Sinäpä sen filosofisesti tässä toteat. Pitää lopettaa välillä jotta voi taas aloittaa.Itse kun aikoinaan ryyppäsi pakkomielteisesti, niin mukava olo oli aina kun sen aloitti. Ikinä ei ajatellut sitä että siitä tulee huono olo sitten myöhemmin.
Sinäpä sen filosofisesti tässä toteat. Pitää lopettaa välillä jotta voi taas aloittaa.Itse kun aikoinaan ryyppäsi pakkomielteisesti, niin mukava olo oli aina kun sen aloitti. Ikinä ei ajatellut sitä että siitä tulee huono olo sitten myöhemmin.
Areenastako katsot (itte en voi nähdä).Täällä menee ties monennettako kertaa Raid-sarja. Yhtä huippu kuin aina ennenkin.
Kävikkö missä kaukana?Eräs nyt jo edesmenneen kansanedustajan entinen avustaja kertoi minulle abduktiokokemuksistaan. Otin ison huikan pullosta ja astuin alukseen.
Sitä minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi Rauni-Leena ja Juhan af Grann, omaa sukua Iisalmen Mähösiä, ovat juuri ne valitut edustamaan ihmiskuntaa? Kai meillä hehkeämpiäkin olisi tarjolla, ja fiksumpia.Mikäpäs minä olen tuomitsemaan teknisesti kehittyneemmän rodun edustajia, mutta jos minä matkaisin biljoonien valovuosien matkan kommunikoimaan jonkun muijan kanssa öisin, niin se saisi kyllä luvan olla sitten huomattavasti hehkeämpi tapaus kuin Rauni-Leena.
Niillä oli aikanaan radiossa ULA, KA, PA ja keskipitkät käytössä. Samaan aikaan, siitä tietoisuus.Sitä minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi Rauni-Leena ja Juhan af Grann, omaa sukua Iisalmen Mähösiä, ovat juuri ne valitut edustamaan ihmiskuntaa? Kai meillä hehkeämpiäkin olisi tarjolla, ja fiksumpia.
Nämä haluisin nähdä. Olivat hyviä.Ja noita Beverlyhillskyttiä ei oo tainu tulla hetkeen
Onks niitä enemmän kuin yksi, mennyt täysin ohi multa. Ei tosiaan leffa sarjalle pärjännyt. Ensimmäiseen esityskierrokseen en tosin sarjankaan kanssa kerennyt, kun tuli sunnuntai-iltaisin jolloin itse istuin dösässä matkalla Vekaralle.Areenastako katsot (itte en voi nähdä).
Ootko ne Raid-leffat nähnyt? Muistaakseni ainakin toisen olen itte nähnyt, mutta se sarja on coolimpi. Toivottavasti kunpa joskus nään uudestaan jossain oloissa.
Nämä haluisin nähdä. Olivat hyviä.
Poliisiopistoja taas en halua nähdä kun on sanottu, että ne oli vaan hyviä silloin kasarilla ja nyt vain myötähävettäisi. Uskon näin, varsinkin kun sanoja oli poliisi. (K. Pöysti)
No ehkä niitä oli vain onneksi yksi.Onks niitä enemmän kuin yksi, mennyt täysin ohi multa. Ei tosiaan leffa sarjalle pärjännyt. Ensimmäiseen esityskierrokseen en tosin sarjankaan kanssa kerennyt, kun tuli sunnuntai-iltaisin jolloin itse istuin dösässä matkalla Vekaralle.
Ja yllätys tässä on...? Täällä asuu neljännes koko Suomen populaatiosta (Helsinki, Espoo, Vantaa).Hyvä Helsinki ja Uusimaa, ootte parhaita. Taas tilastoykkösinä.
Katso oman kuntasi koronatiedot – Helsinki, Espoo ja Vantaa kärjessä
THL alkoi julkaista kuntakohtaisia koronatietoja. Ylivoimaisesti eniten sairastuneita, 511, on Helsingissä.yle.fi
Yllätys tässä itselleni on siinä ettei siellä Uudellamaalla tajuta pysyä kotona.Ja yllätys tässä on...? Täällä asuu neljännes koko Suomen populaatiosta (Helsinki, Espoo, Vantaa).
Et ole selvästikään bonjannut tärkeintä pointtia: ensisijainen tehtävä biljardin vuoden matkanteon jälkeen on ottaa kontakti johonkin tärkeässä ammattissa olevaan tahoon, jonka sanomisilla on painoa, kuten ylikorkeat armeijan eläköityneet upseerit, sotilaslentäjät, kuussa käyneet erityisammattilaiset; lääkärit, biologit... Joskushan toki otetaan raijaan ja seppoonkin yhteyttä kesken kalastussession, mutta heidän uskottavuus ei ole paras mahdollinen.Mikäpäs minä olen tuomitsemaan teknisesti kehittyneemmän rodun edustajia, mutta jos minä matkaisin biljoonien valovuosien matkan kommunikoimaan jonkun muijan kanssa öisin, niin se saisi kyllä luvan olla sitten huomattavasti hehkeämpi tapaus kuin Rauni-Leena.
Isävainaa tapasi sanoa, että Kullbergilla on talli ja Tallbergilla on... rautakauppa Helsingissä.Täälläkin kertomaani Tallbergia (IFK) ikävä. Otin jopa yhteyttä. Vastasi ja sanoi että ikävä silläkin. Mutta tänä korona-aikana on ikävä kaikkia naisia.
Silti Tallbergin lämmin syli maistuisi. Minä kun olen ihan vitun tyhmä mies, heittelen hyviäkin naisia ympäriinsä kuin rättejä. Sitten tajuan, jos tajuan.
Öpaut tällaisena muista Lahen, kun kuva-meiningillä netistä hain. Ikävänä muistoyllätyksenä tuli sivuilmiönä, että siellä oli tota jotain ihme "sininen"-litkua myös joskus. Mutta tuo "Lahen" taisi olla noista tiskivesistä halvinta niin tuota tuli monesti ostettua. Tai ei siis itse, mutta joku hakija toi. Välillä se oli ykköstä, välillä kolmosta... Ei ollut varaa maksaa fiksuille hakusia.. Eikä fiksut ois meille hakenutkaan.Oli kyllä Lahen erikoinen hyvää sillon joskus, toi lintukalija kuraa. Vaan mistäpä sen tietää.
Isävainaa tapasi sanoa, että Kullbergilla on talli ja Tallbergilla on... rautakauppa Helsingissä.
Aina parempi. Säästät nussimisen vaivan. Lapsi on jo, ei tarvitse hikoilla.Tallbergillä on kauniit siniset silmät, kaunis pitkä vahva ruskea tukka ja hoikka vartalo. Tallberg on toiminut lapsimallina, joten kaunis nainen on kyseessä. Mutta kun sillä on lapsi.
Aina parempi. Säästät nussimisen vaivan. Lapsi on jo, ei tarvitse hikoilla.
...Minä kun olen ihan vitun tyhmä mies, heittelen hyviäkin naisia ympäriinsä kuin rättejä. Sitten tajuan, jos tajuan. Ja jos tajuan liian myöhään, niin suren.
Ai niitäkin on jo kolme osaa. Ehkä en oo viimeisimpiä nähnyt, kuten en ehkä terminaattoreistakaan jos niitä on tehty. Yleensa ne on vaan hyviä ne osat yks ja kaks, (paitsi ehkä sittenkin haluaisin nähdä Poliisiopisto Nelosen, se oli muistaakseni oikeesti hauska - olivat jossain tivolissa ja se pääpahis oli sellanen South Parkin Cartman, ulkonäöllisesti vuoden 2010-luvun vinceneil mustalla tukalla), mutta sitten tulee kolmannen kauden kirous ja sit ne lyö hokkarit naulaan, ellei uudelleenviritä uusilla näyttelijöillä, kuten Kaunareissa ja Paradise Cocktailissa.Niin kyllähän tuo Beverlyhills kyttä 2 on noista se paras. 1n on kanssa hyvä, mutta 3nen on jo väkisin väännetty. Itsekkin voisi noi 1 ja 2 osat katsoa jahka tuleevat ja sattuu huomaamaan että ne tulee telkkarista. Veikkaan että Nelonen ne taas näyttää