Nyt vituttaa!

  • 3 004 537
  • 11 368

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
En tiedä otteluohjelmasta missä vaiheessa kaaviossa ollaan kun on huhtikuun ensimmäinen päivä. En sano mitään mihin asti Jokerit pääsee, väitän vaan, että huhtikuun puolella vielä pelataan.
Jos otteluohjelma ei muutu niin se tarkoittaa sitä, että Jokerit pelaavat konferenssifinaaleissa ensi kaudella. Eli minä väitän etteivät pelaa ja sinä väität että pelaa. 200€ deal?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos otteluohjelma ei muutu niin se tarkoittaa sitä, että Jokerit pelaavat konferenssifinaaleissa ensi kaudella. Eli minä väitän etteivät pelaa ja sinä väität että pelaa. 200€ deal?
Kuka tämmöisestä puhui? Väitit, että näihin aikoihin ei ensi kaudella pelata, joten minä väitin, että huhtikuussa pelataan vielä.

Edit. Olkoot
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ensi kaudella poffit alkaa maaliskuun 1.päivä. Kyllä melkeen konferenssifinaaleihin pitää päästä jos haluaa huhtikuussa pelata.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Kuka tämmöisestä puhui? Väitit, että näihin aikoihin ei ensi kaudella pelata, joten minä väitin, että huhtikuussa pelataan vielä.

Edit. Olkoot
Väitin että ensi kaudella Jokerit eivät pelaa tähän aikaan vuodesta (6.4.) Vaikka tuo otteluohjelma näyttääkin siirtyneen 5 päivällä eteenpäin niin ilmeisesti tarkoittaa sitä, että Jokereiden tulee silti pelata konferenssifinaaleissa. Eli sopii tuo alkuperäinen väitteeni että Jokereiden pelit eivät jatku 6.4. jälkeen. 200€ sopii. Deal?

Menee off topicin puolelle, joten sovitaan jatkot yv:nä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
En ole päässyt lapsenuskossa sille tasolle, että olettaisin Jokereiden pelaavan ensi kaudella tähän aikaan. Toki jos olet kanssani eri mieltä niin mielelläni otan vetoja vastaan.
Otan mielelläni, kun kertoimista päästään sopuun. Et varmaan kovin isoa kerrointa tarvi, kun asia on täysin selvä sinun papereissa? Suosittelen lyömään kaikki mahdollinen sisään, jos kerran ilmaista rahaa on tarjolla.

Niin kujalla en ole, että 1:1 tälläistä ottaisin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli sopii tuo alkuperäinen väitteeni että Jokereiden pelit eivät jatku 6.4. jälkeen. 200€ sopii. Deal?
Kuten sanoin. Olkoot. Kannattaisi tarttua ilmaiseen rahaan heti eikä vängätä. Veto ei oo enää tarjolla. Noilla todennäköisyyksillä jos ei kelvannut alunperin niin ei sitten. Noh tämä ei ole vedonlyöntiketju, joten se siitä.

---------------------------------

Itse ketjun aiheeseen. Vituttaa pitkä kesä. Haluan äkkiä syksyyn, pimeisiin ja sateisiin iltoihin kun saa katsoa taas tuota joukkuetta.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Kuten sanoin. Olkoot. Kannattaisi tarttua ilmaiseen rahaan heti eikä vängätä. Veto ei oo enää tarjolla. Noilla todennäköisyyksillä jos ei kelvannut alunperin niin ei sitten. Noh tämä ei ole vedonlyöntiketju, joten se siitä.

No hyvä, että päästiin yhteisymmärrykseen siitä ettet sinäkään usko Jokereiden mahdollisuuksiin. Et varmaan enää myöskään kyseenalaista niitä, jotka eivät kanssasi jaa KHL:n erinomaisuutta ja jotka kritisoivat KHL:ää ja Jokereiden mielekkyyttä osallistua tuohon näytelmään.

Toki vituttaa se, että tulit järkiisi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No hyvä, että päästiin yhteisymmärrykseen siitä ettet sinäkään usko Jokereiden mahdollisuuksiin.
Älä pelleile. Minkään joukkueen todennäköisyydet konfrenssifinaaleihin ei ole niin korkeat, että niistä kannattaisi lyödä vetoa. Kyllä, uskon, että Jokerit pääsee konfrenssifinaaleihin. Vedonlyönnillisesti siinä ei ole järkeä. Älä esitä tyhmää.

Et varmaan enää myöskään kyseenalaista niitä, jotka eivät kanssasi jaa KHL:n erinomaisuutta ja jotka kritisoivat KHL:ää ja Jokereiden mielekkyyttä osallistua tuohon näytelmään.
En ole tietääkseni kyseenalaistanut kenenkään nåkemyksiä. Olen kyseenalaistanut jatkuvan pillittämisen aikuisilta ihmisiltä.
Milloin olen sanonut hehkuttanut KHL:ää erinomaiseksi? Olen sanonut, että se on tällä hetkellä mielekkäämpi kahdesta pahasta.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Niin kujalla en ole, että 1:1 tälläistä ottaisin.
Sitä minäkin. Mä en usko että sulle käy sama kerroin kuin vaikkapa Unibetillä. Ja jos käy niin ilmoita mulle panos yv:nä.
Älä pelleile. Minkään joukkueen todennäköisyydet konfrenssifinaaleihin ei ole niin korkeat, että niistä kannattaisi lyödä vetoa. Kyllä, uskon, että Jokerit pääsee konfrenssifinaaleihin. Vedonlyönnillisesti siinä ei ole järkeä. Älä esitä tyhmää.
En mä pelleile, sä sen sijaan näytät pelleilevän kun ensin haluat lyödä vetoa mutta sitten et haluakaan. Kyllä varmasti mm SKA:n ja CSKA:n todennäköisyydet konferenssifinaaleihin ovat niin suuret että voin mä niistäkin lyödä sun kanssa vetoa. Jompi kumpi pelaa konferenssifinaaleissa. 200€, deal?

En ole tietääkseni kyseenalaistanut kenenkään nåkemyksiä. Olen kyseenalaistanut jatkuvan pillittämisen aikuisilta ihmisiltä.
Milloin olen sanonut hehkuttanut KHL:ää erinomaiseksi? Olen sanonut, että se on tällä hetkellä mielekkäämpi kahdesta pahasta.
Nämä sinun "pillitykseksi" määrittelemät kirjoitukset ovat toisten mielipiteitä. Mitä tulee kyseenalaistamiseen toisten näkemyksiä niin ihan viimeksi tänäänhän sinä määrittelit kanssasi eri mieltä olevan henkilön kirjoitukset mm näin:
"Osaan katsoa asioita laatikon ulkopuolelta, mihin esim sinä et taida olla kykenevä kun suollat perättömiä kommentteja tunteen mukaan."
Jos ihan tarkkoja ollaan niin eihän tuo nyt kyseenalaistamista olekaan. Vähättelyä ja syyttelyä pikemminkin.

Mutta vituttaa se, että stadin toinen jengi pelaa logolleen ja toisen jengin jätkät ovat jo palanneet Leviltä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
On tämä hurja ketju kun kaikki mahdollinen shaiba Jokereista ja KHL:stä on kelattu useaan kertaan jo läpi ja loppua ei näy.
Ei pidä paikkaansa sillä vielä ei ole kukaan muistanut kysyä Arenan omistussuhteista ja niihin liittyvistä pakotteista tai lajitellut kannattajia pro-Jokereiksi tai anti-Jokereiksi sen mukaan kuinka suhtautuu KHL:ään. Eiku.

KHL + Jokerit on niin polarisoiva teema, ettei konsensusta tule koskaan syntymään. Kuvittelin virheellisesti sinun tämän jo sisäistäneen. mutta olin näemmä väärässä. Muutenhan tuskin hämmästelisit sitä, miksi asioista vännetään edestakaisin. Samaa muuten tekevät poliitikotkin näin vaalien alla. Samoista vanhoista teemoista sielläkin jauhetaan kuin 4 vuotta sitten, tosin pienin nyanssieroin. Mutta pitäisikö sen perusteella lopettaa aiheesta väittely? Itse olin hyvin myönteinen KHL:ää kohtaan Jokereiden sinne siirryttyä, mieli muuttui nopeasti kun selvisi millaisesta ja monitasoisesta kusetuksesta lopulta on siinä kysymys. Jos jollain silmät aukeaa edes raolleen tai joku pysähtyy hetkeksi pohtimaan tuon sarjan mielettömyyttä minun tai jonkun toisen kriittisesti KHL:ään suhtautuvan toimesta niin silloin kaikki on ollut sen arvoista. Ja niin kauan kirjoitan samoista teemoista kun on toivoa Jokereiden irtautumisesta KHL:stä.

Minulle Jokereiden logo ja perinteet ovat tunnetasolla edelleen arvokkaat. Ja siksi vituttaa nähdä kuinka se on valjastettu edistämään itselleni vieraita ja pääsääntöisesti hyvin vastenmielisiä pyrkimyksiä. Tekisi mieli lainata erästä pitkän linjan Jokereissa vaikuttanutta henkilöä, jonka nyky-Jokereita kuvaavassa luonnehdinnassa esittäytyi mm. seuraavat sanat: hyhmäinen kulli, ryssät, Jokereiden logo, pyyhkiminen ja maksua vastaan. Sanajärjestystä muuttamalla lauserakenne muodostuu kieltämättä melko vulgääriksi kuvaukseksi Jokereista.
Kuka ehtii ensimmäisenä kehumaan hifk:n hienoja maaleja tänään?
Tuskin kukaan. IFK kun ei tänään maaleja tainnut tehdä ja tämänhan toki tiesitkin. Jos IFK menee finaaleihin asti niin eiköhän joukkoon jokunen hieno maalikin mahdu, jos niitä nyt tosissasi edes kaipaat. Ja loppujen lopuksi samapa tuo minkälaisia maaleja siellä tehdään, eiköhän tärkeämpää ole se, että siellä niitä maaleja vielä tähän aikaan vuodesta voidaan tehdä ja voittaa siinä sivussa jotain. Varmaan ihan tärkeä juttu niin faneille kuin jengillekin. Meillä kun sellaisesta voi vain haaveilla, pelin tasosta huolimatta. Nyt ja tulevaisuudessa. Sen jos minkään pitäisi vituttaa ihan jokaista Jokeri-fania riippumatta siitä kumpaan leiriin on poteronsa kaivanut.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Itse olin hyvin myönteinen KHL:ää kohtaan Jokereiden sinne siirryttyä, mieli muuttui nopeasti kun selvisi millaisesta ja monitasoisesta kusetuksesta lopulta on siinä kysymys.
Ilman mitään vittuilua, niin saanko tiedustella mikä tai mitkä asiat aiheuttivat tämän mielen muuttumisen? Aika moni kannattajista kuitenkin tavalla tai toisella lopetti Jokereiden seuraamisen pian KHL-taipaleen alettua. Osa päätti jo kesällä 2013, että tämä jää tähän ja osa vasta myöhemmin.

Hassua, että vieraskoppien SKA:n värityksistä, SKA:n maalibiiseistä Areenalla, tuomarifarsseista, Rotenbergin naamasta ym. huolimatta Jokerit kiinnostaa itseäni edelleen kaukalon sisäpuolellakin. Eihän tuo joukkue tule ikinä edes pääsemään KHL:ssä ikinä toista kierrosta pidemmälle, mutta onneksi ollaan aina kesän ja syksyn mestareita, joka taas nostattaa odotuksia keväälle - kuitenkin lopulta pettäen sitten meidät. Sitä on oikeastaan ollut Jokereiden kannattaminen pääosin koko 2000-luvun muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Ja ettei offtopiciksi mene, niin vituttaa lukea näitä samoja keskusteluita kuukaudesta toiseen. Yhtä päämäärätöntä kuin seuran toiminta tällä hetkellä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
KHL + Jokerit on niin polarisoiva teema, ettei konsensusta tule koskaan syntymään.

Totta. Juttelin samasta aiheesta taas kerran muutaman Jokerien kannattajan kanssa. Tai ainakin olivat vielä päättyvällä kaudella kannattajia. Intoa pudottaa se, että venäläiset (siistin sanan) pudottivat Jokerien rahoitusta heti kun heidän mukaansa Jokerit oli iskussa CSKA:ta vastaan aiemmissa playoffeissa. Totesin, että rahoituksen pudottaminen tälle kaudelle oli venäläismedian tieto, mutta he pitivät sitä varmana, koska joukkue on heikompi ja kaikkia paikkoja ei edes täytetty. Koita siinä sitten näyttää venäläiselle (siistitty sana): liian pieni budjetti muutenkin ja jos sillä edes pystyt vähänkään vääntämään, pienentävät budjettia lisää.

Jos noin on, aika harva pitää tilannetta edes kohtuullisena. Vaikka eivät sitä myönnä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mua vitutaa se, että Omsilta hylättiin selvä maali ja loppujen lpuksi hävisin rahaa swen takia. Ja sitten vituttaa se, että Jokerit ei voitttaneet <khl<.ää tänäkään vuonna. Mikä siinä on niin vaikeaa? Helpompaa sen pitäisi olla kuin änärin voittaminen. Onneksi popcornin hinta on sama.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Juttelin samasta aiheesta taas kerran muutaman Jokerien kannattajan kanssa. Tai ainakin olivat vielä päättyvällä kaudella kannattajia. Intoa pudottaa se, että venäläiset (siistin sanan) pudottivat Jokerien rahoitusta heti kun heidän mukaansa Jokerit oli iskussa CSKA:ta vastaan aiemmissa playoffeissa.

Eikö se ole melkein hyvä asia Rotalle ja Timchenkolle ja heidän lempilapselleen jos Jokerit laittaisi mahdollisimman koville CSKA;n? Vaikea uskoa että kokevat Jokerit niin kovaksi uhaksi että sen takia jo valmiiksi rajallista budjettia pienennetään vielä lisää . Olen sen aikaisemminkin sanonut että Jokerit tarvitsee sen 3-4 milliä lisää rahaa pelaajabudjettiin että noita kahta pystytään horjuttamaan oikein kunnolla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Intoa pudottaa se, että venäläiset (siistin sanan) pudottivat Jokerien rahoitusta heti kun heidän mukaansa Jokerit oli iskussa CSKA:ta vastaan aiemmissa playoffeissa. Totesin, että rahoituksen pudottaminen tälle kaudelle oli venäläismedian tieto, mutta he pitivät sitä varmana, koska joukkue on heikompi ja kaikkia paikkoja ei edes täytetty.
Eikös juhlakaudella panostettu tavallista enemmän budjettiin ja tiedossa oli, että se ei ole jokavuotista?

Jos oikeasti uskoo yhteyteen CSKA:n haastamisessa ja budjetin pienentymisessä, suosittelen oikeasti lomaa ja juttutuokioita jonkun kanssa.

Huonosti meni ryssien suunnitelma, kun Jokereilla taisi olla nimellisesti kovempi joukkue tällä kaudella

Jos jollain silmät aukeaa edes raolleen tai joku pysähtyy hetkeksi pohtimaan tuon sarjan mielettömyyttä minun tai jonkun toisen kriittisesti KHL:ään suhtautuvan toimesta niin silloin kaikki on ollut sen arvoista.
En väitä etteikö näin voisi jonkun osalta valitettavasti käydä. Ihmiset ovat vietävissä. Tuo on vaan aikamoista taistelua tuulimyllyjä vastaan, koska koko ajan kasvaa uusia kannattajia, eikä tässä vaiheessa yhtään mikään viittaa siihen, että Jokerit palaisi Liigaan kolmen vuoden päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Eikö se ole melkein hyvä asia Rotalle ja Timchenkolle ja heidän lempilapselleen jos Jokerit laittaisi mahdollisimman koville CSKA;n? Vaikea uskoa että kokevat Jokerit niin kovaksi uhaksi että sen takia jo valmiiksi rajallista budjettia pienennetään vielä lisää . Olen sen aikaisemminkin sanonut että Jokerit tarvitsee sen 3-4 milliä lisää rahaa pelaajabudjettiin että noita kahta pystytään horjuttamaan oikein kunnolla.

Olen samaa mieltä. Mutta emme taida tietää, mikä on perimmäinen syy Jokerien KHL-reissulle ja sen tappioille ja seuran brändin rappiolle (= ei edes myytyä saa).

e: siis perimmäinen syy Venäjän puolelta. Harkimon syy tiedetään.

Eikös juhlakaudella panostettu tavallista enemmän budjettiin ja tiedossa oli, että se ei ole jokavuotista?

Venäläismedia ilmoitti viime kauden pelaajabudjetiksi noin 10 miljoonaa ja tämän kauden noin 9 miljoonaa. Kumpikaan ei sisällä pelkkiä pelaajakuluja, koska Jokerit ilmoitti sitä aiemman kauden pelaajabudjetiksi noin 10 miljoonaa miinus valmentajia, huoltajien ym palkat. Tuo voisi linjata sen kanssa, että viime kauden budjetti oli tosiaan muita suurempi.

Jos oikeasti uskoo yhteyteen CSKA:n haastamisessa ja budjetin pienentymisessä, suosittelen oikeasti lomaa ja juttutuokioita jonkun kanssa..

Etkös sinä eilen jo peluuttanut Jokereitan konferenssifinaaleissa, vai muistanko väärin? Itse en usko kuin siihen, että Jokereilla on narrin tehtävä KHL:ssä ja siihen, että jos Jokerit CSKA/SKA:n tosissaan haastaisi, sen ei annettaisi urheilullisesti tapahtua.

Sen enempää en tästä väännä. Vanhat näkemykset meillä kaikilla.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Tuo on vaan aikamoista taistelua tuulimyllyjä vastaan, koska koko ajan kasvaa uusia kannattajia, eikä tässä vaiheessa yhtään mikään viittaa siihen, että Jokerit palaisi Liigaan kolmen vuoden päästä.
Saako näin ulkopuolisena kysyä, että missä tuo näkyy? Missä nämä uudet kasvavat kannattajat oikein ovat?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Eikö se ole melkein hyvä asia Rotalle ja Timchenkolle ja heidän lempilapselleen jos Jokerit laittaisi mahdollisimman koville CSKA;n?.
Tästä samasta syystä KHLn tuomarointi on äärimmäisen tasapuolista eikä ainakaan suosi isoja, koska se tekee sarjasta vain jännittävämmän ja tasapuolisemman että muut pystyvät haastavaan SKAta kovasti.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Luulisi että nämä oikeinkannattajat ja todelliset Jokerifanit olisi tuolla junnuketjussa hehkuttamassa junnujen menestystä.
Samaa olen minäkin miettinyt. Ehkä siellä pelin taso ei riitä.
 
Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Eihän teille pelin tasolla ole merkitystä. Kunhan pelataan Suomen mestaruudesta. Siellä nyt junnut taistelee siitä, mutta eipä tunnu kiinnostavan teitä oikeinkannattajia.
Mä kun luulin, että sinulla on kyky ajatella laatikon ulkopuolelta asioita. Itselleni kannattamista määrittelee muukin kuin pelkkä pelin taso. Se, että teet kömpelöitä päätelmiä ettei pelin taso merkitse mitään kriittisesti KHL:ään suhtautuville on harvinaislaatuisen typerää yleistämistä.

Ja mistä päättelet ettei kiinnosta?

Uhritumisen aapinen taitaa alkaa O-kirjaimesta. O niinkuin oikeinkannattaja.
 
Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ilman mitään vittuilua, niin saanko tiedustella mikä tai mitkä asiat aiheuttivat tämän mielen muuttumisen? Aika moni kannattajista kuitenkin tavalla tai toisella lopetti Jokereiden seuraamisen pian KHL-taipaleen alettua. Osa päätti jo kesällä 2013, että tämä jää tähän ja osa vasta myöhemmin.
Lyhyesti: pelin ulkopuoliset seikat ja Jokerilogon häpäiseminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös