Kirjoitellaas sitten taas ja päivitellään omaa rakkauselämää! Tullut kesän alusta saakka tapailtua yhtä tyttöä, ollaan "tunnettu" tai paremminkin voisi sanoa tiedetty jo vuoden verran aikanaan tinderin kautta juteltiin niitä näitä ja silloin koko juttu vain unohtui niin kuin netti chättäilyssä yleensäkkin. Noh tossa pari kuukautta sitten kyseinen tyttö otti yhteyttä ja olin siihen aikaan just lopettanut puolen vuoden on off suhteen lopullisesti, niin miksikäs ei voisi vanhan tuttavuuden kanssa vaihtaa kuulumisia! Tämä uusi yhteydenotto tapahtui instagramin kautta oli sattumalta jonkun tutun kautta bongannut minut, kuulumisia vaihdeltiin ja saatiinkin viikon sisään sovittua deitit sitten. Kaikki tuntu helvetin helpolta ja tytön seurassa viihtyi todella hyvin, vaikka aattelin että käydään nyt yhdet kahvit juomassa niin on sekin sitten nähty! Nyt siis todella 2kk pidetty tiiviisti yhtä nähty melkeen joka päivä ja viihdymme toistemme seurassa erittäin hyvin! Nyt kuitenkim kyseisestä tytöstä paljastunut helvetin moisia mustasukkasuuskohtauksia. Tiistaina kun en vastannut tytön puheluun, en siis huomannut kun kännykkä oli äänettömällä hyökkäsi hän minua kohtaan watsap chättäilyssä ja yhtäkkiä olin mukamas syyllistynyt johonkin salaamiseen ja puhunut viesteissä itseni pussiin?! Tätä jatkui jonkun aikaa ja hän siinä sitten pyysi anteeksi ja kertoi että ylireagoi koska kuulemma vaan oli niin kova ikävä. Noh ei tässä nyt sitten kaikki...meidän piti tänää tai olimme varanneet ke-to yöksi hotellin, tyttö oman duunipaikan kautta saanut jonkun ilmaispaketin, niin aateltii että kiva tehdä jotain erillaista välillä. No mutta siis aloin pakkaamaan reppua valmiiksi kunnes watsappi välkkyy: "miksi olet tinderissä" hetken olin että mitähän helvettiä, olen kyseisen sovelluksen poistanut aikoja sitten heti kun aloin tätä tyttöä tapaamaan! No sieltä sitten tuli syytökset, että kaveri löytänyt minut sieltä ja että vaaditaan selitystä? Kävin läpi kaikki sovellukseni vaikka vastauksen tiesinkin, että sitä ei kännykästäni löydy! Tämän saman kerroin hänelle, mutta ei auttanut mikään, samassa ilmoitin että menkööt jonkun muun kanssa hotelliin en ole tulossa. Samassa sieltä sitten tulikin, että kiitos ja hei ja muuta diibadaabaa. En ole sen jälkeen laittanut viestejä, jonkun kaverin oli näköjään pyytänyt mun paikalle tilapäivityksistä päätellen. Miten nyt pitäisi reagoida? Onko jollain tietoa jääkö profiili tuonne tinderiin vaikka sen poistaa niin kummitelemaan? Koska sehän olisi jo kaiken huippu että tyttö keksisi omasta päästä tälläisen tarinan ja oli hänellä "todistusaineistona" screenshotattuna kuva että siellä edelleen olen! Nyt olisi mahis lähteä tästäkin menemään ennen kuin menee enempää vihkoon mikäään! Toisaalta vituttaisi, koska välitän tytöstä niin paljon.