Mä taas sain kengät. Tai no tarkemmin sanottuna kenkää.Työpaikkani lahjoi minut viimeksi pipolla. Tyylikkäämpiä ratkaisuja löytyy puistokemistien päästä.
Ja muijalta hienot rukkaset!
Mä taas sain kengät. Tai no tarkemmin sanottuna kenkää.Työpaikkani lahjoi minut viimeksi pipolla. Tyylikkäämpiä ratkaisuja löytyy puistokemistien päästä.
Mites teillä niinku toi elämänhallinta kun ootte pari kuukautta radalla? Saatteks te ajettua partaa tai leikattua jotain kynsiä jne.
Mikähän olisi Kotkaniemen veljeskaartin kolmannen veljen nimi?
Nyt hiljaa hiljaa hiivitään näin Kardemumman yössä. On kaikki kansa pötköllään, vain rosvot raataa työssä. Kun pakko on niin siepataan, ei tarpeetonta milloinkaan. Hei rensselit selkähän, nassakat kourahan, Kasper ja Jesper ja....Piitulaiset osuvat vielä lähemmäs. Kasper ja Jesper - ja mikäli myös Savonlinnasta kotoisin oleva Joonas on samaa sarjaa, niin ollaan jo tosi lähellä. Eliteprospects ei merkkaa Joonasta samaan veljessarjaan, mutta liekö siihen luottaminen.
Ostin nyt tekokuuseenkin valotkin Tokmannilta. Olipas kuitenkin iso yllätys ja pettymyskin kuinka sekaisin tuo johto oli tuossa laatikossa. Voi vittu, onko nuo johdot yleensä noin sekaisin? Vai enkö tajua jotain? En ole koskaan asentanut kuuseen valoja. Isä tai joku sisko aina hoitanut sen homman.
Kaksi sanaa eikä muuta: Viime kevät.
Ai se mensapotilas luulee, että korona tarttuu tätäkin kautta.
Ei ole ei. Mulle se ei ole edes joulukuun puolessa välissä. Saattaa just ennen aattoa joku koriste ilmestyä. No, partsille laitan valot. Mökin terassille laitoin jo, mutta ne nyt on pimeyttä karkottamaan. Kukin tyylillään.Mutta tarkoitan sitä että marraskuun puolivälissä jo joulukoristeita täynnä oleva asunto ei ole välttämättä monen muun juttu. Mutta mitä sen väliä, tämä on minun asuntoni. Ja minä tykkään ihan helkkaristi.
Kukin tyylillään, kunhan kaupat ei alkaisi soittaa joulumusiikkia kovin aikaisin. Minä haen muovikuusen varastosta luultavasti aatonaattona kun lapset on tulossa. Porukalla sitten koristellaan se ja ehkä sinne joku lahjakin ilmestyy juurelle. Aaton joulupuuro on varmaan ainoa jouluruoka mitä teen. Ei viitsi yhdelle laittaa kun ei noille kersoille juuri maistu. Paitsi se puuro. Tapanina voisi sitten kerätä kuusen pois viemästä tilaa.Mutta tarkoitan sitä että marraskuun puolivälissä jo joulukoristeita täynnä oleva asunto ei ole välttämättä monen muun juttu. Mutta mitä sen väliä, tämä on minun asuntoni. Ja minä tykkään ihan helkkaristi.
Ei ole joulu minun juttu, mutta jos siitä tykkää pidemmänkin kaavan mukaan niin miksipä ei. Itselle riittää kun tekee ne jouluruoat sinne aaton tienoille. Niitä tykkään kyllä syödä muutaman päivän.Mutta tarkoitan sitä että marraskuun puolivälissä jo joulukoristeita täynnä oleva asunto ei ole välttämättä monen muun juttu. Mutta mitä sen väliä, tämä on minun asuntoni. Ja minä tykkään ihan helkkaristi.
Homejuustolla?Mutta joulu tulla jolkuttaa, ja piparia tulet varmastikkin saamaan kun joulu on. Ja ehkä jo aiemminkin.
Mites teillä niinku toi elämänhallinta kun ootte pari kuukautta radalla? Saatteks te ajettua partaa tai leikattua jotain kynsiä jne.
Mutta joulu tulla jolkuttaa, ja piparia tulet varmastikkin saamaan kun joulu on. Ja ehkä jo aiemminkin.
Mikä vitun 50 parasta kaveria? Mulla on ehkä 5 parasta kaveria. Loput lasken tuttaviksi.Ootteks te koskaan funtsinut kuinka iso osa frendeistä on alkkiksia ja ketkä vaan juoppoja? Siis jos vaikka 50 parasta frendiä miettii. Eikä mitään duunikavereita, sukulaisia tai nettikavereita, vaan niitä, joiden kanssa on päivisin. Tosielämässä.
Työpaikalla onneksi yhä hyvä ilmapiiri. Taas niitä hetkiä kun tuntuu että suurentelin pään sisälläni asioita ja ongelmia. Vaikuttaa siltä että suurentelen kyllä kovasti asioita pääni sisällä ja ei ne asiat kuitenkaan ihan niinkään olekaan kuin niiden luulin olevan. Tästä on hyvä jatkaa työpäivää!