Ei pidä paikkaansa sillä vielä ei ole kukaan muistanut kysyä Arenan omistussuhteista ja niihin liittyvistä pakotteista tai lajitellut kannattajia pro-Jokereiksi tai anti-Jokereiksi sen mukaan kuinka suhtautuu KHL:ään. Eiku.On tämä hurja ketju kun kaikki mahdollinen shaiba Jokereista ja KHL:stä on kelattu useaan kertaan jo läpi ja loppua ei näy.
KHL + Jokerit on niin polarisoiva teema, ettei konsensusta tule koskaan syntymään. Kuvittelin virheellisesti sinun tämän jo sisäistäneen. mutta olin näemmä väärässä. Muutenhan tuskin hämmästelisit sitä, miksi asioista vännetään edestakaisin. Samaa muuten tekevät poliitikotkin näin vaalien alla. Samoista vanhoista teemoista sielläkin jauhetaan kuin 4 vuotta sitten, tosin pienin nyanssieroin. Mutta pitäisikö sen perusteella lopettaa aiheesta väittely? Itse olin hyvin myönteinen KHL:ää kohtaan Jokereiden sinne siirryttyä, mieli muuttui nopeasti kun selvisi millaisesta ja monitasoisesta kusetuksesta lopulta on siinä kysymys. Jos jollain silmät aukeaa edes raolleen tai joku pysähtyy hetkeksi pohtimaan tuon sarjan mielettömyyttä minun tai jonkun toisen kriittisesti KHL:ään suhtautuvan toimesta niin silloin kaikki on ollut sen arvoista. Ja niin kauan kirjoitan samoista teemoista kun on toivoa Jokereiden irtautumisesta KHL:stä.
Minulle Jokereiden logo ja perinteet ovat tunnetasolla edelleen arvokkaat. Ja siksi vituttaa nähdä kuinka se on valjastettu edistämään itselleni vieraita ja pääsääntöisesti hyvin vastenmielisiä pyrkimyksiä. Tekisi mieli lainata erästä pitkän linjan Jokereissa vaikuttanutta henkilöä, jonka nyky-Jokereita kuvaavassa luonnehdinnassa esittäytyi mm. seuraavat sanat: hyhmäinen kulli, ryssät, Jokereiden logo, pyyhkiminen ja maksua vastaan. Sanajärjestystä muuttamalla lauserakenne muodostuu kieltämättä melko vulgääriksi kuvaukseksi Jokereista.
Tuskin kukaan. IFK kun ei tänään maaleja tainnut tehdä ja tämänhan toki tiesitkin. Jos IFK menee finaaleihin asti niin eiköhän joukkoon jokunen hieno maalikin mahdu, jos niitä nyt tosissasi edes kaipaat. Ja loppujen lopuksi samapa tuo minkälaisia maaleja siellä tehdään, eiköhän tärkeämpää ole se, että siellä niitä maaleja vielä tähän aikaan vuodesta voidaan tehdä ja voittaa siinä sivussa jotain. Varmaan ihan tärkeä juttu niin faneille kuin jengillekin. Meillä kun sellaisesta voi vain haaveilla, pelin tasosta huolimatta. Nyt ja tulevaisuudessa. Sen jos minkään pitäisi vituttaa ihan jokaista Jokeri-fania riippumatta siitä kumpaan leiriin on poteronsa kaivanut.Kuka ehtii ensimmäisenä kehumaan hifk:n hienoja maaleja tänään?