Tinder – statsit & keskustelu

  • 651 419
  • 1 721

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisilla seksin saanti ei juuri vaadi työtä ollenkaan ja he saavat useammin seksiä jopa itseänsä tasokkaammilta miehiltä niin halutessaan. Tässä on valitettavana haittapuolena se, että jotkut naiset alkavat pitämään itseään korkeamman tasoisina kuin ovat joka taas kerran hankaloittaa alemman tason miesten seksin saantia ja täten aiheuttaa monia muita ongelmia aina parisuhdemarkkinoiden vinoutumisesta yhteiskuntarauhan järkkymiseen sekä yhteiskunnan lapsettomuuteen, kun parisuhteita ei synny ja tätä kautta lapsia maahan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Naisilla seksin saanti ei juuri vaadi työtä ollenkaan ja he saavat useammin seksiä jopa itseänsä tasokkaammilta miehiltä niin halutessaan.

Miksi tästä ei puhuta julkisuudessa. Tähän ei tarvita mitään professoritason tutkimusta, koska riittää aivan ympärilleen katsominen.

Jos joku nainen väittää, että en saanut tänään kikkeliä, niin hän ei halunnut sitä. Tietenkin kaikessa on jonkunlainen marginaaliryhmä, mutta jos puhuttaisiin aivan yleisellä tasolla.

Kammottava ajatus tai termi "ei juuri vaadi työtä ollenkaan." Se ei todellakaaan vaadi yhtään mitään. Jos sanot terassilla haluaisiko joku panna minua ilmaiseksi, niin siihen kertyisi saman tien jono ja kenties tappelukin.

Jotkut saa pillua terassiltakin, mutta koitapa kysyä "voinksmä nussia sua." Jos sinnikkäästi kyselee, niin ehkä onnistuu, mutta ei ensimmäisellä kerralla niin kuin naisilla.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Naisilla seksin saanti ei juuri vaadi työtä ollenkaan ja he saavat useammin seksiä jopa itseänsä tasokkaammilta miehiltä niin halutessaan. Tässä on valitettavana haittapuolena se, että jotkut naiset alkavat pitämään itseään korkeamman tasoisina kuin ovat joka taas kerran hankaloittaa alemman tason miesten seksin saantia ja täten aiheuttaa monia muita ongelmia aina parisuhdemarkkinoiden vinoutumisesta yhteiskuntarauhan järkkymiseen sekä yhteiskunnan lapsettomuuteen, kun parisuhteita ei synny ja tätä kautta lapsia maahan.
Mitä mä just luin?

Onko naisen jotenkin perustehtävä antaa vain oman tasoisilleen miehille? Ja ei saa mennä ainakaan yli?

En tiedä miten mittaat tasokkuutta (oletan että vain ulkonäön perusteella), mutta ainakin naiset mittaavat sekä ulkonäön lisäksi aika paljon muutakin. Näistä sanoisin ulkonäön toimivan vain ja ainoastaan sen ensimmäisen viiden minuutin ajan jonka jälkeen käytös on jo tehnyt riittävän vaikutuksen. Kaikille miehille, joiden mielestä "naiset ei anna" suosittelen todella vahvasti peiliin katsomista. Käytöstavat, sosiaaliset taidot, elämänhallinta, nuo ovat ainakin oman kokemukseni mukaan ne joilla pääsee paljon pidemmälle kuin ulkonäöllä. Parisuhdepelissä ja elämässä noin muutenkin.

Mutta jos puhutaan ulkonäöstä, niin mitä oletat naisten haluavan? Väittäisin, että naisilla on vähintään yhtä paljon (todennäköisesti enemmänkin) varianssia ulkonäkökriteereissä kuin miehillä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Antaa huonon kuvan miehistä kun sanoo ettei naisen tarvitse kuin huolehtia ulkonäöstään. En tiedä olenko sitten erilainen mies, mutta ei mua kyllä pelkällä ulkonäöllä ole koskaan hurmattu, vaan tärkeää on yhtälailla naisen älykkyys, sosiaalisuus ja samanlainen huumori kuin minulla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku nainen väittää, että en saanut tänään kikkeliä, niin hän ei halunnut sitä.
Tai jos joku on eksynyt Saharaan ja valittaa siellä ettei ole saanut syödä, niin hän ei halunnut syödä, koska kyllä siellä hiekkaa riittää syötäväksi.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistä ihmeen naisten ja miesten tasoista täällä puhutaan aivan kuin kyseessä olisi jotain objektiivisia asioita? Jos jätetään ääripäät pois, niin taso on varsin huono sana kuvaamaan yksilöiden välisiä eroja. On vain enemmän tai vähemmän sopivia yksilöitä toisilleen. Esimerkiksi oma naiseni (pk-seudun kuplassa kasvanut yliopistokoulutettu, aktiivinen kansalaisvaikuttaja, joka haluaa kumppaniltaan syvällisiä ja pohdiskelevia ajatuksia unohtamatta perinteistä miehen mallia) on minulle sopivuudeltaan täyskymppi, mutta hyvälle ystävälleni, joka asuu n. 2000 asukkaan kylässä ja työkseen tyhjentää paskakaivoja hän olisi kenties epäsopivin kumppani, jota maa päällään kantaa. Ystäväni puolestaan on löytänyt oman kumppaninsa sairaanhoitajasta, joka on samoin kasvanut pikkukaupungissa ja olisi puolestaan minulle hyvin epäsopiva elämänkumppani. Eli siinä missä kaverini parempi puolisko on hänelle 10/10, niin minulle jotain 5/10. Oma kumppanini puolestaan on minulle 10/10, mutta kaverilleni varmaan jotain 3/10 sopivuudeltaan. Sitten jos tasona ajatellaan vain ulkonäköä, niin ei paljoa kannata elämänmittaista parisuhdetta miettiä. Ulkonäkö tuppaa kaikilla meillä vähintään 10 vuoden aikana muuttua varsin radikaalisti, joten jos sen varaan perustaa parisuhteen, ei kovin ruusuista tulevaisuutta välttämättä ole luvassa. Toki ulkonäön pitää miellyttää, mutta väittäisin, että meitä miehiä miellyttää n. 50% naisista ja se toinen 50% miellyttää jotakuta muuta, vaikka ei omaan makuun istukaan.

Ai niin ja molemmat parisuhteet (sekä omani, että ystäväni) on alkanut Tinderin välityksellä.
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tässä keskustelussa menee ristiin irtosuhteet ja parisuhteen hakeminen.

Toki monesti parisuhteet alkaa jonkunmoisesta irtosuhteesta, mutta on paljon ihmisiä, jotka etsivät parisuhdetta tosissaan ja paljon ihmisiä jotka hakevat vain panosuhteita.

Tinderissä on varmasti muodostunut paljon pariskuntia, mutta todella moni hakee juurikin vaan niitä panoja, ilman sitoutumisen halua.

Nyt kun olen tutkinut tätä Tinderiä, niin minulla on ne kuvat olleet ihan paskoja suoraan sanottuna, eli kuten alkuun jo epäilin, niin se pahin virhe on siinä suunnassa. Toki en mikään täydellinenkään ole.

Sen verran itsekin sinkkuna eläneenä. Kyllä naiset irtosuhteita etsiessään hakee ennemminkin sitä vähän vaarallista, komeata, hyväkroppaista panoseuraa täysin riippumatta mistään hälytysmerkeistä. En siis itse ole vaarallinen tai muutenkaan sekasin ja eihän se aina mene niin tietenkään.

Se pullan tuoksuinen muuten hyvän CV:n omaava, rehellinen, kiltti ok näköinen suomalainen mies saa aika varmasti vähemmän irtopillua kun se komea täysi kusipää. Tosin se pullan tuoksuinenkin voi olla se kusipää ja komea rehellinen. Haen tässä sitä, että irtosuhteita hakiessaan naista ei välttämättä haittaa miehen tausta vaikka olisi kolmoismurhaaja, kunhan on komea, hyvä kroppa ja toimiva stondis - mieluiten iso sellainen.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Suotta olette pojat noin huolissanne. Pidätte vaan kiinni terveellisistä elämäntavoista ja hankitte kulttuuriharrastuksia, niin luokituksenne nousee sitä mukaa kun ikätovereita kuolee pois tai katkeroituu kossupullon ja pilkkijakkaran väliin märehtimään vittumaista muijaa, joka vielä lähti ja vei puolet omaisuudesta mennessään. Vilkas ja viriili 60-v. on jo kärkikolmanneksessa ja meno vain paranee kun 70 ylittyy.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä irtosuhteiden hakemisessakin merkkaavat muutkin asiat kuin ulkonäkö. Väitän, että 90 prosenttia on kiinni itsetunnosta ja itseluottamuksesta.

Jos itseään kuvailee sanoilla kiltti, rehellinen tai mukava eikä keksi muuta, niin itseluottamus ei ole kovin korkealla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos itseään kuvailee sanoilla kiltti, rehellinen tai mukava eikä keksi muuta, niin itseluottamus ei ole kovin korkealla.

Tässä tulee vain se ongelma entäs, jos tuo on totta. Pitäisikö sitten alkaa valehdella ja esittää muuta kuin on.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä tulee vain se ongelma entäs, jos tuo on totta. Pitäisikö sitten alkaa valehdella ja esittää muuta kuin on.
Pitäisi kehittää itseään ja hankkia vaikka jokin harrastus tai muuta sisältöä elämään, niin tämän jälkeen pystyy itsestään kertomaan muutakin.

Valehtelu ja esittäminenkin voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Alkaa esittää olevansa jännittävä ja hyvännäköinen, niin kohta sen uskoo itsekin ja tadaa, itseluottamus on kunnossa.
 

Heinz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy
Pahoittelut että tulee vastauksia vähän vanhempiin viesteihin

Täällä oli muutamassa viestissä mun mielestä hyviä pointteja siitä, miksei se perusjamppa löydä sitä seuraa. Se on Ihan hyvä ajatus joskus tutkia syytä myös peilistä, eikä aina lähteä sille linjalle "mutku naiset".

Mun tarkoitus oli puuttua väitteeseen "mutku naisille tää on vaikeempaa". Ainakin tänne linkatun tiedon valossa homma on päinvastoin. Tinderissä olisi parinmuodostukseen valmiita miehiä, mutta naisten tykkäykset (78%) kasautuu vain 20 %:lle miehistä. Eli 20 pinnaa miehistä kelpaa edes tykkäyksen tasolla jatkoon. Valtaosa miehistä joutuu kisaamaan vähiten halutun viidenneksen suosiosta. Kärjistetysti, jos naiselle ei ole tarjolla laatua, niin monelle miehelle ei edes massaa. Ei tämä vinouma ole mitenkään vaikeampi naisille. Tai sitten pitää uskoa että miesten taso on kauttaaltaan onneton suhteessa naisiin.

Ei ole harvinaista että ulkonäöltään ja profiililtaan keskiverto mies joutuu kamppailemaan saadakseen osumia. Puhumattakaan että pääsisi tutustumaan, onko nainen sopiva vakavaan suhteeseen. Ominaisuuksiltaan vastaava nainen harvoin juuttuu tähän vaiheeseen, vaan kiinnostuneita riittää. Toki jos tähtäimessä on vain miesten suosituin desiili, siis se ketä kaikki tavoittelee, niin uskon että tarjolla on lähinnä irtosuhteita. Haluttu mies haluaa sitoutua "tasoisensa" kanssa. Tässä kohtaa sitten niputetaan miehet häntäheikeiksi ja ihmetellään miksi ne ei sitoudu.

Peiliin katsomista on viisasta harjoitella itse kunkin. Niin epärakentava neuvo kuin se onkin. Myös tosiasioiden tunnustaminen on hyvä pyrkimys.

Vai pelkäätkö sinä, että Janina, 22v, osoittautuu 57-vuotiaaksi Pirkoksi, joka lähettää graafisia kuvia genitaaleistaan? Entä uskaltaisitko päästää kotiisi Senjan, 25v, joka on kehunut sinut maasta taivaisiin? Mahtaisikohan Senja olla nuoria hyväuskoisia poikia hyväksikäyttävä renttu, joka kuivaa eritteensä Vallila-verhoihisi poistuessaan näyttämöltä?

Naisille relevantteja uhkakuvia, miehille ei niinkään.
Olemme siis päässeet yhteisymmärrykseen, että naisten vaikeudet Tinderissä liittyvät nirsouteen. Syitä asialle voidaan tietty pohtia. Totta, esimerkiksi riski joutua fyysisen väkivallan kohteeksi on naisilla suurempi. Sitäkin voidaan miettiä, missä määrin tällaiset skenaariot vaikuttavat toimintaan ko appissä.

Pelkäätkö sinä että Anna 25 v päättää hakea hyvitystä ja treffien päätteeksi tehtailee sinusta perätttömän raiskausilmoituksen? Missä määrin uhkakuva vaikuttaa toimintaasi Tinderissä?
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Pitäisi kehittää itseään ja hankkia vaikka jokin harrastus tai muuta sisältöä elämään, niin tämän jälkeen pystyy itsestään kertomaan muutakin.

Valehtelu ja esittäminenkin voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Alkaa esittää olevansa jännittävä ja hyvännäköinen, niin kohta sen uskoo itsekin ja tadaa, itseluottamus on kunnossa.

Tinderissä on varmasti paljon A-luokan miehiä, joiden ei tarvitse sanoa mitään profiilissa ja irtoaminen on silti taattu. Siis tulen edelleen siihen, että ortosuhteissa se ulkonäkö määrittää lähes kaiken, vaikka olisi mikä idiootti, kusipää tai naistenhakkaaja.

Valehtelu ei mielestäni ole mikään kovin hyvä juttu, mutta se kyllä toimii. Eikä se, että on kiva ja mukava tarkoita etteikö olisi harrastuksia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Valehtelu ei mielestäni ole mikään kovin hyvä juttu, mutta se kyllä toimii. Eikä se, että on kiva ja mukava tarkoita etteikö olisi harrastuksia.
Kirjoitinkin aikaisemmin, että jos ei keksi itsestään muuta kerrottavaa kuin ”olen mukava, kiltti ja kiva”, niin sitten kannattaa hankkia esimerkiksi jokin harrastus mistä kertoa.

Tylsien itsestäänselvyyksien kertomisella tekee itsestään tylsän itsestäänselvyyden.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistä ihmeen naisten ja miesten tasoista täällä puhutaan aivan kuin kyseessä olisi jotain objektiivisia asioita?

Et ole selvästikään opiskellut markkina-arvoteoriaa? Huutava vääryys on, että Henry The Great ei ole saanut tästä uraauurtavasta tutkimuksestaan vielä Nobelin palkintoa. Toisaalta jossakin dokkarissa esiteltiin koe, jossa 25 hääkuvaa leikeltiin kahtia ja pyydettiin miehet laittamaan morsiamet järjestykseen ulkonäön perusteella ja sama naisten toimesta sulhasille. Morsian / sulhanen parien keskimääräinen ero listasijoituksessa oli n. 3 sijaa.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä keskustelussa menee ristiin irtosuhteet ja parisuhteen hakeminen.
---
Se pullan tuoksuinen muuten hyvän CV:n omaava, rehellinen, kiltti ok näköinen suomalainen mies saa aika varmasti vähemmän irtopillua kun se komea täysi kusipää.

Jos etsii Tinderistä vain irtosuhteita, ei välttämättä ensimmäisenä kannata avautua siitä, kuinka pinnallista meno siellä voi olla. Irtosuhteelta harvemmin ensimmäisenä odotetaan pullantuoksuisuutta, hyvää CV:tä, rehellisyyttä tai kiltteyttä, vaan ne hommat kuuluu ihan oikeisiin parisuhteisiin. Irtosuhteisiin kuuluvia ominaisuuksia ovat pikemminkin huuman hakeminen, jännityksen tuntu ja oman tyydytyksen hoitaminen. Pätee niin miehiin kuin naisiin. Eli jos etsit irtosuhteita, etkä parisuhdetta, ei välttämättä ensimmäisenä kannata tuoda esiin tuota pullantuoksuisuutta. Vai onko sinun tavoitteesi kellistää jokin kodin hengetär yhdeksi illaksi? Epäilen vahvasti. Hate the game, not the players.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kirjoitinkin aikaisemmin, että jos ei keksi itsestään muuta kerrottavaa kuin ”olen mukava, kiltti ja kiva”, niin sitten kannattaa hankkia esimerkiksi jokin harrastus mistä kertoa.

Tylsien itsestäänselvyyksien kertomisella tekee itsestään tylsän itsestäänselvyyden.

Totta. Mutta sitten kun puhutaan siitä, että naiset ei halua niitä kusipäitä (ns. vaarallisia tai se oloisia), niin todennäköisesti jos sama komea mies laittaa profiiliin, "Olen kiltti, mukava ja rehellinen, niin saa vähemmän matchejä kun jos laittaa profiiliin "Olen vähän vittumainen kaveri..." ja jatkaa sitä jollain vastaavanlaisilla fraaseilla. Niitä matchejä tulee, jopa niiltä "kilteiltä" tytöiltä yhden kerran kokeiluun.

Ja tämä varsinkin kun haetaan sitä yhden illan paneskelua.

Ja tästä aasinsiltana siihen, että monet naiset etsimällä etsivät juurikin näitä vaikeuksia tuottavia mieshenkilöitä, eli etsitään panoseuraksi potentiaalisia vaimonhakkaaja ja/tai pettäjä miehiä. Narsistit ovat monesti myös kovaa valuuttaa. Ja monen naisen suusta sen on kuullutkin, miksi rakastuu kusipäihin tai väkivaltaisiin miehiin ja se syy on se, että se asetelma kiihottaa naisia.

Tuossa tosin paljon yleistystä ja on poikkeuksiakin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jos etsii Tinderistä vain irtosuhteita, ei välttämättä ensimmäisenä kannata avautua siitä, kuinka pinnallista meno siellä voi olla. Irtosuhteelta harvemmin ensimmäisenä odotetaan pullantuoksuisuutta, hyvää CV:tä, rehellisyyttä tai kiltteyttä, vaan ne hommat kuuluu ihan oikeisiin parisuhteisiin. Irtosuhteisiin kuuluvia ominaisuuksia ovat pikemminkin huuman hakeminen, jännityksen tuntu ja oman tyydytyksen hoitaminen. Pätee niin miehiin kuin naisiin. Eli jos etsit irtosuhteita, etkä parisuhdetta, ei välttämättä ensimmäisenä kannata tuoda esiin tuota pullantuoksuisuutta. Vai onko sinun tavoitteesi kellistää jokin kodin hengetär yhdeksi illaksi? Epäilen vahvasti. Hate the game, not the players.

Itse entisenä playerinä ja jonkun asteisena kusipäänä ennen, voin sen tässä sanoa, ymmärrän pelin. Yksi pointti kuitenkin tässä keskustelussa oli se, että naisilla on vaarana ne naistenhakkaajat (itse en ole), mutta kun lähtökohtaisesti jo etsitään niitä todennäköisempiä vaimonhakkaajia.

Mitä tulee pullantuoksuiseen naiseen, niin ennen sopi ja sopisi minulle nytkin, kunhan vaan omaa silmää miellyttää muuten ja vastapuoli on minusta samaa mieltä. Jos siihen illaksi A-luokan ruuan päälle on väsännyt ne pullat, niin kyllä kiitos, tulen toistekin. Siinä on se ero.

Rehellinen, olen, koskaan en ole pettänyt parisuhteessa vaikka tarjouksia on tullut paljon ja muutenkin olen koittanut olla mahdollisimman rehellinen, kuten että en sitten seurustele, että hoidellaan vaan nämä hommat. Olenko kokenut ahdistelua naisilta, olen, vitun ärsyttävää ja joskus ahdistavaa. Nuorempana vähän kusipäisenä, liimaantuiko naiset kiinni, kyllä ja elättelivät parisuhdetta silti vaikka sanoin etten seurustele. Eli omakohtaista kokemusta on.

Mitä tulee siihen tinderiin, kuten sanoin, pitää panostaa niihin kuviin ja tunnelmiin. Ja tekstiinkin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Totta. Mutta sitten kun puhutaan siitä, että naiset ei halua niitä kusipäitä (ns. vaarallisia tai se oloisia), niin todennäköisesti jos sama komea mies laittaa profiiliin, "Olen kiltti, mukava ja rehellinen, niin saa vähemmän matchejä kun jos laittaa profiiliin "Olen vähän vittumainen kaveri..." ja jatkaa sitä jollain vastaavanlaisilla fraaseilla. Niitä matchejä tulee, jopa niiltä "kilteiltä" tytöiltä yhden kerran kokeiluun.
Mitäs jos et laittaisi profiiliisi noita "kiltti, mukava, rehellinen", vaan kertoisit ennemmin mielenkiintoisia asioita itsestäsi ja siitä mitä haet?

Oma esittelytekstini (joka on kerännyt kehuja käytännössä jokaiselta matchilta) on suurin piirtein:
- Oma esittely: kerron harrastuksistani, lähinnä liikunta, kokkailu jne mitkä koen että kiinnostaa myös naista. Jätän kertomatta että kirjoittelen jatkoaikaan ja katson 6 matsia viikossa telkkarista. Näistä on hyvä olla kuvissa myös jotain dokumentaatiota, esim jos sanot olevasi ulkoilmaihminen tai tykkääväsi matkailusta, niin laita joku ulkoilu / matkailukuva
- Millaisesta naisesta pidän / mitä haen: tässä kannattaa laittaa ihan rehellisesti se mitä haet ja mistä pidät. Jos haluat pullantuoksuisen parisuhteen, kerro se. Jos haluat pelkkää seksiä, niin kerro se.
- Lopetus: itselläni lopetuksena on maininta, että puolet ajastani vie lapseni ja toinen puolisko kaipaisi sisältöä, ehkä sinusta. Jokin hauska / kiva / vittumainen tms, kuitenkin jotain mikä selvästi lopettaa esittelyn ja viestintäteknisesti viimeisenä esitetty kysymys jättää sellaisen olon, että kysymykseen pitää vastata.

Ihan noin yksinkertaista. Mulla toki haussa parisuhde, joten sinänsä vähän tylsä on tuo omani, ja seksiseuran hakemiseen suosittelen huomattavasti lennokkaampaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mitäs jos et laittaisi profiiliisi noita "kiltti, mukava, rehellinen", vaan kertoisit ennemmin mielenkiintoisia asioita itsestäsi ja siitä mitä haet?

Oma esittelytekstini (joka on kerännyt kehuja käytännössä jokaiselta matchilta) on suurin piirtein:
- Oma esittely: kerron harrastuksistani, lähinnä liikunta, kokkailu jne mitkä koen että kiinnostaa myös naista. Jätän kertomatta että kirjoittelen jatkoaikaan ja katson 6 matsia viikossa telkkarista. Näistä on hyvä olla kuvissa myös jotain dokumentaatiota, esim jos sanot olevasi ulkoilmaihminen tai tykkääväsi matkailusta, niin laita joku ulkoilu / matkailukuva
- Millaisesta naisesta pidän / mitä haen: tässä kannattaa laittaa ihan rehellisesti se mitä haet ja mistä pidät. Jos haluat pullantuoksuisen parisuhteen, kerro se. Jos haluat pelkkää seksiä, niin kerro se.
- Lopetus: itselläni lopetuksena on maininta, että puolet ajastani vie lapseni ja toinen puolisko kaipaisi sisältöä, ehkä sinusta. Jokin hauska / kiva / vittumainen tms, kuitenkin jotain mikä selvästi lopettaa esittelyn ja viestintäteknisesti viimeisenä esitetty kysymys jättää sellaisen olon, että kysymykseen pitää vastata.

Ihan noin yksinkertaista. Mulla toki haussa parisuhde, joten sinänsä vähän tylsä on tuo omani, ja seksiseuran hakemiseen suosittelen huomattavasti lennokkaampaa.

Samansuuntainen esittely ollut myös itselläni. Mukava, kiltti ja rehellinen ei siksi, että se on se turnoff. Tosin pientä treävyyttä omani kaipaa, mutta esittämäsi on ihan hyvä pohja.

Päästyäni selaamaan vastustajien profiileita, niin kuvissa huomasin olevan pahin ongelma.

Omani sellasia vapisevalla kädellä otettuja selfieitä ja vastaavia. Koska en ole paljon Instagramia- tai facebookia-, saatika kuvausta harrastanut, niin omat selfieni ovat sieltä paskimmasta päästä. Ja sitten tarvitaan vielä niitä kokovartalokuvia, reissukuvia sekä harrastuskuvia. Mahdollisesti myös joku kuva ilman paitaa voisi olla tai hihattomassa jonkun pelin tuoksinnassa. Vaikka se vähän junttia onkin, mutta jos se auttaa, niin varmaan tarvii sen kuvan verran juntti olla sitten tai koittaa ottaa se kuva niin ettei näytä juntilta. Tosin paskat selfietkin on aika junttia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äänestän kyllä paidatonta tai wifebeater -poseerauksia vastaan jos hakusessa on akateemisesti koulutettu nainen. Monelle tuo on iso Ei.

Kuvat ovat kyllä hankalia. Itsekin olin huono kuvaaja enkä muutenkaan pitänyt poseeraamisesta tai viettänyt aikaa kuvattavana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Pakko tunnustaa jotain, itse hankin ja aloin käyttämään Tinderiä ihan vain seksin takia. Tälläinenkin ylipainoinen, köyhä nörttikin sieltä sitten sai pesää. Enemmän tai vähemmän. No eräs kaunis päivä tuli ja viestiä eräältä naiselta vähän kauempaa. No vein broidin muksua säännöllisin väliajoin sinnepäin treeneihin ja kysyinkin tältä naiselta eräs päivä jos tapaisimme jossainpäin Porvoota kun kerran olin tulossa sinne taas viemään muksua treeneihin. Tapasimme sitten (erittäin romanttisesti) Shellillä kahvin merkeissä. 10 minuutin juttelun jälkeen olin jo sitä mieltä että tässä naisessa on jotain joka minua kiinnostaa. Tänä keväänä tulikin sitten jo kolme vuotta täyteen, ollaan oltu kaksi vuotta kihloissa sekä on yhteinen paritalo.

Mikä on tämän sadun opetus? Vaikka hakisit vain seksiseuraa Tinderin kautta, elämä voi yllättää ja tuoda eteen ihmisen johon rakastut. Harvoin siinä menettää mitään jos kokeilee jotain uutta. Itsekin tiedän miehiä jotka etsivät ja haluavat naisseuraa, mutta odotukset ovat joko täysin epärealistiset tai ei uskalleta laittaa itseään likoon edes pienen verran.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä mä just luin?

Onko naisen jotenkin perustehtävä antaa vain oman tasoisilleen miehille? Ja ei saa mennä ainakaan yli?

En tiedä miten mittaat tasokkuutta (oletan että vain ulkonäön perusteella), mutta ainakin naiset mittaavat sekä ulkonäön lisäksi aika paljon muutakin. Näistä sanoisin ulkonäön toimivan vain ja ainoastaan sen ensimmäisen viiden minuutin ajan jonka jälkeen käytös on jo tehnyt riittävän vaikutuksen. Kaikille miehille, joiden mielestä "naiset ei anna" suosittelen todella vahvasti peiliin katsomista. Käytöstavat, sosiaaliset taidot, elämänhallinta, nuo ovat ainakin oman kokemukseni mukaan ne joilla pääsee paljon pidemmälle kuin ulkonäöllä. Parisuhdepelissä ja elämässä noin muutenkin.

Ulkonäön perusteella ja ei tietenkään. 7/10 nainen voi harrastaa seksiä 10/10 miehen kanssa, mutta 7/10 naisilla nousee kusi päähän kun mätsejä tulee tasokkaammilta ja kun 10/10 miehet laskee hetkeksi rimaa, niin nämä 7/10 naiset kuvittelee, että voivat saada 10/10 miehen parisuhteeseen. Sitten ihmetellään kun kukaan mies ei halua parisuhdetta ja jos saadaan tasokkaampi kumppani, niin tullaan petetyksi/jätetyksi ja haukutaan kaikki miehet sioiksi eli kyllä naisetkin voi katsoa peiliin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Voi pojat, pojat. Omista seuranhaku-ajoista on (onneksi) aikaa jo nelisen vuotta, mutta eiköhän ne lainalaisuudet edelleen ole samat kuin taannoin. Jos ette syystä tai toisesta pysty tekemään kuvilla riittävää vaikutusta vastakkaiseen sukupuoleen (muistakaa - nämä ovat naisten markkinat), koittakaa nyt herran nimessä tehdä siitä esittelytekstistä sen verran päräyttävä, että pääsette edes puheelle asti. Tuollaisia elämänluetteloita on n. yhdessätoista profiilissa kymmenestä, ei sellainen herätä kiinnostusta. Nämä asiat voi sitten käydä läpi keskustelun aikana. Annan ilmaiseen käyttöön esimerkinomaisen mallitekstin:

Kerron taannoisesta unestani:

Teiltä tietämättömiltä olin eksynyt Oppenheimerin ja kumppanien seuraan kehittelemään maailmanhistorian tuhovoimaisinta pommia; atomipommia. Tieteenteko-metodit olivat hieman kummeksuttavia - epäortodoksisia jopa. Oli nimittäin hankittu koekaniiniksi brasilialainen takapainotteinen samba-tanssija, joka kontillaan odotti hanuriinsa kiilattavaksi geenimanipuloitua porkkanaa. Riittävällä voimalla juntattu jättijuures aiheuttaisi suolenmutkaan oikeanlaiset olosuhteet paineen ja lämpötilan suhteen, jotka toimisivat katalysaattorina beta-karoteenien ja paska-partikkelien hallitulle fissiolle. Oppenheimer suositteli työvälineeksi keskikokoista kuminuijaa.

Lähdetkö treffeille?

Saa käyttää, ei tarvitse kiittää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Äänestän kyllä paidatonta tai wifebeater -poseerauksia vastaan jos hakusessa on akateemisesti koulutettu nainen. Monelle tuo on iso Ei.

Kuvat ovat kyllä hankalia. Itsekin olin huono kuvaaja enkä muutenkaan pitänyt poseeraamisesta tai viettänyt aikaa kuvattavana.

Se on ihan totta, monelle se on iso EI, mutta tässä taas tullaan myös siihen, että jos on riittävän hyvä kroppa, niin vaikka se muuten on iso EI, niin joissain tapauksissa se on: "Onpas uskomattoman hyvä kroppa, toi vaimonhakkaaja paita on ihan hirveä ja jos olisimme yhdessä, niin sitä ei käytettäisi ja jos tulisi treffeille se päällä, niin se homma loppuisi siihen". "Mutta laitan nyt match tällä kertaa, voihan se muuttua". Sitten menet tapaamaan ykköset päällä, niin nainen on myyty ja tietää, että siellä Clark Kentin vaatteiden alla on jotain tavoiteltavaa.

Naiset sanoo paljon asioita, että iso EI tämä ja iso EI tuo, mutta on tilanteita missä ne periaatteet lentää ikkunasta takavasemmalle, ainakin sen hetken ajaksi, joskus vuosiksi.

Myös kun nainen sanoo, että toi sun pömppömaha on just hyvä, niin todennäköisesti ei laittaisi vastaan jos sen tilalla olisi pyykkilautavatsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös