Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 099
  • 66 849

redpecka

Jäsen
Oli kyllä Lahen erikoinen hyvää sillon joskus, toi lintukalija kuraa. Vaan mistäpä sen tietää.
Öpaut tällaisena muista Lahen, kun kuva-meiningillä netistä hain. Ikävänä muistoyllätyksenä tuli sivuilmiönä, että siellä oli tota jotain ihme "sininen"-litkua myös joskus. Mutta tuo "Lahen" taisi olla noista tiskivesistä halvinta niin tuota tuli monesti ostettua. Tai ei siis itse, mutta joku hakija toi. Välillä se oli ykköstä, välillä kolmosta... Ei ollut varaa maksaa fiksuille hakusia.. Eikä fiksut ois meille hakenutkaan.

(En näköjään enää osaa kopioida netistä kuvia niin otan screenshotteja, hyvä tääkin systeemi)
 

Liitteet

  • lahen.PNG
    lahen.PNG
    171,6 KB · kertaa luettu: 152

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Isävainaa tapasi sanoa, että Kullbergilla on talli ja Tallbergilla on... rautakauppa Helsingissä.

Tallbergillä on kauniit siniset silmät, kaunis pitkä vahva ruskea tukka ja hoikka vartalo. Tallberg on toiminut lapsimallina, joten kaunis nainen on kyseessä. Mutta kun sillä on lapsi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tallbergillä on kauniit siniset silmät, kaunis pitkä vahva ruskea tukka ja hoikka vartalo. Tallberg on toiminut lapsimallina, joten kaunis nainen on kyseessä. Mutta kun sillä on lapsi.
Aina parempi. Säästät nussimisen vaivan. Lapsi on jo, ei tarvitse hikoilla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina parempi. Säästät nussimisen vaivan. Lapsi on jo, ei tarvitse hikoilla.

Eh heh heh. Juttu on siinä, että minä en mielelläni ota toisen miehen siittämää lasta riesakseni. En haluaisi sellaista oikeastaan ollenkaan. Lapset teen itse. Onneksi Tallberg on käsittääkseni ihan kyvykäs tässä suhteessa, ja hän on jo sanonut, että haluaa antaa minulle "Roopen". Olen sanonut, että jos se on poika, niin se nimetään Robert Plantin mukaan. Siitä tulee kultainen jumala. Ihan hyvinhän se natsaisi, sillä olisi kaunis suomenruotsalainen äiti ja fiksu ja komea kymenlaaksolais-satakuntalais-karjalainen isä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
...Minä kun olen ihan vitun tyhmä mies, heittelen hyviäkin naisia ympäriinsä kuin rättejä. Sitten tajuan, jos tajuan. Ja jos tajuan liian myöhään, niin suren.

Minä, wannabe Sheldon Cooperina tartun tuohon rättijuttuun: rättejä ei kandee heitellä ympäriinsä, joko ne pannaan koukkuunsa odottamaan tai viimeisen suositellun käyttöpäivämäärän jälkeen pesukoneeseen, josta ilmestyvät melkein uusina.
Tyhmä vitsi oli tämä.

Mutta surullisen vakavana: ihminen, tai ainakaan jokainen mies ei aina tajua hyvän päälle vaikka se oli vieressä monta kertaa.
Tyhmä vaihtaa tai ei muuten vain uskalla sitoutua.
Mutta sellaista elämä kai on, ainakin minun luonnonvalintani.

Tyhmä nyyhkytykseni oli tämä, mutta suomalainen, ihan omani.

Anteeksi, käytin viestiäsi kimmokkeena omaan tunnepurkautumiseeni. Mutta koska perjantai. Tai siis lauantai.
 

redpecka

Jäsen
Niin kyllähän tuo Beverlyhills kyttä 2 on noista se paras. 1n on kanssa hyvä, mutta 3nen on jo väkisin väännetty. Itsekkin voisi noi 1 ja 2 osat katsoa jahka tuleevat ja sattuu huomaamaan että ne tulee telkkarista. Veikkaan että Nelonen ne taas näyttää
Ai niitäkin on jo kolme osaa. Ehkä en oo viimeisimpiä nähnyt, kuten en ehkä terminaattoreistakaan jos niitä on tehty. Yleensa ne on vaan hyviä ne osat yks ja kaks, (paitsi ehkä sittenkin haluaisin nähdä Poliisiopisto Nelosen, se oli muistaakseni oikeesti hauska - olivat jossain tivolissa ja se pääpahis oli sellanen South Parkin Cartman, ulkonäöllisesti vuoden 2010-luvun vinceneil mustalla tukalla), mutta sitten tulee kolmannen kauden kirous ja sit ne lyö hokkarit naulaan, ellei uudelleenviritä uusilla näyttelijöillä, kuten Kaunareissa ja Paradise Cocktailissa.

Jos itse suunnittelisin robotin tai mitä kyborgeja tai androideja noi on, niin pyrkisin ohjelmoimaan ne tehokkaiksi masiinoiksi jotka hoitaa annetut tehtävät. Tämä kolmostermarin alkuskene on ainakin ihan älytön, ettei voi olla Reddarin suunnittelema, että kun se mimmi kaappaa/syö/valtaa sen poliisihenkilön niin se murjoo jotain vitsiä että i like your gun tai vastaavaa, johon se toinen saa sen repliikin what? sanottua. Ei hei näin. Yhtenä selityksenä olen miettinyt, että tämä mimmikyborgi on tietoinen aiemmista tapahtumista ja tietää, että kasarilla pitää lohkoo näitä mahdollisesti legendaarisiksi muuodostuvia laineja ja se saattaa tuolla saada hämäysetua itselleen. Tiedä näistä, mutta ite tekisin tehokkaampia tappokoneita ehkä vaikka tinkimällä rintavarustuksesta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on ihan todella komea mies naapurina. Äitinsä ei ole. Joko hän on hintti, tai muuten komea.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yritin tässä etsiä sitä Iisopin luontokisaa, vaan en löydä.

Tuolta se löytyy. Jäi vähän homma levälleen kun lauantain kirjoitin pitkän päivää pienissä pätkissä pistetysperusteita, huomioita vastauksista yms. ja ajattelin lopettella sunnuntaina ja laskea pisteet. Sunnuntai meni sitten migreenin kourissa ja kun maanantaina palasin tänne niin luonnos oli hävinnyt. Alkoi pänniä... Olisi pitänyt käyttää muuta alustaa tekstien tallettamiseen. Ajattelin aina että huomenna tartun asiaan mutta sitä huomista ei vielä ole tullut. Olen (vähän) laiska immeinen...

Ikänä edes kuullut moisesta kasvista, nukuinko bilsantunneilla?
Enpä usko... Kasvi ei kuulu Suomen luontoon eikä muutenkaan ole mikään merkittävä kasvi. Iisoppi kasvaa lähi-idässä ja sitä on käytetty lähinnä alkoholin maustamiseen ja rohtona. Maku on melko pistävä joten ruuan maustamiseen (yrttinä) soveltuu huonosti. Itselle iisoppi jäi mieleen jostain (ruotsinkielisestä) ohjelmasta jossa tehtiin jotain vanhanajan perennapenkkiä (perennat on monivuotisia kasveja) ja siihen tuli iisoppia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Paljon saan jos oon kolme tuntia putkeen himassa. Satasen? En kyllä ehkä suostu, paitsi jos nukahtais.
Jos olisit joskus edes pari päivää himassa niin johan porukan leuat täällä loksahtelisi aalloissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti. Mä oon erkaantunut nynnyscenestä. Toi ykskin väittää että oon kiusannut. Siis jos sille sanoo mikä se on niin se muka on kiusaamista. Pitäiskö sitten valehdella. Ja meillä muka on ollut joku riita. Eikä ole.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Öpaut tällaisena muista Lahen, kun kuva-meiningillä netistä hain. Ikävänä muistoyllätyksenä tuli sivuilmiönä, että siellä oli tota jotain ihme "sininen"-litkua myös joskus. Mutta tuo "Lahen" taisi olla noista tiskivesistä halvinta niin tuota tuli monesti ostettua. Tai ei siis itse, mutta joku hakija toi. Välillä se oli ykköstä, välillä kolmosta... Ei ollut varaa maksaa fiksuille hakusia.. Eikä fiksut ois meille hakenutkaan.

(En näköjään enää osaa kopioida netistä kuvia niin otan screenshotteja, hyvä tääkin systeemi)

Lahden Erikoisella vedin ekat kännit. Join vissiin neljä ja oksensin. Oli hassu olo. Voitti se kyllä myöhempien aikojen omenaviinin ryystelyt.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänne kierrätyskeskukseen tarvittaisiin selvästi oma ketju "pettterin seikkailut, sekoilut ja häröilyt". Myöhemmin joku voisi kirjoittaa noiden kertomusten pohjalta fiktiivisen tositapahtumiin perustuvan kirjan. Mä esim. voisin ilmottautua vapaaehtoiseksi tähän projektiin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löysin lapsena ison tölkin Lahden erikoista. Avaamaton oli, mutta sisällä ei ollutkaan tonkanpesuvettä vaan pieniä kuulia tai vastaavia ja tölkkiä käytettiin rytmisoittimena.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Söin tänään perinteistä kotiruokaa eli uunimakkaraa ja perunamuussia. Punajuurisalaatissa oli minulle uusi twisti mukana eli se oli omenapunajuurisalaattia. Tai olenhan minä omenan ja punajuuren sekoitusta ennenkin syönyt mutta en ole aiemmin maistanut tuota Saarioisten punajuurisalaattia omena-lisäyksellä. No hyvältähän tuo punajuurisalaatti maistui niin kuin ennenkin mutta mitään makueroa en siinä huomannut.

Mutta kyllähän uunimakkara perunamuussilla on kyllä sen verran hyvää. Ihan perinteistä uunimakkaraakin oli tällä kertaa, ei esimerkiksi sitä Meksikolaista pikajunaa mikä sekin on kyllä tosi hyvä versio uunimakkarasta.

Syömisen jälkeen vedin pitkästä aikaa kunnon päiväunetkin. Enpä muista milloin olisin viimeksi nukkunut päiväunet. Voi pojat, ja miksei tytötkin kun teki gutaa! Nukkua pitkästä aikaa vähintään tunnin päikkärit.

Nyt tämä elo on jotenkin vapaampaa kun ei tule sitä urheilua ja ole välillä jopa pakonomaista tarvetta katsella sitä. Silloin ei mukamas päikkäreillekään ehtinyt kun piti katsella urheilua. Nyt ei ole niin tiukkaan vedettyä aikataulua vaan voi viettää tätä viikonloppua rennommin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös