Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 633 404
  • 67 712

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis tuollainen klapikonehan on ihan turha. Löytyy sellainenkin mökiltä, mutta kun oikeasti kirves on paljon kätevämpi. Toki kun on äitini mökki niin siksi siellä tuollainen on ja äiti on varsin pienikokoinen ihminen ja nykyään lähes karanteeni ikäinen, joten ihan ymmärrettävää että hän sellaisen sinne hankki.
Juu, naisväki erikseen. On saatanallista hommaa kylmiltään tuo, menee selät ja kädet ja jalat prkl vehjekin siinä aivan solmuun. Tsemppiä vaan kaikille klapintekijöille, otilla tavataan.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Klapikoneen vois hommata vaimon mummolle. Se vieläkin tekee tulet ikivanhassa hellassa joka päivä, mutta rupeaa olemaan jo niin vanha ettei enää oikein taivu kirveen heilutteluun. Tosin veikkaan että jos sille klapikoneen hommais kävis niin että se myisi sen käyttöoikeuksia kylän äijille ja jäis iteltä klapit tekemättä.

Mämmi on amatöörien ruokaa. Kun tosissaan ruvetaan halkohommiin, ei siinä paljoo syödä, korkeintaan pari kolme seittemän koppaa kalijaa menee. Jos ehtii juua. Yleensä on ehtiny.

Vichy-vettä menee reilusti, varsinkin jos on oikein lämpimät kelit touhutessa. Nää nykyiset kelit on vielä ihan inhimillisiä. Joskus on tehty oikealla helteellä näitä hommia.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Voi luoja näille professoreille on vaikeaa tuottaa ymmärrettävää ja selkeää puhetta. Ihan nyt vaan tässä tätä A-talkia katselen. Kauheaa änkyttämistä, pyörittelyä, sekä jaarittelua ja lopulta mies ei sano oikein mitään mihinkään.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyiköhän ne suojat googlettamalla jostain "henkitys suajain halpa"-linkistä? Luultavasti vielä kävi käsittämätön tuuri ja tilaaja oli sivun miljoonas kävijä ja voitti ilmaisen iPadin, kunhan jätti valtion luottokortin tiedot sivulle. Mutta eiköhän joku nigerialainen prinssi perintöineen ole jo lähestynyt tilaajaa ja saadaan sitä kautta rahat takaisin moninkertaisina.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On noi naiset outoja... juur ku piti liittyä kes.. eiku skype?ryhmään niin eikös mamma vaan vahtaa jotain vitun tv-ohjelmaa. Yleensä jo nukkumassa tähän aikaan. Vai haluaakos se jotain? Heti puolen vuoden jälkeen?

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikki tais ny mennä sinne kokoukseen, täällä ketään enää oo. Shaatana, kostoksi yhteiskunnalle riipaisen kännit, mamma ei kumminkaan pyllistä.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aijai, aijai! Arvatkaa mikä nyt alkoi? No pääsiäinen ja neljän päivän vapaat! Kyllä minulla ainakin on nyt tosi hyvä fiilis vaikka maailmassa jyllääkin tämä korona. Olen vapaani varmasti ansainnut. Vapaat, herkuttelun ja laiskottelun. Ne minä olen ansainnut.

Minulla on pääsiäiseksi sen verran herkullinen ruokalistakin laadittuna että jo pelkkä menun laatiminen sai veden kielelle. On uunilohta, täytettyjä lihapulia, täytettyjä kananmunia, no myös täytettyjä sarviakin ja itse tehtyä coleslaw-salaattia. Pääsiäisenä ajattelin herkutella myös kevätsalaatilla, tomaatti-mozzarellapiirakalla, kylmäsavustetulla lohella ja bebeillä sekä rahkapiirakalla. Sitten on tietenkin myös kindereitä. Mämmistä en vielä tiedä ostanko sitäkin.

Aika paljon tulen siis viettämään pääsiäisenä aikaa keittiössäkin koska mikään noista ruoista ei ole vasta lähinnä kuin suunnittelun tasolla.

Mutta hei, sen pitemmittä puheitta tällä kertaa. Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! Koitetaan viettää hyvät pyhät, poikkeusoloista huolimatta .

Tulee ihan nälkä tuota menua lukiessa...oletko koskaan ammattikokin uraa harkinnut? Kuitenkin taidat viestiesi perusteella olla keittiöalalla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänä vuonna en sitten tehnyt mämmiä kun kukas sitä täällä meillä söisi. Muutenkin on tulossa aika hiljainen pääsiäinen. Voi vaikka istua ja tuijottaa seinää... Mitään ihmeempiä suunnitelmia ei ole. Mennään päivä kerrallaan ja fiiliksen mukaan.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HSL:n AB-kausilippu ollut kohta melkein kuukauden päivät tyhjänpanttina ja nyt perjantaina viimeistä päivää voimassa. Pitäisikö sitä ihan vaikka vittuillakseen ajaa edes yksi pysäkinväli, ettei mene ihan hukkaan? Taisi muuten olla myös pääsiäisenä vuosi sitten, kun viimeisinä seutulipun voimassaolopäivinä ennen vyöhykeuudistusta matkailin ihan vittuillakseni kehäradan kokonaisuudessaan ympäri ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan kerran.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naapuri ei tykännyt Jatkoajan online-känneistä. Tämä oli yllätys, koska kukapa nyt ei pitäisi online-känneistä. Paitsi tylsä naapuri.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tulee ihan nälkä tuota menua lukiessa...oletko koskaan ammattikokin uraa harkinnut? Kuitenkin taidat viestiesi perusteella olla keittiöalalla.

No, olen minä harkinnut ammattikokin uraakin. Mutta koulutus tässä vaiheessa tuntuisi kai vähän hassulta kun ensin opiskelin itseni restonomiksi eli ammattikorkeakoulussa keittiöalaa. Eikös tuollainen kokin koulu ole kuitenkin alemman koulutuksen tasoinen? Sitä olenkin monesti miettinyt että olisi pitänyt ensin opiskella kokiksi ja sitten restonomiksi.

Nyt on maha sitten aika täynnä. Pitkään olen haaveillut kotioloissakin vähän ylellisemmästä aamupalasta ja nyt sain sen aikaiseksi toteuttaa. Pistäisin kuvan aamupalapöydästäni tännekin jos vain osaisin...

Glove

Jäsen
Tänä vuonna en sitten tehnyt mämmiä kun kukas sitä täällä meillä söisi. Muutenkin on tulossa aika hiljainen pääsiäinen. Voi vaikka istua ja tuijottaa seinää... Mitään ihmeempiä suunnitelmia ei ole. Mennään päivä kerrallaan ja fiiliksen mukaan.
Pyydä Mietaa kylään, kyllä se syö. Yhden roveen ostan joka pääsiäinen ja siihen se jää, ei mene Mietaan määriä mämmiä. Pashaa en ole syönyt moneen vuoteen. Kaupan pashat on ihan pashkaa eikä ole tullut itse tehtyä.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pyydä Mietaa kylään, kyllä se syö. Yhden roveen ostan joka pääsiäinen ja siihen se jää, ei mene Mietaan määriä mämmiä. Pashaa en ole syönyt moneen vuoteen. Kaupan pashat on ihan pashkaa eikä ole tullut itse tehtyä.
Kävin eilen hakemassa meidän 1.5 v pojan päiväkodista, niin oli syönyt kuulemma kolme lautasellista mämmiä välipalaksi.

Mikähän olisi hienotunteisin tapa kysyä vaimolta onko koskaan tavannut Juha Mietoa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy