Pakko oli siirtyä taidokkaasempaan mestaan kun liigassa dominoitiin.Jokereiden Suomen mestaruudesta on aikaa ja seuraavaa saa odottaa todella pitkään. Tämä asia harmittaa minua.
..Eiku..
Pakko oli siirtyä taidokkaasempaan mestaan kun liigassa dominoitiin.Jokereiden Suomen mestaruudesta on aikaa ja seuraavaa saa odottaa todella pitkään. Tämä asia harmittaa minua.
Pakko oli siirtyä taidokkaasempaan mestaan kun liigassa dominoitiin.
..Eiku..
Kieltämättä vähän vituttaa tuo Turusen siirto. Mikä meitä ois estänyt lyömästä 400k tiskiin ja paikka kolmoskentässä? No luultavasti Pillun soppari.
Jep. Ihme on jos NHL ei vie. No jos ei, niin antaa naapurin kasvattaa Turusesta vielä parempi pelaaja ja poimitaan me sitten kirsikat kakun päältä.Niin, oma kasvattikin vielä.. Noh kattellaan ekana lähteekö Turunen NHL:ään ja ketä meille vielä on tulossa.
Niinkun Twitterissä joku sanaseppo sanoi. IFK = Ilmalan farm klubben
No tätä heittoa nyt viimeiseksi kannattaa ottaa tosissaan.Aika erikoinen kommentti, kun miettii kuinka paljon HIFK on tässä Jokereiden KHL-taipaleen aikana meille pelaajia ”kasvattanut”.
Turunen on luultavasti suuntaamassa NHL:ään.Tulin katsoo, mikä täällä ns. vituttaa niin Turusen soppari HIFKiin. No, jos Turunen olisi tullut meille niin luultavasti ehkä sekin olisi jotakuta vituttanut. "Ei riitä."
Kieltämättä vähän vituttaa tuo Turusen siirto. Mikä meitä ois estänyt lyömästä 400k tiskiin ja paikka kolmoskentässä? No luultavasti Pillun soppari.
Niinhän tuossa lukee yllä. En ottanut siihen kantaa, vaan olisiko Turunen ollut tarpeeksi hyvä meille, JOS huom. jos olisi hommattu Jokereihin, niin ehkäpä sekin olisi vituttanut. Nyt näin.Turunen on luultavasti suuntaamassa NHL:ään.
Jokerit ei ole hyvä reitti NHL kaukaloihin.
Haluaisitko perustella tämän väitteen? Mielestäni kovempi sarja valmistaa paremmin entistä kovempaan sarjaan.
Toisaalta jos et pysty ottamaan sitä kärkiroolia KHL:ssä, niin et kyllä NHL:ssäkään.
Olihan tuo Masan aika kyllä melkoista tykitystä ja viihdearvo täysi kymppi. "Näillä mennään!", "paska puhetta!" ne legendaarisimmat heitot. Ylivoimainen enemmistö täällä haikailee liiga-aikoja, tuskin juuri tuota Masan aikaa. Nykyaika tuoksahtaa hapankaalille.Kieltämättä hieman kateellisena lueskeli IFK:n uusista pelaajahankinnoista. Oma ehdoton "best era" aikoinaan oli aina keväisin lueskella huhuja ketäs me tällä kertaa saadaan naarattua muista jengeistä+pari yllätystä (floppia) ulkomailta. Sitten about 15.4-1.5 (Masahan ei kesään asti odotellut) julkastiin pari kentällistä uusia pelaajia ja ei muutakun fantasiamanageroimaan koko kesäksi. Eikö kukaan muu haikaile juuri näitä aikoja?
Massiivinen
Massiivinen vol2
Montako pelaajaa muuten Jokereista on KHL aikana lähtenyt NHL:ään? Yritin nopeasti vilkaista, mutta tulin siihen tulokseen, että täällä on varmasti parempi tietämys siitä.
Moses ja Tolvanen? Ei nyt nopeasti ajateltuna tule mieleen muita. Eikä noillakaan kummoisesti mennyt tai ole vielä mennyt taival sillä suunnalla. Manninen taitaa lähteä yrittämään, mutta itse ainakin olen aika skeptinen menestymismahdollisuuksista.
Toisaalta taas, kuinka monta potentiaalista NHL:ään lähtijää Jokereissa edes on pelannut KHL:ssä?
Lehtonen on nyt kunnon haku, jolla saattaa hyvinkin olla vielä tulevaisuus taalaliigassa.
Samaa mieltä kumpaa ryhmää hakisin mielummin Jokereissa. Toki "Pihlström"-profiilin hankintoja ei tulisi tehdä ollenkaan: kallis, tiedetään ettei saada hyökkäyssuuntaan mitään, saman roolin nuoria nälkäisiä pelaajia saisi halvemmalla.Näitä Lehtosen, Turusen, Kuparin, Heponiemen ja Leskisen tyyppisiä vahvasti eteenpäin meneviä pelaajia mä näkisin huomattavasti mielummin Jokereissa kuin jotain Kontioloita, Pihlströmejä, Kapasia, Aaltosia (JMA) yms. Mutta kun noita vemppakierteessä olevia ikäloppuja on vaan huomattavasti helpompi saada houkuteltua Jokereihin...