Niin kujalla en ole, että 1:1 tälläistä ottaisin.
Sitä minäkin. Mä en usko että sulle käy sama kerroin kuin vaikkapa Unibetillä. Ja jos käy niin ilmoita mulle panos yv:nä.
Älä pelleile. Minkään joukkueen todennäköisyydet konfrenssifinaaleihin ei ole niin korkeat, että niistä kannattaisi lyödä vetoa. Kyllä, uskon, että Jokerit pääsee konfrenssifinaaleihin. Vedonlyönnillisesti siinä ei ole järkeä. Älä esitä tyhmää.
En mä pelleile, sä sen sijaan näytät pelleilevän kun ensin haluat lyödä vetoa mutta sitten et haluakaan. Kyllä varmasti mm SKA:n ja CSKA:n todennäköisyydet konferenssifinaaleihin ovat niin suuret että voin mä niistäkin lyödä sun kanssa vetoa. Jompi kumpi pelaa konferenssifinaaleissa. 200€, deal?
En ole tietääkseni kyseenalaistanut kenenkään nåkemyksiä. Olen kyseenalaistanut jatkuvan pillittämisen aikuisilta ihmisiltä.
Milloin olen sanonut hehkuttanut KHL:ää erinomaiseksi? Olen sanonut, että se on tällä hetkellä mielekkäämpi kahdesta pahasta.
Nämä sinun "pillitykseksi" määrittelemät kirjoitukset ovat toisten mielipiteitä. Mitä tulee kyseenalaistamiseen toisten näkemyksiä niin ihan viimeksi tänäänhän sinä määrittelit kanssasi eri mieltä olevan henkilön kirjoitukset mm näin:
"Osaan katsoa asioita laatikon ulkopuolelta, mihin esim sinä et taida olla kykenevä kun suollat perättömiä kommentteja tunteen mukaan."
Jos ihan tarkkoja ollaan niin eihän tuo nyt kyseenalaistamista olekaan. Vähättelyä ja syyttelyä pikemminkin.
Mutta vituttaa se, että stadin toinen jengi pelaa logolleen ja toisen jengin jätkät ovat jo palanneet Leviltä.