Mainos

Nyt vituttaa!

• 3 111 440
  • 11 771

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko sekin "asioiden katselua laatikon ulkopuolelta" kun kerroit meille ennätyksellisestä kausikorttimyynnistä ennen kuin kausikorttimyynti oli edes alkanut vaikka taisit sen kertomasi mukaan kaveriltasi kuullakin? Oli niin tai näin, niin ihan ei laatikon ulkopuolisen ajattelun määritelmä tuossa toteudu.
Niin, olenko jankuttanut asiasta monta vuotta putkeen? Tietääkseni en.

Ja mikä ongelma siinä on jos stadilaisena toivoo IFK:n menestyvän Liigassa
Ei siinä ole mitään ongelmaa. Eikä mikään ole ongelmana. Rasittavaa on jatkuva parkuminen "muut sitä, muut tätä, me ei ikinä NYKYISIN". Mulla on ainakin sen verran hyvä itsetunto, ettei tarvii ajatella asioita "vittu kun muut, mut me ei" mentaliteetilla. Hieno olisi, että Jokerit vielä pelaisi, mutta kun ei pelaa niin ei pelaa. IFK:n pelaaminen ei vaikuta pätkääkään omiin fiiliksiin, koska elän omaa elämääni.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olitko mukana huutamassa ja vielä kotijoukkueelle?
Katsoin pelin televisiosta. Huono provo, tiedät sen itsekin, yrittää tehdä meikäläisestä HIFK:n miestä.

Edit. Vieläkin kiinnostaisi tietää täällä KHL-Jokereiden puolesta meuhkaavilta: Jokerit ja HIFK, kumman tarina on kiehtovampi?

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Katsoin pelin televisiosta. Huono provo, tiedät sen itsekin, yrittää tehdä meikäläisestä HIFK:n miestä.

Edit. Vieläkin kiinnostaisi tietää täällä KHL-Jokereiden puolesta meuhkaavilta: Jokerit ja HIFK, kumman tarina on kiehtovampi?
En ole KHL-meuhkaaja, mutta jos ihan tarinan kannalta ajatellaan, siis jos joku vaikka tekisi elokuvan, niin suomalainen joukkue, joka siirtyy Venäjän liigaan pelaamaan on paljon mielenkiintoisempi. Siihen vähän ripaus suurvaltapolitiikkaa ja muuta jamesbondailua ja talvisota-viitteitä, niin vot.
:) Toisaalta jos Aki Kaurismäki tekisi vielä yhden leffan, niin mikä jottei hiljalleen ränsistyvässä Kisapuistossa, täydellisessä hiljaisuudessa pelattava, marraskuun loskan täytteinen SaiPa-HIFK voisi kirvoittaa Cannesissa kriitikoilta ties minkälaiset ylisanat. Kurjuuden ylistystä kerrakseen!

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän kauden tarina vai yleisesti? Itse pidän kiehtovampana tarinaa altavastaajajoukkueesta, joka taistelee isompia vastaan jatkuvasti ja vielä joku päivä voittaa ne poffeissa, kun tarinaa joukkueesta joka resursseihin nähden alisuorittaa runkosarjan ja poffeissa suorittaa omalla tasollaan, joka ei lopulta riitä maaliin asti.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harmittaa että kevät on fanin parasta aikaa ja Jokerit on ollut jo pitkään kesälomilla.
Toiseksi se että @sämpylä89 leimaa tunteiden pohjalta kirjoittajaksi, kun vähänkin uskaltaa toivoa että Jokeritkin pelaisi Suomen mestaruudesta. Tai kritisoin sitä miten hurmos on poistunut Jokereiden katsomosta.
Vai pitääkö täällä vain olla samaa mieltä siitä miten mahtavaa on pelata KHL: ssä?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toiseksi se että @sämpylä89 leimaa tunteiden pohjalta kirjoittajaksi, kun vähänkin uskaltaa toivoa että Jokeritkin pelaisi Suomen mestaruudesta.
VÄHÄNKIN. Vai että vähän. Mielestäni monta kertaa yhteen kauteen rankuttaminen ei ole vähää.

Tai kritisoin sitä miten hurmos on poistunut Jokereiden katsomosta.
Kritisoit sitä vaikka et kertomasi mukaan ole edes käynyt viime vuosina paikan päällä. Tämä hurmoksen poistuminen on täysin keksitty valhe, tiedät sen itsekkin kun ajattelet rationaalisesti.

Vai pitääkö täällä vain olla samaa mieltä siitä miten mahtavaa on pelata KHL: ssä?
Ei tietenkään pidä. Omat mielipiteet on kaikilla ja pitääkin olla. Kukaan ei ole tainnut hehkuttaa miten loistavaa KHL:ssä on. Se, että sanoo KHL:n olevan tällä hetkellä mieluisin paikka, ei ole mielestäni hehkuttamista mahtavuudesta.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En minä jaksa sinun kanssa @sämpylä89 vääntää.
Ehkä olisi parasta että tämä Helsingissä Jokereiden logo paidassa oleva porukka vaihtaisi nimen ja logon ja jatkaisi pelaamista uudella nimellä ja logolla KHL:ssä.
Samalla Helsingin Jokerit voisi palata sinne mistä on lähtenyt eli pelaamaan Suomen mestaruudesta.
Näin olisi KHL kiekkoa seuraavilla oma jengi Helsingissä. Ja meillä jotka mielellään näkisi Jokerit liigassa taas oma toive toteutunut.
Ei olisi jatkuvaa vääntöä ja toisaalta kaikki olisivat tyytyväisiä.

Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ennen tulevan kauden alkua minua kiinnostaa kolme asiaa. Onko uusi omistaja tiedossa ennenkuin joulupukki ottaa juhannuslöylyt, mikä tulee olemaan kausikorttimyynti verrattuna edelliseen kauteen ja saako Jokerit kasaan edes osallistumiskykyisen joukkueen pakoteliikemiesten almuilla. Tällä hetkellä tiedetään vain se, että vuoden päästä ollaan taas lomilla.

Viimeksi muokattu:

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ja kaikki olisivat tyytyväisiä. Ei olisi jatkuvaa vääntöä ja toisaalta kaikki olisivat tyytyväisiä.
Olet ollut Jatkoajassa niin kauan, joten tiedät varsin hyvin ettei jokerifanit ole ikinä tyytyväisiä oli tilanne sitten mikä tahansa.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eipäs heitellä omia mutuja täällä faktoina pöytää.
En ole päässyt lapsenuskossa sille tasolle, että olettaisin Jokereiden pelaavan ensi kaudella tähän aikaan. Toki jos olet kanssani eri mieltä niin mielelläni otan vetoja vastaan.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä otteluohjelmasta missä vaiheessa kaaviossa ollaan kun on huhtikuun ensimmäinen päivä. En sano mitään mihin asti Jokerit pääsee, väitän vaan, että huhtikuun puolella vielä pelataan.
Jos otteluohjelma ei muutu niin se tarkoittaa sitä, että Jokerit pelaavat konferenssifinaaleissa ensi kaudella. Eli minä väitän etteivät pelaa ja sinä väität että pelaa. 200€ deal?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos otteluohjelma ei muutu niin se tarkoittaa sitä, että Jokerit pelaavat konferenssifinaaleissa ensi kaudella. Eli minä väitän etteivät pelaa ja sinä väität että pelaa. 200€ deal?
Kuka tämmöisestä puhui? Väitit, että näihin aikoihin ei ensi kaudella pelata, joten minä väitin, että huhtikuussa pelataan vielä.

Edit. Olkoot

Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Ensi kaudella poffit alkaa maaliskuun 1.päivä. Kyllä melkeen konferenssifinaaleihin pitää päästä jos haluaa huhtikuussa pelata.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka tämmöisestä puhui? Väitit, että näihin aikoihin ei ensi kaudella pelata, joten minä väitin, että huhtikuussa pelataan vielä.

Edit. Olkoot
Väitin että ensi kaudella Jokerit eivät pelaa tähän aikaan vuodesta (6.4.) Vaikka tuo otteluohjelma näyttääkin siirtyneen 5 päivällä eteenpäin niin ilmeisesti tarkoittaa sitä, että Jokereiden tulee silti pelata konferenssifinaaleissa. Eli sopii tuo alkuperäinen väitteeni että Jokereiden pelit eivät jatku 6.4. jälkeen. 200€ sopii. Deal?

Menee off topicin puolelle, joten sovitaan jatkot yv:nä.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
En ole päässyt lapsenuskossa sille tasolle, että olettaisin Jokereiden pelaavan ensi kaudella tähän aikaan. Toki jos olet kanssani eri mieltä niin mielelläni otan vetoja vastaan.
Otan mielelläni, kun kertoimista päästään sopuun. Et varmaan kovin isoa kerrointa tarvi, kun asia on täysin selvä sinun papereissa? Suosittelen lyömään kaikki mahdollinen sisään, jos kerran ilmaista rahaa on tarjolla.

Niin kujalla en ole, että 1:1 tälläistä ottaisin.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli sopii tuo alkuperäinen väitteeni että Jokereiden pelit eivät jatku 6.4. jälkeen. 200€ sopii. Deal?
Kuten sanoin. Olkoot. Kannattaisi tarttua ilmaiseen rahaan heti eikä vängätä. Veto ei oo enää tarjolla. Noilla todennäköisyyksillä jos ei kelvannut alunperin niin ei sitten. Noh tämä ei ole vedonlyöntiketju, joten se siitä.

---------------------------------

Itse ketjun aiheeseen. Vituttaa pitkä kesä. Haluan äkkiä syksyyn, pimeisiin ja sateisiin iltoihin kun saa katsoa taas tuota joukkuetta.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuten sanoin. Olkoot. Kannattaisi tarttua ilmaiseen rahaan heti eikä vängätä. Veto ei oo enää tarjolla. Noilla todennäköisyyksillä jos ei kelvannut alunperin niin ei sitten. Noh tämä ei ole vedonlyöntiketju, joten se siitä.

No hyvä, että päästiin yhteisymmärrykseen siitä ettet sinäkään usko Jokereiden mahdollisuuksiin. Et varmaan enää myöskään kyseenalaista niitä, jotka eivät kanssasi jaa KHL:n erinomaisuutta ja jotka kritisoivat KHL:ää ja Jokereiden mielekkyyttä osallistua tuohon näytelmään.

Toki vituttaa se, että tulit järkiisi.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No hyvä, että päästiin yhteisymmärrykseen siitä ettet sinäkään usko Jokereiden mahdollisuuksiin.
Älä pelleile. Minkään joukkueen todennäköisyydet konfrenssifinaaleihin ei ole niin korkeat, että niistä kannattaisi lyödä vetoa. Kyllä, uskon, että Jokerit pääsee konfrenssifinaaleihin. Vedonlyönnillisesti siinä ei ole järkeä. Älä esitä tyhmää.

Et varmaan enää myöskään kyseenalaista niitä, jotka eivät kanssasi jaa KHL:n erinomaisuutta ja jotka kritisoivat KHL:ää ja Jokereiden mielekkyyttä osallistua tuohon näytelmään.
En ole tietääkseni kyseenalaistanut kenenkään nåkemyksiä. Olen kyseenalaistanut jatkuvan pillittämisen aikuisilta ihmisiltä.
Milloin olen sanonut hehkuttanut KHL:ää erinomaiseksi? Olen sanonut, että se on tällä hetkellä mielekkäämpi kahdesta pahasta.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin kujalla en ole, että 1:1 tälläistä ottaisin.
Sitä minäkin. Mä en usko että sulle käy sama kerroin kuin vaikkapa Unibetillä. Ja jos käy niin ilmoita mulle panos yv:nä.
Älä pelleile. Minkään joukkueen todennäköisyydet konfrenssifinaaleihin ei ole niin korkeat, että niistä kannattaisi lyödä vetoa. Kyllä, uskon, että Jokerit pääsee konfrenssifinaaleihin. Vedonlyönnillisesti siinä ei ole järkeä. Älä esitä tyhmää.
En mä pelleile, sä sen sijaan näytät pelleilevän kun ensin haluat lyödä vetoa mutta sitten et haluakaan. Kyllä varmasti mm SKA:n ja CSKA:n todennäköisyydet konferenssifinaaleihin ovat niin suuret että voin mä niistäkin lyödä sun kanssa vetoa. Jompi kumpi pelaa konferenssifinaaleissa. 200€, deal?

En ole tietääkseni kyseenalaistanut kenenkään nåkemyksiä. Olen kyseenalaistanut jatkuvan pillittämisen aikuisilta ihmisiltä.
Milloin olen sanonut hehkuttanut KHL:ää erinomaiseksi? Olen sanonut, että se on tällä hetkellä mielekkäämpi kahdesta pahasta.
Nämä sinun "pillitykseksi" määrittelemät kirjoitukset ovat toisten mielipiteitä. Mitä tulee kyseenalaistamiseen toisten näkemyksiä niin ihan viimeksi tänäänhän sinä määrittelit kanssasi eri mieltä olevan henkilön kirjoitukset mm näin:
"Osaan katsoa asioita laatikon ulkopuolelta, mihin esim sinä et taida olla kykenevä kun suollat perättömiä kommentteja tunteen mukaan."
Jos ihan tarkkoja ollaan niin eihän tuo nyt kyseenalaistamista olekaan. Vähättelyä ja syyttelyä pikemminkin.

Mutta vituttaa se, että stadin toinen jengi pelaa logolleen ja toisen jengin jätkät ovat jo palanneet Leviltä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy