Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 434
  • 66 816

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei kai sateenkaariporukasta kukaan enemmälti kärsi, mutta voi heille osoittaa tukensa muutenkin kuin sotkemalla suojatiet tunnistamattomiksi. Eihän tuollaisella suojatiellä autoilija edes huomaa Bermuda-shortseissa ja paidassa kulkevaa kansalaista.
Tullut pari kertaa ajettua tuosta yli ja ei kyllä ollut ongelmaa huomata tuota suojatietä. Jos ei muuten niin siinä on merkit, kiveys ja muukin. Sitten jos ei erota värikkäästi pukeutunutta ihmistä ympäristöstä, niin ei varmaan kannata ajaa autolla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä en kuulu niihin kuumuuden ihannoijiin kyllä vaan mielestäni nyt on ollut turhan kuumaa ulkona viime päivinä. Aivan samahan se olisi paljonko ulkona olisi lämmintä jos töitä ei tarvitsisi tehdä ja vielä kahdella painatuksella eli toinen on se että tehdä nyt keittiöhommia kuumien patojen vieressä näillä keleillä ja toinen se että tuo saamarin riepu naamalla ja aina se riepu käytössä, pois lukien tauot. Siis riepu on tuo kasvomaski.

Huomaa kyllä varsin hyvin itsestään että nyt koetellaan. Sen huomaa tuosta normaalia herkemmästä ärsyyntyneisyydestä ja siitä että hermot ovat nyt hieman kireämmällä kuin normaalisti. Olen nyt sentään töissä vielä pystynyt pitämään hermot kurissa mutta kyllä sen silti huomaa itse että ärsyyntyy nyt paljon herkemmin kuin normaalisti. Ja tuo kuumuus tekee sen.

Ja tässä on nyt pari viikkoa mennyt vain yhdellä vapaalla, viime viikon torstaina oli yksi vapaa ja nyt tiistaina. Jotenkin tuntuukin että elämä mennyt kovin hektiseksi, ei meinaa itsekään perässä pysyä saati asuntoa siistinä esimerkiksi pitää. No toisaalta kiireellisyys on itsekin luotua sillä olen paljon viime viikkoina ja paljon tulen panostamaan seuraavina viikkoina näihin turnauksiin ja niiden seuraamiseen. Se nyt tekee sen että kotona aika on tiukilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Karalahti-ketjussa on viime aikoina puhuttu siitä, millaista misua kukin saa ja jääkö joltakulta kokonaan saamatta. Miten on täällä ihmisillä misujen laita? Montako misua olette kaataneet? Entä löytyykö täältä misuja? Voisi tästä ketjunkin tehdä mutta kateelliset moderaattorit, jotka eivät ole misua nähneetkään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penskana pisti pyörän pinnojen väliin jotain läpyskää, mikä pärisi. Nyt sitten etukorissa pomppii tyhjät tölkit ja pärisee. Back to square one.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Työkaveri pisti juuri videon kun on testailemassa soutuveneeseen ostamaansa sähköperämoottoria. Tiedänpä nyt mihin tuhlaan tänä kesänä osan rahoistani. Onhan tuo ollut mielessä jo pitkään, mutta ylimääräiset rahat on tullut kesälomilla tuhlattua ulkomaan reissuihin. Nyt ei ole sitä ongelmaa niin ostanpa vihdoin moottorin mökille. Eihän tässä ole enää edes kuin kaksi viikkoa loman alkuun (ja juhannukseen).
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miksibei voisi edes hetken vaikka sataa vettä? Niin kuuma ettei saa edes nukuttua.

Perkele.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennen oli naapurissa tulli, nyt rajavartiolaitos. Siis stalkkaako ne mua? Sisäministeriöstä tulee kirjeitä ja puolustusvoimien tiedustelulaitokselta. Verokarhukin kintereillä. Seuraavaksi varmaan jenkkileffatyyliin talon edessä päivystää mattopesulan pakettiauto, katto täynnä antenneja. En uskalla runkatakaan verhot auki kun puussa kuitenkin joku niiden riistakamera just mun ikkunaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ny on petskulla kunnon mönkiäiskrapula. Onko jääny pirttiin yhtään juamatonta? Ees sen vertaa että uskallat lähtee kauppan hakeen säkillisen, niin ettei Ne nappaa sua...?
 

Spire

Jäsen
Ennen oli naapurissa tulli, nyt rajavartiolaitos. Siis stalkkaako ne mua? Sisäministeriöstä tulee kirjeitä ja puolustusvoimien tiedustelulaitokselta. Verokarhukin kintereillä. Seuraavaksi varmaan jenkkileffatyyliin talon edessä päivystää mattopesulan pakettiauto, katto täynnä antenneja. En uskalla runkatakaan verhot auki kun puussa kuitenkin joku niiden riistakamera just mun ikkunaan.
Huhhuh, tuo on yksi syy sille miksi en ikinä kisko putkia. Pää tuntuu lahoavan yhdenkin päivän liiallisesta törpöttelystä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Työkaveri pisti juuri videon kun on testailemassa soutuveneeseen ostamaansa sähköperämoottoria. Tiedänpä nyt mihin tuhlaan tänä kesänä osan rahoistani. Onhan tuo ollut mielessä jo pitkään, mutta ylimääräiset rahat on tullut kesälomilla tuhlattua ulkomaan reissuihin. Nyt ei ole sitä ongelmaa niin ostanpa vihdoin moottorin mökille. Eihän tässä ole enää edes kuin kaksi viikkoa loman alkuun (ja juhannukseen).

Sähkömoottorit on ihan nössöilyä. Moottorin pitää olla bensalla käyvä. Mielellään semmoinen, että kun sen vetää käyntiin niin moottori laskee ilmaan niin paljon mustaa savua, että linnutkin lopettaa laulamisen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lymyileeköhän minässäkin pieni Räppi-Reino? Luin nimittäin ton grillausketjun nimen että Chillaus ja keskustelua chillauksesta yleisesti. Joumään, kikaapoo! MC Rami Stereo inda matavakin haus!
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sähkömoottorit on ihan nössöilyä. Moottorin pitää olla bensalla käyvä. Mielellään semmoinen, että kun sen vetää käyntiin niin moottori laskee ilmaan niin paljon mustaa savua, että linnutkin lopettaa laulamisen.
Nyky vehkeistä saa näppylöitä! Sen lisäksi, että ne tehdään lapsi- ja pakkotyöllä Kaukoidän viidakoissa. Oikea ekoteko on käyttää sitä vanhaa laitetta niinkauan kuin se on inhimillisesti mahdollista tai löytyy joku "persvako äijä" sen herättämään käyntikuntoon. Uusi laite kuluttaa maametalleja, tuottaa kasvihuonekaasuja teollisessa prosessissa, lisää pääomia, joilla elostellaan ja matkustellaan ja aiheutetaan lisää kaasuja ja jätteitä, jätteet pitää käsitellä ja pitää rakentaa paskalaitoksia, uusiin vehkeisiin kaivetaan maametalleja puhtaiden vesien äärellä ja ne saastuvat, mikä pilaa ympäristöä vielä enemmän, Tuulimyllyt pilaa maisemat, tappaa lepakot ja vihollisen hävittäjät tunkeutuu tutkakatveessa maahan, ja ihmisten nupeissa alkaa sirittää. Vanha Evinrude tai Jammu käy maailman tappiin pelkällä bensalla. Ei ole mitään syytä ostaa mitään uutta Uiguurien pakkotyössä valmistamaa roinaa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Otsikon ensimmäiset sanat ovat kyllä harhaanjohtavia tässä jutussa ja täytyy myöntää, että hieman petyin, vaikka oluen ystävä olenkin.

Kyllä määkin noita kisuja panisin.

Tämmönen omaperänen ja todella yllättävä kommentti ihan puskista nyt tähän väliin. Ja näin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sähkömoottorit on ihan nössöilyä. Moottorin pitää olla bensalla käyvä. Mielellään semmoinen, että kun sen vetää käyntiin niin moottori laskee ilmaan niin paljon mustaa savua, että linnutkin lopettaa laulamisen.
Jos ei lähistön kasvit ala kuolemaan kun moottorin käynnistää niin ihan neiteilyä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Helteet joutuvat katkolle, nyt valitettavasti helteet väistyvät...

Näin puhutaan uutisissa ja säätiedotuksissa ainakin MTV3-kanavalla. Häiritseekö ketään muuta kuin minua nuo sanavalinnat joilla helteiden päättymisestä kerrotaan?

Minun mielestäni viileämmät kelit ovat seuraavaksi vain ihan tervetulleita. Niin kuin jo eilen kirjoitin niin eipä nuo haittaisi tietenkään jos olisi vapaalla tai lomalla mutta kun suurin osa ajasta menee töissä kuitenkin niin siellä töissä on paljon mukavampaa olla viileämmillä säillä.

Tai ei minuakaan aiempina kesinä ole töissä haitannut lämpöiset kelit. Sen sijaan olen vain ollut kyllästynyt muiden itkuihin säistä. Nyt olen pannut merkille että olen itsekin aidosti tukalissani näillä keleillä. Ja enkä nyt muuta eroa ole aiempiin kesiin huomannut olevan kuin se että nyt on pitänyt käyttää tuota kasvomaskia. Tosin, ei tarvitse onneksi enää ainakaan pääosin. Se varmasti helpottaa taas olemista.

En nyt muutenkaan ole ollut koskaan mikään ulkona ulkona olemisen vuoksi viihtyvä ihminen. Kyllä tykkään siellä aikaa viettää jos sinne sitten vie jokin muu asia lisäksi kuin pelkkä oleilu ulkona. Esimerkiksi uiminen, pelaaminen, ravintolan terassilla syöminen tai lenkkeily. En ole koskaan tottunut viettämään aikaa ulkona vain aurinkoa ottaen ja makaamalla tai istumalla paikoillaan. Mielestäni tuo on hiton tylsää puuhaa, vähintään siinä pitää sitten näprätä sitä kännykkää tai tablettia.

Ja ihailen niitä ihmisiä jotka osaavat arvostaa sitä ulkona olemista. Töissäkin noita on joiden joka tauolla täytyy mennä taukoa viettämään ulos terassille työpaikalla. Toisaalta, siellä on varmaan sitten lopulta kuitenkin raikkaampi ilma kuin sisällä. Jos ei aurinko paista siihen terassille suoraan. Minä en oikein itse ymmärrä kuitenkaan tuota ulos pääsemisen pakkoa vaan voin viettää kahvitaukoni ihan yhtä hyvin myös sisällä, kunhan on vain tauko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös