Muutat mielesi, kun teen sulle vanhat kunnon teepussitEn osaa nähdä painajaisia Jokereista.
Muutat mielesi, kun teen sulle vanhat kunnon teepussitEn osaa nähdä painajaisia Jokereista.
No mutta mitäsLopettakaa se vemppaaminen ja tulkaa turisemaan sedän kanssa
No vittu, ei kerennyt näköjään. Pidä tunkkisi.Ei sitten saatana. Tuun yöllä kummittelemaan jokaisen uniin.
Kerkesit! Olin vielä interwebsissä katsomassa daisareita.No vittu, ei kerennyt näköjään.
Kyllä. Sillä ei ole mitään selkeää tarkoitusta kuin oleminen. Ainakin luulen niin, hankala muistaa viiden vuoden takaisia asioita.Kerkesit! Olin vielä interwebsissä katsomassa daisareita.
Mitä kuuluu? Onko Ollakseni tarkoitettu niinkuin, että olen Ollakseni vai Ollakseni
Oletko jo niin vanha? Mihin nämä vuodet ovat vierineetkään. Vastahan se eilen oli, kun kerroit tunteistasi.hankala muistaa viiden vuoden takaisia asioita.
Deafheaven on mainio vihattu yhtye.Tekee, varsinkin Deafheaven, mutta ei se silti poista bändien hipsterileimaa.
Onnittelut hienosta kuusesta ja koristeluista. Tässä on vaan kuukausi aattoon, että sikäli en ole ihan samalla sivulla kanssasi.No siinä kävi niin sitten että sain sen kynttilävalosarjan kyllä lopulta setvittyä mutta siinä kun olin sen kanssa aikani tuskaillut ja tapellut niin eihän se sitten ainakaan enää toiminut. Joten ostin sitten tänään tuollaisen ledivalojohdon. Se on myös hieno, nyt jo kuuseen asennettukin ja toimii. Valo palaa.
Koko kuusikin nyt sitten jo koristeltu. Oli muuten pitkästä aikaa ensimmäinen kuusi minkä minä koristelin. Aiempina jouluina lapsuuden kodissakin kuusen koristelun hoitaneet siskon lapset.
Kuusesta tuli kyllä varsin upea. En tiedä kuitenkaan viitsinkö tänne kuvaa siitä julkaista koska kuva ei tunnu antavan täyttä oikeutta kuuselle. Omin silmin nähtynä kuusi näyttää komeammalta. Koristeita siihen jäi vielä laittamattakin mutta taidan niitä ripotella muualle asuntoon. Kuusi on nyt nimittäin sen verran komea että en taida uskaltaa ottaa sitä riskiä että pilaan kaiken liiallisella koristemäärällä.
Se oli Evilin yö se.
En tiedä kuitenkaan viitsinkö tänne kuvaa siitä julkaista koska kuva ei tunnu antavan täyttä oikeutta kuuselle.
Onnittelut hienosta kuusesta ja koristeluista. Tässä on vaan kuukausi aattoon, että sikäli en ole ihan samalla sivulla kanssasi.
Rohkaisen sinua laittamaan kuvan kuusesta tänne. Kuva ei tee varmasti oikeutta, mutta parempi sekin kuin pelkkä mielikuva. Ilostuta meitä siis veli @vilperi ja laita kuvaa tulemaan!
Olin. Ja meni hyvin. En ollut ainoa lihonut.Kaikkea se korona teettää. Mä olen lihonut. Ja huomenna pitäisi olla alasti nähtävänä.
Moro @Czescku - mietin sua tänään, kun kohti himaa tänään suuntasin. Femmabarin ja tietenkin - tiedät kyllä minkä - kun näin.Ei vielä voi mitään joulua miettiä (vaikka hieno kuusi vilperillä onkin) kun on synttäritkin vasta edessä (huomenna). Kohta pitää lähteä synttäriaterialle ravintolaan lasten kanssa. Koronan takia ei oikein keksi järkevää tekemistä muuten, mutta onneksi ravintolat ovat vielä auki ja lapsetkin sen verran isoja että osaavat arvostaa ravintolassa ruokailua.
Joululauluja. Hyh.Komea puu @vilperi! Oma joulufiilikseni nousi kuvan nähtyäni potenssiin kymmenen!
Taidan laittaa glögit porisemaan ja joululaulut soimaan. Jingle bells, jingle bells...
Onnittelut hienosta kuusesta ja koristeluista. Tässä on vaan kuukausi aattoon, että sikäli en ole ihan samalla sivulla kanssasi.
Tuollaisen 150 kiloisen kinkun paistaminen tulisi varmaan aika kalliiksi. Siinä kun ei muutamalla oluella/lonkerolla selviäisi.Kinkku ainakin kannattaisi kohta ottaa sulamaan, vaikkei muita jouluvalmisteluja vielä tekisikään. Muuten on pian myöhässä sen kinkun sulatuksen kanssa. Ainakin jos on isompi kinkku kyseessä, 150 kiloiset ja sitä isommat.