Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 325 803
  • 66 838

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mites teillä niinku toi elämänhallinta kun ootte pari kuukautta radalla? Saatteks te ajettua partaa tai leikattua jotain kynsiä jne.

Radalla ihminen on luontaisessa tilassaan, niin kuin joku orankutanki Borneon viidakossa. Ei siellä mitään kynsileikkureita ole, vaan kuluvat käytössä sopivan mittaisiksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mutta joulu tulla jolkuttaa, ja piparia tulet varmastikkin saamaan kun joulu on. Ja ehkä jo aiemminkin.

En pistäisi tietenkään vastaan jos saisin piparia vähän vaikka jo aiemmin. Mikäs olisi sen parempaa kuin saada siltä leipurilta piparia josta tykkää tosi paljon. Mutta en kiiruhda ja mene piparin saanti edelläkään vaan olisi mukavaa saada koko lahjapaketti, ei pelkästään piparia. Ja hitaasti hyvä tulee, jos tulee... Kypsytellään tätä taikinaa ihan rauhaksiltaan?

Minun ei kyllä pitänyt enää kirjoittaa tänne yhtään mitään kyseisestä aiheesta mutta kun hullua taas yllytettiin. Mokomat. No, optimistisesti taas eteenpäin. Ja onhan se kirjoitteluni kyseisestä aiheesta kyllä mielestäni nyt vähentynyt.

Jaahas, heräsin sitten tänään jo neljältä. Olisin voinut nukkua parhaimmillaan puoli kuuteen asti kun menen vasta seitsemään töihin mutta perhana kun sitä unta ei riittänyt taas pidempäänkään.

Vähän kai stressaa nyt tuo edessä oleva työvuoro. Nyt kun siellä on samaan aikaan töissä tuo ainoa työntekijä joka saattoi itse saada kirjoitteluni pohjalta tietää näistä naisasioistani. Minkälaiseen ristikuulusteluun joudun? Ja onko hän levittänyt sanaa muille työpaikalla? Heh, voi siinä miehellä olla nyt sitten hiostavat paikat pahimmillaan. Toivon kuitenkin että ilmapiiri työpaikalla on hyvä.

Tai pojaksihan ne minua siellä töissä kutsuu. Kun suurin osa työntekijöistä ja asukkaista on minua vanhempaa väestöä niin on ihan luonnollistakin että minua kutsutaan vielä pojaksi. Ja onhan se toisaalta ihan kiva ja imartelevaa että kutsuvat vielä pojaksi vaikka ikää on mittarissa jo 36 vuotta. Mutta minusta tuntuu että kaikki ei kuitenkaan ole pitänyt minua ihan räkänokkapoikanakaan vaan tosissaan otettavana miehenä ja sekin on ollut ihan imartelevaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Työpaikalla onneksi yhä hyvä ilmapiiri. Taas niitä hetkiä kun tuntuu että suurentelin pään sisälläni asioita ja ongelmia. Vaikuttaa siltä että suurentelen kyllä kovasti asioita pääni sisällä ja ei ne asiat kuitenkaan ihan niinkään olekaan kuin niiden luulin olevan. Tästä on hyvä jatkaa työpäivää!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te koskaan funtsinut kuinka iso osa frendeistä on alkkiksia ja ketkä vaan juoppoja? Siis jos vaikka 50 parasta frendiä miettii. Eikä mitään duunikavereita, sukulaisia tai nettikavereita, vaan niitä, joiden kanssa on päivisin. Tosielämässä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ootteks te koskaan funtsinut kuinka iso osa frendeistä on alkkiksia ja ketkä vaan juoppoja? Siis jos vaikka 50 parasta frendiä miettii. Eikä mitään duunikavereita, sukulaisia tai nettikavereita, vaan niitä, joiden kanssa on päivisin. Tosielämässä.
Mikä vitun 50 parasta kaveria? Mulla on ehkä 5 parasta kaveria. Loput lasken tuttaviksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Työpaikalla onneksi yhä hyvä ilmapiiri. Taas niitä hetkiä kun tuntuu että suurentelin pään sisälläni asioita ja ongelmia. Vaikuttaa siltä että suurentelen kyllä kovasti asioita pääni sisällä ja ei ne asiat kuitenkaan ihan niinkään olekaan kuin niiden luulin olevan. Tästä on hyvä jatkaa työpäivää!

Erinomaista!

Tuskin olen ainoa täällä, joka miettii että miten Vilperin työpäivä menee. Saakeli kun olin viime viikolla ylpeä palstaveljestä, joka oli jo saanut vastakaikua ihastukseltaan. Sanoin eukollekin, että Jatkoajassa osataan!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joo, kyllähän tämä työvuoro opetti taas lisää optimistisuudestakin. Aina sitä vannoo optimistisuuden perään mutta sitten kuitenkin tosipaikan tullen sitä näkee ensin vain ne riskit ja ongelmakohdat ja suurentelee niitä ongelmia omassa päässäkin. Asioiden olevankin kuitenkin paljon luultua positiivisemmin.

Tämä on tyypillistä minua. Teen ongelmasta omassa päässä suuremman kuin mitä se oikeasti on ja onhan täälläkin asiaan taidettu kiinnittää huomiotakin. Stressaan asioilla liikaa. Luulen olevani optimisti nykyään mutta pirun paljon on vielä sillä saralla kuitenkin kehityttävää.

Tai eihän se optimismikaan ole jatkuvaa hymyilyä ja ongelmien kieltämistä vaan sitä että ajattelee positiivisesti ja ei murehdi ongelmilla vaan etsii ja miettii niihin ratkaisuja.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaimo pyysi tuomaan kaupasta pikkuhousun suojia. Enhän mä kehtaa semmosia ostella. Hain Motonetista kasan Hattaran tuoksuisia Wunderbaumeja.

Toivottavasti se tykkää?

Siitten kun se pesee ihtensä sitten vielä tervashampoolla, niin olohan on mulla kuin jarrumiehellä Linnanmäen vuoristoradassa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Vaimo pyysi tuomaan kaupasta pikkuhousun suojia. Enhän mä kehtaa semmosia ostella. Hain Motonetista kasan Hattaran tuoksuisia Wunderbaumeja.

Toivottavasti se tykkää?

Siitten kun se pesee ihtensä sitten vielä tervashampoolla, niin olohan on mulla kuin jarrumiehellä Linnanmäen vuoristoradassa.
Luin täältä, että niitä siteitä ja tamppooneja voi ostaa häpeilemättä kunhan muistaa vaan kassahenkilölle ilmoittaa, ettei ne tule itselle. Sama ilmeisesti olutta ostaessa.
Eniveis, voisin kuvitella että vaimo arvostaa ja Lintsin vuoristorata on metka juttu, win win sanoisin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Luin täältä, että niitä siteitä ja tamppooneja voi ostaa häpeilemättä kunhan muistaa vaan kassahenkilölle ilmoittaa, ettei ne tule itselle. Sama ilmeisesti olutta ostaessa.

Eikös silloin ole tosimies, kun ostaa siteitä naiselleen?

Tosta oluen selittelystä nopeasti tilanne, että ostaa alaikäisille, jos liikaa lähtee selittämään.

Toisaalta mikä on hyvä aika ostaa olutta kaupasta? Onko liian alkkista heti klo 9?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tosta oluen selittelystä nopeasti tilanne, että ostaa alaikäisille, jos liikaa lähtee selittämään.

Toisaalta mikä on hyvä aika ostaa olutta kaupasta? Onko liian alkkista heti klo 9?
Olutta osteassa sanotaan ettei ole itselle, että myyjä ei luule alkoholistiksi. Varsinkin ysiltä aamusta tärkeää imoittaa. Enemmän rataista ja ammattilaisuuteen viittaavaa touhua mielestäni, on ostaa 2,8 börstaa aikana jolloin fashistinen vihervassari hallitus on määrännyt alkoholipitoisuudeltaan voimakkaampien kaliojen myynnin. Silloin ei selittelyt auta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärppien pelin missaaminen ei haittaa lähellekään niin paljon kun ostin Red Dead Redemption 2:n pleikkarille. Olen kyllä kohtalaisen paska vielä tässä pelissä, mutta siitä se vähitellen lutviutuu. Ihan hauska peli.

Annoin hepalle nimeksi Charme Asserdal.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kärppien pelin missaaminen ei haittaa lähellekään niin paljon kun ostin Red Dead Redemption 2:n pleikkarille. Olen kyllä kohtalaisen paska vielä tässä pelissä, mutta siitä se vähitellen lutviutuu. Ihan hauska peli.

Annoin hepalle nimeksi Charme Asserdal.

Tervetuloa takaisin palstavahvuuteen. Ostit muuten konsolisukupolven parhaan pelin. Et varmasti tule pettymään!
 

Glove

Jäsen
Onneksi en kannata mitään lätkäjoukkuetta. Voin aivan hyvin katsoa Sport - Tappara matsin Kärpät - Lukko matsin sijaan. Jääkiekkoa se on sekin. Ja sitten olisi vielä SHL matsi päälle. Jääkiekkoviihdettä koko ilta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuleeko teillekin kiusaus tulostaa tuolla HS-live-sivulla oleva (kun kelaa muutaman jutun alaspäin) Trump/Biden-kuvakavalkaadi kahdelle arkille ja tehdä muistipeli? Joku bingokin ehkä toimisi.


Liitteenäkin mukaan, kun kuitenkin joskus häviää tuolta.
 

Liitteet

  • Hullunkuriset seniilit.jpg
    Hullunkuriset seniilit.jpg
    123,8 KB · kertaa luettu: 109
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaimo pyysi tuomaan kaupasta pikkuhousun suojia. Enhän mä kehtaa semmosia ostella. Hain Motonetista kasan Hattaran tuoksuisia Wunderbaumeja.

Toivottavasti se tykkää?

Siitten kun se pesee ihtensä sitten vielä tervashampoolla, niin olohan on mulla kuin jarrumiehellä Linnanmäen vuoristoradassa.
Sitten vielä myyt ne käytetyt pökät @pettter ille kuonokopiksi hyvällä katteella. Kaikki voittaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tervetuloa takaisin palstavahvuuteen. Ostit muuten konsolisukupolven parhaan pelin. Et varmasti tule pettymään!
Kiitokset!

On kyllä ihan hauska peli. Tosin vähän on hakemista välillä kun edellinen tämänkaltainen peli mitä olen pelannut on GTA San Andreas ja sitä PC:llä. Vähän on pleikkarin ohjaimella totuttelemista ja ohjeet meinaa tulla välillä niin saatanan nopeasti että heti ei tajua mitä pitää tehdä.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Jethro haastattelee Toni Niemistä (kaikkien aikojen ympäripyöreyksien vastailija) ja aina kun Toni alkaa vastailemaan, niin Jethro puhuu päälle ja vaihtaa puheenaihetta. Nyt ei tuu hyvää matskua.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ois hauska nähdä annetut tykkäykset, tai oikeastaan kenen luulette olevan eniten peukuttanut palstalainen? Kenellä on enemmän tai eniten jaettua peukkua versus saatua?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
@Moderaattorit voisi lyödä faktaa tiskiin, että kenellä peukku eniten heilunut. Eihän tämä mikään salainen tieto ole? Käyttäjille kuitenkaan ei mistään näy.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
GoldenAWE on nykyisin @Osmo Rapeli . Ilmeisesti Osmo ei ole rasisti kuten GoldenAWE. Näin se edistys edistyy ja kehitys kehittyy. Toki joku nilkki voi muistuttaa, mutta hänet voi hiljentää. Yyvee toki auttaa helpoissa tapauksissa, hankalissa kannattaa kääntyä suoraan konehuoneen kavereiden puoleen. GoldenAWEN suosikkibiisihän oli Guns N' Rosesin One In A Million. Hyvä biisihän se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös