Kalsarikänniketju

  • 5 211 113
  • 66 655

Glove

Jäsen
Nykyajan Kärppiä seuratessa varmasti Jaloviina tulee tarpeeseen, ihan siis myötätunnolla sanottuna. Käsittämätön alennustila kyllä Oulussa.

Itse olen vesiselvänä eikä aikomus tänään ottaa pisaraakaan, joten ehkä vetäydyn takavasemmalle.
Olisi varmasti jos olisin henkeen ja vereen Kärppäfani.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ei oo kalsarikänni, vaan sukkahousukänni. Ehkä tämä hyväksytään. Illan Torinon Derby della molea odotellessa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En tykännyt 5-vuotiaana pitää sukkahousuja, mutta pakko oli kun äiti niin sanoi (en vieläkään pidä keinokuiduista). Toki silloin en myöskään vetänyt kalsarikännejä - tai sukkahousukännejä.

Elämä opettaa.
Toivottavasti elämäntilanne ei ole pakottanut vetämään sukkahousuja myöskään päähän. Alkoholi riittänee siihenkin hommaan - se menee välillä päähän.
 

redpecka

Jäsen
Muutama siivu Jaloviinas tullut nautittua tässä peliä katsellessa. Kippis kaikille kalsarikännääjille, älkää ottako kalsaribännejä.
Mulla on taas mertarantamaisen VAARALLANEN tilanne. Viime vkl tiukkoja juodessani vaivuin alakuloon universumitasolla. Poistinkin parit turhat viestini ehkä toisen tai kolmannen kerran palstaurallani.

Siis vaaralliseksi tekee homman se, ettei ole viiniä enää ja ei jaksa kalsarisillaan uloskaan enää lähteä hakee. Amazonin kotiinkuljetuksetkin on tältä illalta loppu. Niin se vaarallisuus: viinin sijasta saattaa ottaa oluiden väleissä sitten vodkaa. Harvoin hyvää seuraa siitä. Viikon kalsaribänni on lievä rangaistus siihen rappioon, rapulaan ja itseinhoon nähden.
 

redpecka

Jäsen
Muutama siivu Jaloviinas tullut nautittua tässä peliä katsellessa.
Peiliin katsominen jurripäissään voi olla ahdistavaa tai sitten herättävää kuten se Leonardo DiCaprio viimeisimmässä Tarantiinossa raivosi itelleen peilin edessä. Hän sai siitä boostin ja seuraavan päivän kuvauksissa se 9-vuotias tyttö kehui häntä.
 

Glove

Jäsen
Peiliin katsominen jurripäissään voi olla ahdistavaa tai sitten herättävää kuten se Leonardo DiCaprio viimeisimmässä Tarantiinossa raivosi itelleen pelin edessä. Hän sai siitä boostin ja seuraavan päivän kuvauksissa se 9-vuotias tyttö kehui häntä.
Eipä minua liiemmin ahdista vaikka Kärpät ei pärjääkään. Enkä tiedä herättääkö se muuhun kuin kirjoittamaan Jatkoaikaan.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No vihtu. Kävin ostamassa pari tuollasta Metsämaasikaa. Luulin että ne on jotain sikajuomia. Not nyt on toinen juotu ja ei oo yhtään sika olo.

Eipä!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No vihtu. Kävin ostamassa pari tuollasta Metsämaasikaa. Luulin että ne on jotain sikajuomia. Not nyt on toinen juotu ja ei oo yhtään sika olo.

Eipä!
Onko tämä sitä virolaista (metsä)mansikkalikööriä? Tuli teininä juotua. Ihan juotavaa... muistaakseni.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Toivottavasti elämäntilanne ei ole pakottanut vetämään sukkahousuja myöskään päähän. Alkoholi riittänee siihenkin hommaan - se menee välillä päähän.
Sehän on ihan sama onko ne kalsarit tai sukkahousut päässä, jos vaan kotona pysyy.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eipä minua liiemmin ahdista vaikka Kärpät ei pärjääkään. Enkä tiedä herättääkö se muuhun kuin kirjoittamaan Jatkoaikaan.
Kyllä se ahdistaa. Et vaan sitä huomaa kalsareissasi. Ja huomen iltana saat lisää ahdistusta.
Anteeksi vaan suorapuheisuuteni, mutta jokin sai vaan kirjoittamaan.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti elämäntilanne ei ole pakottanut vetämään sukkahousuja myöskään päähän. Alkoholi riittänee siihenkin hommaan - se menee välillä päähän.
Ei tule mieleeni mitään tilannetta, missä haluaisin vetää sukkahousut päähäni vaikka taloudellisesti välillä vaikeaakin on ollut - mutta ei niin vaikeaa.

Lähinnä tulee mieleen muisto Israelista kun ranskalainen kollega vetäisi kondomin päähänsä ja puhalsi... ja puhalsi... ja puhalsi. Tietäjät tietää. Nauratti - kuten kuuluukin kun joku vetää päähänsä jotain - esim kondomin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämä sitä virolaista (metsä)mansikkalikööriä? Tuli teininä juotua. Ihan juotavaa... muistaakseni.

Joo sitä. Aika mukavasti tuo tuntuu menevän alas, joten taidan mä nyt tuon toisenkin korkata. Kippis!

Edit: Metsmaasikas on näköjään oikein kirjoitettu nimi.
 

Glove

Jäsen
Kyllä se ahdistaa. Et vaan sitä huomaa kalsareissasi. Ja huomen iltana saat lisää ahdistusta.
Anteeksi vaan suorapuheisuuteni, mutta jokin sai vaan kirjoittamaan.
Ei se ahdista. En voi sanoa olevani Kärppäfani. Olen ennemminkin jääkiekkofani. Toki oululaisena toivon Kärppien pärjäävän, mutta ei se ole minulle elämää suurempi asia. Laadukas jääkiekko on jees, pelasi siine kuka tahansa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei tule mieleeni mitään tilannetta, missä haluaisin vetää sukkahousut päähäni vaikka taloudellisesti välillä vaikeaakin on ollut - mutta ei niin vaikeaa.
Tämä on aina hyvä asia.

Lähinnä tulee mieleen muisto Israelista kun ranskalainen kollega vetäisi kondomin päähänsä ja puhalsi... ja puhalsi... ja puhalsi. Tietäjät tietää. Nauratti - kuten kuuluukin kun joku vetää päähänsä jotain - esim kondomin.
Legendaarinen temppu. Olisiko muuten 90-luvulla Hyvät, pahat ja rumat -ohjelmassa joku imitoinut Iiro Viinasta samaisen tempun avulla?

Tulipahan tuollainenkin mieleen. Miksi, sitä en tiedä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Lähinnä tulee mieleen muisto Israelista kun ranskalainen kollega vetäisi kondomin päähänsä ja puhalsi... ja puhalsi... ja puhalsi. Tietäjät tietää. Nauratti - kuten kuuluukin kun joku vetää päähänsä jotain - esim kondomin.
Minun eräs kaverini oli käyttänyt kondomin yläasteella nenänsä kautta nieluunsa ja yskäissyt pois, älä kysy miten. Veti siis päähänsä - kirjaimellisesti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihana tuo meidän talon ranskalainen nainen, jonka kanssa tavattiin taas tupakalla. Todella mukava ja ihana. On vain minua vanhempi. Mutta silti. Se ihana ja tyylikäs ranskalaisuus näkyy. On muuten yh, joten mahkuja olisi. Kaunishan hän on, mutta on minua vanhempi selvästi.
 

Glove

Jäsen
Ihana tuo meidän talon ranskalainen nainen, jonka kanssa tavattiin taas tupakalla. Todella mukava ja ihana. On vain minua vanhempi. Mutta silti. Se ihana ja tyylikäs ranskalaisuus näkyy. On muuten yh, joten mahkuja olisi. Kaunishan hän on, mutta on minua vanhempi selvästi.
Onko se semmonen MILF?
 

redpecka

Jäsen
Minun eräs kaverini oli käyttänyt kondomin yläasteella nenänsä kautta nieluunsa ja yskäissyt pois, älä kysy miten. Veti siis päähänsä - kirjaimellisesti.
Aika duudsoni. Ei.

Oikeat duudsonit rassasi nenäsuuonteloitaan myös kortsulla, mutta siinä kai oli tärkeää kun nenän kautta imaisi niin pitää sormilla kiinni siitä toisesta päästä. Sitten kun se oli läpi ja toinen pää roikkui nielussa se kaivettiin toisella kädellä yskien suusta ulos ja alettiin vinguttamaan. Vedet silmissä tekivät sitä. Tukkoiset röörit, ei enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös