.

Designer:

Kylläpä sinulla kiirusta piisaa.Luin tuon viestisi tippa linssissä,sillä jos kavereille ei enää aika riitä,niin mitä elämästä ylipäätänsä tulee?Olisiko kuitenkin parempi,että jättäisit ne Tampereen vaatekaupoissa ramppaamiset ja matopelin pelaamiset.Olen tässä jo pidemmän aikaa seuraillut sivusta tuota sinun"harrastusta",mikä niissä vaatekaupoissa kiihottaa?

Muuten.Pääsisinkö minäkin sinne teidän laiturille hoilottamaan.Minullahan on tunnetusti melko hiljainen ääni,joten en todellakaan häiritsisi naapureita.Pistettäisiin laulukilpailut pystyyn,ja mikäli jompikumpi meistä julli-faneista sattuisi voittamaan,niin Hannes tulisi meille takaisin,ikäänkuin palkintona.Tuokaa te kaljat ja makkarat,minä laitan YV:nä teille osoitteen mistä voitte minut noutaa.

Vesi kielellä laulukilpailuja odotellen.

nim.KUISKAAJA!!!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti reds1897
Olisiko kuitenkin parempi,että jättäisit ne Tampereen vaatekaupoissa ramppaamiset ja matopelin pelaamiset.Olen tässä jo pidemmän aikaa seuraillut sivusta tuota sinun"harrastusta",mikä niissä vaatekaupoissa kiihottaa?
No peeveli. Kerro nyt se sitten kaikille. Minä kun hyvää hyvyyttäni suostuin hieman joustamaan armaani ja minun välisestä sopimuksesta tämän syntymäpäivänä, ja menin vaatekauppaan hänen kanssaan "ihan vaan katsomaan". Tulikin tehtyä se virhe, että myönsin Imperaattorille, missä olen. Ärh! Mutta onneksi parempi puoliskoni innostui tuosta kaupasta niin, että tavoistaan poiketen osti sieltä vaatteita, ja oikein hienoja kesäisiä ostikin. Silmä lepää :)
Ja ei, tuon jälkeen en ole käynyt vaatekaupassa. Enkä pelannut matopeliä.

Viestin lähetti reds1897
Muuten.Pääsisinkö minäkin sinne teidän laiturille hoilottamaan.Minullahan on tunnetusti melko hiljainen ääni,joten en todellakaan häiritsisi naapureita.
En minä tiedä. Ei se laituri minun ole.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Jäsentiedote 27.05.2002

Uusien jäsenten vihkiminen kerhomme edelleen tärkeälle ja pyhälle asialle päättyy käsittääkseni toukokuun lopussa l. ensi perjantaina 31.05.02. klo. 24.00.

Tämän johdosta ja myös 24h-ketjussa ilmenneiden epätarkkuuksien johdosta lienee aika pieneen katsaukseen jäsentilanteesta.

Rekisteröityneistä aikalaisista The Kerhon jäseniä eri muodoissaan on nyt 96 kpl. Prosentteina se tekee n. 3.423680456 % käyttäjistä. Sanoisin, että aktiivisuus on lähes kiitettävää.

SM-liiga (suomalaisten) joukkueiden kannatus ÄTPPOMKlaisten parissa jakautuu seuraavasti:

- HIFK 59
- Jokerit 10
- Tappara 6
- Ässät 4
- HPK 4
- TPS 3
- Kärpät 3
- Ilves, Blues, SaPKo, JYP ja Vaasan Sport kukin 1
- 2 sitoutumatonta (ei ilmoitettua suosikkia Suomen sarjoissa)


Tältä pohjalta, tulevia kesäjuhlia silmällä pitäen, tarvittaneen 2 kpl normaaleja kaljatelttoja (yhdelläkin pärjättäis, mutta miksi tyytyä siihen?), 9216 pulloa KOFFia (384 koria), 96 kpl kokonaista sikaa + 3-4 grillauspistettä, karaokelaitteistot molempiin telttoihin ja johtokunnan valinnan mukaan bändit maailman huipulta (tämä kaikki edellyttäen, että juhlat ovat vähintään kaksi päiväiset)!

Ystävällisin kesäterveisin

jäsenkirjanpitoluottamustoimivastaava Risa

P.S. Porkkis infonnee JK:a mahdollisista Felixin erityistarpeista...
 
Viimeksi muokattu:

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penttejä historian hämystä

Lueskelin tuossa juuri HIFK:n historiikkia ja panin merkille 50-luvun huippupelaajan Rainer Lindströmin kertoman anekdootin;

"Arsenalin toiminnan päätyttyä kysyttiin porukalla Boris Bogomoloffilta liittymistä Kiffeniin, mutta tämä sanoi: Emme tarvitse teitä. Niin tuleva maajoukkuepelaaja liittyi HIFK:hon."

Penttiys ei ole vain meidän aikamme ilmiö!
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Jäsenkirjanpitoluottamustoimivastaava...

...ilmoittaa irtautuvansa kyseisestä tehtävästä koska liittymisaika on nyt kulunut umpeen.

Tulen toimittamaan kattavan selvityksen kerhomme jäsentilanteesta johtokunnalle lähipäivinä ja samalla haluan toivottaa patio rikasta kesää kaikille aikalaisille ja etenkin kaikille ÄTPPOMKlaisille!

Kesäjuhlia? odotellen...

former: jäsenkirjanpitoluottamustoimivastaava Risa
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Risa haloo...

96 kokonaista sikaa? No joo, kyllä tuo määrä nippanappa minulle riittää, mutta mitäs ne muut sitten syövät? Ja johtokunta tarvitsee ehdottomasti oman teltan... sellaisen jossa on hyttysverkot ja katossa kristallikruunu.
Johtokunnalle on myös varattava mahdollisuus käydä kylmässä suihkussa, nimittäin Janinan saapuessa partyalueelle voi herroissa ruveta esiintymään ylikuumenemista. Ja mehän emme halua hermostuttaa Iiro Seppästä (koska Iiro seurustelee Janinan kanssa)... niin ja hermostuessaan Iiro saataisi taikoa johtokunnan ylle jonkin ilkeän kirouksen... voisimme vaikka joutua koko loppuelämämme nostamaan pakasta yhtä korttia... tai mistä sen tietää vaikka Iiro piruunnuttuaan häivyttäisi koko Nordenskiöldinkadun jäähallin! Häivyttihän Copperfieldkin Vapaudenpatsaan!

Ja sitten se musiikkipuoli... paikalle pitää ehdottomasti saada raahattua ainakin Status Quo (bändihän on eräänlainen HIFK:n hoviesiintyjä)... niin ja sitten myös Hurriganes! Minä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi hakemaan Remun paikalle... jotkut muut saavat roudata lavalle Cissen ja Albertin...
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joo, johtokunta on istuskellut pitkää kokousta, mukana oli myös jäsen Senior....ja kokous oli siis pitkä.

Nyt on ilmoittautumisaika umpeutunut ja kesän jonkunlaisia juhlia olisi mukava jossain muodossa viettää. Tietääkö joku jäsenistä milloin on The Pentin syntymä- ja/tai nimipäivä? Siinä olisi hyvä paikka juhlia, jos sattuu osumaan kesälle.

Klubin johtokuntaa aikoo yllättää jäsenistöä jonkuntyyppisen ns. fanikaman merkeissä jossain vaiheessa kesää.

In the meanwhile....may the penttiys be with you. Ugh!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

Nyt on ilmoittautumisaika umpeutunut ja kesän jonkunlaisia juhlia olisi mukava jossain muodossa viettää. Tietääkö joku jäsenistä milloin on The Pentin syntymä- ja/tai nimipäivä? Siinä olisi hyvä paikka juhlia, jos sattuu osumaan kesälle.

Pentin syntymäpäivästä ei ole tietoa mutta Pentinpäivä sattuu maaliskuulle, 21 päivä, eipä siis taida kyseisen päivän juhlistaminen tämän vuoden kuluessa onnistua mutta ehkäpä sitten ensi keväänä Pentinpäivänä Koff virtaa.

Penttihän on läsnä aina ja kaikkialla joten eikö ihan mikä tahansa päivä tuolloin ole sovelias juhlapäiväksi? Minä juhlistan Penttiä aamuin illoin ja vieläpä kertaalleen keskipäivällä, ja jos sovelias paikka tulee niin näiden välilläkin suon hartaita ajatuksiani Pentille ja penttismille.

Takatukkaa ja viiksiä kasvatellen,

penttismiä tutkien

vlad#16.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad


Pentin syntymäpäivästä ei ole tietoa mutta Pentinpäivä sattuu maaliskuulle, 21 päivä, eipä siis taida kyseisen päivän juhlistaminen tämän vuoden kuluessa onnistua mutta ehkäpä sitten ensi keväänä Pentinpäivänä Koff virtaa.

5.10.1950 on Pentti tullut tähän maailmaan
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Jos joskus kasvatan ravihevosen lupaan antaa sille nimeksi Pentti's Star ja jos se on suomenhevoinen, nimeksi tulkoon Pentin Tähti. Milloin rapakon takana herätään Penttiin, mieshän on jo legenda, mitä jos Hambletonian voittaisi tulevaisuudessa Pentti Hanover, Pentti Lobell,... Tässä jollekin ravihevokasvattajalle oiva vinkki, siittolannimeksi Penttilä ja hevosten nimet alkamaan Pentillä. Toivottavasti Pentti ostaa syksyksi jäähallin parkkikselle Pentin näköisiä puutarhatonttuja pihan täyteen, saataisiin oma Penttilandia pystyyn.
 

Jet-Ace

Jäsen
Lapa

Lapa haki jäsenyyttä ÄTPPOMK:iin tuolla juuri avatuilla sivuilla. Lapa kun on "estynyt" tekemään hakemusta, niin minä välitin hänen hakemuksensa tänne.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Lapa

Viestin lähetti Jet Ace
Lapa haki jäsenyyttä ÄTPPOMK:iin tuolla juuri avatuilla sivuilla. Lapa kun on "estynyt" tekemään hakemusta, niin minä välitin hänen hakemuksensa tänne.

Pannaan jonotuslistalle, kun virallinen hakuaika meni umpeen toukokuun lopulla. Syyskauden alussa tarkastetaan tilanne uudelleen. Nythän on lähinnä löytynyt niitä, jotka haluavat erota:D Tumpelot...nythän Pena on vasta päässyt mokailun alkuun
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Välitän tässä kamun (Flying Finn) jäsenhakemuksen. Terve nuorimies joka on käynyt intin samassa paikassa ja samaan aikaan Reijo Ruotsalaisen kanssa. Kärppä-leif siis.. mutta eiköhän se siitä..
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä Sonic Empire, toisen polven IFK. Täten 29.6.2002 haen jäsenyyttä ÄTPPOMK-klubiin. Olkoon valitsijajäsenet minulle armollisia. (kyllä, olutta nautin :))
 

theref

Jäsen
Hey hey hey hey! Mitä ihmettä? Kuka unohti meikäläisen hakemuksen tuolta uusien sivujen vieraskirjasta? Jet Ace? Kuinka näin on päässyt käymään? Eikö hakemus ollut tarpeeksi pätevä edes mainittavaksi saakka? =)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti theref
Hey hey hey hey! Mitä ihmettä? Kuka unohti meikäläisen hakemuksen tuolta uusien sivujen vieraskirjasta? Jet Ace? Kuinka näin on päässyt käymään? Eikö hakemus ollut tarpeeksi pätevä edes mainittavaksi saakka? =)

Tosiaan,

käytyäni jälleen kerran uusilla hienoilla ÄTPPOMK-sivuilla tulin huomanneeksi theref'in todella hienon ja vaikuttavan hakemuksen. Samalla rohkenen esittää johtokunnalle kutsuttavaksi jossain vaiheessa kuluvaa vuotta myös Ilkka Kaarna kunniajäseneksi tähän hienoon klubiimme sillä hän jos kuka koettaa parhaimpansa mukaan täyttää penttismin velvoitteet. Oikeastaan kiitokset tästä rohkeasta ehdotuksesta täytyy antaa theref'ille sillä jollei hän olisi Ileä maininnut en olisi rohjennut tätä ehdotusta toteuttaa.

Ilmoittaa rivijäsen,

vlad#16.
 
Tervehdys arvoisat klubiveljet ja -sisaret. Koska keskustelu ei pysynyt ruodussa vaan tällä hetkellä avoinna on kolme aktiivista otsikkoa, niin kaksi näistä päätyy lukkoon. Keskustelu voi jatkua joko aukijäävässä ketjussa tai uusien nettisivujen vieraskirjassa. Mikäli keskustelu ei pysy aisoissa, niin myös viimeinenkin ketju päätyy säppiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös