"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 475
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Me allekirjoittaneet, JHag ja Brewer, olemme päättäneet tällä päivämäärällä 26.4.2002 perustaa klubin nimeltä "Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri".

Klubin puheenjohtajana toimin minä, JHag ja varapuheenjohtajana hääräilee Brewer.

Klubin tarkoitus on Pentti "Hillokuningas" "Vittu sä koulutat niitä" Matikaisen kaikkinainen kunnioittaminen ja suojeleminen. Klubin jäsenet sitoutuvat puolustamaan The Penttiä keinolla millä hyvänsä, mikäli joku tai jokin tätä purkkaa jauhavaa takatukkaamme tönii. Fyysisesti tai henkisesti.

Pentti on jättänyt lähtemättömän jälkensä suomalaiseen ja hifkiläiseen kiekkokulttuuriin. Ilman Penttiä kukaan ei puhuisi "roolipelaamisesta", "omasta pelistä" jne. Ilman Penttiä olisi kiekkoelämä tylsää ja särmätöntä. Mies on legenda. Hän tekee kaiken 110% intensiteetillä. Myös mokaamisen, mikä nähtiin kuluneella kaudella. Kunnioitettava piirre.

Klubi toimii aluksi Helsingin alueella ja pitää kokouksia säännöllisesti Koffia aina nauttien. Ensi alkuun kaavailemme Pentille patsasta Töölööseen ja Pentin pikkutakin nostamista Nordiksen hallin kattoon. Muitakin ideoita otetaan vastaan.

"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubiin pääsee jäseneksi lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen tähän ketjuun. Harkitsemme asiaa ja ilmoitamme hyväksymisistä/hylkäyksistä tässä ketjussa.

Klubi on avoin muidenkin joukkueiden faneille, jos he tuntevat vaistomaista sympatiaa Pentti-ideologiaa kohtaan.

Klubiin jaetaan tässä yhteydessä kolme vapaalippua, jotta saisimme ns. johtokuntaan viisi jäsentä. Eli kutsumme pitkän harkinnan ja lukuisten äänestysten jälkeen seuraavat 3 henkilöä ÄTPPOMK -klubin kunniajäseniksi ja johtokuntaan:

-Korak
-Johannes
-Predator

Kutsu on henkilökohtainen, eikä siitä voi kieltäytyä. Ugh!
Lisäksi Janina Frostellilla on ikuinen VIP-jäsenyys.

Jäämme odottamaan hakemuksia.

Kunnioittavin terveisin, perustajat


JHag Brewer
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tämän kerhon johtokunnan jäsenyys on ... No, olen sanaton kerrankin ja kumarran nöyrästi valitsijoille. Kiitos ja Ugh!
 

JanJ

Jäsen
ulkopuolisena vastustan pikkutakin kattoon nostamista. Mielestäni tyylikäs kultainen hiustenkuivaaja olisi parempi kunnianosoitus.

mainosmiehille vinkki: Orbit-tekstit kauluksiin koko valmennusporukalle ensi kaudeksi, kunnianosoitus purkanjauhannan lanseerajalle.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tulisin mielelläni mukaan tämän kerhon jäsenyyteen, jos hyväksyisitte. Mutta kiivaan luonteeni tai äkkipikaisuuteni vuoksi en voi luvata, etten joskus sanoisi jotain pahaa Penasta. Eli pitäisikö minun anoa ensin prospect-jäsenyyttä ja tietyn harkinta-ajan jälkeen voisitte arvioida, olenko toiminut kerhon sääntöjen puitteissa?

Helsingissä 26.4.2002

Kempes
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viesti Korakilta

Huhu on kiirinyt myös tietokoneen ulottumattomissa olevan Korakin korviin ja mies oli hyvin liikuttunut tarkistaessaan asian puhelimitse. Hänen pyynnöstään välitän tähän suurimmat kiitokset tästä kunnianosoituksesta.

Korak
psta JHag
 

JanJ

Jäsen
Tuleeko tuolle penan suojelukerhollekin ne legendaariset 1%-tunnukset?
 

Carlos

Jäsen
Heti alkuun täytyy kysäistä, että ei teillä ole mielessä ulkojäsenien hyväksymistä kerhoon? Henk. koht. asun tosiaan täällä länsirannikolla, ja olen kesällä muuttamassa Zürichiin, joten fyysinen läsnäolo kokouksissa voipi olla vähän hankalaa. Tosin voin luvata pitää huolen siitä että Lionsien ympyröissä ei puhuta pahaa Pentistä, ja jopa koittaa lobata joitain potentiaalisia vahvistuksia + ujutta Pentin faxinumeroa sopiville kandidaateille. Jos saadaan homma toimimaan, niin kohta mafia (Morte Alle Francaise...jotain sinnepäin) on helisemässä kun järjestäytynyt ÄTPPOMK vie jalansijaa joka maailmakolkassa!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
JanJ: Jos tuo oli hakemus, niin hyväksytty. Ideasi ovat loistavia.

Kempes: Hangaround-tyyppinen Prospect-jäsenyys myönnetty 6 kk:n koeajalla.

26.4.2002
JHag

EDIT: Carlos, jäsenhakemus hyväksytty. Kulbin ideana on nimenomaan Pentti-ideologian ja itse Pentin kunnioittaminen. Se ei ole asuinpaikasta kiinni. Voit toimia Länsi-Suomen jaostossamme mielihyvin.
Jäsenyys ei ole kiinni myöskään siitä, minkä seuran fani on. Itse ideologian ja hahmon diggaaminen käy. Milloin näemme ensimmäisen jokerifanin klubissamme?
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Ensimmäiset ulkolaiset jäsenet

Kerho ensimmäisiksi ulkolaisiksi jäseniksi on valittu engl. Smokie - yhtyeen jäsenet , jotka allekirjoittanut bongasi viime viikonloppuna Tallinnassa. He ovat niin täydellisiä look-a-like hemmoja , että heidät kelpuutettiin jäseniksi ilman hakemusta. Smokie - yhtye tunnetaan parhaiten siitä , että esittävät englanniksi Kari Tapion säveltämän ikivihreän biisin , Viisitoista kesää. Tästä biisistä on tulossa uusi remix , jonka versioi melle Nylon Beat feat. J. Frostell.
UGH !
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Pienistä teoista liikkeelle

Aivan mahtavaa. Haluan todellakin liittyä ÄTPPOMK-klubiin. Tekojen on kuitenkin lähdettävä pienestä liikkeelle. Ennenkuin saamme virallisen puolueen luvan ja pääsemme eduskuntaan muuttamaan Suomea monarkiaksi ja Penttiä kuninkaaksi, niin voisimme vain jotenkin juhlistaa ensimmäistä kotipeliä syksyllä. Lakanoilla tai muilla mainoksilla olisi mahdollisuus varmaan tehdä tiedettäväksi Pentin hyväksyntä.

Tähän minun on vielä pyydettävä anteeksi itse Pentiltä, kun viime kautta epäilin, mutta nyt tilanne on toinen. Pentti hoitikin raha-asiat kuntoon, minunkin rahoilla ja toivon tänä vuonna tulevan jotakin vastinetta rahoilleni ja siltähän se todellakin nyt näyttää.

Seurallehan voisi järjestää jostain jäsenkortit tai tehdä Badget. Badgeissä voisi olla jotain vastaava: ÄTPPOMK, Vittu, sä koulutat niitä tahi jopa Näillä mennään. Pienistä teoista Suomi kuningaskunnaksi.

Mielenkiinnolla jään odottamaan hyväksytäänkö minut jäseneksi tähän Suomen mahtivimpaan klubiin (anteeksi B2 Reds).
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
wabbit: Hyväksytty
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Viestin lähetti JHag
wabbit: Hyväksytty

Kyllä tämä sitten on hienoa. Koskas kokoonnumme ensimmäisen kerran juomaan tätä jumalaista ohranestettä ja keskustelemaan klubin jatkoista. Pitäisi varmaan valita jokin tietty ravintola missä kävisimmi juomassa. Ehdottaisinkin Golden Star Cafea, joka on sopivasti Sportin alakerrassa (sinne ei voi mennä siellä on se toinen Stadilaisjoukkue).

Miksi Golden Star Cafe? Hyvät kulkuyhteydet (rautatieasema vieressä), takkapuolella voi olla tilaakin kaikille ja mikä tärkeintä kaljan toimittajana KOFF.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pentti? Alakkonä mua?

Pentti kesti tuulet ja tuiverrukset kuin voima olisi ollut hänen kanssaan. Broilerihöystöjäkin tarjottiin pitkin kautta, mutta lookki pysyi kunnossa.

Tunnen ehdotonta sympatiaa Penaa kohtaan, toki hänen Kärppätaustansakin takia, mutta ennenkaikkea sen takia, että Penan Jazon Junnolle liisaama loistavan Deluxe-faksi on osoittautunut maineensa veroiseksi. Sopimuspaperit liikkuneet kiitettävästi!

Joten?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Täten haen paikkaa ilmoituksenne perusteella. Jäsenenä pyrkisin vaikuttamaan parhaalla mahdollisella tavalla siihen että Bluesin ensi kauden radiomainoksissa ei Jukka "Fokkin'" Laaksonen imitoisi johtajaamme ja tekisi hänestä raakaa pilaa.

PS. minulla oli myös takatukka 80-luvulla ja äänestin Penttiä kunnallisvaaleissa samaisella vuosikymmenellä Kansallisen Kokoomuksen listoilta Helsingin valtuustoon. Olen siis varsin pitkän linjan Penttiläinen.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Hmm.. muuten voisin liittyä klubiin, mutta kun en oikein Koffia juo. Hangaround-jäsenyyttä voisin siis harkita, mikäli kokouksiin saataisiin jonkinlainen kiintiö Karhua. Lisäksi kasvattamani mullet on vielä pahasti vaiheessa, ja valmistunee vasta kesä-heinäkuussa. Purukumia tosin kuluu paketti jos toinenkin päivässä, joten sikäli olisin valmis harkitsemaan jäsenyyttä. Jäsenanomustani puoltaa lisäksi se fakta, että yleensä kun tyrin, tyrin kunnolla. Eli ei muuta kuin hakemusta vetämään.


H:gissä 26.4

byst

P.S. Onko muuten jäsenkortissa laminointi ja juokseva jäsennumero?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ööööhhh

Taidan olla melko tukevasti liimahöyryissä,kun tämän otsikon alle skrivailen.Mutta tahtoisin silti hieman sisältöä elämääni.Jatkuva liimanhaistelu Oivan kanssa tekee redsistä tylsän ihmisen.Mikäli kävisi niinkin ikävästi,että minut valitaan klubiin,niin lupaan kautta kiven ja kannon,että Penttiä en jätä hunningolle.Tiedustelisin tässä samassa yhteydessä tälläista asiaa.Olisin todella kiinnostunut tuosta fyysisestä suojelemisesta.Tämä puoli kävisi minulle mitä mainioimmin,sillä Pentin perässä taapertaminen saattaa jatkossa tietää myös ilmaisia viinoja.Olen köyhä yrittäjä,ja jo tätä taustaa vasten kaikki ilmainen juotava olisi enemmän kuin tervetullutta.Odotan vastaustanne malttamattomasti,älkää tuottako minulle pettymystä,sillä hyväksyminen olisi TAAS oiva syy juhlia tätä ilonpäivää kaljan(Koff)voimalla.

Lupaan teille tässä samassa yhteydessä,että liimanhaistelu saa jäädä.Yritän klaarata itseni henkisesti suht edustavaan kondikseen kuukauden sisällä.Loput liimat käytän mökillä,jonne olen huomenna lähdössä.Liimaan eukon haravat mökin seinään kiinni.Eipähän tarvitse sielläkään sitten liikoja hommia tehdä.Rupean suunnittelemaan Pentin suojelu ohjelmaa saman tien.

ps:Ulkona paistaa Pentti ja minä bääzen kohta duunista.Hörpsssssss!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Läpi meni

Tervetuloa Kerhoon : Stone cold , Sledge Hammer , Bystander ja Reds !

PS. JHag vaaditaanko lisäselvityksiä keltään ?
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Koska kerran ulkojäseniäkin ilmeisesti voidaan ottaa, anon nöyrimmästi tämän kerhon jäsenyyttä vahvuuksinani vielä Penankin lettiä pitempi takatukka ja vankka pyrkimys edistää purkanjauhantaa Turussa ja lähikunnissa.

Ylimääräisenä ansiona mainittakoon Koffin ruskeisiin pulloihin suljettujen juomien vuosia jatkunut railakas käyttö.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hakemus

Haen vakavissani paikkaa yleväaatteisesta kerhostanne.

Olen aina ihaillut Pentin lanseeraama 80-lukulaista menestyjä-imagoa. Erityisen ihannoitavaa on Pentin käsitteeksi muodostuneet itse silitetyt paidat, joita hän esitteli muinoin HPR-ohjelmassa. Itsepintaisesti kuin liima, on Pentti imagonsa säilyttänyt ja tuon esimerkin rohkaisemana olen itsekin liimanhaistelultani joutanut kasvattamaan takatukan.

Seuraavaksi aion hankkia föönin.

Fyysinen suojeleminen on minulle arvomaailmani johdosta hankalaa, mutta välttämättömän turvallisuuden nimissä voin kohottaa nyrkkini Pentin puolustamiseksi. Sanan voimalla saatan sivaltaa helpomminkin.

Onko minut nyt hyväksytty?

P.S. Voiko kerhosta koskaan erota?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
ÄTPPOMK

Ehdottomasti hieno idea, ja anon myös jäsenyyttä tähän hienolle asialle omistautuneeseen klubiin.

Samalla muutama ehdotus; ÄTPPOMK voisi ottaa klubin tunnusmerkeikseen esim. pikkutakkiemme rintapieliin kiinnitettäviä pieniä kultaisia, hopeisia ja pronssisia hiustenkuivaimia, joista kävisi ilmi kunkin jäsenen status ÄTPPOMK-klubissa. Perustajajäsenille kultaiset, hallituksen jäsenille hopeiset ja rivijäsenille pronssiset. Samalla voisi joku alkaa järjestämään klubille kokous/virkistystiloja Jäähallista, jossa voisi pelipäivinä otteluiden yhteydessä pitää tupakansavuisia ja brandyn kostuttamia kokouksia, ehkä jopa aitio kävisi tähän tarkoitukseen? Jokainen klubin jäsen voisi myös ottaa ÄTPPOMK-tatuoinnin ja jonkun salaseura-tervehdyksen voisi myös kehittää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kerhosta ei kai kukaan halua erota, sehän oli pilaa Oiva? Olet ensimmäinen jokerimies klubissa, tästä tulet saamaan erikoispalkinnon, joka hämmästyttää suuresti.

Lisäksi welcome:
Oloneuvos
BigRedBob


26.4.2002
JHag
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Öh , tarvitaanko siellä hiilisatamassa tasapainottavaa vastarannan kiiskiä joka voisi tuoda mukanaan pellavapyyhkeitä naaman kuivattamiseen ?
Ainoana suosituksena voin kertoa että tiedän kuinka humidoria käytetään : otetaan töpseli pois seinästä ja täytetään erilaisilla tavaroilla kuten tennissukat , kuivunut geelipurkki ja rikkoutunut viiksien tasaaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös