Voit olla aivan huoletta pelkojesi kanssa. Eihän tuossa mitään homoutta mainosteta eikä ketään homoksi houkutella. Siinä nosteta jalustalle ketään ja eimyöskään tuomita hetereoita vaan selkeästi ilmoitetaan, että aivan kaikki ovat tervetulleita. Eikä se homous tartu vaikka katsomossa viereisellä jakkaralla homo istuisikin. Ei myöskään siitä, että suosikkojoukkeaassi pelaa homo, jota erehtyy kannustamaan.
Ymmärrän toki, että joitain kristittyjä pelottaa koska ovat tottuneet ihmisten pakolla käännyttämiseen ja aivopesuun.
En ole kristitty niin en ihan ymmärrä sanomaasi. Eikä minua pelota vaikka minun joukkueessani pelaisi homo, todennäköisesti pelaakin tai on jossain vaiheessa pelannut. Ei kiinnosta minua, kun minua kiinnostaa ne kentällä tapahtuvat asiat ja siihen ei homous liity mitenkään. Ja jos et ymmärrä miten Pridessä mainostetaan homoutta, niin ihan turha tästä on silloin edes keskustella, hyvin on uponnut mainokset. Sen kuitenkin sanon, että jos samalla tavalla mainostettaisiin natseja, pedofiliaa, kommunismia tai mitä tahansa muut aatetta, niin ihmiset olisi barrikaadeilla ja kovaa. Ei, ei ole olemassa yhtään aatetta missä on vain hyviä puolia, ihan samalla tavalla tämä touhu aiheuttaa niitä jotka jäävät ulkopuolelle ja se aiheuttaa samoja ongelmia kuin muutkin tälläiset yhden asian jalustalle nostamiset. Mitään tekemistä tasa-arvon, homouden hyväksynnän yms. kanssa näillä sirkustempuilla ei ole, ne asiat käsitellään eduskunnassa, demokratian voimin.
Kristityt ovat mainostaneet ja pakkosyöttäneet omaa aatettaan ja uskoaan ihan valtiovallan avustuksella iät ja ajat herkille pikkulapsille heti kun oppivat puhumaan. Sen sijaan en ole nähnyt minkäänlaista mainostusta tai kampanjaa, joissa ihmisiä käännytettäisiin homoiksi. Ei homous toki mikään aate olekaan, johon noin vaan käännytään.
Ai et ole nähnyt? Sitten suosittelen vähän skarppaamaan medianlukutaidossa. Minä olen kyllä kritisoinut tällä palsatalla hyvin vahvasti myös kristittyjen suorittamaa aivopesua vastaan.