Jarno Pikkarainen HIFK:n päävalmentajana

  • 392 209
  • 2 227
Suosikkijoukkue
IFK
Niin en jaksa aina katsella mitä ennakoiva tekstinsyöttö tarjoaa.
No sen verran useasti jos aina on maistissa ni tuskin on sattumaa.
Hyvä heppu jokatapauksessa, sitä en kiellä. Ja sanansa pitää.
Toisaalta mä en nyt ole oikea henkilö arvostelemaan hänen ammattitaitoa, koska se on kuitenkin parempi kuin omani. Selvänä tai vähemmän selvänä.

Oukei, mielipiteesi muodostaa ennakoiva tekstinsyöttö, ja et ole oikea henkilö arvostelemaan, mutta arvostelit ny kuitenki.
Ja kun vielä vähän pääsee vihjaamaan runsaasta alkoholin käytöstä, niin siinähän ne on kiistämättömän vankat lähtökohdat parjata Rindelliä. Onnittelut.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Henkilökohtainen hyökkäys on tuottanut viikon pelikiellon
Mikäs siinä huvittaa? Pikkarainen on ihan mainio valmentaja, eikä mun mielestä mikään lainsuojaton, etteikö häntä voi puolustaa.

Avaisitko hieman tuota paskaasi? Miksi se on just tasan 90% Millä mittareilla sen noin voi määritellä, ja voiko noihin määritteisiin jossain tutustua? Jos hoki on aivan paskaa, niin miksi sillä on kumminkin saatu 59,5238% tarjolla olleista pisteistä?
KooKoon vastaava 62,7209 Eli ei nyt kauheesti olla perässä. 28,67 ei sulle kelpaa varmaankaan yhtään mihinkään, vaikka onkin Liigan paras. 80,29 olisi jo aika lähellä tuota sun 90% niin olisiko tuo nyt se aivan paska, kun ei ole Liigassakaan kuin viidenneksi paras. Mutta olis ihan kiva tietää, mikä on tuo 90% aivan paska hoki?
Ehkä kovinta trollausta ikinä! Haisee vahvasti narrilta, joka saa kullin kovaksi, kun mukahassuttelee kehuja sinne tänne ja ottaa vertailuksi vittu mestis porukoita, joiden perässä ollaan vain hitusen. Se on ihan kiva, että sulle riittää kuudes sija, aika monelle ei riitä. Perustan tuon 90% paskaa kokonaisuutena pelin tasoon, pelitapaan ja sarjataulukkoon.
 

Makija

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ehkä kovinta trollausta ikinä! Haisee vahvasti narrilta, joka saa kullin kovaksi, kun mukahassuttelee kehuja sinne tänne ja ottaa vertailuksi vittu mestis porukoita, joiden perässä ollaan vain hitusen. Se on ihan kiva, että sulle riittää kuudes sija, aika monelle ei riitä. Perustan tuon 90% paskaa kokonaisuutena pelin tasoon, pelitapaan ja sarjataulukkoon.
Narriksi vihjaileminen menee jo aika mauttomaksi vittuiluksi, kun kyseessä saman jengin kannattaja. Jos sä heität omaan mutuusi perustuvan "90%" niin tottakai sitä kyseenalaistetaan. KooKoo & Ilves voi tuntua mestisjengeiltä, mutta varmaan HPK tuntui viime kaudella samalla tavalla osalle jengiä.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Narriksi vihjaileminen menee jo aika mauttomaksi vittuiluksi, kun kyseessä saman jengin kannattaja. Jos sä heität omaan mutuusi perustuvan "90%" niin tottakai sitä kyseenalaistetaan. KooKoo & Ilves voi tuntua mestisjengeiltä, mutta varmaan HPK tuntui viime kaudella samalla tavalla osalle jengiä.
Yksinkertaisesti kun vertaa käytössä olevia pelaajamateriaaleja kyseisiin joukkueisiin ja katsoo sarjataulukkoa ja tutkii hieman joukkeita huomaa toisten pelin menneen koko ajan eteenpäin. Epäilykset herää onko palstalle ilmestynyt trolli jaffalasta, vai onko tässä nyt vaan jotain mitä en tajua? Vähän kuin tilaisi kallista hummeria ja kaviaaria ravintolassa ja saakin kokin vääntämät ripulit lautaselle ja huomaa samalla, että muissa pöydissä syödään edullisesti pitsaa hymyssä suin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä tätä unohtanut ja miten tämä liittyy toisessa ketjussa käytyyn keskusteluun?
Ai ne sun vääristelyt, sekoilut ja unohtelut onkin ketjukohtaisia.
Ajanhukkaa sun kanssa vääntäminen. Senkus uppoudut niihin tilastoihisi ja niiden luomaan rinnakkaistodellisuuteen.
 
Suosikkijoukkue
IFK
. @Jan_Peter ja @Lätty-ylämummo maksatteko tuotteesta nimeltä IFK kuinka paljon vuositasolla? Jotkut tuntuu hengittävän edelleen dinojen kanssa...kunhan narrit voitetaan kaikki on ok.

Mä vastaan omasta puolestani tämän kauden osalta:
Kausari runkosarjaan 138,30
Tänään tilasin Playoff-kausarin 149,00
Kaikki ostamani lahjat on IFK:n fanikamaa, tänä talvena 473,60 mikä on keskiarvoa enemmän useista pyöreistä juhlavuosista johtuen.
Vieraspelejä n. 20/kausi, liput, polttoaineet yht, noin 850,00

Kausikorttin sisältyy Bättre Folk-jäsenyys, jonka paras etu on ilmaiset matkat kotipeleihin.

Eli ihan ilmaista ei ole, mutta mulla kuluja nostaa noi vieraspelit ja fanituotteet, joita ilman lätkää voi seurata ihan mainiosti.
Eli kotisohvalle ei kannata jäädä, fanikulmassa lätkän seuraaminen livenä on siedettävän hintaista, ja aivan hemmetin nastaa puuhaa telkkarin tuijottamiseen verrattuna!

Mutta mennääs sitten tähän sun vitsi-osuuteesi:

Ehkä kovinta trollausta ikinä! Haisee vahvasti narrilta, joka saa kullin kovaksi, kun mukahassuttelee kehuja sinne tänne ja ottaa vertailuksi vittu mestis porukoita, joiden perässä ollaan vain hitusen. Se on ihan kiva, että sulle riittää kuudes sija, aika monelle ei riitä. Perustan tuon 90% paskaa kokonaisuutena pelin tasoon, pelitapaan ja sarjataulukkoon.

Et kait vahingossakaan kuvittele mulle jotenkin vittuilevasi noilla narri-sukkeluuksillasi? Noi on sellasta pienten koulupoikien tasolla olevaa hihittelyä, joka ei yllä edes amatöörisarjaan, kun pitää verbaalipuukolla ruveta toisen sielusta suikaleita vuolemaan. Eli jos tarkoituksenasi on koittaa jotenkin mua ärsyttää, niin sun pitäisi opetella ensin vittuilemaan, mikä taas vaatisi kapasiteettia. Eli ei vaan toimi.

Perustat tuon 90% pelin tasoon, pelitapaan ja sarjataulukkoon. Määritelläänkö sun sarjataulukossa joukkueille joku paskakerroin? Mikä pelitavassa antaa paskakertoimen, ja paljonko se on prosentteina tuosta 90% kokonaisuudesta?
Vaikuttiko tämän päiväisen pelin paskakertoimeen enemmän vastustajan suoritus, joka omasta mielestäni latisti peliä aika tavalla, vai onko IFK:lla joku vakio kerroin?
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Mä vastaan omasta puolestani tämän kauden osalta:
Kausari runkosarjaan 138,30
Tänään tilasin Playoff-kausarin 149,00
Kaikki ostamani lahjat on IFK:n fanikamaa, tänä talvena 473,60 mikä on keskiarvoa enemmän useista pyöreistä juhlavuosista johtuen.
Vieraspelejä n. 20/kausi, liput, polttoaineet yht, noin 850,00

Kausikorttin sisältyy Bättre Folk-jäsenyys, jonka paras etu on ilmaiset matkat kotipeleihin.

Eli ihan ilmaista ei ole, mutta mulla kuluja nostaa noi vieraspelit ja fanituotteet, joita ilman lätkää voi seurata ihan mainiosti.
Eli kotisohvalle ei kannata jäädä, fanikulmassa lätkän seuraaminen livenä on siedettävän hintaista, ja aivan hemmetin nastaa puuhaa telkkarin tuijottamiseen verrattuna!

Mutta mennääs sitten tähän sun vitsi-osuuteesi:



Et kait vahingossakaan kuvittele mulle jotenkin vittuilevasi noilla narri-sukkeluuksillasi? Noi on sellasta pienten koulupoikien tasolla olevaa hihittelyä, joka ei yllä edes amatöörisarjaan, kun pitää verbaalipuukolla ruveta toisen sielusta suikaleita vuolemaan. Eli jos tarkoituksenasi on koittaa jotenkin mua ärsyttää, niin sun pitäisi opetella ensin vittuilemaan, mikä taas vaatisi kapasiteettia. Eli ei vaan toimi.

Perustat tuon 90% pelin tasoon, pelitapaan ja sarjataulukkoon. Määritelläänkö sun sarjataulukossa joukkueille joku paskakerroin? Mikä pelitavassa antaa paskakertoimen, ja paljonko se on prosentteina tuosta 90% kokonaisuudesta?
Vaikuttiko tämän päiväisen pelin paskakertoimeen enemmän vastustajan suoritus, joka omasta mielestäni latisti peliä aika tavalla, vai onko IFK:lla joku vakio kerroin?
En ala sun kanssa vääntämään. Olet aikamoinen tuuliviiri kirjoituksissasi mitä tulee tilastodataan, joita heittelet omaan agendaasi sopivaksi milloin milläkin ottelukohtaisilla statseilla. Fakta on kuitenkin IFK:n kohdalla jälleen se, että taistellaan nipin napin suorasta poffi paikasta top2 budjetilla. IFK:n pelaajamateriaali on ehkä kovinta koko 2000-luvun ja pikkaraisen johdolla sijoitus on nyt kuudes. Eli olemme jälleen normi keskikastin joukkue. Edellisenä keväänä lähdettiin haastamaan pelsuja, nyt varmaan kookoota. Surullista..
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
En tykkää valmentajia yleensä kritisoida kaikesta, koska ei ne voi niitä maaleja tehdä, mutta on tässä nyt joku syy ettei Pikkarainen ton enempää saa joukkuetta tekee maaleja. Eile mietin jos ois ostanu lipun, mut sitte tuli esteitä ja en nähny pelistä ku vikat 3 minuuttia ja voi kai sanoa onneksi.Eikä yllättäny et hikiset 2 maalia saatiin joukkuetta vastaan jolla puolet vähemmän oli pisteitä.

Vois Pikkarainenki oikeesti miettiä pitäskö jotain muuttaa. Vaikka puolustus ois timanttia niin pitää niitä maalejaki pystyä tekemään. Seki mietityttää et mikä rosteri tänne sit tarvitaan jos tolla ei parempaa pysty?.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
@Logan Katsoppa vaikka ensin historiasta paljon Dufvan joukkueita vastaan tehdä maaleja.

Sama seinään on lyönyt päätä muutkin kärjestä vain sillä erolla, että IFK voitti ne ottelut.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
@Logan Katsoppa vaikka ensin historiasta paljon Dufvan joukkueita vastaan tehdä maaleja.

Sama seinään on lyönyt päätä muutkin kärjestä vain sillä erolla, että IFK voitti ne ottelut.

No se, mutta tarkotin nyt lähinnä koko kautta. Enemmän pitäs olla tehty eikä tästä yhdestä pelistä ole kyse. Ässät peli minkä viimeeksi olin paikanpäällä ni oli se taas jotenki onnetonta. Voitto tietysti oli hyvä, mut materiaali ainakin omasta mielestä antaa odottaa parempaa.
 

444

Jäsen
En tykkää valmentajia yleensä kritisoida kaikesta, koska ei ne voi niitä maaleja tehdä, mutta on tässä nyt joku syy ettei Pikkarainen ton enempää saa joukkuetta tekee maaleja. Eile mietin jos ois ostanu lipun, mut sitte tuli esteitä ja en nähny pelistä ku vikat 3 minuuttia ja voi kai sanoa onneksi.Eikä yllättäny et hikiset 2 maalia saatiin joukkuetta vastaan jolla puolet vähemmän oli pisteitä.

Vois Pikkarainenki oikeesti miettiä pitäskö jotain muuttaa. Vaikka puolustus ois timanttia niin pitää niitä maalejaki pystyä tekemään. Seki mietityttää et mikä rosteri tänne sit tarvitaan jos tolla ei parempaa pysty?.
Jep. Aika harvassa pelissä on tällä kaudella ollut katsomon puolella ns. tunnelma katossa. Mulla oli eilen alun perin suunnitelmia illalle, jotka kuitenkin iltapäivästä peruuntuivat. Siinä kun 18 maissa kurvasin Mannerheimintieltä Helsinginkadulle mietin, että siellähän tosiaan taitaa olla peli kohta alkamassa. Eipä lopulta ollut edes lähellä mennä paikan päälle, ja tv:stä väijyttynä ihan oikea päätös. Pikkaraiskiekko on todella tylsää seurattavaa, aivan kuin olisi joukkueellinen Hackereita ja Somervuoria nurkissa pyörimässä.
 

444

Jäsen
@Logan Katsoppa vaikka ensin historiasta paljon Dufvan joukkueita vastaan tehdä maaleja.

Sama seinään on lyönyt päätä muutkin kärjestä vain sillä erolla, että IFK voitti ne ottelut.
Duffendaaleri astui puikkoihin 23.11.2019. Kuluneiden 21 ottelun aikana Sportille on tehty 64 maalia. Tuossa ajassa tämän hurjan päänahan ovat käyneet ottamassa mm.:
- Ilves x2
- HPK x2
- Lukko x2
- Tappara

KooKoo kävi törmäämässä tähän lihamuuriin kerran, samoin Kärpät ja JYP, Tappara sen sijaan on hävinnyt voittonsa lisäksi myös jatkoilla Sportille. En mä tällaisen katsatuksen perusteella osaa väittää, että a) Duffaffaan jengiä vastaan olisi tehty erityisen vähän maaleja tai b) kärkijoukkueet olisivat kategorisesti pulassa Duffelströmin Sportia vastaan.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
@Ishmael Niin, siellä pelissä ois paikanpäällä kiva, jos ois muutakin kun live tunnelma. Näkeehän nää kotonaki. Kyllä oon sitä mieltä et tähän mennessä kaudella ainakaan valmentaja ei ole saanu mitään aikaan. Suhteutettuna materiaaliin.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Duffendaaleri astui puikkoihin 23.11.2019. Kuluneiden 21 ottelun aikana Sportille on tehty 64 maalia. Tuossa ajassa tämän hurjan päänahan ovat käyneet ottamassa mm.:
- Ilves x2
- HPK x2
- Lukko x2
- Tappara

KooKoo kävi törmäämässä tähän lihamuuriin kerran, samoin Kärpät ja JYP, Tappara sen sijaan on hävinnyt voittonsa lisäksi myös jatkoilla Sportille. En mä tällaisen katsatuksen perusteella osaa väittää, että a) Duffaffaan jengiä vastaan olisi tehty erityisen vähän maaleja tai b) kärkijoukkueet olisivat kategorisesti pulassa Duffelströmin Sportia vastaan.

Meinasinkin koko Dufvan uran ajalta miten sen alaiset joukkueet pelaa. Ja siltähän se myös eilen näytti. Tila ja aika otettiin tehokkaasti IFK:lta pois.

Ja tuo toinen asia minkä mainitsi, varmasti kertoo sen miksi on jumbona.

Ja mitä tulee alkuperäiseen viestiin. Itse nautin aina voitosta, tuli niitä maaleja 2 tai 10. Ja kyllä näin ottelussa myös hyviä suorituksia. Lyytisen koko peli, Nykoppin uhrautuminen, Sallisen voittomaali ja lopussa minuutin vaihto alivoimalla jne. Itse nautin näistä suorituksista yhtä paljon kuin maaleista.
 

444

Jäsen
Meinasinkin koko Dufvan uran ajalta miten sen alaiset joukkueet pelaa. Ja siltähän se myös eilen näytti. Tila ja aika otettiin tehokkaasti IFK:lta pois.

Ja tuo toinen asia minkä mainitsi, varmasti kertoo sen miksi on jumbona.

Ja mitä tulee alkuperäiseen viestiin. Itse nautin aina voitosta, tuli niitä maaleja 2 tai 10. Ja kyllä näin ottelussa myös hyviä suorituksia. Lyytisen koko peli, Nykoppin uhrautuminen, Sallisen voittomaali ja lopussa minuutin vaihto alivoimalla jne. Itse nautin näistä suorituksista yhtä paljon kuin maaleista.
Toisaalta tällä kaudella pelataan nimenomaan Dufvan Sportia vastaan, ei aiempia joukkueita. Se on toki tiedossa, että tämän Risto Träppääjän joukkueet pelaavat helvetillistä kilpparia. Eilen pelasivat tilan pois, kyllä, mutta tällä materiaalilla pitäisi pystyä parempaan. Pelaajat ovat paljon nähneitä ja paljon kokeneita, ja moni vetäisi monessa muussa Liiga-joukkueessa tähtipelaajan statuksella. Tällöin vaatimustaso on korkeammalla kuin nihkeä taisteluvoitto kotikaukalossa sarjan jumboa vastaan.

Eilisessä pelissä oli paljon hyviä asioita, esim. juuri Lyytisen ja Nykoppin peli. Nykopp toki uinahti Sportin yv-maalia edeltävässä tilanteessa ja Lyytisellä oli yhdellä yv:llä suuria haasteita pitää viiva kiinni. Kokonaisuutena molempien peli oli kuitenkin selkeästi plussalla. Oli myös ilo nähdä Åsten jälleen kentällä.
Ylivoima oli eilen melko heikkoa, vaikka toinen maaleista ylivoimalla tulikin. Tuo jonkun jossain ketjussa mainitsema M. Keränen - Leskinen - Kousa -kolmio oli jotenkin vaivaannuttavan näköistä toisinaan. Sellainen staattinen kolmio, jossa kiekko liikkui mutta miehet eivät juurikaan. Toki siinä haetaan Keräselle sitä vetopaikkaa poikittaissyötöstä ja taisi kertaallen onnistuakin, mutta juonikkuutta lisäisi se, että vastustajan timantti pistettäisiin vähän tehokkaammin liikkeelle ja sahattaisiin se tila sille poikittaissyötölle. Voisi käydä kysymässä Aurajoen rannoilta, että miten se paikka sille Pajuluomalle aina pelataan. Variaatioita voisi myös olla enemmän, jos alkaa näyttää siltä, että yksi pelataan liian hyvin pois.

Mutta kolme pistettä lisää ja rako sääliviivaan alkaa kasvaa. Seuraavat vastustajat ovat astetta kovempia, kun vastaan asettuu selkeästi nousujohteista kautta pelaavia joukkueita. HPK ei ehkä juuri nyt lukeudu niihin, mutta keskiviikkoinen Rinkelinmäki tuskin on helpoimmasta päästä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
@Ishmael Se kolmio toimisi jos laukaus uhka olis joka suunnalta. Nyt kaikki sen tietää, että veto tulee poikkeuksetta Keräseltä jolla hyvä taito laukoa myös suoraan syötöstä. Siellä kumminkin Leskinen ja Kousa pystyvät sen kiekon laukomaan riittävän laadukkasti jos halua riittää.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
@Ishmael Se kolmio toimisi jos laukaus uhka olis joka suunnalta. Nyt kaikki sen tietää, että veto tulee poikkeuksetta Keräseltä jolla hyvä taito laukoa myös suoraan syötöstä. Siellä kumminkin Leskinen ja Kousa pystyvät sen kiekon laukomaan riittävän laadukkasti jos halua riittää.

Miten sinä ja se toinen saatte aina väännettyä nää muitten kirjoitukset päin helvettiä? Oletteko veljeksiä?
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Miten sinä ja se toinen saatte aina väännettyä nää muitten kirjoitukset päin helvettiä? Oletteko veljeksiä?

Kerrotko mitä vikaa tässä kirjoituksessa oli vai pitääkö sulta pyytää lupa mihin kirjoituksen täällä saa vastata?

Minä kerroin tässä oman näkemyksen, ei liity kenenkään kirjoitukseen vaikka asiaa on muutamassa viestissä sivuttu. Kannattaa jättää vaikka muutama keskikalja ottamatta.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Kerrotko mitä vikaa tässä kirjoituksessa oli vai pitääkö sulta pyytää lupa mihin kirjoituksen täällä saa vastata?

Minä kerroin tässä oman näkemyksen, ei liity kenenkään kirjoitukseen vaikka asiaa on muutamassa viestissä sivuttu. Kannattaa jättää vaikka muutama keskikalja ottamatta.

Joo ei sinänsä. Mutta sinä ja se toinen löydätte aina muitten kirjoituksista jotain paheksuttavaa. Ja te o!ette aina oikeassa ja osaatte keskustella oikein. Muut ihan paskaa teille. Tai no sinä olet se lempeämpi meille muille.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@Ishmael Se kolmio toimisi jos laukaus uhka olis joka suunnalta. Nyt kaikki sen tietää, että veto tulee poikkeuksetta Keräseltä jolla hyvä taito laukoa myös suoraan syötöstä. Siellä kumminkin Leskinen ja Kousa pystyvät sen kiekon laukomaan riittävän laadukkasti jos halua riittää.
Tässä on mielestäni hyvä pointti, ja sen takia kaikkien ollessa kunnossa en normaaleille yhden miehen ylivoimille laittaisi Turusta ja Leskistä samaan ylivoimaan, sillä ovat hiukan saman luonteisia mitä tulee laukomiseen. Siispä laittaisin ylivoimiin takakolmioiksi: Dyk-Kousa-Turunen ja Leskinen- Lyytinen-M. Keränen. Lyytisen paikalle toivoisin Salmelaisen vielä kalastavan sellaisen puolustajan, joka osaisi laukoa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Joo ei sinänsä. Mutta sinä ja se toinen löydätte aina muitten kirjoituksista jotain paheksuttavaa. Ja te o!ette aina oikeassa ja osaatte keskustella oikein. Muut ihan paskaa teille. Tai no sinä olet se lempeämpi meille muille.

Kerro vaikka nyt ensin mitä paheksun Ishmaelin kirjoituksesta ja anteeksi kielenkäyttö, mitä vittua se edes sinulle kuuluu?

Minä vastasin miten minä näen kyseisen asian ja se kai keskustelupalstalla on vielä sallittua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös