Samaa ihmettelen itsekin. Mutta sellaisia performansseja olen tässä parissakin ketjussa jo nähnyt tämän ja eilisen aikana, että annan hyvän vinkin. Älä ainakaan mene todisteita pyytämään tai saatat saada vastaukseksi mitä tahansa runosta otteluraporttiin.
On nykyisen keskustelukulttuurin tietyn toimintamallin tiimoilta hyvä muistaa ns. "kyttäämiskulttuuri". On sanomattakin selvää että politiikan kentällä ja sen ympäristössä palvellaan lähinnä yleisöä. Enkä minä agendojakaan sinällään karsasta(jos olisi tyylitajua). Jo pidempään on ollut nähtävissä että itse asiakeskusteluun tai keskustelukulttuurin kunnioittamiseen ei niinkään pyritä. Olisihan se vähän tylsää luoda edistyshenkistä ilmastoa järkevillä/kattavilla faktoilla ja pyrkimyksellä antaa sen raivon kohteenkin tulla kuulluksi. Pian saattaisi syntyä dialogia.
Mutta mitä suotta. Kun persujen rasistiöyhö avaa somen/suunsa, on tärkeintä vajota ensin samalle ripulitasolle ja takaportittaa itsensä hyvien joukkoon. Toisella puolella onkin sitten sama homma käänteisesti. Esiinnytään mamukriittisinä, mutta tykitetään se vähäinenkin pointti rasistisella flirtillä vituiksi. Sitten uhriudutaan.
Loputon rullaus.