Kuka saatana tänne laittaa kuvia farkut jalassa? Nyt Bansku. Heität ne housut vittuun ja näytät munattomille some hairy legs.Rankkaa tämä töiden teko.
Kuka saatana tänne laittaa kuvia farkut jalassa? Nyt Bansku. Heität ne housut vittuun ja näytät munattomille some hairy legs.Rankkaa tämä töiden teko.
Eiku esittele meille ystäväsi Harry Sachs.Heität ne housut vittuun ja näytät munattomille some hairy legs.
Ai sie luulet että ne leipää tekee? Eiköhän pitkin Suomennientä porise monta sataa tuhatta kiljusaavia...Jaa, en kyllä yhtään ihmettele että ihmiset oli hiivat hamstranneet kaupasta. Kai ne tajus ettei se hamstrattu leipä loputtomiin säily vaan pitää tehdä uutta.
Pelasin joukkueessa lätkää muistaakseni 1982-87, ja numero oli aina 13. Sitä ei kukaan muu halunnut, taikauskoiset tolvanat, mutta mulle kelpasi. Olin sellainen hintelähkö, pieni sentteri, jonka vahvuudet olivat syöttäminen, nopea luistelu, pelisilmä ja rannelaukaus. Lämärit ei oikein lähteneet, kun käsivarret oli sellaiset pulkannarut. Fyysisiä kontakteja kaihdoin, kun melkein kaikki vastustajat oli päätä pitempiä.Tuli mieleen vanha pelinumeroni, 8, sehän on arvostettu pelinumero nykyisin. Ei ollut silloin. Millaisia pelinumeroja harrastitte? Siis jääkiekossa, jalkapallot ja muut lasten lajit jäävät nyt huomiotta. Tosin oli mulla myös 4 ja 20 pelinumeroina. Hauskasti yhteensopivat numerot.
Seuraava viestini on tasaluku!
Ei ole, mutta sen sijaan 6000 on.No mites ne kuvat siitä kivuliaasta työstä? Ootko keksinyt miten ne saisi eetteriin? Tai sitten ihan kerrot, mitä siellä innostuit puuhaamaan.
Onhan tuo 6001 todellakin tasaluku. Onnittelut!
No mites ne kuvat siitä kivuliaasta työstä? Ootko keksinyt miten ne saisi eetteriin? Tai sitten ihan kerrot, mitä siellä innostuit puuhaamaan.
Ai juu, en ole asiaa tarkemmin miettinyt. Ihan varmaan joku oli ajatellut leipoakin... Ehkä joku jopa leipoi jotain. Ei kaikki hiiva varmaan ihan vaan kiljuun mennyt. En ole koskaan kiljua tehnyt. Kerran olen juonut keskentekoista eikä se hyvää ollut.Ai sie luulet että ne leipää tekee? Eiköhän pitkin Suomennientä porise monta sataa tuhatta kiljusaavia...
En nyt ihan kaikkia... mutta tietenkin kun kerrankin löytyi kaupasta hiivaa niin piti ostaa monta kymmentä pakettia ja nyt haisee koko jääkaappi hiivalle enkä tiedä mitä niillä kaikilla tekisin. ;-)
Itse en onneksi ole kärsinyt hiivapulasta mutta olen kuullut että hiivat ovat olleet vähissä. Itse en ole tämän "kriisin" aikana paljon kaupassa käynyt joten en ole omin silmin nähnyt. Kaksi hiivapalaa (tuorehiiva) olen valmiuslain aikana hankkinut, toisen pullaan ja toisen sämpylöihin. Kuivahiiva ei ole tarvinnut hankkia kun sitä oli ennestäänkin kaapissa... paketillinen (ei sen enempää).Meiän ulkomaanmatkasta johtuvasta karanteenista johtuen oltais kerrankin tarvittu vähän hiivaa leipomisiin karanteeni-iltojen ratoks, mutta kuulin, ett kaikki kuivahiiva on lopussa kaupoista, kun hullut niitä hamstraa...
Koska narskahtaa?Vapaapäivä. Ensimmäinen viidestä.
Käyttäkäämme imperfektiä.Koska narskahtaa?
Tuo on helvetin hauskaa hommaa. Kun vuosikymmen sitten nuo pari syöksyvirtausmyrskyä veti Rautjärveltä lähes kaikki puut matalaksi (yhden mökkimme päälle, mutta ei tullut pahempia vaurioita) niin noita puuhommia kyllä riitti. Itse asiassa vasta viime kesänä saatiin purettua viimeinen ylimääräisten polttopuiden häkki ulkoa, kun saatiin ne puut mahdutettua katon alle sisävarastoon. Hyvä Jomppa!No niin, saatana. Mitäs tähän sanotte? :) On se työnteko hienoa.
Amatööri, tullainen nippu menee prkl kirveellä. Toista se oli ittellä ku rekka-autollinen koivua meni pariin viikkoon... eikä moottorisaha edes käynyt.No niin, saatana. Mitäs tähän sanotte? :) On se työnteko hienoa.
Amatööri, tullainen nippu menee prkl kirveellä. Toista se oli ittellä ku rekka-autollinen koivua meni pariin viikkoon... eikä moottorisaha edes käynyt.
Siis tuollainen klapikonehan on ihan turha. Löytyy sellainenkin mökiltä, mutta kun oikeasti kirves on paljon kätevämpi. Toki kun on äitini mökki niin siksi siellä tuollainen on ja äiti on varsin pienikokoinen ihminen ja nykyään lähes karanteeni ikäinen, joten ihan ymmärrettävää että hän sellaisen sinne hankki.Amatööri, tullainen nippu menee prkl kirveellä. Toista se oli ittellä ku rekka-autollinen koivua meni pariin viikkoon... eikä moottorisaha edes käynyt.
Amatööri, tullainen nippu menee prkl kirveellä. Toista se oli ittellä ku rekka-autollinen koivua meni pariin viikkoon... eikä moottorisaha edes käynyt.