"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 541
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
H.I.F.K.
Nöyrin anomus

haluaisn myös mukaan ÄTPPOMK-klubiin vaikka joudun tässä tunnustamaan pahat puheeni Pentistä menneellä kaudella, mutta ne on jo huudottu unholaan KOFFILLA ainkin minun puolesta. Joten lupaan pitää Pentin puolia (vaikka ei Pasia palkkaisikaa siis kova pala mutta kuitenki) joten katse tulevaisuuten kuten on Penakin tehnyt ja takaisin se mikä meille kuuluu.
Pentti on kova jätkä huomatkaa viime kausi sit pari sydärii ja nyt mitä kundi rakentaa HUH HUH! Naapuritkin jo pelkää vaikka on vasta Huhtikuu näin meillä. Siis jos joku tökkii Penttii niin täältä tulee takas.

Jokos tällä irtoaisi jäsenyys.

ÄTPPOMK terveisin Porkkis.
 

Demonos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ÄTPPOMK.
Minäkin haluan mukaan,tottakai.
Pena teki lähtemättömän vaikutuksen kaudella 1993-1994 HPK:n
valmentajana ainakin meikäläiseen.
Muistaako kukaan,millä Pentti yritti sytyttää HPK:n Helsingin hallissa Jokereita vastaan?
Aivan,HPK jätti lämmittelyn väliin,mutta se ei ikävä kyllä riittänyt voittoon asti.
Pena oli jo maajoukkueaikoinaan aivan helmi äijä,vaikka saikin lopulta turhaan kaiken paskan niskaansa epäonnistuneista Saksan MM-kisoista -93.
Pentti on Kuningas ja tsemppiä vaan IFK:lle ensi kaudella!
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JÄSENANOMUS

Täten jätän hakemukseni ÄTPPOMK-klubin jäseneksi.
Olen uskollisesti päivittäin töissä jatkanut purkanjauhannan hienoa perinnettä, enkä ole ikinä sanonut Pentistä pahaa sanaa.

Kunnioittavasti pyydän saada päästä klubin jäseneksi.

Helsingissä 30.4.2002

Jonna
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
ANON

Minunkin täytyy tunnustaa, että olen pohjimmiltani
Pentti-fani. Olin erittäin innoissani Pentin tulosta IFK:n
pääjehuksi. On ollut loivaa ylämäkeä ja "vähän" jyrkempääkin
ylämäkeä. Hommat ovat kuitenkin hoituneet, sillä kyllä
Pentti tietää mitä tekee. Pentti vaan sattuu välillä
puhumaan jotain muuta, kuin mitä hän oikeasti tarkoittaa.

"vittu sä niitä koulutat", "taistelemme mestaruudesta",
"hyökkäyskalustomme on naapureiden veroinen",
"näillä me mennään" ja "Kantor on Zidlickyä parempi" ovat
olleet näitä Pentin kuningasajatuksia.

Kuka muu olisi voinut pystyä samaan yhdessä kaudessa?
Pentti on noussut jo nyt yhdeksi värikkäimmäksi IFK-hahmoksi.
Juttua riittää Pentin puuhastellessa ja faxin raksutellessa.

Anon pääsyä ÄTPPOMK-klubin jäseneksi. Lupaan kasvattaa
takatukan ja opettaa lapsilleni purkan jauhamisen hienouden.

ps. viikset eivät suostu jostain kummasta syystä kasvamaan,
sillä nenäni alle tulee vain haivenia.
 

Hemba

Jäsen
Jäsenanomus

Viitaten ketjun ensimmäiseen viestiin, anon jäsenyyttä ÄTPPOMK-klubiin. En missään tapauksessa haluaisi jääväni kaikesta riemusta ja kunnioituksesta paitsi, jota kyseisen klubin maagiset kirjaimet levittävät ympärilleen.

Käsi KOFF-korilla vakuutan kunnioittavani Penttiä kaikessa, mitä teen ja uskovani tähän suomalaisen liigakiekon johtotähteen niin myötä- kuin vastamäessä. Lupaan käyttää kaiken tarmoni ja osaamiseni Pentin maineen ylläpitämiseen ja kasvattamiseen kaikissa tilanteissa.

Koska nyt on lähdettävä lataamaan jääkaappia vappukoffeilla, toivon syvää kunnioitusta osoittaen, että otatte hakemukseni huomioon uusia jäseniä klubiin valitessanne.

Helsingissä 30.4.2002

Hemba
 

Luiro

Jäsen
Haluan kunnioittaa Pentti Matikaista ja arvostan häntä parhaana mahdollisena vihollisena, mitä SM-Liigasta löytyy. Ehdotan myös, että Pentti Matikainen ryhtyy etsimään pelaajia myös Jokereille, Tapparalle ja TPS:lle. Blues osaa penailun aivan itse.

Ehdotan, että klubiin otetaan jäseneksi myös Toni Mäkiaho ja Kari Rajala. Lisäksi klubiin voidaan ottaa vanhoja Pentin kavereita, joista joku on IFK:n seuraava valmentaja.

Kunnioittaen, Luiro.


Edit: Onko mahdollista päästä klubiinne kunnioittamaan maajoukkueemme ensimmäistä menestysvalmentajaa?
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki radalle lähtevät, käyttäytykää Pentisti. Muistakaa legendaarinen sormitervehdys, ja maagiset sanat "viddu sä koulutat niitä" Kukaan klubilainen unohtaa kaikenmailman vappulelut ja varsinkin vappunenät. Aito ÄTPPOMK klubilainen treenaa kunnon vappunenän brändin avulla ja takatukka kasvatetaan. Niille joilla ei ole vielä takatukkaa sallitaan kaunis takatukka perukki. Muistakaa kumminkin, ettei se ole virallinen ilman "näillä mennään" muistutus lappua.

Jos jollekin tulee hätä niin muistetaan kätevä matkafaxi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Uusia jäseniä: Porkkanan purija, Jonna79, demonos, bambamcam, hemba.

Luiro: sarkasmilla ei pääse sisään. Klubimme on haudanvakava ja ryppyotsainen.

Uusi jäseniä otetaan toukokuun ajan. Sitten menevät hanat kiinni toistaiseksi.

Jos Pentti mokailee jatkossa, me puolustamme Penttiä, koska hän on Pentti ja tekee senkin särmikkäällä tavallaan 110% lasissa. Voimme toki myöntää, että hankinnat olivat paskoja, mutta ÄTPPOMK:n jäseninä tuemme Penttiä avioliiton tapaan niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Eli ÄTPPOMK:hon liittymistä ei kannata jättää väliin sillä perusteella, että "mitä jos Pentti sössii jatkossa ja en saa arvostella häntä". Ideana on se, että hänen valintojaan voidaan kritisoida, mutta MISSÄÄN OLOSUHTEISSA emme syytä itse Penttiä kuitenkaan, sillä hän on hahmo, joka elää omaa elämäänsä HIFKin mennessä ylä- ja alamäkeä. Penttiys on pysyvä elementti ja tärkeintä Penttiydessä on nimenomaan kyseisen ideologian arvostus. Ideologiaan kuuluvat särmikäs käytös, viikset/takatukka/kultakejut -ideologian kritiikitön ihailu, sikari/viski/Koff-linja sekä kaikkinainen lyhytpinnaisuus ja asioiden suoraan sanominen. Silloinkin kun pitäisi miettiä ensin. Niin kauan kuin Penttiys on voimissaan, emme saa johtajiksi ja valmentajiksi pelkkiä sliipattuja puheautomaatteja tyyliin...no kyllä te tiedätte. Tyylikoulut sucks! Pentti rules!
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Onko ÄTPPOMK-klubi diplomaattisen suojeluohjelman ylimmäinen sanansaattaja eli Pentin kutrit olkoot diplomatismin(-pentismin?) perimmäinen totuus ( mihin tulee kysymysmerkki? ).
Diplomaatti on sellainen henkilö joka voi sanoa sinulle että painu helvettiin siten että oikeastaan odotat matkaa innolla.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Mä kans

Haluan ehdottomasti tämän ryppyotsaisen yhteisön jäseneksi.

Tässä yhteydessä lienee syytä mainita, että allekirjoittanut on kantanut oikeaoppista takatukkaa vielä 90-luvun puolellakin. Ja hallitsen myös föönin käyttämisen.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä on!
Anon nöyrin mielin jäsenyyttä (mielellään täys-) ÄTPPOMK-klubiin.
Perustelut:

- late 80's mulloli vielä pidempi takis
- juon KOFFia, ja vain KOFFia (valkkarit yms on naisten juomia!)
- Hillo is maaaafriend
- mullon samanlainen pikkurotsi (olen jopa nukkunut se päällä)
- oma ja lasteni nimet alkavat P-kirjaimella
- voin hoitaa Penalle koskemattomuuden Amerikassa (velipoika on täynnä tatskoja ja kuuluu siellä moottoripyöräkerhoon. Don't f**k with the Pena)
- minäkin osaan kävellä ja syödä purkkaa yhtäaikaa
- mäkin meen aina näillä
- mäkin oon joskus kouluttanut

Pääseeks näillä
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
KIITOS

Olen positiivisesti yllättynyt pääsemisestäni klubiin.
Olen kirjoitellut Pentistä tuhmia ja ollut muutenkin
hiukan pessimistinen. Nyt olen löytänyt tämän idean
avulla uuden puolen itsestäni. Penttiys on kova sana
nykyajan raadollisessa maailmassa.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Viestin lähetti Korak


Hyvä Tkachuk7....olet oikeilla jäljillä, mutta hieman paremmat perusteet. Täällä jonossa satoja miehiä, jopa muutama nainen, jolla on takatukka, fööni, viikset ja pikkutakki ja jokainen heistä osaa enemmän tai vähemmän jauhaa purukumia. Yksikin kaveri työnsi 178 palaa Jenkkiä suuhunsa, puhalsi tosi hienon pallon siitä, mutta vahingossa tuo purkkakasa putosi suusta, ja manasi Penaa sitten. Siinä meni kaverin mahdollisuudet. ;)

Mutta enhän mä ole muistaakseni koskaan manannut Penaa. Viime kauden aikana saattoi usko horjua hetkittäin, mutta ei siinä määrin että olisin Penaa moittinut, varsinkaan julkisesti. Eikö tästä nimenomaan ole kyse ÄTPPOMK-klubissa? Brändi (erityisesti Penan luomana) on maamme ainoa jääkiekkojoukkue, jonka kannattajaksi voin ilmoittauta.

Niin että onko vaikutusta?
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Minäkin tahdon mukaan tähän klubiin. Syy: uskoin ja luotin joukkueeseen jopa pahimpina Mälkiän ja Lehkosen päivinä, jolloin pelissä ei ollut järjen hiventä ja kaiken maailman podkonickyt, kuhdat ja kumppanit surffailivat jäällä tekemättä mitään punaisen aatteemme hyväksi.

Kausikortti on ja pysyy, ja ensi talvena punaiset kissimirrit toistavat sen mitä saimme todistaa viimeksi vuonna 1998.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Tkachuk7


Mutta enhän mä ole muistaakseni koskaan manannut Penaa. Viime kauden aikana saattoi usko horjua hetkittäin, mutta ei siinä määrin että olisin Penaa moittinut, varsinkaan julkisesti. Eikö tästä nimenomaan ole kyse ÄTPPOMK-klubissa? Brändi (erityisesti Penan luomana) on maamme ainoa jääkiekkojoukkue, jonka kannattajaksi voin ilmoittauta.

Niin että onko vaikutusta?

Hyvä Tkachuk....tervetuloa joukkoomme:) , may the Pentti be always with you;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Senior, jäsenhakemus hyväksytty ns. heittämällä. Tervetuloa myös OldTimeHockey ja jake.

Menikös ÄTPPOMK-klubilaisilla vappu, tuo amatöörien juhla, riittävän Pentti-henkisesti?

Allekirjoittanut ja Korak pitivät pienimuotoisen johtokunnan kokouksen Espoon residenssissäni. Illan aikana teimme koko uinuvalle Laaksolahdelle selväksi, että ketä tässä oikein ollaan:

Ensin katsottiin lätkää Koffit kädessä, haukuttiin Mertarantaa, ihailtiin Jeren pommeja ja hymistiin tyytyväisinä jopa Aallolle. Tämän jälkeen saunominen ja hilluminen pihalla pelkissä pyyhkeissä huutaen: "Roman Vopat, Roman Vopat...". Sitten hiusten FÖÖNAUS ja Essolle ostamaan lisää Koffia. Ja matkalla Koff-kassi kilisten paikallisen terassille Koffeille. Olimme ainoat asiakkaat terassin puolella, mahtoikohan Vopat-huudoilla olla jotain vaikutusta? Takaisin Vopattia mesoamaan illan pimetessä ja lopulta haukuttiin taksikuski ihan paskaksi kun se viipyi niin kauan. Soitettiin myös taksitarkastajalle ja sanottiin "Vittu sä koulutat niitä"

Illan aikana saimme myös yhden ulkojäsenen ÄTPPOMK:hon. Ilman, että hän edes tietää koko klubista mitään. Sillä naapuritalon kaveri, innokas HIFK-mies, ei voinut vastustaa kiusausta kuullessaan Roman Vopat -kutsuhuutomme. Kaveri lyöttäytyi porukkaan ja kieltäytyi poistumasta ennen kuin HIFKin ketjut ensi kaudelle on saatu hahmoteltua paperille. Homma kesti viiteen. Selkeää Pentti-ainesta miehessä.

Ugh!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos!

Noviisina JA:laisena olen otettu ÄTPPOMK-täysjäsenyydestä. Saatan sipaista korin KOFFia tämän kunniaksi. Heti.
Pena, I'll stand by You!

:cool:
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Vappu..

Viestin lähetti JHag
Menikös ÄTPPOMK-klubilaisilla vappu, tuo amatöörien juhla, riittävän Pentti-henkisesti?

Kyllä, kyllä. Alkuillasta Koffia enemmän kuin säännöt sallii ja Pentti määrää. Koko ilta oli myös tiukkaa takatukan kasvattamista ja purkan jauhamista. Lausahdus "Älä töni Penttiä, se on mun kaveri!" , oli hyvinkin ahkerassa käytössä, koska "meitä" tönittiin aika paljon..sniiif. Sanomattakin lienee selvää, että illan koodinimi oli "Pentti". Odotan vesi kielellä tulevaa fanipaitaa: Auktoriteettini nakkikiskan jonossa nousee entisestään, suoraan pilviin! Paljon tuli vastaan halukkaita "Penttiläisiä", mutta kun silmät olivat Koffistä huuruisena, niin ei jäänyt edes naamat mieleen..

Kotimatka taxilla noudatti tuttua kaavaa: Ikkunat auki ja: "Robert Kantor, Robert Kantor.." huudot ilmoittivat, että ÄTPPOMK -klubi on lähellä..


Tämän jälkeen saunominen ja hilluminen pihalla pelkissä pyyhkeissä huutaen: "Roman Vopat, Roman Vopat...".

Mitä!? Tämähän on jo pelottavaa, koska "me" teemme tätä aina mökillä (tai missä vaan pääsee saunaan, yleensä se on mökillä)! Joskus/Hyvin usein vaihtoehtona on myös: "Robert Kantor, Robert Kantor... (kuten em.)" Tämän varmasti tietävät myös laivalla naapurihytissä olijat sekä mökkinaapurit..

Profeetta P, Jumalan Sanansaattaja on työnsä tehnyt. Tuliko hyvää julkisuutta? So not: Any publicity is good publicity. Tämän tietävät kaikki meillä IFK:ssa. UGH!
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti JHag
Menikös ÄTPPOMK-klubilaisilla vappu, tuo amatöörien juhla, riittävän Pentti-henkisesti?

Joku on illan/yön/aamun aikana käynyt kouluttamassa,tai oikeastaan rankaisemassa,pankkitiliäni.(Hintakilpailuun on ilmeisesti lähdetty).Tämän lisäksi parin muun takatukan kanssa futiskentällä käyty rankkarikilpailu venähti huomattavasti aiottua pidemmäksi useimpien vetojen suuntauessa muutamalla kymmenellä metrillä aivan selvästi alimittaisen maalin ohi ja yli.Vappumarssille baariin sonnustauduttiin asiaan kuuluvasti punaiseen (=Koffit kädessä).

Siitä eteenpäin tapahtuneiden asioiden selvittely on vielä kesken.
 
Suosikkijoukkue
H.I.F.K.
Nöyrin kiitos jäsenyydestä.

Vappu rupeaa vetmään viimeisiään niinkuin myös KOFF joten kiskalle ja purkkaa kans.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Terveisiä täältä maalta. And greetings.

Olen ollut suuri Pena- fani vuodesta -93 jolloin Pentti valmensi menestyksellä maajoukkuetta. Täytyy sanoa että siinä todellakin on mies isolla ämmällä, mies eikä pelkät housut.
Mielenkiintoni heräsi välittömästi kun lukasin tämän ketjun. Luulin aluksi että täällä kenties pilkattaisiin tätä kiekkokulissien Kuningasta mutta ilokseni voin todeta että näin ei onneksi ole.

Täten haluaisinkin liittyä suuremmoiseen ÄTPPOMK- klubiin koska tunnen olevani kaltaisteni seurassa.
Olen esimerkiksi käyttänyt Penaalia jo ala-asteella ollessani. Hieman siitä vartuttuani myös kaikenlaista purkkaa on tullut pureksittua, olen muuten kuullut huhun jonka mukaan Pentti olisi siirtynyt turvallisesta Jenkki paketista jopa aika vahvaan Winterfreshiin. Onko huhuissa perää?
Myös Koffia on tullut juotua sen verran että ihoni on esim. tälläkin hetkellä kohtuu punainen.

Valitettavasti asun hieman syrjässä sieltä Pääpaikalta, joten voisin ehkä olla jonkin asteinen maaseutu kirjeenvaihtaja.

Ps. Jos joskus kuulette Hämppäriläisestä nakkijonosta "näillä mennään" tai "vittu sä koulutat niitä" se olen joko minä tai yks vanha tuttu Hifkiläinen purilaisten paistaja, joka on myös suuri Matikainen fani.
Hän yleensä kouluttaa kesä-apulaisensakin näillä fraaseillä. Eli seisoo vieressä katsoo kun apulainen paistaa makkaraa ja jos apulaisen ote vaikuttaa höllältä hän välittömästi huutaa: "VITTU SÄ KOULUTAT NIITÄ" ja kun tilaus on valmis kajahtaa ilmoille tietysti "NÄILLÄ MENNÄÄN".

Pss. On se kyllä harmi että Koffia ei saa kiskalta enää 21 jälkeen, meinaan vaan että vuorokaudessa on 10 tuntia jolloin ei Koffia voi ostaa. :(
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Jaloille astumista edelleen

Kun nyt tämän jaloille tallomisen aloitin, niin jatkan vielä. Kävin hieman muuttamassa tuota sivustoa, minne voisi keskustelua jakaa hyvin. Siis

communities.msn.fi/ATPPOMK

Hieman ohjeita sivustoon. Vasemmalla puolella on ilmoitustaulu painike, minne voi käydä kirjoittamassa. Ilmoitustaulunkin voi jakaa moneen osaan, mutta alkuun olkoon yhdessä. Ilmoitustaululle voi jokainen kirjoittaa joko vastaamalla toisen viestiin tai sitten luomalla uuden aiheen.

Vasemmalla on myös keskustelu, missä voi käydä keskutelua reaaliaikaisesti, jos muita penttejä on paikalla. Voisi nopeuttaa tiedon siirtoa.

Vasemmalta edelleen löytyy myös kalenteri. Minne voisi laittaa kokoontumisia, mistä kaikki voivat käydä tarkastamassa, missä törmätään ja mitä mukaan sun muuta.

Sivuston käyttö mielestäni olisi viisasta. Toivottavasti käyttäjät löytäisivät sen tai sitten luotaisiin kokonaan uusi sivusto. Tuo sivusto on hieman tylsä ja karu, mutta aloitus. Onkohan porukassa ketään hyvää www-osaajaa. Toivottavasti 46:n lenkkarini eivät osuneet pahasti hallituslaisten tai perustajien varpaille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös