Nyt vituttaa!

  • 2 999 753
  • 11 366
Tämän keskustelun perusteella hetkellinen rauhoittuminen tekisi taas kerran itse kullekin ihan hyvää. Viimeisten viestien henkilökohtaisuuksilla ja nimimerkkiin keskittymisellä ei saada mitään kehittävää keskustelua aikaiseksi.

Modet
 
Tämän keskustelun perusteella hetkellinen rauhoittuminen tekisi taas kerran itse kullekin ihan hyvää. Viimeisten viestien henkilökohtaisuuksilla ja nimimerkkiin keskittymisellä ei saada mitään kehittävää keskustelua aikaiseksi.

Modet
Kehittävä keskustelu ei ole ollut tällä palstalla enää aikoihin (since KAMALAHTI) tarkoitus.

Mitä tulee Jokerijunnujen edesottamuksiin, aika taitavia pelimiehiä meillä on ollut logolle pelaamassa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Lyhyesti: pelin ulkopuoliset seikat ja Jokerilogon häpäiseminen.

Tämäpä. Itse olin tosiaan jopa kaksi kautta suhteellisen myönteinen KHL:n suhteen ja jaksoin jopa sitä puolustaa KHL-kriitikkoja vastaan. Hyvin nopeasti toisen kauden jälkeen tajusin, ettei tämä ole enää Helsingin Jokerit.

Se nyt tosin on sanottava, ettei multa ole pois, että siellä haluaa joku käydä. Mutta en sitä kielläkään, etteikö yleisömäärien lasku tuntuisi jollain tasolla "oikealta" tai oikeastaan "oikeutetulta".

Lapsenomainen usko edelleen on siitä, että tämäkin harharetki joskus päättyisi. Olisihan se hienoa, jos joskus vielä näkisi Jokerit pelaamassa Suomen Mestaruudesta Liigassa. Tai oikeastaan, olisi hienoa nähdä ylipäänsä Jokerit pelaamassa.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Se nyt tosin on sanottava, ettei multa ole pois, että siellä haluaa joku käydä. Mutta en sitä kielläkään, etteikö yleisömäärien lasku tuntuisi jollain tasolla "oikealta" tai oikeastaan "oikeutetulta"
Nimenomaan.
Joukkuetta, logoa tai sarjaa häpeilevät saavat tietysti jäädä pois.
Omistajat, pelaajat ja sarjat ovat vaihtuneet ja tulevat vaihtumaan vuosien varrella.
Vaikeina aikoina kannattajia on vähemmän kuin hyvinä aikoina.

Parempia aikoja odotellessa...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilistä Ufa - Omsk peliä katsellessa alkoi kyllä vituttamaan taas meidän maalivahtipeli. Tuossa pelissä/sarjassa sen näki mitä se merkitsee, kun on hyvä maalivahti.

Ensi kaudella sitten...
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Eilistä Ufa - Omsk peliä katsellessa alkoi kyllä vituttamaan taas meidän maalivahtipeli. Tuossa pelissä/sarjassa sen näki mitä se merkitsee, kun on hyvä maalivahti.
Eipä se näyttänyt riittävän kuin kunniakkaaseen taisteluun ja lopulta putoamiseen ;)
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa toi eilinen naisten finaali sen verran, että ainostaan hyväksytty Kärppien käsimaali seuraavan välierämatsin jatkoajalla voi nollata tilanteen.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sama homma joka kevät, eli hankinnat ja jatkosopimukset ripotellaan tasaisesti kesää kohti mennessä. Aluksi ei niin kohauttavat Ahti Oksaset ja Niemen jatkosopparit ja sitten myöhemmin kovemmat hankinnat. Näin seura pysyy edes jotenkin pinnalla pitkän pelitauon aikana ja kovemmat hankinnat ajoittuvat kausarimyyntikauden ajalle.

Ulkomuistista heitän esimerkiksi vasta heinäkuussa tulleen Platt, N. Jensen, Tolvanen ja Aaltonen -tasoisia hankintoja. Täytyy vain rauhassa odotella. Toukokuun alku (KHL:n sisäiset siirrot) ja MM-kisojen jälkeiset päivät ovat muistaakseni olleet sopimusrikkaita päiviä viime vuosina.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa muuten täällä palstalla edelleen vallitseva KHL vs Liiga jankutus. Muutamat nimimerkit huutaa jatkuvasti, miten Jokerien pitäs palata Liigaan ja sit kun näille annat vähän takasin, ehkä hieman tahallaan kärjistetysti, niin olet joku KHL-fanaatikko.

Mun puolesta nuo ketjut voitas jättää unholaan kolmeks vuotta molemmin puolin ja keskittyä itse asiaan - Jokereihin.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa muuten täällä palstalla edelleen vallitseva KHL vs Liiga jankutus. Muutamat nimimerkit huutaa jatkuvasti, miten Jokerien pitäs palata Liigaan ja sit kun näille annat vähän takasin, ehkä hieman tahallaan kärjistetysti, niin olet joku KHL-fanaatikko.

Mun puolesta nuo ketjut voitas jättää unholaan kolmeks vuotta molemmin puolin ja keskittyä itse asiaan - Jokereihin.
Ei niitä unholaan jätetä. Toisaalta sinuahan ei liiga kiinnosta aikaisempien viestien perusteella ollenkaan. Kuitenkin liikaosiosta sinut välillä löytää.
Minua taas ottaa päähän sinun kaltainen fani joka olet aina melkein arvostelemassa muitten mielipiteitä. Muun muassa minun mielipiteitä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Etkös sä just verrannut meidän spekuloitua pakistoa teidän vastaavaan ja hekumoinut siinä samassa viestissä? Jäbä ratsastaa epävakauden vankkureilla. Ota tosiaan se olut.
Ajattelin, että en vastaa enää näihin, koska mun puolesta voin lopettaa tän ainaisen vääntämisen kokonaan. No vastaan vielä tän kerran.

Mitä tulee tuohon viestiin minkä kirjoitin, se oli kuittia parille henkilölle ketkä ovat lähestyneet mm. yksityisviestein tässä lähiaikoina (sieltäkin puolelta) ja niille ketkä pitkin kautta jaksaa tasaisin väliajoin muistutella mitä mieltä he ovat nykymenosta.

Annoin jo itseni ilmi ja myönsin, että oli täysin tarpeeton ja provosoiva kirjoitus. Tähän viestiin jätän tämän aihealueen ja vertailun sarjojen välillä lopullisesti. Asia on osaltani loppuunkäsitelty.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa muuten täällä palstalla edelleen vallitseva KHL vs Liiga jankutus.

Sama vääntö jatkuu. Oli sitten kevät, kesä, syksy, joulu, pääsiäinen, juhannus tai uusivuosi.

Lainasin teitä molempia ja olen toki samaa mieltä siitä, että turhauttavaa toi on. Nyt pitää kuitenkin ymmärtää, että tämä vääntö on jatkunut ja jatkuu siksi, koska siirto KHL:ään ei ole pysyvä. Siksi ne, jotka eivät pysty hyväksymään nykyistä tilannetta, ovat koko ajan aktiivisia, kun toivoa paremmasta huomisesta (=paluu liigaan) on. Riitely on kuitenkin tyhmää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jäbä ratsastaa epävakauden vankkureilla.

Tämä on niin täydellisesti sanottu :-)

@sämpylä89 , sulla ei ole mitään allekirjoitusta. Käytä tätä. Mikään muu lause ei voisi täydellisemmin kuvata
taivallustasi Jatkoajan lakeuksilla!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös