Eikö tuo että puolueen top2 puheenjohtajisto putkautti jälleen rasistista paskaa ihan julkiseen sosiaaliseen mediaan, tarkoita että puolueella on ihan selvästi rasistinen aatemaailma? Siellä on tosiaan sitten se eduskuntaryhmän puheenjohtaja komppaamassa aivan varmasti ja tosiaan eduskunnan puhemieskään tuskin kauhean pahalla katsoo näitä kamelikuskiviestejä.Niin mä vähän arvelinkin. Eli kyseessä oli juurikin tuollainen "kaikkihan sen tietää"-provo, joita toki täällä saa heitellä ihan surutta. Minä kyllä tykkäisin saada vähän lihaa luiden ympärille, jos noin isoa osaa suomalaisista leimaa rasistiksi. Äänestäjiä toki heillä on vielä tuota enemmänkin.
Mitäs veikkaat, heiluisiko bannivasara, jos minä + pari muuta oikeistonimimerkkiä käytäisiin lähes päivittäin nimittämässä kaikkia vasemmistoliittolaisia kommunisteiksi? Ja ilman sen ihmeempiä perusteluja toki. Minä veikkaan, että löylyhuone olisi taas paria oikeistolaista köykäisempi.
PS yritti hetkellisesti olla hieman salonkikelpoisempi. Sitten tuli hallitusvastuun tuoma kannatuslasku, josta odotettuakin (jopa PS:n äänestäjien krooninen nukkuminen eurovaaleissa huomioiden) reilusti surkeammin menneet europarlamenttivaalit erittäin näkyvänä tuloksena. Nyt käynnissä "perinteinen" mainoskamppis jossa mm. rilliotsainen kamelikuskeista sutkaittelija, nimimerkki "riikka", sekä tuo kansanryhmänvastaisesta kiihotuksesta tuomittu ex puheenjohtaja kehuvat milloin ja miksi lähtivät politiikkaan (jälkimmäiseen kysymykseen olisi raikasta saada todenmukaiset vastaukset, tosin nehän näkee ko. henkilöiden julkisista ulostuloista) ja sitten merkittävämpänä mainoskampanjana tämä paluu avoimen rasistiseen letkautteluun ja sutkautteluun, kun sillä on ennenkin saatu agitoitua ne essonbaarissa ja muissa kohteissa mutisevat katkeroituneet uurnille jytkäyttämään.
Kai vasemmistoliittolaisia saa käydä nimittämässä komukoiksi, jos sieltä tulisi samaan tyyliin muutaman päivän välein puolueen pomohenkilöiltä kommunistisia viestejä.
Mitä kamelikuskeista, vuohipaimenista, sekä mogadishumurteista irvailu on, jos ei rasistista öyhötystä pyrkimyksenä saada innostettua rasistisesta öyhötyksestä tykkäävät takaisin PS:n kannattajiksi ja vaaliuurnille?Eiköhän se nyt ole tullut selväksi ettei täällä öyhötyksen seassa totuudella ole niin väliä. Et sä mitään oikeita perusteluita saa.
Jengi kauhistelee persujen toimintaa ja samalla itse jeesustelee vääristelee, liioittelee, yleistää, olettaa ja trollaa. Ja tietenkin pitää itseään avarakatseisena.
Ja tämä kaikki suvaitsevaisuuden nimissä.