Lainaus tuolta Korona-ketjusta. Mutta kuten video todistaa, niin höpön löpön, ei pidä paikkaansa.
Näytti olevankin ensimmäinen kerta peruskoulun jälkeen
Lainaus tuolta Korona-ketjusta. Mutta kuten video todistaa, niin höpön löpön, ei pidä paikkaansa.
Annan pienen vinkin, jossa on myös tietynlainen kokemuksen sydänääni: Jos haluat tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ole hänelle vain rento oma itsesi. Ei mitään temppuja, ei mitään juonittelua. Yksi asia, joka ei varmasti tule ikinä toimimaan on itsensä väkisin tyrkyttäminen naiselle. Yksikään itseään arvostava nainen ei ole kiinnostunut tarraajasta.Halusi vain yrittää tutustua ihmiseen niin paljon. Onko sekin väärin?
Juu, kyllähän tässä Jompan touhussa alkaa olla aika karvas maku. Tuntuu että siellä on partakin harmaantunut asiaa vellatessa. Liekö suvun kanssa jo pohdittu fatwan heittämistä ilmoille? Mutta nyt kannattaa pistää tikari tuppeen, rauhoittua, ja nauttia kuppi rauhoittavaa teetä ja pala falavelia.Annan pienen vinkin, jossa on myös tietynlainen kokemuksen sydänääni: Jos haluat tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ole hänelle vain rento oma itsesi. Ei mitään temppuja, ei mitään juonittelua. Yksi asia, joka ei varmasti tule ikinä toimimaan on itsensä väkisin tyrkyttäminen naiselle. Yksikään itseään arvostava nainen ei ole kiinnostunut tarraajasta.
Jos nainen näyttää sulle punaista valoa, niele egosi, työnnä omat tunteesi sivuun ja siirry eteenpäin. Tiedän että kyseessä on vanha keissi, mutta yrität selkeästi edelleen puolustella tekoasi, vaikka siinä ei ole mitään puolusteltavaa. Toimit erittäin typerästi ja toivon että pystyisit myöntämään sen kaiken ton vähättelyn ja puolustelun sijaan.
@-FNM-
Toi on ehkä toisiks paras coveri siitä Stringin biisistä. Kornien Murojen Jokanen leipä jonka ot on kyllä paras.
Sinäkö ne hiivat hamstrasit?Jaa, en kyllä yhtään ihmettele että ihmiset oli hiivat hamstranneet kaupasta. Kai ne tajus ettei se hamstrattu leipä loputtomiin säily vaan pitää tehdä uutta. Ihmeen paljon on tullut itsekin leivottua... lähinnä siis erilaisia leipiä. Olen tehnyt pataleipää, sämpylöitä, italiaistyyppistä täytettyä leipää, naanleipiä ja ruislimppua ja tulihan sitä pieni pullasatsikin pyöräytettyä ja tehtyä vähän (riisi)piirakoita. Mitähän sitä seuraavaksi tekisi...
Hieno lukea tälläisia maanläheisiä viestejä, jossa arvostetaan työtä. Sillä ilman työntekoa ei pidä sinun syövän, naivan eikä lisääntyvän. Noin sanoo vanha etelä-karjalainen sananlasku ja on kyllä siinä varsin oikeassa ja asian ytimessä sekä osuu naulan kantaan. Olet selvästi nöyrä mies, joka ymmärtää, että pitää olla valmis tekemään työtä pärjätäkseen tässä maailmassa. Arvostan suunnattomasti.Sain yhden idean ja palaan siihen myöhemmin. Ensin on tehtävä muutama asia, kestää vielä jonkun aikaa. Tällä kertaa se ei liity naisiin, poliiseihin tai Brazzersiin. Vaan työhön. Työhön, jota olen tehnyt monena keväänä peräkkäin. Kevät kun aina koittaa, sitten se alkaa. Fyysistä työtä se on, mutta ikinä en ole valittanut vaan nauttinut siitä täysillä. Pienen kivun mies aina kestää. Sitä paitsi siinä unohtuu muut murheet samalla kokonaan. Työ, josta tykkään ja jota osaan tehdä tässä elämässä.
Kuulostaa hyvältä, ja toivottavasti sitä on. Tsemppiä, kerro sitten.
Tähän eri. Yksinkertainen työ ei sovi minulle alkuunkaan. Jotta jaksaisin keskittyä ja viihtyisin töissä, tarvitsen riittävän haastavan työn jossa on hyvät kehittymis- ja etenemismahdollisuudet. Palkalla ei ole niin suurta merkitystä, kunhan työ on palkitsevaa ja riittävän monipuolista.Yksinkertainen työ sopii minulle hienosti.
Olet valmis kirjastoon. Saat olla luova ja palkka on naurettava. Kivaa on silti, sitä en kiellä.Tähän eri. Yksinkertainen työ ei sovi minulle alkuunkaan. Jotta jaksaisin keskittyä ja viihtyisin töissä, tarvitsen riittävän haastavan työn jossa on hyvät kehittymis- ja etenemismahdollisuudet. Palkalla ei ole niin suurta merkitystä, kunhan työ on palkitsevaa ja riittävän monipuolista.
Vois periaatteessa toimia, ainakin nykyisessä elämäntilanteessa kun olen vielä suht nuori ja kaikki työkokemus on plussaa. Yks mun läheinen frendi on itseasiassa töissä Ogelin kirjastossa, niin saattaisin jopa hyvällä tuurilla päästä sinne hänen suosituksella haastikseen *hymiö*Olet valmis kirjastoon. Saat olla luova ja palkka on naurettava. Kivaa on silti, sitä en kiellä.
Onko köysi jo rasvattu...? Jätkä tykkää elää reunalla. Hullu mies.Mulla oli pelisivustolla 1,02 $. Kymmenisen minuuttia äsken pelasin - ja hävisin KAIKEN.
Minä olen sokea. Siittiö otti osumaa jo vuosisatoja sitten.