Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Siis onko joku oikeasti niin koukussa tänne että kahdesti pihalle lennettyään pitää vielä kolmannen kerran tulla paikalle?
Siis onko joku oikeasti niin koukussa tänne että kahdesti pihalle lennettyään pitää vielä kolmannen kerran tulla paikalle?
Minä olen jatkoaika.Jatkoaika on elämä. 20 vuotta itselläkin jo.
Uskomattoman hienoa! Täällä mennään päivä kerrallaan tuon vanhimman kanssa, mutta niin on menty jo viimeiset puoli vuotta. Eli saas nähdä kuinka pitkälle päästään. Jokainen päivä tuo lisää arvokkaita muistoja. Kaikkea hyvää sinne ja pidetään lippu korkealla.Jotain olen kuonoineni olleen aistivinani. Onnea tulokkaasta!!
Täällä viikon päästä 11v. bileet.
Kaikkea hyvää.
Niin ja vapaaehtoisesti lennän myös taas ulos. Olenko siis koukussa vai en, kas siinäpä kysymys? Vai onko sittenkin pelkkää ajanvietettä ja moderaattoreiden kiusaamista? En tiedä. Kerro sinä viisaampana.Siis onko joku oikeasti niin koukussa tänne että kahdesti pihalle lennettyään pitää vielä kolmannen kerran tulla paikalle?
Tuohan se odotettavissa ehkä aikanaan itselläkin, päivä kerrallaan, mutta hienosti sanoit.Uskomattoman hienoa! Täällä mennään päivä kerrallaan tuon vanhimman kanssa, mutta niin on menty jo viimeiset puoli vuotta. Eli saas nähdä kuinka pitkälle päästään. Jokainen päivä tuo lisää arvokkaita muistoja. Kaikkea hyvää sinne ja pidetään lippu korkealla.
Kiitos että pidät minua viisaampana. Itsehän en mitään tuohon suuntaan todennut. En silti osaa vastata kysymykseen jonka vastauksen tiedät ainoastaan sinä.Kerro sinä viisaampana.
Joo se siitä. Ja varmaan vähän koukussa olinkin, mutta en pahalla tavalla. Kaikkea hyvää sinne ja KUPS ja Kärpät!Kiitos että pidät minua viisaampana. Itsehän en mitään tuohon suuntaan todennut. En silti osaa vastata kysymykseen jonka vastauksen tiedät ainoastaan sinä.
Minä olen jatkoaika.
Ei oo vittua nähnykkään. No onneks on voisilmä pullat.Margariini penis.
Meen sitten laiturinnokkaan mietintäoluen kanssa, kerta täältä ei tullut linjauksia.
Taidan yrittää tunkata saunan suoraan. Siinä on hyvä askare. Vähän ikävää, kun ei voi sisällä pestä, kun kaato on pielessä. Kerron sitten kohta onnistuiko.
Eiks lakka-aika ole jo ohi... Tai en minä tiedä vaikka niitä pohjoisessa voi kerätä vielä mutta ainakin täällä sesonki on mennyt ohitse. Syytän lämpimiä säitä sekä kesän kulumista...Tai mennä vaikka lakkoja poimiin.
Eiks lakka-aika ole jo ohi... Tai en minä tiedä vaikka niitä pohjoisessa voi kerätä vielä mutta ainakin täällä sesonki on mennyt ohitse. Syytän lämpimiä säitä sekä kesän kulumista...
Ei olekaan ihan niin yksinkertaista kuin kuvittelin. Toistaiseksi tulokset vaisuja.
Nyt kuului jo tunkin varassa hieman pulputusta purkuputkesta. Läpimurto lähestyy.