Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 728 460
  • 68 310
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No nyt se on suht suorassa, mutta otin kuvan pohjasta, niin lattiakaivo näkyy revenneen irti lattiasta. Pitää huomenna tai joku päivä selvittää mitenkä pahalta se sitten näyttää.
Nyt loppuu tuommoinen työnteko. Ota olutta tai mene nukkumaan. Minä riudun täällä töissä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aurinkoista sunnuntaita kaikille! Ei täällä kyllä aurinko paista vaan on pilvistä ja sateista... Mutta "paistattelen" eilen ulkoa hakemani auringonkukan (ks. liite) loisteessa. Tämä yksilö oli ihan itsestään ja omia aikojaan päättänyt kasvaa lintujenruokintapaikalle.

Liitteet

• -5798702605973697691_121~2.jpg
    -5798702605973697691_121~2.jpg
    73,8 KB · kertaa luettu: 43

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole enää vuosikausiin aloittanut muistaakseni keskusteluketjuja täällä mutta nyt olen miettinyt ketjun avaamista sellaisesta jokaiselle tärkeästä ja hyvin usein ajankohtaisesta asiasta kuin arki. Ja siitä kuinka saada arjestakin jo mahdollisimman hyvä. En ole vielä etsinyt onko aiheeseen liittyvää keskustelua täällä jo sitten olemassa?

Itsekin odotan innokkaasti tässä kesälomaani jonka alkuun on enää viisi yötä aikaa. Ennen loman alkua pitäisi myös selvitä vielä viidestä työvuorosta. Lomaan olen taas satsaamassa paljon ja nyt olen taas sitten sillä ajatuksella liikkeellä, että sitten kun loma on... Mutta kyllähän tuo herättää sellaisen ajatuksen myös että miksei arkena voi jo jotain tehdä? Miksei arkisin voi elää jo osin nautinnollista elämää? Tai edes hyvää elämää. Miksi se minulla ainakin niin usein on sitä vapaiden ja lomien odottelua. Pitäisikö arkeen pystyä satsaamaan enemmän? Ja miten siitä arjesta jo saisi mahdollisimman toimivan? Monien meidän elämä pyörii kuitenkin paljon just arjen ympärillä sitten kuitenkin. Tavallisessa viikossa ainakin minulla on 5-6 työvuoroa ja 1-2 vapaapäivää.

En nyt tähän viestiin kirjoita enempää että jaksan sitten kiinnostua sen mahdollisen keskustelunkin aloittamisesta. Mutta miltä tuollainen aihe kuullostaisi? Ei olisi ainakaan mikään huumoriaihe kun näyttää siltä että yhä useampi täällä avattava keskustelu on jotenkin huumoripohjalta avattu. Toisaalta ihmettelen vähän jos täällä ei olisi jo keskusteltu arjestakin kun niin monesta muusta, epätavallisemmastakin ja ehkä turhemmastakin asiasta on jo keskustelua käyty.

Suosikkijoukkue

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Saisikohan tuosta muuten pelikieltoa? Raporttien spämmäämisestä ei säännöissä mainita.
En minä ole ainakaan toistaiseksi saanut, vaikka olen viimeiset kaksi vuotta raportoinut jokaisen viestisi. Toisaalta minä olen varjomoderaattori.

Suosikkijoukkue

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään keitettiin sitten viimeinen maijallinen mehua. Siitä tuli varsinainen sekamaija kun laitettiin vähän niinkuin kaikki loput. Oli musta- valko- ja punaherukoita, vadelmaa, karviaisia, omenoita ja loput survotut puolukat kellarista. Oikeastaan siitä tuli todella maukasta mehua. Kaksitoista pulloa tuli tästä erästä mehua.

Edit. Korjattu karviainen (ei karvainen)

Liitteet

• -5798560094663849232_121~2.jpg
    -5798560094663849232_121~2.jpg
    114,1 KB · kertaa luettu: 84
Viimeksi muokattu:

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Nyt olis tän kesän lomat ohi. Viimeiset 2 viikkoa päättyy huomenna ja laskujeni mukaan piti olla iltaviikko,mutta onkin aamuviikko ja työt alkaa 0600. Tulee varmasti mahtavan pitkät yöunet kun on tottunu nyt puolen yön jälkee menemää nukkumaa. Samoil silmil ei viitti mennä kun oon autolla liikenteessä kaiken päivää..

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Lomista puheenollen...ensimmäinen viikko kesälomaa kohta takana. Muutama olut nyt illalla tullut nautittua. Huomenna sitten muksun kanssa mökille. Josko kala söisi mennyttä viikkoa paremmin. On tämä ihan mukavaa, vaikka vesisadetta lupaakin. Ja valjukin alkaa perjantaina!

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kattelen tuota M/S Romantic-sarjaa kun tuossa ykkösellä tulee. Oon kuullu että tää olis ihan saatanan hauska, mutta täähän on ihan helvetin synkkä sarja. Ainakin tän jakson perusteella.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
4

444

Pitää varmaan korkata olut tai tusina huomenna lomien jälkeen jatkuvan työn vuoksi. Kesä on loppu. Kaikki on loppu. Paitsi kalja. Sitä on.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kattelen tuota M/S Romantic-sarjaa kun tuossa ykkösellä tulee. Oon kuullu että tää olis ihan saatanan hauska, mutta täähän on ihan helvetin synkkä sarja. Ainakin tän jakson perusteella.
M/S Romantic on kepeäksi komediaksi naamioitu Twin Peaks -tyyppinen mestariteos.

Pohjimmiltaan todella synkkä sarja.

Oman tulkintani mukaan laiva joutuu viimeisen jakson päätteeksi haaksirikkoon ja uppoaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy