Kalsarikänniketju

  • 5 201 273
  • 66 623

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Joskus sinne kaukoitään tulen, ja toivon teitä fiksuja SaiPaukkoja ja -akkoja mukaan. Hieno on kaupunki, käynyt oon. Vaan hallissa en koskaan käyskennellyt. Se asia korjataan.
Lappeenranta on kyllä oikein hieno ja mukava kesäkaupunki. Muutaman kerran käynyt ja aina jäänyt hyvä fiilis paikasta (kaveri asuu siellä). Kesällä viimeistään pitää mennä taas käymään ja nauttimaan satamassa pari tuoppia kera vedyn.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaikkea se sinäkin @Krepo olet mennyt lupailemaan. Olisit nyt luvannut olla vaikka munasiltasi niin kävisi vähemmän luonteen päälle.

No toisaalta olihan puniskin meidän kanssa SaiPa-huivi kaulassa Porissa matsia katsomassa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kaikkea se sinäkin @Krepo olet mennyt lupailemaan. Olisit nyt luvannut olla vaikka munasiltasi niin kävisi vähemmän luonteen päälle.

No toisaalta olihan puniskin meidän kanssa SaiPa-huivi kaulassa Porissa matsia katsomassa.
Jos osaisin kuvan laittaa, niin laittaisin fiilis kuvan puniksen kämpiltä. Puniksella SaiPa huivi päällänsä tuossa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Miksei saman tien matsista? Piti vähän kuvaa rajata, mutta kai tuossa keltamustaa näkyy kaikilla.
 

Liitteet

  • 20211106_165836.jpg
    20211106_165836.jpg
    815,7 KB · kertaa luettu: 84
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Olen viihtynyt olympialaisten liveseurannan ketjussa mutta, koska olen hidas, en ole heittänyt väliin omia henkevyyksiä - muut ovat osuneet ensin. Harvinaisen koukuttavaa seurattavaa täällä omassa kuplassa. Välillä on pitänyt roikkua radion varassa mutta siellä esim. Yle on parhaimmillaan. Milloin jatkoaika.radio.com avataan?
 

redpecka

Jäsen
Hei. Olen uusi täällä, sain itseäni vihdoin niskasta kiinni ja uskaltauduin seuraanne. Historiani on märkä, kalsareita olen vuosia käyttänyt, viinaa juonut aina.

Ostin taas tällaisen likööripullon (kerma) ja ajattelin vetää sen tälläkin kertaa yläkautta. Minibaarissa myös olutta, valkkaria ja vodkaa. Kiitos.
 

Glove

Jäsen
Hei. Olen uusi täällä, sain itseäni vihdoin niskasta kiinni ja uskaltauduin seuraanne. Historiani on märkä, kalsareita olen vuosia käyttänyt, viinaa juonut aina.

Ostin taas tällaisen likööripullon (kerma) ja ajattelin vetää sen tälläkin kertaa yläkautta. Minibaarissa myös olutta, valkkaria ja vodkaa. Kiitos.
Paljonko siinä kermaliköörissä on sokeria? Tulee tuplahumala kun on yhtä aikaa sokerihumalassa ja alkoholin aiheuttamassa.
 

redpecka

Jäsen
Paljonko siinä kermaliköörissä on sokeria? Tulee tuplahumala kun on yhtä aikaa sokerihumalassa ja alkoholin aiheuttamassa.
17% alkoholia, 82% energiaa josta sokereita 100% ja vajaa prosentti jotain tahmeeta mönjää.

Yläkautta parempi kuin alakautta, vaikka joskus kymmenisen vuotta sitten oli jokin "boomi", että ei kun rektaaliin niin ei haise hengitys.
Niin olen kuullut, vanha inkkarien tapa jos ei viina pysynyt enää sisällä niin alakautta vaan. Eikös jonnet keksinyt aikanaan että kastaa tampoonin viinaan ja tunkee perseeseen? En ole kokeillut, mutta kasarilla ja ysärillä olisi voinut olla ihan oiva kikka ottaa pohjia samalla kun jonottaa ravintolaan. Toki siinä pitäisi osata laskea kastosuhde ja prosentit suhteessa jonon liikkumisvauhtiin ja tampoonin imukykyyn ettei sammu just ovella.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minäkin olen uusi täällä. Voiko saunassa tulla raskaaksi? Entä, jos kuivaan itseni saunan jälkeen siskoni pyyhkeeseen?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Minäkin olen uusi täällä. Voiko saunassa tulla raskaaksi? Entä, jos kuivaan itseni saunan jälkeen siskoni pyyhkeeseen?
Hei, minäkin tulin tänne tänään. Voisin tulla kanssa siskosi pyyhkeeseen pyyhkimään? Kuinkahan tämä saataisiin toteutettua? Voitaisiin tehdä se vaikka halutessasi yhdessäkin. Tai sitten ihan vaan erikseen.

Lapseton 03 area.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen liian vanha. Minun aikanani oli vain miehiä ja naisia. Olen ylielänyt nyky-yhteiskuntaan enkä sopeudu enää.
Niin minäkin. Setämies mikä setämies.

On kalsarikänniketjussa kuivaa menoa. Yrittäkää edes.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös