nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Vituiksi kaikki menee kuitenkin, tavalla tai toisella. Se on varma.
Kaikki menee päin vittua, paitsi m**a.
Vituiksi kaikki menee kuitenkin, tavalla tai toisella. Se on varma.
Välillä on kiva kun menee päin persettäkin.Kaikki menee päin vittua, paitsi m**a.
Välillä on kiva kun menee päin persettäkin.
Jos Jarno 42 vuotta, jolla on vaimo ja kaksi lasta, kuolee auto-onnettomuudessa jossa tuhoutuu auto jossa on rahoitusta jäljellä 18500 euroa, miten käy noiden maksujen?
Jos on Jarnon nimissä, niin ei mitään. Jos ei kuolinpesästä saa rahoja, niin ei niitä kenenkään tartte maksaa.Jos Jarno 42 vuotta, jolla on vaimo ja kaksi lasta, kuolee auto-onnettomuudessa jossa tuhoutuu auto jossa on rahoitusta jäljellä 18500 euroa, miten käy noiden maksujen?
Mutta kuka silä autolla sitten saa ajaa? Tuskin ainakaan vaimo. Ja kuka sitten vie lapset kouluun ilman autoa? No eihän tämä tilanne sinun syytä ole, kunhan kysyin.Jos on Jarnon nimissä, niin ei mitään. Jos ei kuolinpesästä saa rahoja, niin ei niitä kenenkään tartte maksaa.
Auto on tuhoutunut. Lapset bussiin, ratikkaan tai lentokoneeseen tai vaimo ostaa itse auton.Mutta kuka silä autolla sitten saa ajaa? Tuskin ainakaan vaimo. Ja kuka sitten vie lapset kouluun ilman autoa? No eihän tämä tilanne sinun syytä ole, kunhan kysyin.
Nää vois olla:Elokuvahistorian kaksi parasta loppusceneä:
Elokuvahistorian kaksi parasta loppusceneä:
Ensinnäkin älä matki mua. Toisekseen yh-äiti ei noin vain osta uutta autoa, kun ensin pitää hoitaa oman miehen hautajaiset alta pois. Toisekseen ei noi asu helsingissä, joten ratikka ei kulje. Häpeä.Auto on tuhoutunut. Lapset bussiin, ratikkaan tai lentokoneeseen tai vaimo ostaa itse auton.
-sämppäri-
Rakastaja ja rankaisija
Kuka maksaa jos kotona asuva poika vie auton sotatoimialueelle. Auto siis hankittu rahoituksella ja poika menehtyi.Auto on tuhoutunut. Lapset bussiin, ratikkaan tai lentokoneeseen tai vaimo ostaa itse auton.
-sämppäri-
Rakastaja ja rankaisija
Keksin omanEnsinnäkin älä matki mua
Ottaa osamaksulla ja jättää parit ekat laskut maksamatta. Niin mäkin tein aikoinaan. Jätin turhanoloiset laskut maksamatta.Toisekseen yh-äiti ei noin vain osta uutta autoa, kun ensin pitää hoitaa oman miehen hautajaiset alta pois.
Mitäs jos ne asuu Tampereella?Toisekseen ei noi asu helsingissä, joten ratikka ei kulje.
Häpeän. Hera on tunnettu monipuolisesta ajattelustaan, mutta nyt ajattelit vain yhdeltä kantilta. Laajenna näkemystä, niin tähtitaivas näyttäytyy uutena sinullekkin. Kunnioituksella, iso s.Häpeä
Kuinka iso?Keksin oman
Ottaa osamaksulla ja jättää parit ekat laskut maksamatta. Niin mäkin tein aikoinaan. Jätin turhanoloiset laskut maksamatta.
Mitäs jos ne asuu Tampereella?
Häpeän. Hera on tunnettu monipuolisesta ajattelustaan, mutta nyt ajattelit vain yhdeltä kantilta. Laajenna näkemystä, niin tähtitaivas näyttäytyy uutena sinullekkin. Kunnioituksella, iso s.
Yksinkertaisesti: kenen nimissä rahoitus on, tai jos on takaaja, he maksavat. Jos rahoituksen ottaja kuolee ja takaajaa ei ole, eikä kuolinpesästä irtoa masseja, keissi jää rahoitusyhtiön tappioksi. Tämän vuoksi rahoitusyhtiöt yleensä vaativat täyskaskon, jossa on rahoitusturva.Kuka maksaa jos kotona asuva poika vie auton sotatoimialueelle. Auto siis hankittu rahoituksella ja poika menehtyi.
17,6/6/182/100/45. Mittoja voi jokainen kelata päässään, et mitä ne meinaa.Kuinka iso?
Mähän kelaan ja annan mielikuvituksen laukata!17,6/6/182/100/45. Mittoja voi jokainen kelata päässään, et mitä ne meinaa.
17,6 on isovarpaan pituus. 6 on silmien välimatka. 182 on paino. 100 on pituus ja 45 on munan pituusMähän kelaan ja annan mielikuvituksen laukata!