Naisasiat

  • 7 500 711
  • 26 555

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Mitä lainaamatta jättämääni viestisi alkuosaan tulee, minulle on välitön turn off, jos nainen ilmoittaa tukevansa miesasiamiesten käsitystä miehen ja naisen "rooleista". Minusta on hiukan säälittävää miesten perseennuolentaa naiselta olla olematta feministi...

Olen ihan samoilla linjoilla, naisen tuleekin olla ylpeä naiseudestaan, eläköön se pieni ero!

Mitä tätä palstaa tulee selailtua, niin hämmentävän monia sellaisia miespuolisia nimimerkkejä tulee vastaan, joilla on yksinkertaisesti huono itsetunto.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
No tässä varmasti ollaan oikeilla jäljillä, monessakin mielessä. On mielestäni varsin luonnollista, että nainen vastareaktiona vetäytyy, kun esiin nostetaan konservatiivin korttipakka ja mahdollisesti jo ekolla treffeillä. Paradoksaalista tässä on se, että moni nainen on itse asiassa täysin omaehtoisesti valmis ottamaan hyvinkin perinteistä roolia, mutta kyllä he haluavat tuntea, että ovat itse mukana tekemässä päätöstä.

Kuten jo aiemmin kirjoitin, naisten huomion herättämiseen tai edes ylläpitämiseen ei tarvita kovin kummoisia krumeluureja, kohteliaisuus, rauhallisuus, normaali hygienia ja vaatteet vievät pitkälle.

Mistä päättelit nämä? Aika pitkälle olette valmiit menemään ettei vikaa vain ole suomalaisnaisissa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Olen ihan samoilla linjoilla, naisen tuleekin olla ylpeä naiseudestaan, eläköön se pieni ero!

Heh, naiseutta kun tuntuu olevan niin monenlaista... lesbotkin ovat nykyään naisellisia... not.

Mitä tätä palstaa tulee selailtua, niin hämmentävän monia sellaisia miespuolisia nimimerkkejä tulee vastaan, joilla on yksinkertaisesti huono itsetunto.

Ahaa, eli siis että kun hyväksyy asetelmat sellaisenaan = hyvä itsetunto. Omasta mielestä taas kyseenalaistavilla on pikemmin hyvä itsetunto, eivät juokse muiden perässä kuten en itsekään ole tehnyt. Olen suostunut olemaan pitkiä aikoja yksinkin, jotta en elämäntyyliäni rikkoisi.

Vanha viisaushan on se ettei pelimiehet ole erityisen rohkeita tai itsevarmoja, he vain osaavat feikata hyvin ja peittää heikkouksiaan erinäisillä jipoilla. Siellä on aina paljon yritystä ja erehdystä takana jotta naiset lopulta nauraa jonossa. Pelkästään tämä ilmiö osoittaa paljon näistä jutuista.

Paljon osuvampi huomio on: miksi esim. Suomessa pariutuminen on tehty niin helvetin hankalaksi? Tällä tarkoitan sitä koko kuviota alusta loppuun.
 
Mun mielestä tuo oldskool gentlemannius on nimenomaan sitä kiltteyttä ja kohteliaisuutta, mikä naisiin puree. Siihen kun ympätään hyvä hygienia, huoliteltu kampaus sekä siistit ja normaalit vaatteet baariin (kauluspaita pari ylintä nappia auki, farkut ja kengät) siten, että vaatteiden väritys on selvästi itse mietittyä/hankittua eikä mamman alemyynnistä raahamia, niin uskallan väittää että mahdollisuudet naisten jututtamiseen on paremmat kuin hyvät - ainakin itselläni on toiminut.

Toisaalta mies voi näyttää vaikka joltain David Beckhamilta, mutta jos ei baarissa muuta tee kuin istuu nurkassa ja tuijottaa kaljatuoppia, niin ei varmasti oo juttukaveriakaan tulossa. Kun on itsekin aktiivinen ja hyväntuulinen siten, että hymy on herkässä, niin kumma jos joutuu koko illan yksin miettimään "miks muilla on kivaa ja mulla ei?"

No jostain syystä on mun kohdalla purrut aika harvaan, niin en ole jaksanut enää herrasmiestä esittää. Itse pidän melkein aina Johnny Cash -tyyliin mustia, mustavalkoisia tai jotain muita synkkiä sävyjä ylläni niiden helppouden vuoksi, joten ehkäpä se ei sitten anna joillekin kihertäville ja kivoille naapurintytöille sopivaa signaalia. Toisaalta enpä mä heitä kaipaakaan, vaan sopivan kylmää ja etäistä seuraa, joka on läheinen sen 15 min - 1 h. Sen jälkeen ei tarvitse edes nimeä enää muistaa tai moikata kadulla.

Jotenkin naurattaa ihan hemmetisti sellaiset pinkkeihin kauluspaitoihin ja oudonsävyisiin farkkuihin pukeutuvat herra siistifledat tuolla baarissa pokkuroimassa naisille anttihäkkäsmäinen denivit-irvistys naamallaan. Itsehän näytän lähinnä kaappijuopolle, mutta silti menee tällä rintamalla vähintään yhtä hyvin, eikä tarvi edes alotteita tehdä. Kuten joku tuossa aiemmin sanoi, niin "karisma", tai miksi sitä haluaakaan sanoa, ratkaisee. Jos pitäisi rahallisesti panostaa naisten saantiin ostamalla vaatteita, käymällä kampaajalla tai muuta homoa, niin sitten on sama mennä jo sinne Lasnamäkeen.
 
.

Paljon osuvampi huomio on: miksi esim. Suomessa pariutuminen on tehty niin helvetin hankalaksi? Tällä tarkoitan sitä koko kuviota alusta loppuun.

Ei sitä ole tehty vaikeaksi eikä se ole kenenkään vika. Ihmiset eivät vain enää kaipaa sitä, mitä sinä "pariutumisella" tarkoitat. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, sen monimutkaisemmasta asiasta ei ole kyse.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mistä päättelit nämä? Aika pitkälle olette valmiit menemään ettei vikaa vain ole suomalaisnaisissa.

Pitkälle? Onko se pitkälle menemistä jos on oma itsensä eli kohtelias, rauhallinen, hygieeninen ja pukeutuu siististi. Rupeaa siis pikkuhiljaa aukeamaan, miksi sulle ei ole suomalaisilta naisilta oikein lohjennut.

Paljon osuvampi huomio on: miksi esim. Suomessa pariutuminen on tehty niin helvetin hankalaksi? Tällä tarkoitan sitä koko kuviota alusta loppuun.

Ja millähän tavalla hankalaksi? Tapaat naisen, tutustutte, pyydät treffeille, meette treffeille, käytte toisilla ehkä jopa kolmansilla treffeillä, soittelette ja tekstailette ja lopuksi paneskelette ja siinä se sitten on. Ei muuta ku farmari alle, pari kultaista noutajaa ja omakotitalo. Elätte elämänne loppuun asti. Ei tää oo niin vaikeeta hei!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vanha viisaushan on se ettei pelimiehet ole erityisen rohkeita tai itsevarmoja, he vain osaavat feikata hyvin ja peittää heikkouksiaan erinäisillä jipoilla. Siellä on aina paljon yritystä ja erehdystä takana jotta naiset lopulta nauraa jonossa. Pelkästään tämä ilmiö osoittaa paljon näistä jutuista.

Väkisinhän tämä menee komedian puolelle -) täytyykin muistaa kehaista seuraavaa kohdalle osuvaa peräkammarin poikaa hyvästä itsetunnosta, rohkeudesta ja itsevarmuudesta, inttikaverille sitten alentuva hymähdys: feikkaat ja jippoilet vaan siinä neitoa duunatessasi, kuuletko kuinka vuoroaan odotteleva neitojono ihan nauraa sulle, kyllä tämä nyt kaiken kertoo jo.

Vakavasti ottaen: en kyllä millään käsitä mistä ja mitä nämä omituiset sekoilut osoittaa, eipä kyllä varmaan kasitä kukaan muukaan.

Paljon osuvampi huomio on: miksi esim. Suomessa pariutuminen on tehty niin helvetin hankalaksi? Tällä tarkoitan sitä koko kuviota alusta loppuun.

Kuvio alusta loppuun (mitä sillä sitten tarkoitatkaan) on kyllä kaikkialla pienin varioin ihan sama, poiketen ainoastaan niissä kulttuureissa, joissa nainen on perheen omaisuutta ja kauppatavara, nämä kulttuurit sitten eivät yleensä ole sieltä kehittyneemmästä päästä, vaan ovat enempi niitä köyhiä takapajuloita, joissa koulutus ja sivistys ym. muu ihmisarvoinen soopa Maslowin tarvehierarkiaa peilaten on vielä tavoittamattomissa.

Pariutuminen suomessa on itseasiassa helvetin helppoa ja yksinkertaista. Riittää kun kaksi ihmistä kohtaa tunnetasolla toisensa. Vaikeuksia tulee vasta siinä vaiheessa, jos toinen tai molemmat sattuu olemaan jääräpäisiä urpoja, jotka tunnistavat ja pitävät merkityksellisinä ainoastaan omia halujaan ja harhojaan, mutta tämähän tosin liittyy siihen, että niin suomessa, kuin muuallakin, vaikeampaa on se pariutumisen kestäminen, kuin sen saaminen. Tämä johtuu kuitenkin ihmisten moniulotteisesta tyhmyydestä ja haluttomuudesta tunnistaa ja tunnustaa elämän realiteetteja
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Paljon osuvampi huomio on: miksi esim. Suomessa pariutuminen on tehty niin helvetin hankalaksi? Tällä tarkoitan sitä koko kuviota alusta loppuun.

En kyllä pidä tätä huomiota kovin osuvana. Suomessa riittää, että kaksi ihmistä kohtaa ja huomaa kemioidensa toimivan. Sen jälkeen voidaan muuttaa yhteen vaikka samana päivänä, jos halutaan. Maailmassa on suuri määrä maita, missä homma on huomattavasti vaikeampaa.

Ylipäätään, jos huomaa että on vaikeuksia toisen sukupuolen kanssa, niin todennäköisempää alkaa olemaan että itsessä on vikaa kuin toisessa sukupuolessa. Ihmiset ovat niin erilaisia, että jos kaikkien kanssa on vaikeaa, niin vika löytyy todennäköisesti peilin ja takatukan välistä.
 
En kyllä pidä tätä huomiota kovin osuvana. Suomessa riittää, että kaksi ihmistä kohtaa ja huomaa kemioidensa toimivan. Sen jälkeen voidaan muuttaa yhteen vaikka samana päivänä, jos halutaan. Maailmassa on suuri määrä maita, missä homma on huomattavasti vaikeampaa.

Ylipäätään, jos huomaa että on vaikeuksia toisen sukupuolen kanssa, niin todennäköisempää alkaa olemaan että itsessä on vikaa kuin toisessa sukupuolessa. Ihmiset ovat niin erilaisia, että jos kaikkien kanssa on vaikeaa, niin vika löytyy todennäköisesti peilin ja takatukan välistä.

Totta on. Suomessa ei sentään tarvitse maksaa erikseen myötäjäisiä tai 20 kamelia siitä, että pääsee avioon. Nykyään on kuitenkin niin, että ei ole mikään pakko "tyytyä" mihinkään, eli luovuttaa. Olen minäkin kohdannut vaikka miten mukavia vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden kanssa joskus ne "kemiat" on kohdanneet ihan vaatteet päälläkin, mutta en vaan ole halunnut jäädä kiinni. En siis ihan hiljattain, mutta kuitenkin. Ainahan on se mahdollisuus, että löytää vielä jotain parempaa ja nuorempaa, jolloin jonkun kanssa kimppaan jääminen tuntuu hukkaan heitetyltä ajalta ja elämän haaskaamiselta. Ja tiedän myös sen, etten ole ainoa joka näin ajattelee. Onko se sitten ongelma, niin en tiedä...? Ehkä Klose16n kaltaisille on.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
No eihän tästä toki enää jaksa järkyttyä, suomalaisesta keskustelusta. Rakkikoirat hyökkää yhden eri mieltä olevan kimppuun, tilanne on kuin kiusajaisissa alakoulun pihalla välitunnilla kun edes valvojaa ei kiinnosta. Sen verran suurta on myös tahallinen/tahaton väärinymmärtäminen, henkilöön menemiset kuin kaikenlainen kykenemättömyys jonkinlaiseen perusteltuun järkiargumentointiin, että mikäs tässä sitten.

Itse alankin tästä valmistautua vaihteeksi juhlimaan aasialaisen tyttöystäväni kanssa. Täällä ei ihan turhista nipoteta kuten siellä Suomessa joten tunnelma on aina kohdillaan. Tarjotaan jopa pyytämättä tuolia ja ruokaakin toiselle ihmiselle eikä ihmisetkään vaikuta myrkyn syöneeltä. Häveten joutuu välillä kertomaan miten kehittymätöntä siellä päin on mistä tulen ja itse asiassa suurimmasta osasta vaikenenkin.

Mutta vielä tuohon itse asiaan hieman. Itse tykkään sanoa kuten asiat näen, suoraan ja häpeilemättä. Tutkimuksieni pohjalta ei voi oikein muihin johtopäätöksiin kuin esittelemiini tulla. Suomalainen ihminen on vaikeimpia lähestyttäviä (ellei osallistu koko kansan juomakesteihin), ja suomalainen nainen on siitä jännä erityisolento että lähestymiseen suhtaudutaan kuin kannibaali olisi tulossa etsimään ateriaa. Sivistyneessä maailmassa nainen kokee normaalin jutustelun esim. kohteliaisuutena kehuista puhumattakaan ja on vähintään perusutelias, suomalainen vaivautuu ja ihmettelee mitä tapahtuu. Minusta suomalaisuus ei anna vielä edellytyksiä haluta samaa mitä suomalaiset keskimäärin; olenhan jokseenkin aina ihmetellyt suomalaista tylyyttä ja negan määrää suhteessa toisiin ihmisiin. No tälle on toki omat historialliset perusteensa, mistä asiat juontuvat.

Itse tykkään aasialaisen naisen pehmeydestä, naisellisesta viehkeydestä, siroudesta ja inhimillisestä lämmöstä. Eihän näitä kaikkia voi suomalaisilta odottaa, mutta onhan ero dramaattinen.

Hyvä kuitenkin Suomenkin ja suomalaisten kannalta, että olette oikeassa ja minä väärässä (muutenhan eri mieltä olevaa tuskin kannattaisi haukkua suohon). Parisuhteet kukoistavat jatkossakin, perhe-elämä ym. sosiaalisuus lepää terveellä pohjalla ja viimeistään maahanmuuttajamiehet varmistavat huoltosuhteen ja valtionvelan korjaantumisten olevan ajan kysymys. Sitäpaitsi hoitoahan varten ne lääkkeetkin on kehitetty ja viina on aina hintansa väärti.
Masennuksen yleisyys johtuu varmaan geeneistä. Onnea kohta satavuotias soma Suomineito.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Olen minäkin kohdannut vaikka miten mukavia vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden kanssa joskus ne "kemiat" on kohdanneet ihan vaatteet päälläkin, mutta en vaan ole halunnut jäädä kiinni. En siis ihan hiljattain, mutta kuitenkin. Ainahan on se mahdollisuus, että löytää vielä jotain parempaa ja nuorempaa, jolloin jonkun kanssa kimppaan jääminen tuntuu hukkaan heitetyltä ajalta ja elämän haaskaamiselta.

Nimenomaa, aina on se mahdollisuus että löytää vielä paremman ja nuoremman. Tällä logiikalla et siis voi siis parisuhdetta solmia lainkaan, koska aina on se mahdollisuus ettei tämä olekaan paras yksilö.

Käänteisesti voi sitten 50-60 vuotiaana alkaa se yksin jääminen tuntua hukkaan heitetyltä ajalta ja elämän haaskaamiselta, kun ei ollut pakko ja aina voi löytyä parempi jne. Toki jos ei parisuhdetta kaipaa, niin se on eri asia. Mutta tässä kontekstissa taidettiin spekuloida sitä pariutumisen vaikeutta.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
No eihän tästä toki enää jaksa järkyttyä, suomalaisesta keskustelusta. Rakkikoirat hyökkää yhden eri mieltä olevan kimppuun, tilanne on kuin kiusajaisissa alakoulun pihalla välitunnilla kun edes valvojaa ei kiinnosta. Sen verran suurta on myös tahallinen/tahaton väärinymmärtäminen, henkilöön menemiset kuin kaikenlainen kykenemättömyys jonkinlaiseen perusteltuun järkiargumentointiin, että mikäs tässä sitten.

Itse alankin tästä valmistautua vaihteeksi juhlimaan aasialaisen tyttöystäväni kanssa. Täällä ei ihan turhista nipoteta kuten siellä Suomessa joten tunnelma on aina kohdillaan. Tarjotaan jopa pyytämättä tuolia ja ruokaakin toiselle ihmiselle eikä ihmisetkään vaikuta myrkyn syöneeltä. Häveten joutuu välillä kertomaan miten kehittymätöntä siellä päin on mistä tulen ja itse asiassa suurimmasta osasta vaikenenkin.

Se mikä minua ainakin ihmetyttää on se, että pystytkö rehellisesti siis yleistämään suomalaisten käyttäytymistä omien kokemuksiesi pohjalta? Kyllä nimittäin meille opetettiin perheessä ihan nämä perinteiset hyvät käytöstavat, jotka ovat nimenomaan näitä tuolin tarjoaminen pyytämättä, oven avaaminen tai auki pitäminen toisille. Nämä ovat minulle ja monelle, todella monelle tuttavalle ihan perusjuttuja. En silti yleistä, että kaikki suomalaiset näin toimivat. Eivät todellakaan.

Sivistyneessä maailmassa nainen kokee normaalin jutustelun esim. kohteliaisuutena kehuista puhumattakaan ja on vähintään perusutelias, suomalainen vaivautuu ja ihmettelee mitä tapahtuu. Minusta suomalaisuus ei anna vielä edellytyksiä haluta samaa mitä suomalaiset keskimäärin; olenhan jokseenkin aina ihmetellyt suomalaista tylyyttä ja negan määrää suhteessa toisiin ihmisiin. No tälle on toki omat historialliset perusteensa, mistä asiat juontuvat.

Nimenomaan, normaali jutustelu on kohteliaisuutta myös suomalaiselle naiselle. Mitään muuta kokemusta ei mulla olekaan kuin tällaisia. Edelleen, miksi siis yleistät omat kokemuksesi koskemaan kaikkia suomalaisia naisia?

Itse tykkään aasialaisen naisen pehmeydestä, naisellisesta viehkeydestä, siroudesta ja inhimillisestä lämmöstä. Eihän näitä kaikkia voi suomalaisilta odottaa, mutta onhan ero dramaattinen.

Kuvasit juuri oman naiseni, joka on supisuomalainen, joten miksi yleistät?

Viina on aina hintansa väärti. Masennuksen yleisyys johtuu varmaan geeneistä. Onnea kohta satavuotias soma Suomineito.

Viinaa en juo, joten miksi yleistät?
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
No eihän tästä toki enää jaksa järkyttyä, suomalaisesta keskustelusta. Rakkikoirat hyökkää yhden eri mieltä olevan kimppuun, tilanne on kuin kiusajaisissa alakoulun pihalla välitunnilla kun edes valvojaa ei kiinnosta.

Niin siis itsehän hommaa olet kerjännyt, kun olet yleistänyt omat poikkeukselliset kokemuksesi yleisiksi "huomioiksi", jotka eivät sitten ole kestäneet lähempää tarkastelua. Kukaan ei varmaan muuta toivo kuin että, vastoin ennekko-odotuksia, saisitte suhteenne kestämään huolimatta huonohkoista todennäköisyyksistä. Kyllähän teidän suhteenne voi olla niitä harvalukuisia poikkeuksia, jotka kestävät pidempään. Tätä varmasti kaikki toivovat.

Sen sijaan yleistyksiäsi suomalaisista naisista ei voi oikein millään puolustella. Kuitenkin palstalaisista suurimmalla osalla on päinvastaisia kokemuksia. Toki sinun yksilöllisiä kokemuksia ei pidä väheksyä, mutta koska ne selvästi ovat erityistapausia, niin aika älyttömiä yleistyksiä olet omista kokemuksistasi tehnyt. Ei millään pahalla, mutta edelleen suosittelen peiliä ensimmäiseksi metodiksi syy- ja seuraussuhteiden alkupään määritämiseksi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
@Klose16 : ei noissa pyörittelyissäni oikeastaan sinua ollut tarkoitus tikunnokkaan nostaa, pahoittelut jos tällaiseen käsitykseen jäit.

Jatkoajassa on aika pitkiä perinteitä tällä keskustelulla. Ymmärtääkseni yksi aikaisemmin kovimpia suomalaisnaisten kriitikkoja tällä palstalla ilmoitti taannoin täysin puskista, että onkin menossa naimisiin moisen kanssa ja kovin olivat sävyt pehmentyneet.

Kyllä maailman joka kolkasta voi löytyä kunnon nainen, välillä ei tarvitse kurkottaa kovin kauas.
 
Nimenomaa, aina on se mahdollisuus että löytää vielä paremman ja nuoremman. Tällä logiikalla et siis voi siis parisuhdetta solmia lainkaan, koska aina on se mahdollisuus ettei tämä olekaan paras yksilö.

Käänteisesti voi sitten 50-60 vuotiaana alkaa se yksin jääminen tuntua hukkaan heitetyltä ajalta ja elämän haaskaamiselta, kun ei ollut pakko ja aina voi löytyä parempi jne. Toki jos ei parisuhdetta kaipaa, niin se on eri asia. Mutta tässä kontekstissa taidettiin spekuloida sitä pariutumisen vaikeutta.

Nimenomaan, tuo asia lienee mulle itselleni se suurin pariutumisen vaikeus. Ei siis se, ettenkö jotain tosi mukavaakin mimmiä yrittämällä löytäisi, vaan jämähtämisen ja tylsyyden pelko sekä tuska siitä, ettei voisi kokea enää uusia asioita tässä kontekstissa. Minä kun en lähtökohtaisesti tykkää vieraissa käymisestä, vaikka muuten sitten en rajoituksia ajattelekaan. Loppujen lopuksi en vain osaa nähdä ketään siinä määrin erikoisena tai poikkeuksellisena, että olisi mielekästä jumittua yhteiseen verkkariarkeen. Oikeastaan ihmettelen koko kuviota, mutta kai moni pelkää yksinäisyyttä niin paljon.

Siis ajatelkaa nyt oikeasti! Tajuta olevansa jonkun kanssa vain siksi, ettei usko parempaakaan saavansa ja joka "välttää", mutta hei, eipähän tarvitse olla yksin. Masentavaa. Yksinkin on tunnetuti parempi, kuin puuduttava seura, joka pitää kuvitella tai jotenkin suggeroida mielessään paremmaksi mitä oikeasti on. Itselleen on ainakin mun vaikea valehdella.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Minä kun en lähtökohtaisesti tykkää vieraissa käymisestä, vaikka muuten sitten en rajoituksia ajattelekaan.

Kuule, minun silmään, kertomasi perusteella olet ihan yhtä kusipää, ellet pahempikin noine mietteinesi ja varsinkin jos niitä oikeassa elämässä toteutat. Ihmiselle, joka haluaa vain seksiä toiselta, on alamittaista harrastaa sitä kontekstissa, jossa suurimmalla osalla on mielessä joku aitokin asia. Kirjoittamasi mukaan kun suhteesi naissukukuntaan on pelkästään esineellistävä, ainoa rehellinen ja suoraselkäinen toimintamalli olisi maksullisen naiset(mikäli sillä nyt on niin väliä, onko se nainen) oma käsi ja oksanreikä. Maksulliset saa sentään ainakin kuvitteellisen oman valintansa mukaisen vaihdantaloudellisen korvauksen vaivoistaan, etkä tule luoneeksi yhtä kyynistä naista lisää, joiden takia Kloset joutuu vaihtamaan maanosia löytääksen edes häivähdyksen parisuhteesta, joka sivumennen sanoen, on enemmän henkinen, kuin fyysinen sidos.

Hämmästyttää osin myös syysi kirjoittaa juuri tähän otsikkoon, kun ajatuksesi eivät lopultakaan koske naisia tai naisasioita kuin välineellisesti. Puolestani, etsi vapaasti aina parempaa, vaika hautaan asti, mutta kyytiin lähde vain, jos tosissasi olet, onnettomia ja pettyneitä ihmisiä on maailmassa ihan riittävästi ilman kaltaisiasikin.
 
Kuule, minun silmään, kertomasi perusteella olet ihan yhtä kusipää, ellet pahempikin noine mietteinesi ja varsinkin jos niitä oikeassa elämässä toteutat. Ihmiselle, joka haluaa vain seksiä toiselta, on alamittaista harrastaa sitä kontekstissa, jossa suurimmalla osalla on mielessä joku aitokin asia. Kirjoittamasi mukaan kun suhteesi naissukukuntaan on pelkästään esineellistävä, ainoa rehellinen ja suoraselkäinen toimintamalli olisi maksullisen naiset(mikäli sillä nyt on niin väliä, onko se nainen) oma käsi ja oksanreikä. Maksulliset saa sentään ainakin kuvitteellisen oman valintansa mukaisen vaihdantaloudellisen korvauksen vaivoistaan, etkä tule luoneeksi yhtä kyynistä naista lisää, joiden takia Kloset joutuu vaihtamaan maanosia löytääksen edes häivähdyksen parisuhteesta, joka sivumennen sanoen, on enemmän henkinen, kuin fyysinen sidos.

Hämmästyttää osin myös syysi kirjoittaa juuri tähän otsikkoon, kun ajatuksesi eivät lopultakaan koske naisia tai naisasioita kuin välineellisesti. Puolestani, etsi vapaasti aina parempaa, vaika hautaan asti, mutta kyytiin lähde vain, jos tosissasi olet, onnettomia ja pettyneitä ihmisiä on maailmassa ihan riittävästi ilman kaltaisiasikin.

Siis naisista ei voi mielestäsi keskustella tai heihin suhtautua muilla tavoin, kuin vain sinun hyvällä, oikealla ja hengellisellä tavallasi? Johan on aikoihin eletty. Mielestäni ketju nimeltä "Naisasiat" kun ei sulje pois mitään erityistä naisiin liittyvää näkökulmaa tai aihetta, vai olenko nyt ihan hakoteilla?

Sitten toisekseen, en tiedä millä perusteella olen mielestäni "kusipää"? En valehtele aikeitani, en harrasta varattuja, enkä itse asiassa käy edes niissä huorissa. Se, että aina silloin tällöin joku onneton neiti-ihminen saattaa alkaa kuvittelemaan liikoja parin kahvittelunkin jälkeen (jolloin yleensä itse luovutan) ei ole minun vastuullani. En ruoki kenenkään epärealistisia mielikuvia ja on ihan naisten omaa tomppeliutta alkaa ihastumaan liian herkästi. No, elämä opettaa lopulta sen, että pohjimmiltaan kaikki ovat yksin.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Sitten toisekseen, en tiedä millä perusteella olen mielestäni "kusipää"? En valehtele aikeitani, en harrasta varattuja, enkä itse asiassa käy edes niissä huorissa. Se, että aina silloin tällöin joku onneton neiti-ihminen saattaa alkaa kuvittelemaan liikoja parin kahvittelunkin jälkeen (jolloin yleensä itse luovutan) ei ole minun vastuullani. En ruoki kenenkään epärealistisia mielikuvia ja on ihan naisten omaa tomppeliutta alkaa ihastumaan liian herkästi. No, elämä opettaa lopulta sen, että pohjimmiltaan kaikki ovat yksin.

Naisista voisi puhua puhetta naisista ketjussa, mutta jos puhutaan naisasioista, sisältö on eri.

Sinällään, itselleen voi valehdella ihan mitä huvittaa omaatuntoaan hiljentääkseen, se että kalastat vesillä, jossa oletus ei ole narsistinen panen tässä parempaa odotellessa, tekee susta ihan täysin samanlaisen kusipään, kuin pettäjäkin. Noilla asenteillasi ainoa tasaveroinen pussintyhjentäjäkumppani on sinulle huora, joka saa varmasti haluamansa kuin sinäkin. Totta helvetissä olet vastuussa, jos piittaamattomuuttasi särjet toisen ihmisen sydämen ja tuolla asenteella vielä ylimielinen paska, mitä tanne lauot.

No, varmaa on loppuviimeksi, että ainakin sinä jäät lopulta yksin.
 
Naisista voisi puhua puhetta naisista ketjussa, mutta jos puhutaan naisasioista, sisältö on eri.

Sinällään, itselleen voi valehdella ihan mitä huvittaa omaatuntoaan hiljentääkseen, se että kalastat vesillä, jossa oletus ei ole narsistinen panen tässä parempaa odotellessa, tekee susta ihan täysin samanlaisen kusipään, kuin pettäjäkin. Noilla asenteillasi ainoa tasaveroinen pussintyhjentäjäkumppani on sinulle huora, joka saa varmasti haluamansa kuin sinäkin. Totta helvetissä olet vastuussa, jos piittaamattomuuttasi särjet toisen ihmisen sydämen ja tuolla asenteella vielä ylimielinen paska, mitä tanne lauot.

No, varmaa on loppuviimeksi, että ainakin sinä jäät lopulta yksin.

No entäs ne naiset, jotka ajattelevat mua esineenä? Joillekin olen ollut vuosien saatossa ihan vain siksi läsnä, että kun heillä nyt tekee mieli ja eroahdistuskin painaa. Noin esimerkiksi. Käsittääkseni täysin rehti win-win tilanne.

Oletko sinä oikeasti niin jonkin moraalin läpitunkema, että seuran hakeminen ilman yleviä ja pidemmälle tähtääviä päämääriä on väärin tai joltain pois? Aika moni ihminen jäisi tuota ohjetta noudatellen tuskiinsa ihan suotta. Mitä taas tulee sydänten särkymiseen, niin miten äärettömän jälkeenjäänyt tai tyhmä pitää olla, että ihastuu johonkin kahdella näkemisellä (tai yhdellä aktilla)? Kyllä sellaisella ihmisellä on jo muitakin ongelmia, läheisriippuvuutta tai mitä lie, jos niin menee tekemään. Sitä paitsi valtaosa niistä, joiden kanssa homma jää kahvikuppitasolle ottaa sen ihan ymmärtävästi. Sanoo vain, että, "sori ei tästä taida mitään tulla ja moi". Parempi kai tuokin, kuin lyödä pöytään naisten vakioväline, eli "kaverikortti".
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Oletko sinä oikeasti niin jonkin moraalin läpitunkema, että seuran hakeminen ilman yleviä ja pidemmälle tähtääviä päämääriä on väärin tai joltain pois?.

On se siinä tapauksessa, jos toisella on syy uskoa, että olet parisuhdemarkkinoilla vilpittömin mielin ja vielä yhteydessä, jossa se on luonnollinen johtopäätelmä ja kun itse tiedät että koklaat vaan saada piparia ja siinä kaikki. Moni, varsinkin nuorista tytteleistä seuraa aika vilpittömästi ajatuskuviota, että fyysinen tarkoittaa myös jotain henkistäkin yhteyttä, tai ainakin uskoo toisen johtavan toiseen. Ihan tavallinen hyväksikäyttäjähän tuossa tilanteessa olet.

Aika moni ihminen jäisi tuota ohjetta noudatellen tuskiinsa ihan suotta. Mitä taas tulee sydänten särkymiseen, niin miten äärettömän jälkeenjäänyt tai tyhmä pitää olla, että ihastuu johonkin kahdella näkemisellä (tai yhdellä aktilla)? Kyllä sellaisella ihmisellä on jo muitakin ongelmia, läheisriippuvuutta tai mitä lie, jos niin menee tekemään. Sitä paitsi valtaosa niistä, joiden kanssa homma jää kahvikuppitasolle ottaa sen ihan ymmärtävästi. Sanoo vain, että, "sori ei tästä taida mitään tulla ja moi". Parempi kai tuokin, kuin lyödä pöytään naisten vakioväline, eli "kaverikortti".

Mihinkä tuskiin siinä jää muka ihan suotta? Olen joskus jossain dokkarissa kuullut pedofiileiltä samanlaisia itsensähuijaamisia ja selittelyjä tekoihinsa, jopa tuskiinsa jääminen oli siellä sanasta sanaan lausuttuna. Tottakai, on helppoa ylimielisenä ja halveksien summata ihmisiä, jotka ovat tai tahtovat olla avoimia ja rehellisiä, mulle tuo sun koko asennemaailma tuo lähinnä mieleen sen oikeasti mielensairaan ihmisen, joka alpeilla tappoi sen puolentoistasataa viatonta ihmistä oman ylivertaisuutensa lumoissa, luultavasti tuo perustelisi tai selittelisi asiaa samalla tavoin halveksien ja vastuutaan mitätöiden uhreista ja heidän omaisistaan, huomioi, että sinä katsot avoimesti ja vilpittömästi uuteen suhtautuvaa ihmistä mieleltään häiriintyneenä ja ongelmaisena, aika pelottavaa on se.

Tottakai ne, jotka vaistoavat tilanteen ajoissa sanovat lakonisesti, että kiitos, mutta ei kiitos, koska mitään vahinkoa et heille ole saanut aikaan. Tämä kaverikorttihömpötys, joka aika ajoin on täällä pelmahdellut herättää minussa kyllä kummastusta, tai olen sen ajatellut olevan kypsymättömien nulikoiden yritykseksi hahmottaa asioita joita eivät ymmärrä tai hallitse. Kaverikorttihan on tosiassa mitä hienoin asia, jos antaja sitä todella tarkoittaa tai armelias tapa sanoa "häivy mulkku", jos ei kantti riitä sitä suoraan sanomaan, kummassakaan tapauksessa se ei normaalia saajaa satuta millään tavoin, vaan on ihan luonnollista.

Ihmisen tulee olla kykenevä vastuuseen niin kaveri, kuin muissakin suhteissa ja ymmärtää tarkoitusperiensä seuraukset, itsellesi varmaankin voit selitellä kaiken parhain päin, mutta muille moiset selittelyt ei kauan läpi mene, jos käytös on tautofonista.

Myöskään en ymmärrä, miksi, kun tiedät, että mitään et näistä ihmisistä oikeasti hae kuin omien tarpeittesi tyydyttäjää, et sitten käytä oikeasti alan ammattilaisia? Et jää tuskiisi suotta ja saat vielä ammattitason kyydit, minusta se olisi sinun kaltaisella psyykellä varustetulle paras ja ainoa oikea tapa hoitaa vastuullisesti tuskiansa, ei ole perusteltua, että annat mahdollisuuden syyttömien kärsimisille "tuskiesi" vuoksi. Saatat tietysti olla vielä kaiken lisäksi niin pihi, ettei järkevä vaihtoehto onnistu, mutta mielen lujuudella se onnistuu.

En suinkaan ole kokenut olevani minkään moraalin läpitunkema, ihan tavis vain, mutta vastuuni kaikessa olen oppinut kantamaan ja pidän sitä yhtenä ihmisen mittana. Seuraa voit hakea ilman yleviä päämääriä, mutta tee se kontekstissa, jossa siinä ei ole mitään väärää, tai keneltäkään pois, ihan sama asia mikä pätee pettämiseenkin, ole niiden kanssa jotka on vapaita siihen, älä vokottele varattua.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No entäs ne naiset, jotka ajattelevat mua esineenä? Joillekin olen ollut vuosien saatossa ihan vain siksi läsnä, että kun heillä nyt tekee mieli ja eroahdistuskin painaa. Noin esimerkiksi. Käsittääkseni täysin rehti win-win tilanne....

Tämä on hyvä huomio ja sen verran tullut korttelin ympäri kierrettyä itsekin, että näitä tapauksia on ollut ja useampia. Kerran suorastaan hymyilytti, kun eräs daami viestitteli pitkin iltaa, että haluaa nähdä, "kun ei pitkään aikaan olla nähty" jne ja vaikka sanoin että väsyttää, niin kutsui lopulta itse itsensä kylään. Mikäs siinä, aloitteellinen nainen on hieno homma!

Tavallaan sekin on naista alistavaa ajattelua, että lokeroi naisen vain sinne laatikkoon, jotta hänen pitäisi välttämättä olla vaatimassa pitkää parisuhdetta ja niin pois päin. Kyllä naiselle pitää suoda samat huvitukset, jos niikseen tulee ja mieli tekee.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Myöskään en ymmärrä, miksi, kun tiedät, että mitään et näistä ihmisistä oikeasti hae kuin omien tarpeittesi tyydyttäjää, et sitten käytä oikeasti alan ammattilaisia? Et jää tuskiisi suotta ja saat vielä ammattitason kyydit, minusta se olisi sinun kaltaisella psyykellä varustetulle paras ja ainoa oikea tapa hoitaa vastuullisesti tuskiansa, ei ole perusteltua, että annat mahdollisuuden syyttömien kärsimisille "tuskiesi" vuoksi. Saatat tietysti olla vielä kaiken lisäksi niin pihi, ettei järkevä vaihtoehto onnistu, mutta mielen lujuudella se onnistuu..

Ainakin minun nähdäkseni mikään maksullinen nainen - en ole koskaan käyttänyt enkä aio käyttääkään - ei itse asiassa pysty ihan täyttämään sitä haluttua roolia. Kysehän on niin yksinkertaisesta asiasta, että jos pitää naisista ja omaa mahdollisuudet pokata hyvällä prosentilla, niin eihän se seksi ole kuin yksi sivujuonne tuossa koko kuviossa.

Ainakin minun aikanani se itse naisen tapaaminen ja pokailu oli iso pointti, mahdollinen seksi vain bonus...
 
On se siinä tapauksessa, jos toisella on syy uskoa, että olet parisuhdemarkkinoilla vilpittömin mielin ja vielä yhteydessä, jossa se on luonnollinen johtopäätelmä ja kun itse tiedät että koklaat vaan saada piparia ja siinä kaikki... jne

No ensinnäkin olen ihan huisin otettu, että joku jaksoi noinkin pitkän viestin kirjoittaa mun mielipiteisiin vastineeksi. Vau. Mitä taas sisältöön tulee, niin olen aivan yhtä hämmentynyt siitä, että miten monimutkaisesti joku voi nämä erittäin yksinkertaiset asiat nähdä. Mä nyt voin vaan sanoa, että olen vilpittömin mielin etsimässä sitä panoa. Aivan kuten tuhannet muutkin nuoret aikuiset tällä samalla hetkellä, niin naiset kuin miehetkin. En halua tapailla kahta kertaa kauempaa ketään, koska haluan sitä kautta suojella molempia ei toivotuilta tunteilta. Ainahan se ei onnistu, mutta ei kukaan objektiivisesti ajatteleva ja itsesuojeluvaiston omaava edelleenkään kehitä jotain tunnemyrskyjä tai kiintymystä parin näkemisen pohjalta tuntemattomaan ihmiseen. Minusta se on pelottavaa, hitto vieköön. Järvenvastaista.

Yhden asian muuten arvasit oikein, olen ihan helkkarin pihi. :D Saan jotain tyydytystä siitä, että elän askeettisesti ja pärjään vähällä, vaikka rahasta sinänsä ei pulaa ole. Prostituoidut eivät houkuta rahareikänä ja myöskään siksi, että riski taudeista on aika paljon isompi. Lisäksi oon kuullut, että Vironkin puolella nämä muijat saattavat olla työnkuvansa vuoksi totaalisen aineissa, mikä ei varsinaisesti ole smoking hottia sekään.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ainakin minun aikanani se itse naisen tapaaminen ja pokailu oli iso pointti, mahdollinen seksi vain bonus...

Jos kuitenkin tiedät itse, ettet ole asialla avoimin mielin, toisen tunteillahan siinä leikit, boostaat omaa egoasi välittämättä tuon toisen tunteista yhtään mitään. Toisaalta ymmärrän myös niin, että tarkoitat metsästyksen kiiman olevan jotain niin suurta, että sama vaikka jonkun jalkoihinsa talloo, kunhan omat kiksit saat. Minkäs sille, sitten on turha ihmetellä ja toista sukupuolta syyllistää, kun naamaan tulee kyynistä ja tylyä asennetta, ei hymyillä eikä varpaankynsiä leikellä, noin leikillisesti sanottuna, paskojen kokemusten jälkeen jokaisesta tulee varauksellinen toisia kohtaan.

Minunkaan ei ole tarvinnut maksullisiin koskaan ryhtyä, eli ihan kuulopuheiden varassa oon tässä asiassa, mutta useampi suu on antanut varsin positiivisia lausuntoja homman sujuvuudesta ja miksi ei, ammattilaisilta.

Minulla on sitten varmaan kohdillaan tuo prosentti ollut, mutta yhteenkään juttuun en ole lähtenyt, jos on pienintäkään epäilystä, että toisella saattaa olla pyrkimyksiä, joita itse en halua ja taas kaikkiin mihin olen lähtenyt, olen lähtenyt avoimin mielin ja valmiina myös siihen, että se saattaa olla myös tässä se oikea. Aina ei ole ollut, on saatu ja annettu niitä kaverikortteja ja kiitos voittopuolisesti rehellisten ihmisten, niitä aitoja kaverisuhteitakin on monta syntynyt, mistä olen kiitollinen, ystävä on aina ystävä, varsinkin ilman benefitsejä ja muuta painolastia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös