Eipä ole tullut maistettua. Laitan testiin kunhan tuommoista tulee kauppareissulla vastaan. Vai onko ihan Alkon tuote?Karlens Vodka Limelonkero! Mitä mieltä muuten herra @Glove on tästä lonkusta? Oletko ostanut ja juonut milloinkaan?
Lidl myy tuota. En tiedä myykö muut. 5.5 on prosentit, eli ihan jees. 6pack maksaa alle 13 euroa JOS nyt muistan oikein.Eipä ole tullut maistettua. Laitan testiin kunhan tuommoista tulee kauppareissulla vastaan. Vai onko ihan Alkon tuote?
Pitääpä sitten käydä Lidlissä joskus.Lidl myy tuota. En tiedä myykö muut. 5.5 on prosentit, eli ihan jees. 6pack maksaa alle 13 euroa JOS nyt muistan oikein.
Ranta olisi lähellä, mutta ei siellä ole saunaa. Eikä sitä tieten saisi luvatta kaupungin maalle rakentaakaan.Mie meen kohta rantasaunalle, nyt jo neljä tölkkiä velkaa sinne. Tuttuja tyyppejä siellä!
Kai nyt aina repullinen! Sitten niillä tyhjillä uusi repullinen jne.Nobelaner on muuten sellainen olut ettei aina näytä maistuvan se. Kuusi niitä tuossa on.
Taidat olla lonkeromiehiä ihan tosissasi? Mitä nyt joskus olen muistellut tätäkin ketjua.Lonkero on aivan yhtä hyvää kuin ennenkin. Taidan tyytä kuuntelemaan musaa hyvän juoman kanssa ja jätän jääkiekon väliin tältä illalta.
En minä juuri muuta alkoholijuomaa juokkaan. Joskus harvoin ostan hyvää viskiä ja nautiskelen sitä.Taidat olla lonkeromiehiä ihan tosissasi? Mitä nyt joskus olen muistellut tätäkin ketjua.
Täällä toinen lonkeron ystävä, pakko myöntää että pidän enemmän kuin oluesta.