"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 643
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Zori Zättäys

Jonna ja Erin eli Nylon Beat saadaan avaustapahtuman esiintyjiksi ! JHag selvittää J. Frostelin tilanteen , eikös ? Myös muita huippunimiä tulossa. ...................
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kiitän saamastani luottamuksesta ja toivon olevani sen arvoinen.
ÄTPPOMK
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
gammonthis: Ei sisäänpääsyä tuolla perusteella, vastarannan kiiskiä emme kaipaa. Haluamme myötävirtaan uivia Pentti-kulbilaisia. Odotamme lisäselvityksiä, tällä perusteella vielä hyllylle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nyt pidän pienen päivystystauon, sillä klubin tiimoilta pyydetään haastatteluja pitkin maailmaa. Olemme luultavasti CNN:n pääaihe tänään. Älkää antako estää hakemusten tulemista, Brewerillä on samat valtuudet.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos ja kumarrus hakemuksen hyväksymisestä!

Lekatielle lähti ehdotus, että ÄTPPOMK-klubin hiustenkuivaintunnus lisättäisiin Jazonin liising-deluxe-faksi-paperin ylänurkkaan tuomaan lisäuskottavuutta sopimuspapereihin. Uskoisin, että siitä tulee tunnus, joka opitaan tuntemaan läpi jääkiekkoilevan maailman.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kiitän hakemukseni nopeasta käsittelystä ja sen hyväksymisestä. Tästä kiitollisena otan Nauvoon mökille päästyäni normaalin määrän lisäksi mukaan saunan lämmitykseen vielä pari six-packia Koffin janojuomaa, hunajarommia ja muistelen lämmöllä Penttiä ja hänen menneellä kaudella esittämiään otteita.

Tosin Pärän kaappaaminen meiltä selvään alihintaan vielä jurppii ja alentaa yleisarvosanaa, mutta muuten; jatka Pena hyvää työtäsi kaikkien lätkäfanien iloksi.

Sä koulutat niitä! :)
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
No se tennissukka oli vahvin perusteluni , parempaan en pysty.
Sitten kun olette saaneet sen klubinne jonninmoisen järjestyksen kouriin niin voisimme harkita sellaisia exkursioneita puolin ja toisin sillä meillä täällä Tampereella on ollut jo pitkälle toistakymmentä vuotta VH-klubi ( alkuperäiseltä nimeltään Vaiteliaat Herrasmiehet , jotkut vääräleuat ovat myös käyttäneet nimiä Vaateliaat Herrasmiehet ja Vanhat Herrat ) , johon myös perustajajäsenenä Korven Rane kuuluu , joten meillä voisi olla myös mielenkiintoisia ja informatiivisia mielipiteitten vaihtoja keskenämme.
Toki , kun olette vasta juuriperustettu klubi eli siis junioriklubi ( tavallaan ), niin joutuisitte tekemään ensimmäisen vierailunne tänne pohjolan perukoille noin niinkuin kunnioituksesta vanhempaa klubia kohtaan .
 

Kaivanto

Jäsen
Harhauttaja anoo jäsenkirjaa

Mitä kunnioittavimmin esitän anomuksen pääsystä jäsenyyteen ÄTPPOMK-klubiin. Uskon hieman epä-hifkiläisen pehmeyteni olevan puuttuva palanen klubin roolituksessa. Nimittäin, tilanteen aina toisinaan kärjistyessä ja tönijöiden uhatessa voin toimia harhauttajana. Milloin joku Penttiä tönäisee tai sitä yrittää, ilmestyn salamana takavasemmalle huutelemaan tönijöille mauttomuuksia sekä solvauksia ja yleensä provosoimaan heitä kaikin keinoin. Houkuteltuani tönijät leipomaan naamavärkkiäni otan iskut vieteriukkona vastaan jatkaen suunsoittoa verissäpäin viimeiseen hengenvetoon ja poskenkääntöön asti. Tällä välin klubin aurinkolasi-jenkkitukka -osasto voi saattaa Pentin vaivihkaa turvaan surisevan faksin suloisesti lämmittämään toimistoon.

Pentin elokuvaproduktioihin kieltäydyn osallistumasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä Kanssa!

Tahtoo mukaan! Pasi funclubin jäsenyys ei minulle riitä ja Pasikaan ei meille kaiken lisäksi tule :mad:. En ole koskaan sanonut pahaa sanaa Penasta, enkä sano! Tämän takia minulle pitäisi suoda jäsenyys ÄTPPOMK-klubissa jopa ilman hakemusta. Tämä nyt kuitenkin on sellainen hakemus, tai jotain...
Milloin on ensimmäinen koulutussessio? Jos minua ei hyväksytä klubiin, niin perustan oman "Töninpäs Penttiä, Saatana"-klubin eli lyhyemmin TPS-klubi ja silloin ei ole kellään kivaa, ei edes minulla...
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äntiklubista enkeleihin..

Eli jäsenhakemus lähtee täältäkin, viime kevään top5 pessimistiltä :)

Toivon, että huomoitte hakemukseni paikkoja täytettäessä.

Missä ja koska on vuosikokous? Kuka tuo kaljat? Minkälainen irtisanomis-/sanoutumisaika kerhossa on, jos joskus lipsahtaa? Mitä etuja kerhon jäsenyys tuo? Ja viimeisenä: mitä jäsenyys maksaa?

Kuunioittavasti,

kamraterna


ps.
Eihän "suojelu"klubilla ole mitään pituusrajaa? Kai paha luonne ja nyrkkeilyharrastus riittä?
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Sorry tauko

Joo sorry tauko , mulla meni aikaa kun joku Keijo Rosberg Iisalmesta soitti ja anoi jäsenyyttä look-a-like perusteella. On kuulemma ajanut Williams autoa. Siihen sanoin , ettei riitä jäsennyyteen , vaikka olisi ajanut Serena / Venus Williamsia. Nooh , sitten tämä Rosholm faksasi minulle valokuvan , jossa hänellä oli aurinkolasit päällä ja jäsenyys oli sillä selvä eli tervetuloa Kerhoon Keijo Rosman Iisalmesta ! Jäsennyys myönnetty myös hakijoille : Kaivanto , Punaiset Lasit ja Kamraterna. Gammonthis lisävakuudet ovat käsittelyn alla.
UGH !
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kiitos prospect-jäsenyydestä. Sen kunniaksi kopallin koffia viikonloppuna!

Kempes
 

JanJ

Jäsen
Tässä ketjussa on aineksia vuoden vilkkaimmaksi ketjuksi. Siinä jää The Ketju kolmine tuhansine vastauksineen pian toiseksi.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tälläinen klubi on aivan loistava. ÄTPPOMK fanikamaa voisi myydä pinssien ja T-paitojen muodossa. T-paitoihin ÄTPPOMK teksti.

Voisinpa sitä itsekin hakea tuota jäsenyyttä. Perusteluja. Itselläni oli 11-16 vuotiaaseen saakka penamainen takatukka look. No ei ole enää 9 vuoteen ollut, mutta puolustukseksi jenkkiä sentään edelleen jauhan. Sitä en kyllä jätä. Föönin lupaan heti ostaa jos jäseneksi pääsen.

Pena is always in my mind.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Sorry tauko

Viestin lähetti Brewer
Jäsennyys myönnetty myös hakijoille : Kaivanto , Punaiset Lasit ja Kamraterna. Gammonthis lisävakuudet ovat käsittelyn alla.
UGH !

Kiittää, kumartaa ja kaataa kopan koffia (kerhon virallinen juoma?) viikonloppuna kurkkuun..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Sniif...

Olen niin liikuttunut saamastani kunnianosoituksesta, että laskin alleni ja annoin ylen. Olen sanaton.
Sitten kun löydän jostakin niitä sanoja lisää, niin kirjoitan syvimpiä tuntojani oikein paremmalla ajalla tämän asian tiimoilta.

... SNIIF... SNOORGL....
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Kapa 76 ! Olit laittanut vielä loppukaneetiksi Penan suosikkiartisti Elviksen fraasin. Paljon tervetuloa kerhoon Kapa 76. Kerhonsääntöjä ja fanikama myyntiä yms. pyritään selvittämään ensi viikon aikana. Avajaiskokous pidetään kesäkuun alussa ( jos vaan Olympiastadion on silloin vapaana !)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Onkohan tää nyt niitä "hyvä veli" -seuroja... Mutta Pena on aina ollut yksi sydämeni valituista. Hänen itsevarmat otteensa vaihtoaitiossa ja seksikäs purkanjauhantansa ovat saattaneet minut aika ajoin hekumalliseen mielentilaan. Lisäksi Penan kaltaisia tyylikkäitä miehiä on harvassa.

Voisinks mää kans päästä jäseneksi? Jooko?

Porissa 26.4.2002

Annuli
 

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
Hyvä ÄTPPOMK-klubi

En tiedä onko minusta kauhesti noin fyysisesti suojelemaan Penttiä, mutta kunnioitus on sitäkin suurempi. Ja hei, mä osaan käyttää fööniä, ihan liiankin kanssa. Ja koffikin maistuu.

Vantaalla 26.4.2002
Kunnioittavasti teidän, Pikkukisu
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viestin lähetti pikkukisu
Hyvä ÄTPPOMK-klubi

En tiedä onko minusta kauhesti noin fyysisesti suojelemaan Penttiä, mutta kunnioitus on sitäkin suurempi. Ja hei, mä osaan käyttää fööniä, ihan liiankin kanssa. Ja koffikin maistuu.

Vantaalla 26.4.2002
Kunnioittavasti teidän, Pikkukisu

DEAL ! Tervetuloa The Kerhoon !
 

Kaivanto

Jäsen
Kiitän kunniasta

Lienee vielä tarpeen korostaa, että en suinkaan aio aiheuttaa hallaa HIFKin organisaatiolle ujuttautumalla sen sisäpuolelle ja edistämällä Pentin pysymistä puikoissa.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Hakemus

Etelä-Helsingin kirjeenvaihtaja ilmoittaa syvän halunsa liittyä tähän kuninkaallisten kerhoon.
Minulla ei ole hiuksia joten en voi olla fyysisessä kanssakäymisessä föönin kanssa, mutta lupaan jauhaa purkkaa aina sen ollessa mahdollista, merkistä riippumatta.

Lupaan tehdä kaikkeni, jotta aloitteeni koskien 'Matikaisenkatua' menisi läpi.
Sijaintia ei olla vielä lyöty lukkoon, mutta todennäköinen korvattava katu on Mannerheimintie tai Aleksanterinkatu.

Lupaan myös kouluttaa kaikkia niitä jotka uskaltautuvat esittää vastaväitteen Pentin ammattitaidolle.

Lupaan palvoa vain Penttiä enkä muita Jumalia.


Playmaker
Helsingissä 26.4.2002
klo 15.08 Suomen aikaa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Itse olen...

...joskus päättänyt, etten yhteenkään klubiin liity. Valitettavasti joudun nyt pyörtämään päätökseni, koska tällaista klubia ei koskaan olisi uskonut eteen tuleva. Toivonkin, että hakemukseni hyväksytään asap.

Itse ihailen suuresti Penttiä ja arvostan miestä joka vieläkin uskaltaa olla oma itsensä. Kuinka moni muu aikuinen mies föönaa aamulla takatukkaa???

ÄTPPOMK on juuri sitä mitä tarvitsen elämääni. On mukava jumaloida ihailemaansa Penttiä suuressa joukossa! Toivottavasti pääsen mukaan joukkoon.

Kind regards,
tiki10
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Syteen meni

Humanismi on hyvästä, lähellä sydäntäni. Kiusattuja pitää auttaa ja suojella. ÄTPPOMK-kerho on todella tervetullut lisä maamme kerhokartalle.

Jos päätätte ryhtyä jonain päivänä oikein rekisteröidyksi yhdistykseksi, niin pääsette samaan sarjaan toisen kerhon, HPK:n, kanssa. Eikös tuo olisi jo eri siistiä vaihtaa yhdistyskuulumisia yhdistysmiesten kesken esim Herra Lintumäen kanssa?

Mutta nyt eksyin asiasta.

Valitettavasti en voi asettaa itseäni arvioitavaksenne mahdollisen jäsenkelpoisuuden osalta. Arvoni ovat, vakaasta humanistisesta maailmankatsomuksestani huolimatta, pahasti ristiriidassa kanssanne.

Kauneuskäsitykseni, makuaistini ja vatsani suhtautuvat laager-tyyppisten oluiden nauttimiseen hyvin yksiselitteisen kieltävästi. Koff-merkkisen juoman nauttiminen ei siis tule kuuloon kohdallani. Jonkinlaisena kompromissina voisin yrittää, jos siis kuunaan jäseneksi kelpaisin, pärjätä Koff Velvetin tahi Koff Porterin avulla. Kyseisten juomien löytyminen vähittäismyymälöiden valikoimista on kuitenkin sen verran satunnaista, että olosuhteet yhteiselle taipaleellemme kävisivät ennemmin tai myöhemmin mahdottomiksi.

Koska ylpeyteni kieltää minua vaatimasta minkääntyyppisiä erioikeuksia itselleni, en siis valitettavasti voi asettautua arvioitavaksenne. Haluan kuitenkin todeta, että tukeni ja sydämeni seuraavat kerhonne toimintaa, missä se liikkuukin.

Ehkä tiemme kohtaavat seuraavassa elämässä.

Go ÄTPPOMK!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös