Nyt vituttaa!

  • 3 051 353
  • 11 428

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sama homma joka kevät, eli hankinnat ja jatkosopimukset ripotellaan tasaisesti kesää kohti mennessä. Aluksi ei niin kohauttavat Ahti Oksaset ja Niemen jatkosopparit ja sitten myöhemmin kovemmat hankinnat. Näin seura pysyy edes jotenkin pinnalla pitkän pelitauon aikana ja kovemmat hankinnat ajoittuvat kausarimyyntikauden ajalle.

Ulkomuistista heitän esimerkiksi vasta heinäkuussa tulleen Platt, N. Jensen, Tolvanen ja Aaltonen -tasoisia hankintoja. Täytyy vain rauhassa odotella. Toukokuun alku (KHL:n sisäiset siirrot) ja MM-kisojen jälkeiset päivät ovat muistaakseni olleet sopimusrikkaita päiviä viime vuosina.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa muuten täällä palstalla edelleen vallitseva KHL vs Liiga jankutus. Muutamat nimimerkit huutaa jatkuvasti, miten Jokerien pitäs palata Liigaan ja sit kun näille annat vähän takasin, ehkä hieman tahallaan kärjistetysti, niin olet joku KHL-fanaatikko.

Mun puolesta nuo ketjut voitas jättää unholaan kolmeks vuotta molemmin puolin ja keskittyä itse asiaan - Jokereihin.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa muuten täällä palstalla edelleen vallitseva KHL vs Liiga jankutus. Muutamat nimimerkit huutaa jatkuvasti, miten Jokerien pitäs palata Liigaan ja sit kun näille annat vähän takasin, ehkä hieman tahallaan kärjistetysti, niin olet joku KHL-fanaatikko.

Mun puolesta nuo ketjut voitas jättää unholaan kolmeks vuotta molemmin puolin ja keskittyä itse asiaan - Jokereihin.
Ei niitä unholaan jätetä. Toisaalta sinuahan ei liiga kiinnosta aikaisempien viestien perusteella ollenkaan. Kuitenkin liikaosiosta sinut välillä löytää.
Minua taas ottaa päähän sinun kaltainen fani joka olet aina melkein arvostelemassa muitten mielipiteitä. Muun muassa minun mielipiteitä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Sama vääntö jatkuu. Oli sitten kevät, kesä, syksy, joulu, pääsiäinen, juhannus tai uusivuosi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Etkös sä just verrannut meidän spekuloitua pakistoa teidän vastaavaan ja hekumoinut siinä samassa viestissä? Jäbä ratsastaa epävakauden vankkureilla. Ota tosiaan se olut.
Ajattelin, että en vastaa enää näihin, koska mun puolesta voin lopettaa tän ainaisen vääntämisen kokonaan. No vastaan vielä tän kerran.

Mitä tulee tuohon viestiin minkä kirjoitin, se oli kuittia parille henkilölle ketkä ovat lähestyneet mm. yksityisviestein tässä lähiaikoina (sieltäkin puolelta) ja niille ketkä pitkin kautta jaksaa tasaisin väliajoin muistutella mitä mieltä he ovat nykymenosta.

Annoin jo itseni ilmi ja myönsin, että oli täysin tarpeeton ja provosoiva kirjoitus. Tähän viestiin jätän tämän aihealueen ja vertailun sarjojen välillä lopullisesti. Asia on osaltani loppuunkäsitelty.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa muuten täällä palstalla edelleen vallitseva KHL vs Liiga jankutus.

Sama vääntö jatkuu. Oli sitten kevät, kesä, syksy, joulu, pääsiäinen, juhannus tai uusivuosi.

Lainasin teitä molempia ja olen toki samaa mieltä siitä, että turhauttavaa toi on. Nyt pitää kuitenkin ymmärtää, että tämä vääntö on jatkunut ja jatkuu siksi, koska siirto KHL:ään ei ole pysyvä. Siksi ne, jotka eivät pysty hyväksymään nykyistä tilannetta, ovat koko ajan aktiivisia, kun toivoa paremmasta huomisesta (=paluu liigaan) on. Riitely on kuitenkin tyhmää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Jäbä ratsastaa epävakauden vankkureilla.

Tämä on niin täydellisesti sanottu :-)

@sämpylä89 , sulla ei ole mitään allekirjoitusta. Käytä tätä. Mikään muu lause ei voisi täydellisemmin kuvata
taivallustasi Jatkoajan lakeuksilla!
 
Vituttaa muuten täällä palstalla edelleen vallitseva KHL vs Liiga jankutus. Muutamat nimimerkit huutaa jatkuvasti, miten Jokerien pitäs palata Liigaan ja sit kun näille annat vähän takasin, ehkä hieman tahallaan kärjistetysti, niin olet joku KHL-fanaatikko.
Kaiken debaatin nykyaikainen (tai kenties iänaikainen) kulku:

Jos ajatusmaailmat ovat lähellä toisiaan: on halua ymmärtää vastakkaisia näkemyksiä. Tapahtuu kuuntelua ja pohdintaa. On ajatusten vaihtamista, vastaväittelyä, haastetaan argumentteja argumenteilla. Voi oppia toiselta jotakin, vaikka olisikin eri mieltä jostakin asiasta.

Jos ajatusmaailmat ovat kaukana toisistaan: on halua olla ymmärtämättä vastakkaisia näkemyksiä. Tapahtuu jankuttamista ja päällepuhumista. On ajatusten kieltämistä, vastapuolen mustamaalaamista, luodaan mielikuva ettei toinen ole täysjärkinen. Vahvistetaan omaa "oikeaa" kuplaa.

Haluaako sitä olla rakentamassa vai polttamassa siltoja? Ja miten se tehdään? Olen itsekin jäänyt tässä kiinni siitä kirjoituskieltojen muodossa, että olen joko ymmärtänyt tai ollut ymmärtämättä, miten tämä peli toimii. Kannattaa valita sellainen polku, joka tukee pitkäaikaisia tavoitteita @sämpylä89.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kateellisena kuuntelin HPK:n ja Kärppien 7. finaalin jatkoaikaa...
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Onneksi sentään Kärpät hävisi. Ja mikäs sen makeampaa vielä ilmeisesti vähän kyseenalaisen tuomaripäätöksen takia.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Ei ollut itsekään tällä kaudella tullut yhtään matsia katottua Liigaa aikaisemmin, mutta tänään tuli fiilis, että tämä game7 pitää nähdä mielenkiinnosta.

Onhan tuossa pelin tasossa sinällään jonkinlainen ero ja sillä voi kukin argumentoida niin paljon kuin haluaa.

Mutta kyllä itse silti vaihtaisin aseman Otto Paajaseen ykköskentän sentterinä ja mahdollisuuteen päästä kokemaan tuollaista fiilistä mitä Hämeenlinnassa tänään näkyi ja erityisesti tulee näkymään tulevat tunnit, päivät ja viikot..

Onnittelut myös naapuriin Turusen ja Paajasen hankinnoista, jos nuo pitävät loppuun saakka eikä ulkomaat kavereita vielä nappaa välistä!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta kyllä itse silti vaihtaisin aseman Otto Paajaseen ykköskentän sentterinä ja mahdollisuuteen päästä kokemaan tuollaista fiilistä mitä Hämeenlinnassa tänään näkyi ja erityisesti tulee näkymään tulevat tunnit, päivät ja viikot..
Tämähän on aikamoista toiveajattelua ja keppihevostelua, koska voitettiinhan me 2002.

Itse janoan nykypäivänä jotain suurempaa, siksi tämä onkin niin kiehtovaa.

Kuinkahan paljon vituttaisi, jos muka vakavasti otettavassa sarjassa mestaruus ratkeaisi tuomarifarssiin? Ja osa haluaa tuonne kaljaliigaan takaisin.
Voin vaan kuvitella mikä huuto ja itkeminen olisi kaikkialla medioita myöten, jos tämä olisi tapahtunut KHL:ssä. Nyt vaan suurin osa puolustelee "sattuuhan näitä virheitä".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: erku
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös