Jarno Pikkarainen HIFK:n päävalmentajana

  • 393 286
  • 2 227

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Miksi sen pitäisi mitään vähentää? Saavutukset Mestiksessä ovat Mestis-tason saavutuksia ja saavutukset Suomi-sarjassa ovat Suomi-sarja -tason saavutuksia. Mestistason saavutukset kaudella 2012-2013 eivät kuitenkaan tee kovin autuaaksi Liigassa kaudella 2019-2020.

Hienosti kiteytetty. Mun papereissani Pikkarainen on mestistason päävalmentaja tai liigatason apuvalmentaja. Jos nyt Pikkarainen saisi potkut ja tilalle palkattaisi joku Mestiksen viime vuosien huippuvalkku (Kuusela, Lehtonen, Räsänen, Aaltonen), niin kyllä mä lähtökohtaisesti repisin peliverkkarini. Edelleenkään en ymmärrä miksi Pikkarainen sai jatkaa, mutta Selin ei. Mitään kehitystä ei ole tapahtunut, pikemminkin päinvastoin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole. Kysymys olikin vähentääkö tuo asia Pikkaraisen tai Pennasen saavutuksia Mestiksessä?
Sun alkuperäinen väite oli, että Pikkarainen on voittanut kaksi mestaruutta ammattilaissarjassa. Ei ole.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten myös jos arvioidaan valmentajan kykyjä, kannattaa ottaa myös koko historia huomioon. Kaksi mestaruuttaa ammttilaissarjan valmentajana, ei saavuta huono valmentaja.
Mikäs se tämä sitten oli?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Musta väitellään vähän turhasta.

Pikkarainen on liigavalmentaja ja sellaiseksi tullut jäämään. Viime kevät osoitti sen, kun pieksi ”valmentajaneroksi” tituleeratun Nemo Niemisen. Pelsut ei kuitenkaan ollut ihan huono jengi. Lähtijöitä riitti useampikin parempiin ympyröihin. Antoi myös hyvin kampoihin ”paras materiaali ikinä sitten vm98” -Kärpille.

Mutta sehän ei vielä tarkoita Pikkaraisen olevan tarpeeksi hyvä HIFKn valmentajaksi. Syyskauden voi vielä pistää uudistuneen joukkueen ja maalivahtien loukkaantumisen piikkiin. Peli oli nimittäin mustakin hyvää vaikka tulosta ei tullut.

Mutta nyt ollaan tammikuussa, uudet pelaajat ajettu sisään ja viime pelissä tuntuivat jo vähän juhlivan maalejakin. Ihan kuin ei enää olisi muukalaislegioona, jolta se on musta tuntunut jo pitkään? Ainakaan niin paljon kuin aiemmin. Nyt olis sitten muutama kuukausi aikaa osoittaa olevansa tarpeeksi hyvä koutsi tälle organisaatiolle. Keväällä annetaan sitten arvosanaa.

On muuten musta turha dissata Corseja yms. koska niitä kuitenkin ihan ammattilaisetkin käyttää. Samalla on turha yliarvostaa niitä. Ne ovat työkalu parempaa suoritusta tavoitellessa. Tossa parin kuukauden päästä nähdään mikä se tulos on ja miten näitä tilastoja on osattu hyödyntää runkkarissa. Ja sitten reilu kuukausi siitä nähdään, kuka näistä koutseista osaa valmentaa pleijareissa ja kuka ei? Siellä ratkaisee vain voitot. Corsi-opit on oltava jo ytimessä.

Kohti kevättä ja kohti seuraavan koutsin kenkää osiota.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pikkarainen on liigavalmentaja ja sellaiseksi tullut jäämään. Viime kevät osoitti sen, kun pieksi ”valmentajaneroksi” tituleeratun Nemo Niemisen. Pelsut ei kuitenkaan ollut ihan huono jengi. Lähtijöitä riitti useampikin parempiin ympyröihin. Antoi myös hyvin kampoihin ”paras materiaali ikinä sitten vm98” -Kärpille.

Hetkinen. Kuka helvetti on tituleerannut Ville Niemistä valmentajaneroksi? Oli pakko uteliaisuuttani laittaa Googleen "Ville Nieminen valmentajanero", mutta en kertakaikkiaan löytänyt ainoatakaan hakutulosta, jossa nämä kaksi asiaa olisi mainittu samassa lauseyhteydessä tai edes samalla sivulla.

Mitä taas tulee esimerkkiisi Kärppiin liittyen, niin IFK:n resursseilla operoivassa seurassa ei pitäisi ikinä laskea saavutukseksi sitä, että on onnistuttu "laittamaan kampoihin" jollekin joukkueelle, varsinkin kun tulos oli pronssiotteluun putoaminen tappioin 2-4.
 
Viimeksi muokattu:

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hetkinen. Kuka helvetti on tituleerannut Ville Niemistä valmentajaneroksi? Oli pakko uteliaisuuttani laittaa Googleen "Ville Nieminen valmentajanero", mutta en kertakaikkiaan löytänyt ainoatakaan hakutulosta, jossa nämä kaksi asiaa olisi mainittu samassa lauseyhteydessä tai edes samalla sivulla.

Aivan, keltanokkavalmentaja Niemisen kaataminen pudotuspeleissä ei ole mikään kummoinen saavutus. Vaikka Pelicans oli ihan hyvä jengi, niin olihan IFK paperilla paljon kovempi nippu. Pelicans pitikin kaataa, mutta se, että tuohon sarjaan lähdettiin vieraskentältä, oli huonon valmentamisen tulosta. Ja siinä valmennuksessa Pikkaraisellakin olinoma roolinsa, ensiksi kakkosena ja sitten päävalmentajana. Välieräpaikka viime vuoden joukkueella oli ok suoritus, ei hyvä tai erinomainen. Tänä vuonna välieräpaikka on korkeintaan välttävä suoritus.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Mitä taas tulee esimerkkiisi Kärppiin liittyen, niin IFK:n resursseilla operoivassa seurassa ei pitäisi ikinä laskea saavutukseksi sitä, että on onnistuttu "laittamaan kampoihin" jollekin joukkueelle, varsinkin kun tulos oli pronssiotteluun putoaminen tappioin 2-4.

Olisiko tuossa edes sivulauseessa voinut mainita, että vasta jatkoajoilla Kärpät sai revittyä ne maalit, joilla kaksi peliä kääntyi heille? Kyllä IFK pelasi kaikki kuusi peliä täysin samantasoista lätkää Kärppien kanssa, joka eteni kumminkin finaaliin hävitäkseen HPK:lle aivan pystyyn.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olisiko tuossa edes sivulauseessa voinut mainita, että vasta jatkoajoilla Kärpät sai revittyä ne maalit, joilla kaksi peliä kääntyi heille? Kyllä IFK pelasi kaikki kuusi peliä täysin samantasoista lätkää Kärppien kanssa, joka eteni kumminkin finaaliin hävitäkseen HPK:lle aivan pystyyn.

Mitä helvetin merkitystä sillä on tuleeko jokin yksittäinen tappio pudotuspeleissä jatkoajalla vai ei? Ihmeellistä kääntelyä ja vääntelyä taas. Kas kun et kaivanut laukaisukarttaa ja corsi-tilastoa vielä agendasi tueksi. Joukkue putosi jatkosta tappioin 4-2 ja vain sillä on merkitystä.

Joo, hienoa kun ei hävitty jokaista peliä 6-0. Harmi vain, että pudotuspeleissä maalierosta ei saa juurikaan hyötyä jos sattuu häviämään enemmän otteluita kuin vastustaja.
 
Viimeksi muokattu:

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hetkinen. Kuka helvetti on tituleerannut Ville Niemistä valmentajaneroksi? Oli pakko uteliaisuuttani laittaa Googleen "Ville Nieminen valmentajanero", mutta en kertakaikkiaan löytänyt ainoatakaan hakutulosta, jossa nämä kaksi asiaa olisi mainittu samassa lauseyhteydessä tai edes samalla sivulla.

Mitä taas tulee esimerkkiisi Kärppiin liittyen, niin IFK:n resursseilla operoivassa seurassa ei pitäisi ikinä laskea saavutukseksi sitä, että on onnistuttu "laittamaan kampoihin" jollekin joukkueelle, varsinkin kun tulos oli pronssiotteluun putoaminen tappioin 2-4.

Telian Studiossa Niemishehkutusta oli pariinkiin otteeseen. Jossain studiossa hehkuttivat neroksi ja kuinka jokainen askel on tarkkaan mietitty ja takinheitto kentälle oli suurinpiirtein kausisuunnitelmassa joskus kuukausia ennen. Kaivaisin sulle, jos tää asia kiinnostaisi enempää.

Resurssit eli budjetti ei musta vielä kerro mitään. Ei Kärpillä ja HIFKlla ollut viime vuonna yhtä hyvä materiaali vaikka HIFKn budjetti oli Jokisen saapumiseen asti isompi. Jos toinen maksaa Finleylle 200 tonnia muutamasta pelistä ja toinen Hakanpäälle satatonnia MJ-tason pelistä, niin voihan tuota vähän suhteuttaa mikä se valmennuksen suorittamisen taso oli.

Mutta tälläiset väittelyt on ihan hoopoja. Valitaan se aina itselle sopiva kulma. Väittelyt on jotain tyyliin, ”koska hävisimme Mestis-tason Jukureille, niin Pike on Mestis-valmentaja.” Tänä vuonna esim. Kärppien ja HIFKn materiaalit on tasaisempia ja Pike johtaa Mannerta 3-1. Eli onko Pike nyt parempi valmentaja ja Manner sitten Mestis-tason valmentaja?

Pikeltä huono kausi. Piste. Tuleeko tästä parempi loppukausi? En tiedä.

Mutta en mä tässä ole väittelemässä Pike vs Jalonen. Jos yhtään on lukenut mun viestejä. Ottaisin Jalosen jos saisi. Mutta tuskin tulee. Siksi ottaisin sen sitten konsultiksi tai valmennuspäälliköksi vaikka sitten skypen välityksellä ja katselisin sitä Ahokasta koutsiksi heti kun vapautuu.

Edit: Ja en ole siis väittämässä Mannerta Mestis-valmentajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
@Walkin En osaa sanoa mahdollisuuksista tulon suhteen, mutta kynnys Salmelaiselle Pikkaraisen kenkimiseen on korkea kun on jo yhden mestaruuden Pikkaraisen kanssa voittanut. Taisi vielä olla Salmelaisen parhaimmista kausista pelaajana.

Tai tarkistin niin parhaimmat kautensa on pelannut juuri Pikkaraisen alaisuudessa. Siellä höntsä sarjassa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Telian Studiossa Niemishehkutusta oli pariinkiin otteeseen. Jossain studiossa hehkuttivat neroksi ja kuinka jokainen askel on tarkkaan mietitty ja takinheitto kentälle oli suurinpiirtein kausisuunnitelmassa joskus kuukausia ennen. Kaivaisin sulle, jos tää asia kiinnostaisi enempää.

Tämä minua lähinnä kiinnosti. Näemmä siellä studiossakin osataan olla ns. kujalla, mutta eihän siinä ole mitään uutta.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Jotenkin huvittaa tämä pikun puolustelu täällä. IFK on pikkaraisen alaisuudessa pelannut 90% aivan paskaa hokia. Katsokaa nyt jumalauta tuota pelaajalistaa millä pääsee operoimaan. Joillekin on myös ilmeisesti helvetin kliffaa edetä välieriin, vaikka runkkari olisi ollut ihan paskaa. @Jan_Peter ja @Lätty-ylämummo maksatteko tuotteesta nimeltä IFK kuinka paljon vuositasolla? Jotkut tuntuu hengittävän edelleen dinojen kanssa...kunhan narrit voitetaan kaikki on ok.

Mikäs siinä huvittaa? Pikkarainen on ihan mainio valmentaja, eikä mun mielestä mikään lainsuojaton, etteikö häntä voi puolustaa.

Avaisitko hieman tuota paskaasi? Miksi se on just tasan 90% Millä mittareilla sen noin voi määritellä, ja voiko noihin määritteisiin jossain tutustua? Jos hoki on aivan paskaa, niin miksi sillä on kumminkin saatu 59,5238% tarjolla olleista pisteistä?
KooKoon vastaava 62,7209 Eli ei nyt kauheesti olla perässä. 28,67 ei sulle kelpaa varmaankaan yhtään mihinkään, vaikka onkin Liigan paras. 80,29 olisi jo aika lähellä tuota sun 90% niin olisiko tuo nyt se aivan paska, kun ei ole Liigassakaan kuin viidenneksi paras. Mutta olis ihan kiva tietää, mikä on tuo 90% aivan paska hoki?
 
Suosikkijoukkue
IFK
Mitä helvetin merkitystä sillä on tuleeko jokin yksittäinen tappio pudotuspeleissä jatkoajalla vai ei? Ihmeellistä kääntelyä ja vääntelyä taas. Kas kun et kaivanut laukaisukarttaa ja corsi-tilastoa vielä agendasi tueksi. Joukkue putosi jatkosta tappioin 4-2 ja vain sillä on merkitystä.

Joo, hienoa kun ei hävitty jokaista peliä 6-0. Harmi vain, että pudotuspeleissä maalierosta ei saa juurikaan hyötyä jos sattuu häviämään enemmän otteluita kuin vastustaja.

Mä olen vähän turhan vanhanaikainen noihin Corsiin, ja siksi en niistä puhu.
Onko sulle oikeesti aivan sama tuleeko pataan helvetillisen taistelun jälkeen jatkoajalla, vai totaalisessa ohipelissä 6-0
Kyllä muakin vituttais jos tollaset pelit aivan samalta omaan silmään näyttäisi.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä olen vähän turhan vanhanaikainen noihin Corsiin, ja siksi en niistä puhu.
Onko sulle oikeesti aivan sama tuleeko pataan helvetillisen taistelun jälkeen jatkoajalla, vai totaalisessa ohipelissä 6-0
Kyllä muakin vituttais jos tollaset pelit aivan samalta omaan silmään näyttäisi.

Niin, juurikin Pelicansilta tuli pataan samaisissa pudotuspeleissä 6-0. Sattuneesta syystä kyseinen tappio ei itseäni erityisemmin harmita, koska IFK sattui menemään jatkoon kyseisestä otteluparista.

Mistä tämä kertoo? No siitä, että yksittäisten otteluiden maalieroja enemmän minua kiinnostaa pudotuspeleissä se, että voittaako joukkue enemmän otteluita kuin vastustaja.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Ai? Mua juuri tuo tappio riipi aivan hemmetisti, koska se mielestäni hävitiin asenteeseen. Mutta sitten pelikaani turpiiniin ja se siitä. Next!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@Walkin En osaa sanoa mahdollisuuksista tulon suhteen, mutta kynnys Salmelaiselle Pikkaraisen kenkimiseen on korkea kun on jo yhden mestaruuden Pikkaraisen kanssa voittanut. Taisi vielä olla Salmelaisen parhaimmista kausista pelaajana.

Tai tarkistin niin parhaimmat kautensa on pelannut juuri Pikkaraisen alaisuudessa. Siellä höntsä sarjassa.

Kynnys on varmasti korkea tuostakin syystä, myös siitä kun Pike on Salmelaisen ensimmäinen oma valmentajavalinta, mutta kovia päätöksiä on tehtävä joskus jos KJ on mahdollista tänne saada niin ei tuommoista saumaa yksinkertaisesti voisi jättää käyttämättä. Järkisyyt painaisivat isosti sen puolesta, että KJ sisään ja Pike ulos.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mikäs siinä huvittaa? Pikkarainen on ihan mainio valmentaja, eikä mun mielestä mikään lainsuojaton, etteikö häntä voi puolustaa.

Avaisitko hieman tuota paskaasi? Miksi se on just tasan 90% Millä mittareilla sen noin voi määritellä, ja voiko noihin määritteisiin jossain tutustua? Jos hoki on aivan paskaa, niin miksi sillä on kumminkin saatu 59,5238% tarjolla olleista pisteistä?
KooKoon vastaava 62,7209 Eli ei nyt kauheesti olla perässä. 28,67 ei sulle kelpaa varmaankaan yhtään mihinkään, vaikka onkin Liigan paras. 80,29 olisi jo aika lähellä tuota sun 90% niin olisiko tuo nyt se aivan paska, kun ei ole Liigassakaan kuin viidenneksi paras. Mutta olis ihan kiva tietää, mikä on tuo 90% aivan paska hoki?

Jos nyt on 90% paskaa kiekkoa, niin olen 10 viime vuoden aikana nähnyt Nordiksella sellaista paskaa, että on varmaan korkeimmillaan ollut 330%. Enkä siis väitä että olisin tyytyväinen tämän kauden hokiin, mutta onhan siellä nyt helvetin paljon hyviä asioita, kun verrataan aiempiin huonoihin kausiin. Ja vielä on mahdollisuus. On ollut joskus tilanteita että usko on tässä vaiheessa jo lopullisesti mennyt.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Jos nyt on 90% paskaa kiekkoa, niin olen 10 viime vuoden aikana nähnyt Nordiksella sellaista paskaa, että on varmaan korkeimmillaan ollut 330%. Enkä siis väitä että olisin tyytyväinen tämän kauden hokiin, mutta onhan siellä nyt helvetin paljon hyviä asioita, kun verrataan aiempiin huonoihin kausiin. Ja vielä on mahdollisuus. On ollut joskus tilanteita että usko on tässä vaiheessa jo lopullisesti mennyt.

No tuota noin....
En nyt ihan oivaltanut vastausta kysymyksiini, mutta hemmetin hienoo, että on noi prosentit hallussa. Tavalla tai toisella.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä olen vähän turhan vanhanaikainen noihin Corsiin, ja siksi en niistä puhu.
Niinkö? Ilmeisesti sinun nickisi on sitten useamman propaganda-osaston työntekijän käytössä, kun tällä samalla nimimerkillä vähän väliä tänne tupsahtelee omaa agendaasi tukevia tilastoja aina corseista lähtien. Yritä nyt päättää.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No tuota noin....
En nyt ihan oivaltanut vastausta kysymyksiini, mutta hemmetin hienoo, että on noi prosentit hallussa. Tavalla tai toisella.

Avasin eriävää näkemystä joka mielestäni oli samoilla linjoilla näkemyksesi kanssa ja koska prosentit on hallussa, niin oli pakko päästä keulimaan! (Hymiö).
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tämä minua lähinnä kiinnosti. Näemmä siellä studiossakin osataan olla ns. kujalla, mutta eihän siinä ole mitään uutta.

Njaah. Kyllä se Pelsujen peli oli talvella tosi hienoa katsottavaa. Itsekin toivoin meille samanlaista toimintaa.

Jonkinlainen kutina on, että Nemo Nieminen tulee vielä koutsina ja en ihmettelisi, jos joskus tulevaisuudessa kävelisi tiedotustilaisuuteen HIFKn koutsina. Tähän on toki matkaa, mutta silti. Jotain hienoa siinä on, mihin se hokissa pyrkii. Intohimoiseen ja suoraviivaiseen kiekkoon. Mutta aika näyttää.

Se on muuten kummallista miten vähissä nää kotimaiset valmentajat sitten on, mistä valita? Kiinnostaa tietää palstaveljet ja siskot: Jos kaikki suomalaiset valmentajat olisi vapaana ensi kesänä, niin kenet haluaisitte johtamaan HIFKta?

Mulla top-10 lista olisi varmaan:

J.Jalonen
K.Jalonen
Pennanen
Peltonen
Ahokas
Söderholm
Manner
Heikkilä

tästä eteenpäin tuleekin vaikeaa, koska floppivaara on paljon isompi seuraavissa nimissä:

K.Kivi
Tirkkonen
 
Suosikkijoukkue
IFK
Niinkö? Ilmeisesti sinun nickisi on sitten useamman propaganda-osaston työntekijän käytössä, kun tällä samalla nimimerkillä vähän väliä tänne tupsahtelee omaa agendaasi tukevia tilastoja aina corseista lähtien. Yritä nyt päättää.

Tuossa on nyt listattuna kaikki minun postaukseni, joissa on mainittu Cors* alkuinen sana, joko minun tai lainaukseni sanomana. Noista sun on helppo tarkistaa se, löytyykö paskapuheellesi pienintäkään katetta.

Hakutulokset: cors*
  1. Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana
    Mä olen vähän turhan vanhanaikainen noihin Corsiin, ja siksi en niistä puhu. Onko sulle oikeesti aivan sama tuleeko pataan helvetillisen taistelun jälkeen jatkoajalla, vai totaalisessa ohipelissä 6-0 Kyllä muakin vituttais jos tollaset pelit aivan samalta omaan silmään näyttäisi.
  2. Otteluseuranta (HIFK)
    Eikä netin keskustelupalstoja hatereille ja negaajille.
  3. HIFK kaudella 2019–2020
    Tästä olen kanssasi samaa mieltä. Noihin tilastosulkeisiin mentiin sen jälkeen, kun omilla silmillään näkevät analysoivat tappioiden syyksi sen, että IFK on aivan paska jääkiekkojoukkue. Moni näki asian toisin, pelissä nähtiin paljon hyvääkin, mutta mielipide mielipidettä vastassa on aika...
  4. HIFK kaudella 2019–2020
    Meidän 5 parasta maalintekijää, maalimäärä, ja sijoitus maalipörssissä: Teemu Turunen 14/9 Jere Sallinen 12/18 Sebastian Dyk 11/21 Otto Paajanen 11/29 Michael Keränen 7/62 yht. 55 maalia IFK:n 100 tehdystä maalista. Kärpillä 7 maalia tai enemmän tehneitä miehiä on 6kpl, jotka ovat tehneet...

Tähän on taas listattuna ne, jotka ovat maininneet minut ja Cors* samassa yhteydessä. Onneksi olkoon, olet hyvin edustettuna paskanpuhujana tuossakin sakissa:


Hakutulokset: cors* lätty-yläm*
  1. Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana
    Kilisikö kello, kun katsoit piste-eroa Liigan kärkeen? Siellä kuitenkin operoidaan suhteellisen samanlaisilla resursseilla meidän kanssa, eikä ole tarvinnut koko kautta todistella pelin hyvyyttä corseilla yms.
  2. Otteluseuranta (HIFK)
    Samaa mieltä! Ennen ei ollut corseja ja muita edistyneitä tilastoja, joilla pystyi huonoa menestystä valkopesemään.
  3. Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana
    Niinkö? Ilmeisesti sinun nickisi on sitten useamman propaganda-osaston työntekijän käytössä, kun tällä samalla nimimerkillä vähän väliä tänne tupsahtelee omaa agendaasi tukevia tilastoja aina corseista lähtien. Yritä nyt päättää.
  4. Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana
    Mitä helvetin merkitystä sillä on tuleeko jokin yksittäinen tappio pudotuspeleissä jatkoajalla vai ei? Ihmeellistä kääntelyä ja vääntelyä taas. Kas kun et kaivanut laukaisukarttaa ja corsi-tilastoa vielä agendasi tueksi. Joukkue putosi jatkosta tappioin 4-2 ja vain sillä on merkitystä. Joo...
  5. Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana
    Niin, juurikin Pelicansilta tuli pataan samaisissa pudotuspeleissä 6-0. Sattuneesta syystä kyseinen tappio ei itseäni erityisemmin harmita, koska IFK sattui menemään jatkoon kyseisestä otteluparista. Mistä tämä kertoo? No siitä, että yksittäisten otteluiden maalieroja enemmän minua kiinnostaa...
  6. HIFK kaudella 2019–2020
    Joo tuon ymmärrän minäkin. Mutta se, ettei edes Pike tässä kovin usein onnistu, on vähemmän ymmärrettävää. Yhtään mikään, lätkässä tai elämässä ylipäänsä, ei ole noin mustavalkoista. Jos löytää huonosti toimivia osa-alueita pelistä tai pitää pakistoa heikkona, ei se todellakaan tarkoita että...
  7. HIFK kaudella 2019–2020
    Tilastoinnista on eittämättä hyötyä, eikä edes kannata alkaa tässä luettelemaan isommin kaikkea sitä joissa se hyvinkin antaa suuntaviivoja mm tuleville valinnoille/toimille. Tähän voisi ottaa esimerkkinä vaikkapa yksilön hapenottokyvyn, syketason, voimatason tahi keston vertailemisen vs...
  8. HIFK kaudella 2019–2020
    Kun kerran olet kova poika kyselemään, niin jos vaihteeksi käännetään asia niin päin, että mitkä ne valmennuksen vahvuudet ovat, ja jos homma sujuu milestäsi kovin hyvin, niin lääkettähän ei kai tarvita. Ja jos nyt sallitaan aiheella vitsailu, niin lääkehän on kenkää ahterille, ellei homma...
  9. HIFK kaudella 2019–2020
    Olen nyt hieman jäljessä näiden keskusteluiden osalta, sillä elämä (tm). Nämä, joihin kommentoin, on parin sivun ja viikon takaisia. Itse en ainakaan koe kuuluvani kumpaankaan leiriin. Olen varsin neutraalisti ja objektiivisesti koittanut tarkastella mitä pelitavallisia variaatioita pelissä...
  10. Ketjukoostumukset kaudella 2019–2020
    Ensinnäkin: Voisitko siivota tuon lainauksen, joka tällä hetkellä väittää minun kirjoittaneen asioita mitä en ole kirjoittanut? Kiitos. Sillä on suuri merkitys, missä kohtaa syöttää ja miten. Ei maalinedusruuhkan läpi menevä syöttö ole lainkaan yhtä kriittinen ja hazardi kuin alimpana miehenä...
  11. Jarno Pikkarainen HIFK:n päävalmentajana
    Hyvä vastaus, sekä ihan valideja pointteja ja siltikin edelleen se IFK:n kausi on keskinkertaisuuden (totutusti) sävyttämä. Tosin tilastollisesti parempi, mutta yhtä kaikki edelleen (juuri nyt) keskinkertainen. Ymmärrän kuitenkin molempia puolia tässä asiassa. En ole ollut antamassa kenkää...

Ja listataan nyt vielä sinunkin postauksesi:

Hakutulokset: cors*
  1. Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana
    Niinkö? Ilmeisesti sinun nickisi on sitten useamman propaganda-osaston työntekijän käytössä, kun tällä samalla nimimerkillä vähän väliä tänne tupsahtelee omaa agendaasi tukevia tilastoja aina corseista lähtien. Yritä nyt päättää.
  2. Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana
    Kilisikö kello, kun katsoit piste-eroa Liigan kärkeen? Siellä kuitenkin operoidaan suhteellisen samanlaisilla resursseilla meidän kanssa, eikä ole tarvinnut koko kautta todistella pelin hyvyyttä corseilla yms.
  3. Jarno Pikkarainen HIFK:n päävalmentajana
    Arvasin, että tartut tähän, ja kyllä muistan varsin hyvin Tapolan ensimmäisen kauden ja syksyiset tapahtumat. Siinä oli vaan se vissi ero Pikkaraiseen, että Tapola pisti Tapparan sellaiseen lentoon joulun jälkeen, että finaalipaikka,ja kautta myöhemmin mestaruus tuli. Nythän Pikkarainen on...
  4. HIFK:n peliesitykset kaudella 2019–2020
    Pitää katsoa tuloksien taakse ja corseihin!
  5. Otteluseuranta (HIFK)
    Samaa mieltä! Ennen ei ollut corseja ja muita edistyneitä tilastoja, joilla pystyi huonoa menestystä valkopesemään.
  6. Iikka Kangasniemi stadin kirkkaissa valoissa
    Tässä on mainio pointti, joka toivottavasti menisi myös Pikkarainen&co kaaliin, sillä tällä kaudella kärjistäen sanoen tasan yhdessä ottelussa IFKn nelosketju on pystynyt kiekollisesti kontribuoimaan peliin, ja se oli juurikin tuo vuoden alussa ollut SaiPa kotipeli, jossa Nordgren laitettiin...
  7. SM-liigan Dream Team
    Tony Salmelainen- Matti Kuparinen- Mika Pyörälä Steve Moses- Daniel Corso- Dan Sexton Tommi Huhtala- Ville Viitaluoma- Niklas Hagman Jani Tuppurainen- Miika Lahti- Kasperi Kapanen Ossi Väänänen- Adam Masuhr Petteri Nummelin- Lasse Kukkonen Pasi Puistola- Per Savilahti- Nagander Jussi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös