Naisasiat

  • 7 491 446
  • 26 542

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Itsetunnossa on oltava jotain vikaa pahanpäiväisesti jos jutun mukaan viisi (!) vuotta on jaksanut tuota menoa, Siis, sanattomaksihan tämä vetää.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Birchman: sinä olet avovaimollesi kirjaimellisesti hyödytön hyödyke. Olet antanut liikaa periksi ja menettänyt avokkisi kunnioituksen. Valtasuhteet tasan tai joudut yhä pahemman kyykytyksen ja nöyryytyksen uhriksi missä ei ole mitään rajaa. Oletko onnellinen parisuhteessanne? Haluatko todella olla loppuelämäsi työjuhta/hyödyke? Onnea valitsemallasi tiellä. Sitä todella tarvitset.

Ei tuossa enää mitään valtasuhteita tasata. Kaveri on kynnysmaton roolissa ja jos pysyy suhteessa niin tulee aina olemaankiin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ei tuossa enää mitään valtasuhteita tasata. Kaveri on kynnysmaton roolissa ja jos pysyy suhteessa niin tulee aina olemaankiin.
Varmaankin näin tullee käymään. Omalla tekstillä hain sitä, että nyt on viimeinen hetki hakea tasapainoa suhteeseen. Itse en sekuntiakaan moista menoa katsoisi. No, kukin tyylillään. Oma taistelu valtasuhteista tuli käytyä 1990-luvun alussa. Tällä(kin) hetkellä 50/50.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suhdeongelmia
Tämä kirjoituksesi oli ehkä ensimmäinen askel oikeaan suuntaan, jatka sitä mahdollisemman nopeasti. Kukaan ei ansaitse kohtelua, jota saat nyt liitossasi.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Yksi tapa pelastaa jotain tuosta Birchmanin suhteesta voisi olla parisuhdeterapia tai -neuvonta. Tuskin siitäkään oikeasti apua olisi, mutta itse näkisin sen ainoaksi keinoksi pelastaa tuo suhde. Jos siis mitään mieltä tai tarvetta yrittää pelastaa tuota.

Hyvä ystäväni antoi minulle muinoin oivallisen neuvon, kun kipuilin yhden parisuhteen kanssa: Jos et itse ajattele itseäsi (vähän itsekkäästikin), ei sitä kukaan mukaan puolestasi tee. En muista menikö se sanatarkasti noin, mutta idea käy tuosta ilmi. @Birchman , ajattele itseäsi ja hyvää oloasi ja tee sen jälkeen tarvittavat johtopäätökset ja ratkaisut.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Kyllähän Birchmanin kannattaa kaivaa aseet kaapeista ja aloittaa sota. Periksi ei saa antaa, eikä alkaa väsyköimään kesken kaiken. Sotiminenkaan ei välttämättä auta, mutta se on ihan hyvä tapa saada vaikutuksia parisuhteeseen. Ainoa vaan, että sekin saattaa olla aika pitkä tie, ei ne asiat kerralla muutu. Mutta jos lopputuloksena on yritys ja ero, suora ero tai kotiorjan asema, niin kyllähän ton ehdottomasti paras puoli on se, että samalla oppii sitä kaikissa parisuhteissa niin tärkeää riitelyä ja ehkä itestäänkin jotain.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Luulin vahvasti olleeni jo yli exästä mutta mikä tuuri kävikään kun olin menossa kapakkaan niin ovella tavattiin ja vaihdettiin kuulumisia. Luulin että oli menossa eri mestaan mutta siellähän odottikin pöydässä toinen herra. Oli itsellä aika nopea kalja kun huomasin ettei tästä ollakaan vielä ihan yli päästy, hyvä ilta pilalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Keskijohdon jakkupukutyttö mikä tekee muille rahaa ja käy aivan ylikierroksilla.

Lukiessa minulle tuli mieleen esimerkkitapaus keskijohdon jakkupukuämmästä, joka raivoaa kotona milloin mistäkin. Kävin yli 10 v. sitten pari kertaa semmosen luona, joka sunnuntai-illassa kännissä vaati panemaan ja sen pikkuskidit katto vieressä televisiota. Olin, että mä tästä lähenkin... soitellaan... nevö.

Montako miestä tälläkin foorumilla on joutunut tuollaisten takia veneen alle? ja ottakaa ne isyystestit lapsiltanne, kaveri kiikutti pennun testiin vuosi Kättäriltä paluun jälkeen ja kas, eivät olleetkaan mitään sukua isä ja lapsi. Toisen kaverin muijalla, keskijohtoa muija, muuten, oli kuuden vuoden salasuhde pomonsa kanssa. Minutkin aikoinaan luokiteltiin mielisairaaksi, kun epäilin, että eksällä oli sivusuhde... no... hänellä oli ja samalla joku saatanan perheterapeutti huusi mulle kurkku suorana "terapiassa" siitä miten pitäisi minun olla.

Sitä vaan, että olkaa tarkkana noiden kanssa.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Lukiessa minulle tuli mieleen esimerkkitapaus keskijohdon jakkupukuämmästä, joka raivoaa kotona milloin mistäkin. Kävin yli 10 v. sitten pari kertaa semmosen luona, joka sunnuntai-illassa kännissä vaati panemaan ja sen pikkuskidit katto vieressä televisiota. Olin, että mä tästä lähenkin... soitellaan... nevö.

Montako miestä tälläkin foorumilla on joutunut tuollaisten takia veneen alle? ja ottakaa ne isyystestit lapsiltanne, kaveri kiikutti pennun testiin vuosi Kättäriltä paluun jälkeen ja kas, eivät olleetkaan mitään sukua isä ja lapsi. Toisen kaverin muijalla, keskijohtoa muija, muuten, oli kuuden vuoden salasuhde pomonsa kanssa. Minutkin aikoinaan luokiteltiin mielisairaaksi, kun epäilin, että eksällä oli sivusuhde... no... hänellä oli ja samalla joku saatanan perheterapeutti huusi mulle kurkku suorana "terapiassa" siitä miten pitäisi minun olla.

Sitä vaan, että olkaa tarkkana noiden kanssa.

Se on kyllä ihan omaa tyhmyyttä, jos testejä ei tee heti. Pitäisi olla jokaisella miehelle itsestään selvyys. Jos se on naiselle ongelma, niin se kertoo ihan tarpeeksi koko suhteesta ja olemassa oelvasta tilanteesta. Kukaan ei lähde kieltämään testiä, jos on satavarma sen oikeellisuudesta. Naiset osaa olla aika syöpää. Välillä löytyy hyviäkin, mutta parhaimmatkin saattaa erehtyä. Tässä kohtaa se peiliin katsominen.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Minusta
@Turha Kaukalo n kuvaus keskijohdon naisesta oli sen verran nauruhermoja ruokkiva, etten voinut välttyä mielikuvasta, kun avoimesti tai piilovittuilen tällaiselle naiselle.
No menny on mennyttä, vaikkakin omakohtsia kokemuksi. Se
tunne vaan, kun tiedän olevani niskapäällä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatkan vielä vähän isyystestistä. En ole isä (kamala ajatuskin, jos huonot geenini jatkuisivat, no, olisi tullut Kerava tutuksi ja nyt olisi Sörkkä kävelymatkan päässä. "Isä, miksi teit minut." "Jaa-a, en malttanut kääriä itseäni muoviin. Olen todella pahoillani."), joten en tiedä, mutta kai nyt synnytyslaitoksella kuuluu proseduuriin, että isyys selvitetään jos pyytää. Kenties pyytämättäkin? Kyllä oli kaveri niin paskana kuin vain voi olla, kun sai tietää, että oli elätellyt käenpoikaa.

Yhden idarin tiedän, joka vapaaehtoisesti elättää sivusta nussittua. En ymmärrä. Toki eihän isyys olekaan ensisijaisesti biologiaa mutta silti. Tämä idiootti myös maksaa elatusmaksuja, vaikka akka myöhemmin lähti lopullisesti. Maksaa elatusmaksua äpärästä! Häpeä miessukupuolelle tuommoinen.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Luulin vahvasti olleeni jo yli exästä mutta mikä tuuri kävikään kun olin menossa kapakkaan niin ovella tavattiin ja vaihdettiin kuulumisia. Luulin että oli menossa eri mestaan mutta siellähän odottikin pöydässä toinen herra. Oli itsellä aika nopea kalja kun huomasin ettei tästä ollakaan vielä ihan yli päästy, hyvä ilta pilalla.


Auts. Vittumainen tilanne. Eikö se sun exä sanonut asiasta mitään?
Jos välinne on asialliset mun mielestä olisi kohteliaasti nainen voinut sanoa että "ei ole yksin vaan toisen seurassa" jolloin olisit itse voinut päätellä menetkö sinne vai et.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Auts. Vittumainen tilanne. Eikö se sun exä sanonut asiasta mitään?
Jos välinne on asialliset mun mielestä olisi kohteliaasti nainen voinut sanoa että "ei ole yksin vaan toisen seurassa" jolloin olisit itse voinut päätellä menetkö sinne vai et.
No olisi voinut mainita, en tiedä miksei sitä tehnyt vaan lähetti aamulla viestin jotta kaverillisella kaljalla oli, jep jep. No, näillä asioilla ei pitäisi päätään vaivata mutta ikävästi nosti tunteita pintaan.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
No olisi voinut mainita, en tiedä miksei sitä tehnyt vaan lähetti aamulla viestin jotta kaverillisella kaljalla oli, jep jep. No, näillä asioilla ei pitäisi päätään vaivata mutta ikävästi nosti tunteita pintaan.

Ihan varmasti.
Lähinnä naurattaa tämä "kaverillisella kaljalla" tai voi se olla. Kyllä joku "kaverukset" käy kaljalla ja panee toisiaan. Niinku ihan varmasti tämä sinunkin ex.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No olisi voinut mainita, en tiedä miksei sitä tehnyt vaan lähetti aamulla viestin jotta kaverillisella kaljalla oli, jep jep. No, näillä asioilla ei pitäisi päätään vaivata mutta ikävästi nosti tunteita pintaan.

Miten ne kehtaa. Tällä palstalla ei hirveästi ole tyttöjä, kun ne lymyilee vauva.fi, mutta voisiko joku tulla kertomaan.

Olen ihan varma, että eksällä oli vain uusi herra katsottuna, mutta eivät ehkä vehkeilleet. Mistä sitäkään tietää ja onneksi ei enää sillä lailla nouse tunteet pintaan. Lähes varmasti ainakin fasessa oli puhelinseksiä ja pohdintaa kunhan saan tämän jätettyä, niin sitten olen kokonaan sinun.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistan kans yhden eksän, jonka oli pakko viestiä että paneeko ne vai ei. Sou? Vittu kun ei kiinnostanut ei sitten yhtään. Kuulemma olin myös mustasukkainen... hyvä itsetunto neidillä kieltämättä. Ylipäänsä suomalaisten akkojen kehonkuva on hyvin vääristynyt ja mielenkuva sillä lailla, että he luulevat omistavansa mielen. No, onhan poikkeuksia. Harvemmassa tosin.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ihan täysin ulkopuolisen silmin näen kaksi vaihtoehtoa. Heippa, tai "Tänään on sun vuoro kokata, mitä syödään? Sen jälkeet tiskaat". Etkä anna periksi. Sota tulee, mutta jos haluat säilyttää itsekunnioituksesi rippeet, se on käytävä. Kova kovaa vastaan. Joko siipasta löytyy neuvotteluhaluja, tai sitten on helvetti irti. Toki voit elää loppuelämäsi henkilökohtaisena palvelijanakin.

Paras analyysi/neuvo tähän Birchmanin tapaukseen. Em. herra on itse päästänyt tilanteen niin pitkälle, että jyrkkä korjauskulma tilanteen tasapainoon saattamiseksi tulee olemaan vähintäänkin haastava. Mutta mitäpä tuossa muuta on tehtävissä, ellei sitten suoraan luovuta tai tyydy kohtaloonsa?

Olisi tosiaan kiinnostavaa kuulla, mitä hyviä puolia tuossa naisessa/parisuhteessa on, jotka ovat auttaneet pysymään yhdessä noinkin pitkän ajan sillä pakkohan niitäkin on olla? Kuvauksen perusteella allekirjoittanut olisi kadonnut kuin pieru Saharaan ensimmäisen 24 tunnin aikana; sen jälkeen kun pallihiki olisi ensin pyyhitty rouvan kasvopyyhkeeseen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olen käynyt yhtä venäläistä neitoa tässä naarailemassa ja ai helvetti että on sopiva. Onko kokeneemmilla heittää näistä pahimpia karikkoja / hyviä kokemuksia?
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Kirjoitellaas sitten taas ja päivitellään omaa rakkauselämää! Tullut kesän alusta saakka tapailtua yhtä tyttöä, ollaan "tunnettu" tai paremminkin voisi sanoa tiedetty jo vuoden verran aikanaan tinderin kautta juteltiin niitä näitä ja silloin koko juttu vain unohtui niin kuin netti chättäilyssä yleensäkkin. Noh tossa pari kuukautta sitten kyseinen tyttö otti yhteyttä ja olin siihen aikaan just lopettanut puolen vuoden on off suhteen lopullisesti, niin miksikäs ei voisi vanhan tuttavuuden kanssa vaihtaa kuulumisia! Tämä uusi yhteydenotto tapahtui instagramin kautta oli sattumalta jonkun tutun kautta bongannut minut, kuulumisia vaihdeltiin ja saatiinkin viikon sisään sovittua deitit sitten. Kaikki tuntu helvetin helpolta ja tytön seurassa viihtyi todella hyvin, vaikka aattelin että käydään nyt yhdet kahvit juomassa niin on sekin sitten nähty! Nyt siis todella 2kk pidetty tiiviisti yhtä nähty melkeen joka päivä ja viihdymme toistemme seurassa erittäin hyvin! Nyt kuitenkim kyseisestä tytöstä paljastunut helvetin moisia mustasukkasuuskohtauksia. Tiistaina kun en vastannut tytön puheluun, en siis huomannut kun kännykkä oli äänettömällä hyökkäsi hän minua kohtaan watsap chättäilyssä ja yhtäkkiä olin mukamas syyllistynyt johonkin salaamiseen ja puhunut viesteissä itseni pussiin?! Tätä jatkui jonkun aikaa ja hän siinä sitten pyysi anteeksi ja kertoi että ylireagoi koska kuulemma vaan oli niin kova ikävä. Noh ei tässä nyt sitten kaikki...meidän piti tänää tai olimme varanneet ke-to yöksi hotellin, tyttö oman duunipaikan kautta saanut jonkun ilmaispaketin, niin aateltii että kiva tehdä jotain erillaista välillä. No mutta siis aloin pakkaamaan reppua valmiiksi kunnes watsappi välkkyy: "miksi olet tinderissä" hetken olin että mitähän helvettiä, olen kyseisen sovelluksen poistanut aikoja sitten heti kun aloin tätä tyttöä tapaamaan! No sieltä sitten tuli syytökset, että kaveri löytänyt minut sieltä ja että vaaditaan selitystä? Kävin läpi kaikki sovellukseni vaikka vastauksen tiesinkin, että sitä ei kännykästäni löydy! Tämän saman kerroin hänelle, mutta ei auttanut mikään, samassa ilmoitin että menkööt jonkun muun kanssa hotelliin en ole tulossa. Samassa sieltä sitten tulikin, että kiitos ja hei ja muuta diibadaabaa. En ole sen jälkeen laittanut viestejä, jonkun kaverin oli näköjään pyytänyt mun paikalle tilapäivityksistä päätellen. Miten nyt pitäisi reagoida? Onko jollain tietoa jääkö profiili tuonne tinderiin vaikka sen poistaa niin kummitelemaan? Koska sehän olisi jo kaiken huippu että tyttö keksisi omasta päästä tälläisen tarinan ja oli hänellä "todistusaineistona" screenshotattuna kuva että siellä edelleen olen! Nyt olisi mahis lähteä tästäkin menemään ennen kuin menee enempää vihkoon mikäään! Toisaalta vituttaisi, koska välitän tytöstä niin paljon.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen käynyt yhtä venäläistä neitoa tässä naarailemassa ja ai helvetti että on sopiva. Onko kokeneemmilla heittää näistä pahimpia karikkoja / hyviä kokemuksia?

En ole juuri venäläistä naaraillut, mutta vähän vastaavan maan tyttöä eli uskoisin olevan samanlaista. Se huomioon ottaminen on eri tasolla. Esimerkiksi joutuu menemään vastaan juna-asemalle joka kerta, vaikka tyttö osaisi sieltä kyllä itsekin luoksesi. Ja kukkia kannattaisi olla hieman usein, ihan pienikin kassi pitää ymmärtää ottaa itse kannettavaksi, vaikka se ei paina mitään.

Pieniä asioita. Osaa ne sopivan vaatimattomiakin olla, mutta sellainen tietynlainen prinsessana olo on niillä geeneissä ja kulttuurissa. Eipä sillä, etteikö sitä vastakaikuakin sitten tule. Silti yritäpä vaikka jättää jotkut leffaliput maksamatta, ne on sitten viimeiset treffit sen jälkeen. On niillä omaakin rahaa, mutta se on vain se toimintamalli. Ja miehen rooli on olla se tuki ja turva ihan kaikessa.

Mikään noista ei tietenkään ole hankala toteuttaa, mutta joskus tulee ihan muuten mieleen, että joutuu piirun verran liikaa miettimään kuinka toimia. Eikä ne kai raivoamaan rupea, mutta sellaista pientä kommenttia voi tulla eikö sinulla ole aavistustakaan miten tyttöjen kanssa ollaan.

Äläkä ikinä sano ääneen, että suomitytön kanssa ei kyllä näin menisi.

Onko jollain tietoa jääkö profiili tuonne tinderiin vaikka sen poistaa niin kummitelemaan? Koska sehän olisi jo kaiken huippu että tyttö keksisi omasta päästä tälläisen tarinan ja oli hänellä "todistusaineistona" screenshotattuna kuva että siellä edelleen olen!

Se on täynnä feikkitilejä ja botit nappaavat kuvia milloin mistäkin niitä tehdessään. Eli kyllä se on mahdollista, mutta sitä on vaikea arvioida olisiko juuri sinun kuva sinne päätynyt. Vaan jos se siellä on ollut, niin sitten se on.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Olen käynyt yhtä venäläistä neitoa tässä naarailemassa ja ai helvetti että on sopiva. Onko kokeneemmilla heittää näistä pahimpia karikkoja / hyviä kokemuksia?
Ilman paksua lompakkoa ei homma toimi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko jollain tietoa jääkö profiili tuonne tinderiin vaikka sen poistaa niin kummitelemaan? Koska sehän olisi jo kaiken huippu että tyttö keksisi omasta päästä tälläisen tarinan ja oli hänellä "todistusaineistona" screenshotattuna kuva että siellä edelleen olen! Nyt olisi mahis lähteä tästäkin menemään ennen kuin menee enempää vihkoon mikäään! Toisaalta vituttaisi, koska välitän tytöstä niin paljon.
Oletko nyt siis poistanut Tinder-sovelluksen vai profiilin Tinderistä? Jos olet vain poistanut pelkän sovelluksen, niin eiköhän se profiili sinne edelleen jää kummittelemaan. Sun pitää poistaa profiili Tinder-sovelluksessa, jotta se ei enää näy.

Naisesta sen verran, että vaikuttaa ainakin vähän sekopäiseltä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Nyt olisi mahis lähteä tästäkin menemään ennen kuin menee enempää vihkoon mikäään! Toisaalta vituttaisi, koska välitän tytöstä niin paljon.
Hanksla tilanne mutta fiksuinta olisi ehkä pysyä kaukana, tuskin tulee mustasukkaisuus ainakaan helpottamaan yhdessäolon pitkittyessä ja voi johtaa pahoihinkin kilahduksiin. Toki helppo sivusta neuvoa, itsekin pähkäilisin samassa tilanteessa paljon jatkamista vaikka miten epäterveeltä homma vaikuttaisikin sivusta katsoen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@Sp#16

kuinka pitkään jaksat tuollaista kilipäätä? Sellaisiakin naisia löytyy, jotka kysyvät, että mitäs vittua Tinderissä vielä teet ja sanot, että profiili on varmaan jäänyt vaikka olen poistanut sovelluksen, ja asia on sillä selvä.

Edit: toki tuostakin voi olla koulittavissa järkevä nainen, mutta sitten on parempi ryhtyä heti toimiin ja sanoa että jos ei sana riitä niin painukoon vittuun.

Edit2: @pernaveikko ja @moby kiitos näkemyksistä. Sinänsä rahapuoli ei huoleta koska minun kokemukseni perusteella olen yhteisten menojen nettomaksaja myös suominaisten kanssa. Eikä se mitään, harrastukset maksaa.

Kulttuuriero on tosiaan jonkinlainen. Niin kuin pernaveikko viittasikin, tämä neito totesi naisen olevan heikompi sukupuoli joten miehen homma on liidata. Hän sitten antaa taustatukea ja pitää huolen että miehinen ego voi hyvin.

Vaikuttaa tällaiselta "miehellä on tahtonsa, naisella on keinonsa" -asetelmalta, joka on varsin piristävä kyllä tämän suomalaisen tasapäisyyden rinnalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös