Meni tää 20-luku ihan vituiks kun oli tätä pandemiaa. Pienin vaurioin itte selvisin, mutta hävisi muutama vuosi elämästäni joista en muista mitään. Nyt tosiaan keskitytään kauteen 24-25.Puolisen vuotta ja ollaan vuodessa 2025 eli 20-luvun puolivälissä. Tamin sanoin, mai Gaaaad. Vanhaks tulee ku kauan elää.
Sonispheren aikaan Porissa itse ahmein Linkin Parkia ilmaiseksi Porkan puolelta.Monethan oli Metallican keikalla, mutta me musapummit pällistellään välillä siellä ulkopuolella. Tai en mä mitään Metallicaa ollut kuulemassa vaan nyt näitä mitä lie nailon biittejä. Tietty. Onhan kyseessä meitsi.
Täällä allekirjoittanut aikuinen lapsi on katsellu änärien jälkeen muumeja *hymiö*Enpä muistanutkaan miten mukavaa, että telkkarista alkaa lastenohjelmat jo kuudelta. Pikkuväki kömpi huoneestaan (meidän makuuhuoneesta, me nukuimme olohuoneessa) klo 5:50. Antaa aikuisille kivasti aikaa heräillä ja keitellä aamukahvit kun pikkunassikat tuijottavat telkkaria.
Luet juustoista ja paskaa kirjallisuutta, varmaan joku Harlekiini -sarjan pökäle.Äsken asetuin terassille lukemaan kirjaa ja ihmettelin, mistä ihmeestä tulee sellainen epämiellyttävä, vahva homejuuston+paskan tuoksu ja, jumalauta, se tulee tuosta kirjasta.
Tää on oikeasti niin häiritsevä, että jouduin siirtämään kirjan tuulettumaan terrasin kulmaukseen. Hyi helvetti.
Jaa että myöhästymistä sentään pahoittelevat. Eivät ole mitenkään pahoitelleet mulle, kun pari viikkoa sitten puoli junallista missasi jatkoyhteyden, kun "odoteltiin vapautuvaa raidetta".Oho, VR lähetti anteeksipyynnön kun juna oli oli ~20min myöhässä. Myöhästymisen syyt oli kun odotettiin vastaantulevaa tavarajunaa ja ratatyöt.
Yllätys tämä anteeksipyyntö mullekin oli, on näitä myöhästymisiä ennenkin nähty, mutta nyt ensimmäistä kertaa pyydetään anteeksi. Aihetta sivuten pisin oma myöhästyminen on ~3 tuntia kun törmättiin hirviin ja veturi hajos, mutta tuo ei nyt VR:n syytä ollut.Jaa että myöhästymistä sentään pahoittelevat. Eivät ole mitenkään pahoitelleet mulle, kun pari viikkoa sitten puoli junallista missasi jatkoyhteyden, kun "odoteltiin vapautuvaa raidetta".
Mulla kävi viime vuonna kerran niin, että juna hajosi ja sitä tuli paikkaamaan bussi, jolla meni matkaan niin paljon aikaa, että olin perillä kolme tuntia aikataulua myöhässä.Oho, VR lähetti anteeksipyynnön kun juna oli oli ~20min myöhässä. Myöhästymisen syyt oli kun odotettiin vastaantulevaa tavarajunaa ja ratatyöt.
Vittu mitä paskaa.Mulla kävi viime vuonna kerran niin, että juna hajosi ja sitä tuli paikkaamaan bussi, jolla meni matkaan niin paljon aikaa, että olin perillä kolme tuntia aikataulua myöhässä.
Ei pahoiteltu.
Niin totta! Toivottavasti Yleltä tulee paljon olympialaisiakin, vaikka HBO:lla (MAX:illa)ne nykyisin taitavat olla myös.Ai, että kun mä nautin. Jalkapallon EM-kisat Ylen-kanavilla.
Pikkaisen rupes kyrpiin kun katteli maikkarin kautta jääkiekon MM-kisoja. Kokoajan mainoksia ja katkoja. Lisäksi studioissa mennään viihdepuoli edellä ja niitä ei jaksa kyllä katsoa yhtään.
Lisäksi voin ottaa tabletin syliin ja katsoa vaikka parvekkeelle pelejä. Tämä ei onnistu nykyään enää jääkiekon MM-kisojen kanssa, koska joutuisi maksamaan lisää jos haluaa vahdata kisoja muualta kuin telkkarista. Se on kyllä aika hanurista.
Maksan Yle-veroa mielellään pelkästään jo tästä.
Helppohan siinä on ylpistyä, kun on niin pätevä asiantuntija ja aina oikeassa. Ja pilluakin taisi saada. Huhhuh.Eräs tyyppi liveseurannoissa on kyllä "vähän" ylpistynyt ja itsekehuja satelee joka päivä. Onkohan kyseessä trolli vai ihan oikeastiko on pakko itseään kehua aina, kun pystyy?
Aiheestakin saa lipsua, mutta vain hän, kun on tietoa asiasta kuin asiasta. Toivon, että trollaa.Eräs tyyppi liveseurannoissa on kyllä "vähän" ylpistynyt ja itsekehuja satelee joka päivä. Onkohan kyseessä trolli vai ihan oikeastiko on pakko itseään kehua aina, kun pystyy?