Sulla on noi silmät niin erillään, että antaa olla. Varmaan olet hyväluontoinen, mutta en etsi elämänkumppania.17,6 on isovarpaan pituus. 6 on silmien välimatka. 182 on paino. 100 on pituus ja 45 on munan pituus
Sulla on noi silmät niin erillään, että antaa olla. Varmaan olet hyväluontoinen, mutta en etsi elämänkumppania.17,6 on isovarpaan pituus. 6 on silmien välimatka. 182 on paino. 100 on pituus ja 45 on munan pituus
Olis se härskiä jos ne yhdessä olis.Sulla on noi silmät niin erillään, että antaa olla.
Höh. Salaa toivoin, että tämä olisi ollut jonkun kauniimman tarinan alku. Ei mahda mitään. Hyvää jatkoa. Jos ei oma riitä.Varmaan olet hyväluontoinen, mutta en etsi elämänkumppia
Et ole selvästikkään katsonut Foxilta mm. Haihurrikaania. Loistavia tekeleitä.Olen löytänyt paskimman elokuvan, jota tämän elämäni aikaan katselen. Aivan sanoinkuvaamatonta paskaa.
Ai annoit heti periksi. Toivottavasti sait mitä halusit. Sika!Olis se härskiä jos ne yhdessä olis.
Höh. Salaa toivoin, että tämä olisi ollut jonkun kauniimman tarinan alku. Ei mahda mitään. Hyvää jatkoa. Jos ei oma riitä.
-sämppäri-Ai annoit heti periksi. Toivottavasti sait mitä halusit. Sika!
Sun 6cm silmienvälillä susta ei ole munankiusaajaksi. Ehkä vammaisten gigoloksi.-sämppäri-
Cockteaser
Ikä/henkinen ikä/veren ylä-/alapaine/äo17,6/6/182/100/45. Mittoja voi jokainen kelata päässään, et mitä ne meinaa.
Saako vastata ei kummankaan?Kumman kanssa kohteeseen autiosaari: Annimari Korte vai Kristiina Mäkelä?
Ai ne te homot vaaditte erivapauksia heteroihin nähden.Saako vastata ei kummankaan?
Kyllä mä Kristiinaa panisin.Ai ne te homot vaaditte erivapauksia heteroihin nähden.
Miksi sitten et voinut vastata heti sitä. Te homot tykkäätte draamasta.Kyllä mä Kristiinaa panisin.
Drama King.Miksi sitten et voinut vastata heti sitä. Te homot tykkäätte draamasta.
Hyvä että teet leipää, sillä leipä miehen tiellä pitää, näin ja noin sanoo vanha sananlasku.Jaa, en kyllä yhtään ihmettele että ihmiset oli hiivat hamstranneet kaupasta. Kai ne tajus ettei se hamstrattu leipä loputtomiin säily vaan pitää tehdä uutta. Ihmeen paljon on tullut itsekin leivottua... lähinnä siis erilaisia leipiä. Olen tehnyt pataleipää, sämpylöitä, italiaistyyppistä täytettyä leipää, naanleipiä ja ruislimppua ja tulihan sitä pieni pullasatsikin pyöräytettyä ja tehtyä vähän (riisi)piirakoita. Mitähän sitä seuraavaksi tekisi...