Voi luoja paratkoon... Minä olen nainen ja olen vahvasti sitä mieltä että ei se naisten turvattomuus ja seksuaalinen hyväksikäyttö muutu mitättömäksi uhkaksi jos väärän väriset ja väärää uskontoa edustavat henkilöt saadaan täältä pois. Merkitys on melkein mitätön.
Halusin vain kertoa ettei kaikki naiset koe uhkana omaa rotua tummempia ja islamin uskoisia miehiä.
Ihonväri ei ole se seikka miksi turvapaikkahakijat ovat naiselle vaarallisempia kuin me kantasuomalaiset miehet noin keskimäärin. Sen sijaan islam ja Lähi-Itä ovat niin mieskeskeisiä kulttuureja, joissa kaksi sukupuolta ovat miehet ja synnyttäjät/rakastajat. Koska kulttuuri itsessään hyväksyy jo naisen hyväksikäytön, on Lähi-Idästä tulleiden yksilöiden hankala muuttaa ajatusmaailmaansa. Kun lähi-itäläinen kulttuuri toitottaa jo vauvasta pitäen sitä, että naisen arvo on huomattavasti heikompi, niin sitä ajatusmaailmaa kannetaan monesti koko elämän ajan. Tämän takia kenties turvapaikanhakijat kuvittelevat, että heillä olisi oikeus täällä raiskata.
Meillä on Suomessa jo ollut aivan liian monta uutisointia aiheesta, kuinka turvapaikanhakija on surmannut/raiskannut suomalaisen naisen. Yksikin tapaus on liikaa puhumattakaan kymmenistä tapauksista. Merkitys ei ole siis missään nimessä mitätön.
Hämeenlinnassa talvella (kielteisen päätöksen saaneen) turvapaikkahakijan surmatuksi tullut nuori nainen oli ilmeisesti pilkannut kuinka kantasuomalaiset eivät ole häntä varten ivaten meitä kantasuomalaisia nuoria miehiä. Hän ei kuulemma pelännyt seurustella turvapaikanhakijan kanssa. Jos me yhteiskuntana yhdessä kykenisimme varoittamaan tällaisesta vaarasta isommalla äänellä, niin kenties tuo nuori viaton naisenalku olisi vielä elossa.
Toivon sinulle mahdollisimman turvallista elämää, ja olen äärimmäisen pahoillani sinuun kohdistuneesta seksuaalisesta väkivallasta. Tietenkin ja valitettavasti myös suomalaisissa miehissä on raiskaajia, mutta meidän kulttuurissa se ei ole hyväksyttävää eikä se ole läheskään niin yleistä kuin toisessa kulttuurissa.