Kyllä. Otetaan uusiksi ensi kaudella. Mutta et mene sitten lupaamaan mitään yhtä älyttömyyksiä kuin nyt.No kait tuokin kertoo jotakin fiiliksistä. Hauskaa, hiton hauskaa oli kyllä!
Kyllä. Otetaan uusiksi ensi kaudella. Mutta et mene sitten lupaamaan mitään yhtä älyttömyyksiä kuin nyt.No kait tuokin kertoo jotakin fiiliksistä. Hauskaa, hiton hauskaa oli kyllä!
Aivan varmasti menen. Paljon pahempiakin, kuin tällä kertaa. Lupaukset liittyvät alastomuuteen ja SaiPan mitaliin. Tulevaisuudessa tästä lisää.Kyllä. Otetaan uusiksi ensi kaudella. Mutta et mene sitten lupaamaan mitään yhtä älyttömyyksiä kuin nyt.
Paljonko siinä kermaliköörissä on sokeria? Tulee tuplahumala kun on yhtä aikaa sokerihumalassa ja alkoholin aiheuttamassa.Hei. Olen uusi täällä, sain itseäni vihdoin niskasta kiinni ja uskaltauduin seuraanne. Historiani on märkä, kalsareita olen vuosia käyttänyt, viinaa juonut aina.
Ostin taas tällaisen likööripullon (kerma) ja ajattelin vetää sen tälläkin kertaa yläkautta. Minibaarissa myös olutta, valkkaria ja vodkaa. Kiitos.
Yläkautta parempi kuin alakautta, vaikka joskus kymmenisen vuotta sitten oli jokin "boomi", että ei kun rektaaliin niin ei haise hengitys.Ostin taas tällaisen likööripullon (kerma) ja ajattelin vetää sen tälläkin kertaa yläkautta.
17% alkoholia, 82% energiaa josta sokereita 100% ja vajaa prosentti jotain tahmeeta mönjää.Paljonko siinä kermaliköörissä on sokeria? Tulee tuplahumala kun on yhtä aikaa sokerihumalassa ja alkoholin aiheuttamassa.
Niin olen kuullut, vanha inkkarien tapa jos ei viina pysynyt enää sisällä niin alakautta vaan. Eikös jonnet keksinyt aikanaan että kastaa tampoonin viinaan ja tunkee perseeseen? En ole kokeillut, mutta kasarilla ja ysärillä olisi voinut olla ihan oiva kikka ottaa pohjia samalla kun jonottaa ravintolaan. Toki siinä pitäisi osata laskea kastosuhde ja prosentit suhteessa jonon liikkumisvauhtiin ja tampoonin imukykyyn ettei sammu just ovella.Yläkautta parempi kuin alakautta, vaikka joskus kymmenisen vuotta sitten oli jokin "boomi", että ei kun rektaaliin niin ei haise hengitys.
Voi. Jos olet nainen niin anna mennä. Jos olet mies, jätä kuivaamatta.Minäkin olen uusi täällä. Voiko saunassa tulla raskaaksi? Entä, jos kuivaan itseni saunan jälkeen siskoni pyyhkeeseen?
Toksista, miksi erottelet naiset ja miehet? Vihaatko meitä oletettuja? Arvostan käsitystäsi, että kuka vaan voi tulla raskaaksi - vaikka saunassa.Voi. Jos olet nainen niin anna mennä. Jos olet mies, jätä kuivaamatta.
Olen liian vanha. Minun aikanani oli vain miehiä ja naisia. Olen ylielänyt nyky-yhteiskuntaan enkä sopeudu enää.Toksista, miksi erottelet naiset ja miehet? Vihaatko meitä oletettuja? Arvostan käsitystäsi, että kuka vaan voi tulla raskaaksi - vaikka saunassa.
Hei, minäkin tulin tänne tänään. Voisin tulla kanssa siskosi pyyhkeeseen pyyhkimään? Kuinkahan tämä saataisiin toteutettua? Voitaisiin tehdä se vaikka halutessasi yhdessäkin. Tai sitten ihan vaan erikseen.Minäkin olen uusi täällä. Voiko saunassa tulla raskaaksi? Entä, jos kuivaan itseni saunan jälkeen siskoni pyyhkeeseen?
Niin minäkin. Setämies mikä setämies.Olen liian vanha. Minun aikanani oli vain miehiä ja naisia. Olen ylielänyt nyky-yhteiskuntaan enkä sopeudu enää.
Johtuisiko sitten liian aktiivisesta miesvoittoisesta jatkislaisista?On kalsarikänniketjussa kuivaa menoa.
Niin minäkin. Setämies mikä setämies.
On kalsarikänniketjussa kuivaa menoa. Yrittäkää edes.
Käyn tupakalla välissä eikä kiinnosta laittaa housuja jalkaan aina kun poistuu parvekkeelle. Tai vaihtoehtoisesti olla ilman housuja ulkona.Anteeksi, jos rikon ketjun etikettiä, mutta en ole juuri nyt kalsarillisillani (ihan suomen kieli kun ei edes tiedä menikö sana oikein).
Heräsi kysymys miksi en ole, siis kalsarillisillani:
Miksi sinä et ole kalsarillisillasi?
- en ymmärrä konseptia
- kämppä on liian kylmä, koska energia on kallista
- vääränlaiset kalsarit (ei ole Black Horsea)
- vaimo kieltää (no, ei kiellä, mutta ei erityisesti rohkaisekaan)
- jokin muu syys
No kun vetäydyin makuuhuoneen rauhaan ja ajattelin alkaa nukkumaan. Ja nukun alasti. Enkä ole edes kännissä. Rikon etikettiä. Pahasti.Miksi sinä et ole kalsarillisillasi?
Onko muka ihmisiä jotka eivät nuku alasti? No okei isäni nukkuu pyjamat päällä mutta hän on muutenkin konservatiivinen.No kun vetäydyin makuuhuoneen rauhaan ja ajattelin alkaa nukkumaan. Ja nukun alasti. Enkä ole edes kännissä. Rikon etikettiä. Pahasti.
Otan siis takkini ja poistun. Mutta eihän minulla ole takkiakaan. Poistun silti.
Kyllä meillä nukutaan kalsareissa tai yöpuvuissa. Jopa lapset.Onko muka ihmisiä jotka eivät nuku alasti? No okei isäni nukkuu pyjamat päällä mutta hän on muutenkin konservatiivinen.
Vihaatko isääsi vai oletko kade?No okei isäni nukkuu pyjamat päällä mutta hän on muutenkin konservatiivinen.