Kalsarikänniketju

  • 5 245 612
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minkähän takia homoja on olemassa? Miksi on olemassa Savonlinnan Pallokerho tai Mikael Jungner? Eikö niitä voitaisi vaan lopettaa, koska en tykkää niistä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mitä helvettiä? Jatkoajan kesätyttö 2013 ei perkele kiitä sitä kaikkein pisimmälle vienyttä taustatukeaan, eli palstan mälläreitä. Kiittämätön värkki tämä. Suoraan jatkoon, jos muistaisi tällaiset olennaiset asiat.

Otanpa oluen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mitä tänään syötäisiin? Jagsin koukkuja näemmä.

Elämä on huomattavasti helpompaa juuri tällä hetkellä kenelle tahansa, jos elimistöön on sinne plasman täytteeksi sitä ihmiskuonan parhaimmin käyttämää energialähdettä ladattu.

Otanpas huikkasen lempijuomaani. Kuuntelen hippasen Kreatoria matkalla, jonka kuljin tätä viestiä synnyttäessä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hamaan haimatulehdukseen asti, ja edelleen kakkahätä.
Punnerra molemmat kerralla ulos ja saat bonuksena vähintään pukamat.

Naapurin hamppuhemmon bileet ovat näemmä tältä viikonlopulta ohi, kun kerran tänne koettavat ovikellolla. "Ei, se teidän kommuuni on teidän oikealla kädellä 2m päässä." Kun ei se mene jakeluun niin se ei mene, joten tässä kertaillaan oikein väen voimin suuntaviivoja.

Voi näitä. Söpöjä ovat.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
No niin, mitä ne täällä jauhaa. Perseenpyyhintää, yäk. Just pihasaunan saloista syksyn pehmeänä ja puhtaana remmiin. Terskalle hopeeta ja Liverpool hoiti homman. Eiku hiivaa kohti ääntä.

Kotiteollisuus

Raipatirai, cheers mates.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minkähän takia homoja on olemassa?
Että heteromiehille jäisi enemmän akkoja joista valita.

Hei, olen päässyt pakkopaidasta, piinasta ja jalkapuusta! Taidan juhlia asiaintilaa vetämällä kovan kännin.

Kiitokset moderaattoreille siitä, että mahdollistitte minulle ja perheelleni miellyttävän kesän. Kävimme uimassa, pelaamassa pallopelejä, kaikenlaisissa riennoissa. Ja miksi? Koska isi ei istunut Jatkoajan ääressä koko suvea.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oikein mukavaa, että olet päässyt taas käymään täällä. Kauanko ajattelit tällä kertaa viipyä?
Sehän nyt riippuu meidän kaikkivoivistamme. En olisi koskaan osannut ennakoida tätä viimeisintäkään; muutama anaaliseksiaiheinen tokaisu riitti. Näistä jos kaikki joutuisivat jäähylle, niin eipä tänne monikaan kirjoittelisi. Mutta minkäs teet kun olet mies, jolla on maine livenä. Pikkuisen erikokoisen suurennuslasin alla tässä ollaan kuin te nuhteettomat.

Silti tai juuri siksi, maailman paras ryyppybiisi: Police Car - Larry Wallis - YouTube
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kappas kun Evil on pannastaan, joten sille kippis!
Koirakin meinasi olla, vaimo kun ulkoilutti niin oli karata pannastaan.

Kesä oli vaiherikas. En viitsi näistä raportoida omiin ketjuihinsa, joten laitan tänne koko paskan.

- Harkimo. Mene vittu sinne Venäjälle ja pysy siellä, vie se kuppainen kuminaamasi helevetin etäs suomalaisesta mediasta.

- Karalahti. Mulkku on mulkku. Jotkut ovat sitä syntyjään, toisista mulkkuus paljastuu myöhemmin.

- Kovalchuk. Huijariryssä, mulkku. Tule lähelle niin lyön.

- Nykäsen Matti. Hieno mies.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Pakko kirjoitella eka viestit tähänkin ketjuun. tai no en muutenkaan oo kovin aktiivinen ollu missään ketjussa. Mut asiasta toiseen. Rakas avopuoliso on duunissa 24-asti ja tässä sitä viski ja sandels linjalla ollaan menty pitkin iltaa alkaen keihäskisasta.

Kalsarit on päällä ja Queen kuuluu koneelta. Aika mukavaa.

Ps. mulla on semmoset repaleiset verkkarit jalassa. kai ne lasketaan kalsareiks???
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Nimimerkkisi perusteella olin valmis julistamaan sinut oivaksi ihmiseksi, mutta tuo musiikkivalinta saa kyllä satakertani kierähtämään luokille.
Kyllähän se etelän rokki iskee kuin tuhat volttia suoraan sydämmeen. Nyt vaan sattu Queen pyörimään lautasella. Tykkään siitäkin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lueskelen tässä isäni kassakaapista löytyneitä jälkeenjääneitä papereita. Osa on hyvinkin koomista luettavaa, mm. Lääninhallituksen virkamiesten lausunnot 50-luvulta milloin mistäkin asiasta, joissa yksi virke täyttää koko paperin, osa taas melkoisen raskasta.

Vähän niinkuin koko hänen elämänsä pikakelauksella, aika hurja tunne on tämä, täytyy sanoa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuntuu että noi ns.laatuoluet on täyttä tavaraa wolttien suhteen, onkos kellään tietoa asian todenperäisyydestä? Viimeisin hörpitty oli Youngsin Double Chocolate stoutti, 5.2%.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Btw, Evil et voi olla ollenkaan huono ihminen jos Bon Scott lukee sinulla tuossa vasemmalla.
Bon ja Ronnie Van Zant ovat minulle ne läheisimmät. Rakkaat katuojarunoilijat ja karismakeskittymät. Etsi täältä Southern Rock -ketju, sellainenkin on.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Bon ja Ronnie Van Zant ovat minulle ne läheisimmät. Rakkaat katuojarunoilijat ja karismakeskittymät. Etsi täältä Southern Rock -ketju, sellainenkin on.
Joo oon selaillu sitä "passiiviaikoina". Asiansa tietävää porukkaa sinne kirjoittelee. Pitänee liittyä keskusteluun kun aika on valmis.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös