Naisasiat

  • 7 491 712
  • 26 542
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaa. Ei ole ollut naisilla minulle asiaa. Kumma kun eivät tule kotoa tahi lähiräkälästä minua hakemaan. Tinderit ym on ihan turhaa.
Ootko ikinä koittanut viljellä banaaneitasi esim. baaritiskillä? Tiedä vaikka joku nappaisi vielä banskun suuhun... jos tiedät mitä tarkoitan. *hymiö*

Tämä oli siis täysin vitsinä tarkoitettu. En todellisuudessa suosittele ketään esittelemään banaaniaan baaritiskillä. Tsih.
 

salama#8

Jäsen
Tästä @Smitty#41 :n tapauksesta nousee pelottavasti mieleen tämän saman ketjun vastaava keissi. Tapahtui joskus 2009-2012 vuosien paikkeilla. Yritin selailla ketjua, mutta en sitä tapausta löytänyt. En kuollaksenikaan muista nimimerkkiä, enkä tarkkaan miten kuvio meni, mutta siinäkin joku oli rakastunut tulenpalavasti naiseen ja kuvitteli tunteen olevan molemminpuolista ja heillä olevan jonkinlainen yhteys. Ilmeisesti todellisuudessa ei kuitenkaan mitään ollut, nainen oli vain kaverillisen ystävällinen tätä nimimerkkiä kohtaan. En muista miten tarina päättyi, mutta sitä tässä ketjussa vatvottiin kuukausikaupalla. Trolliksi silloinkin epäiltiin, mutta en muista paljastuiko siksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos se nainen alkaa seuraavaksi minun kolmannen kaverin kanssa taloremonttiin niin kaappaan miehen ja piilotan kellariin.
Ehkäpä elämä yllättää ja olet pian itse homet...rintamamiestalokaupoilla. Tuskin kellään olisi yhtä hyvät onnistumisen edellytykset kys. naisen kanssa kuin sinulla.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tästä @Smitty#41 :n tapauksesta nousee pelottavasti mieleen tämän saman ketjun vastaava keissi. Tapahtui joskus 2009-2012 vuosien paikkeilla. Yritin selailla ketjua, mutta en sitä tapausta löytänyt. En kuollaksenikaan muista nimimerkkiä, enkä tarkkaan miten kuvio meni, mutta siinäkin joku oli rakastunut tulenpalavasti naiseen ja kuvitteli tunteen olevan molemminpuolista ja heillä olevan jonkinlainen yhteys. Ilmeisesti todellisuudessa ei kuitenkaan mitään ollut, nainen oli vain kaverillisen ystävällinen tätä nimimerkkiä kohtaan. En muista miten tarina päättyi, mutta sitä tässä ketjussa vatvottiin kuukausikaupalla. Trolliksi silloinkin epäiltiin, mutta en muista paljastuiko siksi.
Nimimerkki oli HIFK, ei taida enää vaikuttaa palstalla? Taisi loppujen lopuksi ihastua täydelliseen inttikaveriinsa, kun ei uskaltanutkaan laittaa ihastusnaiselleen rahaa kirjekuoressa (vai oliko tämä kirjekuorihomma jostain toisesta keissistä?)

Joka tapauksessa, itsekin joskus ihastuneena ihmisenä neuvon Smittyä: anna sille rahaa kirjekuoressa. Tarkkaa summaa en tiedä, mutta setelirahaa sen kuitenkin mielestäni pitäisi olla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä @Smitty#41 :n tapauksesta nousee pelottavasti mieleen tämän saman ketjun vastaava keissi. Tapahtui joskus 2009-2012 vuosien paikkeilla. Yritin selailla ketjua, mutta en sitä tapausta löytänyt. En kuollaksenikaan muista nimimerkkiä, enkä tarkkaan miten kuvio meni, mutta siinäkin joku oli rakastunut tulenpalavasti naiseen ja kuvitteli tunteen olevan molemminpuolista ja heillä olevan jonkinlainen yhteys. Ilmeisesti todellisuudessa ei kuitenkaan mitään ollut, nainen oli vain kaverillisen ystävällinen tätä nimimerkkiä kohtaan. En muista miten tarina päättyi, mutta sitä tässä ketjussa vatvottiin kuukausikaupalla. Trolliksi silloinkin epäiltiin, mutta en muista paljastuiko siksi.

Tässä oli mukana myös tämä legendaarinen rahan lähettäminen postissa -lähestymistapa. Onkin varmasti edelleen tehokas tapaa saada nainen ihastumaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tästä @Smitty#41 :n tapauksesta nousee pelottavasti mieleen tämän saman ketjun vastaava keissi. Tapahtui joskus 2009-2012 vuosien paikkeilla.
Tuossa viestissä on avattu ainakin yhden keissin lopputulemaa (joka ei ollut kovin mukava ).
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Muistan tämän nimimerkki HIFK casen nyt kun @Andji nosti nickin pöydälle. Tuossa on varmasti minulle ihan pätevä, varoittava esimerkki siitä, mitä saattaisi käydä, jos oma mielikuvitus lähtisi taas liikaa laukalle ja unohtuisi ne tosielämän realiteetit. Vaikka tänne on asiallisten neuvojen joukkoon eksynyt pari (piilo)vittuiluakin, olen joka tapauksessa kiitollinen kaikista neuvoista ja vinkeistä. Kuitenkin tiedostan olevani rakkaudessa vielä melkoinen noviisi, joten pieni opastus ei eittämättä ole lainkaan pahaksi. Joten kiitos teille jälleen kerran arvon palstalaiset!
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Niin se piti tuohon edellisellä sivulla olevaan tykitykseeni vielä kirjailla, että luultavasti se nainen siellä työpaikalla ei ole niillä pienillä mukavilla eleillään tarkoittanut mitään romantiikan suuntaankaan viittaavaa toimintaa tai elettä. Kun on siellä haavemaailmassa (been there done that minäkin joskus), niin asioita tulkitsee usein ihan väärin. Oletettavasti se nainen on ollut vain ihan normaalin ystävällinen työkaverilleen ja nyt meidän haaveilija tulkitsee noita pieninä eleinä, joita tehdään läheisille ja tärkeille ihmisille. Ja normaalin ystävällinen tarkoittanee vielä tasoa se, että ei ihan suoraan vittuile päin näköä.

Ja vaikka se nainen ehkä tiedostaakin ihastumisesi (ja sitten samalla siinä ympärillä kaikki muutkin työkaverit havaitsevat tuon), niin se ei voi sanoa sinulle "nyt ei kiinnosta" tms. (tai edes kiinnostustaan ilmaista) ennen kuin teet niitä peliliikkeitä smitty. Ja voihan se jollain tapaa imartelevanakin pitää, että joku työkaveri siitä tykkää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja vaikka se nainen ehkä tiedostaakin ihastumisesi (ja sitten samalla siinä ympärillä kaikki muutkin työkaverit havaitsevat tuon), niin se ei voi sanoa sinulle "nyt ei kiinnosta" tms. (tai edes kiinnostustaan ilmaista) ennen kuin teet niitä peliliikkeitä smitty. Ja voihan se jollain tapaa imartelevanakin pitää, että joku työkaveri siitä tykkää.
Niin ja toisaalta, ennen kuin pistän pyörät rullaamaan, niin ei voi myöskään varmuudella tietää, mitkä tämän naisen tarkoitusperät minun jatkuvassa pyyteettömässä auttamisessa ja opastamisessa ovat olleet. Kuten sanoit, on täysin mahdollista, että hän vain haluaa olla mukava ja minä ikuisena romantikkona olen tapaani ylitulkinnut nämä eleet ja nähnyt tässä jotain diipimpää, kuin mitä tässä todellisuudessa on ikinä ollutkaan.

Mutta niin se peliliike, ei sitä tosiaan parane loputtomiin viivytellä. Kyllä minä tämän tiedostan ja tiedän että tässä olisi ollut mahiksia saada jo enemmän aikaiseksi kun ei vaan olisi epäröinyt ja jahkaillut niitä päätöksiään. Mulla on valitettavasti ollut tällaiseen pähkäilyyn ja asioiden pyörittelyyn taipumusta koko hiton ikäni ajan.
 

BaronFIN

Jäsen
Annan yhden isällisen neuvon joka on pitänyt elämän raiteilla viimeiset kaksi vuosikymmentä:

Kuormasta ei syödä.”

Koskee siis työkavereiden kanssa heilastelua, säätämistä, seurustelua, panemista ja naimisiin menoa sekä kaikkea muuta toimintaa mikä liittyy noiden termien välimaastoon.

...ja idiootti sovelsi sitä myös asiakkaaseen...

Mutta jos on sisäinen pakko, niin suosittelen välttämään virallista kahvilla pönötystä ja tekemään jotain joka poikkeaa tavallisuudesta ja lähtemään vaikka harrastamaan/museoon/lätkämatsiin tai jotain mikä mahdollistaa ”yhdessä tekemisen”. Teette siitä oman tyhy iltapäivän.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tässä ollaan taas klassikon äärellä. Nainen käyttäytyy mukavasti, ja mies tulkitsee asian aivan väärin. Sitten ollaan aivan mietaana kun hommat menevätkin perseelleen.

Minä sanon että tämä keissi on menetetty jo aikoja sitten. Se nainen/tyttö ei ikinä tule olemaan sitä mitä pään sisällä on kuviteltu. Ja mikään ei edes viittaa siihen, että hän näkisi sinut mitenkään muuten kuin työkaverina.

Mutta jokaisen täytyy tehdä omat virheensä. Niistä pitää vain ottaa opiksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Missäs se kauppa on? Eikö ole pk-seudulla? voin tulla toimimaan viestinvälittäjänä. Tosin palstamme nuorison juhlittu sankari sopisi tähän toimeen paremmin mutta voin minäkin.

Tää tilanne on silleen seisahtunut. Seisokki vain yksissä housuissa. Nyt toimintaa!
 

Barney

Jäsen
Asia ratkeaa suuntaan tai toiseen vain kysymällä ulos. Älä missään nimessä heitä naiselle tunteitasi tiskiin, vaan pyydä vaikka kasuaalisti kahville ja puhukaa ihan tavallisista asioista ja tutustukaa toisiinne.
Itse suosittelen tällaista kasuaalia ratkaisua.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta jos on sisäinen pakko, niin suosittelen välttämään virallista kahvilla pönötystä ja tekemään jotain joka poikkeaa tavallisuudesta ja lähtemään vaikka harrastamaan/museoon/lätkämatsiin tai jotain mikä mahdollistaa ”yhdessä tekemisen”. Teette siitä oman tyhy iltapäivän.
Mutta sitten tarkkana näissäkin, että mihin kannattaa ja mihin ei kannata viedä. Liikunta-aktiviteettia jos pitää semmoisesta, lätkämatsiin tai muuhun urheilutapahtumaan jos seuraa urheilua jne.

Yhden tinder-mätsin kanssa sovittiin treffit ja mentiin kahville. Mainitsin ennen treffejä jossain vaiheessa, että menen myöhemmin katsomaan liigamatsia, eli siihen asti on aikaa treffailla. No neiti sitten jossain vaiheessa kahvilassa kysyi, että saako lähteä mukaan.

Vastaukseni oli tottakai myöntävä, mutta jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt osata kohteliaasti torjua. Ei se varmaan koskaan ollut ikinä ennen käynyt katsomassa peliä ja ei niin tyhmiä kysymyksiä voinut edes odottaa esitettävän. Sitten kun niihin vastaili, niin mikään vastaus ei kelvannut. Eipä siitä pelistä oikein mitään jäänyt mieleenkään. Taisi mimmikin huomata että en viihtynyt, ja treffit oli samalla kertaa sekä ensimmäiset, että viimeiset. Ei se ehkä treffien ykkösprioriteetti ole muistakaan sitä peliä päällimmäisenä, mutta on se silti suotavaa.

Täytyy siis olla toisellakin edes vähän mielenkiintoa sitä asiaa kohtaan, minkä pariin mennään yhteistä aikaa viettämään. Ei siitä muuten tule helvettiäkään. Sinällään kahvittelu on ihan toimiva ensimmäiselle kerralle, että se on semmoinen neutraali aktiviteetti. Toki jos ei saa sanaa suustaan, niin sittenhän se on oletettavasti semmoista pönötystä. Mutta jos ei osaa siinä puhua, voi se kanssakäymimem jäädä aika pinnalliseksi muissakin aktiviteeteissa. Ja voihan siitä kahvilta lennosta siirtyä johonkin muuhun aktiviteettiin jos molemmilla riittää aikaa ja mielenkiintoa moiseen. Eri ihmisille toimii erilaiset asiat.
 
K

Kiekkokatsoja

Ensin niin iloisen mukava tarina henkilöstä, joka haluaisi pyytää työpaikkansa naista treffeille.. on muuttumassa. Ainakin itse havaitsen pieniä negatiivisiä ajatus sävyjä itsessäni, kun nykyisin luen tilannetta.
Täällä on tsempattu kaveria, on neuvottu ja vitsailtu.. mutta kaveri vaan ei tee yhtään mitään asialle. Ainoastaan kirjoittaa tänne tarinaa ja selityksiä.
Tulee jopa mieleen, että elääkö nykynuoriso näin paljon netti/virtuaali/mieliluva/mielikuvitus maailmassa ?
Ja tällä tekstillä ei ollut tarjoitus loukata, tarinan hahmoa. Kerroin vain, mitä ajatelin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kyllä täältäkin myötuntoa löytyy. Olin minäkin joskus nuori, kokematon ja vähän arka naisten suhteen. Mutta kun täällä on nyt annettu tuhat ja kolme kertaa sama vihje; tee asialle jotain. Mutta silti jappastaan samaa kehää, joo on ihanaa ja mahtavaa ja joo, kyllä on molemminpuolista varmaan ja joo kun auttaa mua töissä ja ihanaa ja näin.

Ei tämä tilanne muutu mihinkään ellei palstaveli tee asialle jotain.

Jos haluat pizzaa, mene pizzeriaan. Jos haluat tehdä maaleja, mene maalille. Jos haluat pillua rakkautta, niin tee asialle jotain.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minä kyllä kans symppaan kirjoittajaa @Smitty#41, vaikka välillä jo pahaa tekeekin seurata.

Vaimoni kanssa oltiin vajaat 25 vuotta sitten vain kavereita. Kaveerattiin tiiviisti puoli vuotta. Itse olin kyllä lähes alusta lähtien pohjattoman ihastunut ja suorastaan rakastunut, mutten halunnut pilata sitä mitä meillä oli sanomalla jotain tyhmää. En siis tehnyt mitään, paitsi että järjestin kaikki aikatauluni niin, että olimme suunnilleen kaiken vapaa-ajan yhdessä.

Muistan hyvin heinäkuisen päivän vuonna 1996 hänen luonaan, kun hän sai kakistettua, että haluaisi olla enemmän kuin kaveri. Oli helppo todeta, että samoin. Sen ikäisenä tuolla tavalla piti ikään kuin virallistaa se, minkä esimerkiksi molempien vanhemmat olivat jo kauan tienneet. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä, eikä ole kaduttanut. Vituttanut toki joskus, niin kuin varmaan kaikkia.

Tää nyt meni tällaiseksi lässytykseksi ja ohi aiheen, vaikka piti vaan todeta, että ymmärrän kyllä, ettei aloitteen tekeminen ole niin helppoa. Itse olen sen sortin pienipeniksinen nössö, etten tiedä saisinko vieläkään sanotuksi mitään, jos nyt pitäisi alkaa uutta naista jahtaamaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Jep. Samoja neuvoja tarjoillaan, joka suunnasta. Toimintaa, kiitos. Ja tietty päivitystä meille, kun äksöni on alkanut.

Välillä pitää kannustaa, ja välillä voi herätellä, kirjoittamalla hieman jyrkemmin/erikoisemmin tekstiä. Ja tietty välillä vitsaillaan.
Mutta kaikilla on hyvä tarkoitus, ja saada toimintaa herralle nimimerkki @Smitty#41
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

rpeez

Jäsen
Aloitteen tekeminen helpottuu kun jossain vaiheessa elämää hiffaa, että naisetkin on tavallisia ihmisiä.
Ja lisäksi, että aloitteen teossa voi vaan voittaa.

Työpaikoilla syntyy muuten paljon romansseja, ja minusta se ihan ok. Pitää olla vaan valmis ymmärtämään, että jos tulee näpeille, niin sitten vaan jatkaa vastapuolen ystavällistä kohtelua työn merkeissä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
@Smitty#41

Mä sain joskus aikanaan nuorena ja naiivina ihan saatanan pahasti henkisesti turpaan, kun olin tuollainen samankaltainen haaveilija, kuin sinäkin. Ja mä siis tarkoitan semmoista, että olin vuosia syvästi ihastunut yhteen yhteiseen kaveripiiriin kuuluvaan naiseen (tai tyttöön siihen aikaan). Tilanne kääntyi sitten jossain vaiheessa siihen, että rupesin saamaan vastakaikua ja siinä oli pientä nuorten ihmisten säätöäkin, minne asti se meni. Jänistin sitten kuitenkin ja jätin lopulta tilaisuuteni käyttämättä. Päätin ruveta mustasukkaiseksi ja lopulta hän päätyi nussimaan siitä yhteisestä kaveriporukasta löytyviä miespuolisia henkilöitä. Yhteen hän ilmeisesti oli syvästi ihastunutkin. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään tuollaista tilannetta, vaikka se nyt aikuisempana toisenlaisessa valossa näyttäytyykin. Höystin ilman muuta asiaa vielä muutamalla humalaisella avautumisella ja takasin sellaiset morkkikset itselleni, että suurin osa ihmisistä ei luultavasti ikinä elämässään koe vastaavia.

Se oli kasvattava kokemus, jolla oli lopulta oma myöhemmin paljastunut hopeareunuksensa. Nykyään olen tuon naisen kanssa ihan kavereita ja muutenkin olen tyytyväinen siihen, että a) olemme kaiken tapahtuneen jälkeen kuitenkin edelleen kavereita niin hänen, kuin noiden äijienkin kanssa, sekä b) meidän välille ei syntynyt mitään. Ei se olisi kuitenkaan toiminut.

Tuosta nuoltiin haavoja kuitenkin tosi pitkään ja oppirahat maksettiin viimeistä penniä myöten. Ja tuollaisesta on pakko oppia jotain ja siitä väkisinkin oppii, ellei kärsi jostain pahoista persoonallisuushäiriöistä tai mielenterveyden ongelmista. Tältä pohjalta sanon sulle, että toivon sinun itsesi takia, että opit mahdollisimman nopeasti kohtaamaan reaalimaailman tosiasioita ja lopetat noissa mielikuvitusmaailmoissa elämisen.
 
Viimeksi muokattu:

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Ainakin Smittyn kannattaisi unohtaa miettimästä sitä samaa työpaikkaa, jos se on joku este tälle lähestymiselle. Ei siinä ainakaan omasta mielestä ole mitään kiusallista, vaikka pakit tulisikin. En muutenkaan ymmärrä mikä ongelma yleisesti työpaikkaromanssit on ellei sitte henkilöt osaa erottaa työtä ja vapaa-aikaa.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Moni ihmettelee että miksei ole tapahtunut mitään, mutta eiköhän tuossa vitkuttelussa ole osittain kysymys myös nauttimisesta niistä haaveista ja unelmista. Voi rauhassa iltaisin mennä nukkumaan hymy naamalla, kun on rakennellut päivän aikana pilvilinnoja ja mielikuvia. Onhan se nyt kynnys tarttua toimeen, kun lopputulos voi romuttaa sen koko ihanan ajatuksen.

Mut mitä itse nuorena tuli todettua, kannattaa mahdollisimman aikaisin tarttua toimeen ja estää niiden ajatuksien menemisen sinne omiin mielikuvitusmaailmoihin. Se on inhottavaa pudota kovaa ja korkealta, kun niitä tunteita on itselle syntynyt ja sitten se toinen ei tunnekkaan mitään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Moni ihmettelee että miksei ole tapahtunut mitään, mutta eiköhän tuossa vitkuttelussa ole osittain kysymys myös nauttimisesta niistä haaveista ja unelmista.
Varmasti on ja kun muutenkin olen ihmisenä tällainen nautiskelija aivan älyttömään pisteeseen asti :D Ja todellakin perisyntinä on upota liikaa niihin omiin idealistisiin haaveisiin sen sijaan että ottaisi ohjat käsiin ja ryhtyisi toimeen. Yritän parantaa tapani hiljalleen, trust me. Just silleen että kuuntelen nykysin enemmän myös muiden näkökantoja ja otan ne oikeasti hyvät neuvot ja rakentavat palautteet kuuleviin korviini sekä yritän kasvaa ihmisenä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös