"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 643
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Jäsenhakemuksen irvikuva:

Pentistä olen aina digannut, tosi symppis äijä ja suomalaisille harvinaisempi äkkipikaisuus ovat Penan vahvoja puolia. Lisäksi Hillokuningas on äitini mukaan yrittänyt iskeä häntä baarissa useita kymmeniä vuosia sitten :p

Ja vaikka tällä hetkellä ei ole Köllin, eikä Saken nimiä IFK:n sopimuslistalla, pyydän mitä nöyrimmin, että saan liittyä "nolla"klubiinne.

Helsingissä huhtikuun 26 p:nä huhtikuuta 2002
JANOS
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
I'm in!

Jihuu! Pääsin mukaan! Näin onnellinen olen ollut viimeksi silloin kun sain...
Tämän kunniaksi sujahti Jenkki suuhuni ja nyt suuntaan Alkoon hakemaan kassillisen notkeaa illaksi. Ah tätä euforiaa! Mahtuukohan ensimmäisen kokouksen osanottajat Stadionille? Esiintyykö Nylon beat? Tarttuuko teflon love? Entä Janina? Niin paljon kysymyksiä, niin vähän aikaa. Jännittää niin, että vatsa menee kuralle. Siispä vessaan...
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
haluaa!

Tähän lystiin tahtoisi Johnnykin mukaan. On oikeastaan aina halunnut. Nyt vasta sen tiedostan. Lapsena ihmettelin, mitä olivat ne alitajunnasta kummunneet näyt, joita koin. Yleensä niihin liittyi hetkellinen transsinomainen hurmostila, jossa siirryin pois kylmästä maailmasta, neljänteen ulottuvuuteen, Penaaliin. Nenääni tulvahti purkan tuoksu ja kasvojani helli hiustenkuivaimen lämmin henkäys. Olo oli turvallinen ja rauhallinen. Nyt ymmärrän kaiken. Minussa asui jo silloin pieni pentti. Vuosien mittaan pentti sisälläni on kasvanut, on tullut aika päästää se ulos ja liittyä ÄTPPOMK-kerhoon.

Hyväksyttehän minut. Se antaisi minullekin, kuten kaikille Penaa seuraaville, mahdollisuuden olla vielä viisikymppisenäkin "nuori, terve ja kova jätkä", kuten Pena asian osuvasti Iltalehdessä ilmaisi. Pena johdattaa IFK:n vielä ennenkokemattomiin saavutuksiin. Long live Pena.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Onko rotsin sisällä vielä tilaa?

Miten on mahtuuko vielä mukaan? Ehdottomasti olen Hilliksen(niinkuin meillä Hillokuningasta L-Pasilassa kutsutaan, huomaa samankaltaisuus erääseen Ilmalassa vaikuttavaan) suojeluun ja henkiseen avunantoon mukaan tahtomassa. Fyysinen suojelu olisi pääalueenani, olenhan siihen ulkoisilta mitoiltani enemmän kuin luotu.

Yst. terv.

Rebel
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Ihanaa kiitos...Pena on kunkku. Miesten mies, aina tyylilleen uskollinen.
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Otetaanko Klubiinne kummeja, jotka ovat valmiita puolustamaan teitä, jos joku "iso" ja "paha" tyyppi alkaa hyppimään teidän silmille? Minä voisin olla " "Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin" virallinen kummi. :cool:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jaahas, nyt se Rosman sieltä Iisalmesta kysyi, että pääsekö sen kaveri mukaan....joku Ron Jeremy....pistetään mietintään.

Hyväksymiset ja tervetulotoivotukset:
Playmaker
Tiki10
Janos
Johnny99
Rebel
Fireblade

Lapaselle ulkojäsenyys, hieno kirjoitus.

PS. Jos joku unohtui hyväksytyistä, niin saa muistuttaa, nappasin nimet ns. pikaOTANNALLA, joka on toimintamme kantavia voimia. T-paidan suunnittelu on hyvässä mallissa ja suuria juhlia, vielä suurempia kuin taanriin Kuopion torin pippalot, suunnitellaan kesäkuulle. Ugh!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäsenhakemus

Kadun syvästi menneellä kaudella Pentistä antamiani lausuntoja ja sanoudun jyrkästi niistä irti.

Pyydän nöyrimmästi, että minut hyväksytään jäseneksi ÄTPPOMK-klubiin. Ulkoisesti en Penttiä muistuta, mutta purkkaa jauhan säännöllisesti. Ja Koffikin maistuu.

Vantaalla, 26.4. 2002

-seeyou@jäähalli

EDIT: Päivämäärä
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Johtokunnan jäsenenä uskaltaudun hyväksymään anomuksesi seeyou@jäähalli. Sanoudut hienosti irti menneestä ja purkka + koff ovat hyviä lisämeriittejä.

Tervetuloa

(ps, ainoa tyylirike on päiväys 26.4.70, mutta hyväksytään. Koffilla lienee osuutta asiaan.)
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Sen ainoan ja oikean kissapedon kannattaja ja ikuinen Pentti-fani jättää myös ÄTPPMOMK:iin. Pentti on HJ ja mä syön samaa purkkamerkkiä kuin Pentti. Mulla on myös Pentin nimmari :D

Treellä 26.4.2002

dude

PS. Lappeenrannasta kantautuneiden huhujen mukaan Pentti on signaamassa Puolan maajoukkuepuolustaja Tomasz Mieszkowskia (197cm, 100kg): "Todellinen huippulupaus. Tuo kokoa ja uutta tuulta meidän puolustukseen. Faksi käy kuumana ja ens viikolla saadaan jo varmaan sopimus. Tomasilla on kova halu pelata SM-Liigassa. Teemme samantien viiden vuoden sopimuksen. Zidlickyn korvaaja on löytynyt," kommentoi Pentti tuoreeltaa tätä pelaajaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Johtokunnan jäsenenä uskaltaudun hyväksymään anomuksesi seeyou@jäähalli. Sanoudut hienosti irti menneestä ja purkka + koff ovat hyviä lisämeriittejä.

Tervetuloa

(ps, ainoa tyylirike on päiväys 26.4.70, mutta hyväksytään. Koffilla lienee osuutta asiaan.)

KIITOS!

Tyylirike ei johdu Koffista, vaan siitä, että olen syntynyt ko. päivänä, joten hyvin usein kirjoitan päivämäärän 26.4. kulloistakin vuotta muotoon 26.4. 1970.

Tämä oli kyllä paras mahdollinen synttärilahja!
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Viestin lähetti JHag
...suuria juhlia, vielä suurempia kuin taanriin Kuopion torin pippalot, suunnitellaan kesäkuulle. Ugh!

Onko Klubimme VIP-jäsen Janina Frostell tulossa noihin klubijuhliin? :cool:
 
Itsekin haluaisin liittyä ÄTPPOMK:iin, tuohon jaloon kerhoon. Toivottavasti ÄTPPOMK:in johtajat ovat jaloja, eivätkä inhoa minua niin syvästi, etten voisi tähän mahtavaan klubiin liittyä. En voi kuitenkaan taata, etten koskaan Penttiä kritisoisi, mutta haluaisin kulkea valtavirran mukana ja olla kerrankin cool jossain :rolleyes:

Mainosehdotuksia vaikkapa bussipysäkeille:
"Ole cool - liity ÄTPPOMK:iin!"
"ÄTPPOMK, ÄTPPOMK!"
"Pidätkö sinäkin Pentistä etkä halua olla minkään wannabe-klubin jäsen? Liity silloin ÄTPPOMK:iin!"
"Gimme an a with two dots!
Gimme a t!
Gimme a double p!
Gimme an o!
Gimme a m!
Gimme a k!
ÄTPPOMK!!!"

"Let's shout it together - the word of the future: ÄTPPOMK!"

Täten nöyrimmin jäsenyyttä anoen 26. huhtikuuta 2002 Tampereella, Snowraven
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Snowraven, koska klubimme sääntö on, että Penttiä ei koskaan kritisoida, on päätökseni tämä:

Hangaround-tyyppinen Prospect-jäsenyys myönnetty 6 kk:n koeajalla.

Ystäväni Kempes sai samanlaisen koejäsenyyden.

Tervetuloa, Snowraven

26.4.02 Johannes
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Jäsenhakemus

Elämä on sitten ihmeellistä. Vielä kolme kuukautta sitten olin manaamassa Fööniä alimpaan helvettiin, sinne muiden kirottujen joukkoon, ja nyt vain hieman myöhemmin olen anomassa jäsenyyttä ÄTPPOMK-klubiin. Jos tulen hyväksytyksi, vietän tämän ja huomisen iltani KOFFia juoden ja purkkaa jauhaen. Tietysti muistan Penttiä huutelemalla naapureille: Vittu, sä koulutat niitä.
 
Kiitän mitä nöyrimmin jopa pelkästä koejäsenyydestäkin ÄTPPOMK:iin. Yritän parantaa tapani, ja kehua Penttiä enemmän, jotta olisin edes hieman enemmän ÄTPPOMK-koejäsenyyden arvoinen. Kiitos.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Mieli herkistyen...

sini-valkoiset tuntemukset täyttävät sydämeni lukiessani tätä ketjua.

Minulle Pentti on aina edustanut, ja tulee edustamaan myös tulevaisuudessa, kuvaa miehestä joka teki mahdottomasta mahdollisen. Painoi tuumaakaan periksi antamatta läpi harmaan kallion ja puhalsi sen tuulen Suomalaisen (tässä pakko laittaa isolla) jääkiekkoilun purren purjeisiin joka tarvittiin kautta aikojen ensimmäiseen Suomalaiseen (sama) jääkiekkoilun arvokisamitaliin!

Kauan ja kunniakkaasti eläköön Pentti!

Klubin toimintaperiaatteet eivät ole mitenkään ristiriidassa vakaumusteni kanssa, juonhan jopa Budweiseria (sitä amer.) ellei muuta alkoholipitoista ole saatavilla. Myös Pentin fyysistä koskemattomuutta lupaan tarvittaessa puolustaa kaikkine rajoitteineni, kaveriahan ei jätetä! Ja minulla tuskin edes hypoteettisesti tulee olemaan mitään syytä Penttiä arvostella...

Joten nöyrästi anon tämän jalolle asialle vihkiytyneen klubin jäsenyyttä, sulkeudun suosioonne...
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anomus

StevieY:kin haluaa mukaan Pentti-kerhoon!

Perusteluina voisi olla vaikka seuraavanlainen tarina. Omistamani toistakymmentä vuotta vanha japanilaisvalmisteinen pieni punainen autoni on koko elämänsä kantanut lempinimenään ei enempää eikä vähempää kuin nimeä "FÖÖNI".

Pure Jenkki, sitä puree Penttikin.

StevieY
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Kiitän ÄTPPOMK-klubin jäsenyydestä ja pidemmittä puheitta alan toteuttamaan lupaukseni mukaista tehtävääni.

Purkka huuleen ja hörppss.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Risa ja StevieY - tervetuloa, hakemukset SELKEÄSTI hyväksytty.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitoksia anomuksen hyväksymisestä. Taitanpa tässä hyväksymisen kunniaksi matkia Cougaria ja nauttia tarpeellisen määrän KOFFia Jenkillä höystettynä.

StevieY
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös