En vihaa isääni mutta hänellä on lukuisia näkemyksiä joita en voi allekirjoittaa.Vihaatko isääsi vai oletko kade?
Minä nukun alasti, ettäs tiedätte, ja monen mielestä konservatiivi ja muutoinkin mulkku, ettäs tiedätte.
En vihaa isääni mutta hänellä on lukuisia näkemyksiä joita en voi allekirjoittaa.Vihaatko isääsi vai oletko kade?
Minä nukun alasti, ettäs tiedätte, ja monen mielestä konservatiivi ja muutoinkin mulkku, ettäs tiedätte.
En ole allekirjoittanut yhtään isäni tai äitinikään näkemystä - konkreettisesti.En vihaa isääni mutta hänellä on lukuisia näkemyksiä joita en voi allekirjoittaa.
Toki. Hän on ymmärtäväinen monien ongelmien suhteen mihin nuori mies voi törmätä. Hän on auttanut minua aina kun on pystynyt. Samoin minä olen auttanut häntä kun olen siihen pystynyt. Olisin taatusti surullinen mikäli hän kuolisi nyt. Vaikka hän kuolisi myöhemminkin olisin todennäköisesti surullinen, sillä vaikka hänessä onkin useampia vikoja, voin vain toivoa että minulla olisi hänen intensiivisyytensä töiden suhteen. Olen enemmän mukavuuteen taipuvainen ihminen ja hän tekee töitä miltei aina.En ole allekirjoittanut yhtään isäni tai äitinikään näkemystä - konkreettisesti.
Mutta hyväksyt hänet isäksesi - kaikesta huolimatta?
Miltä se pelisi näyttää - mahtavalta tietenkin, mutta miten muuten kuvailisit sitä?Muutama siivu Jaloviinas tullut nautittua tässä peliä katsellessa.
Aika erikoinen on tämä KalPa - Kärpät. Eka erä 0-3, toinen 5-0. Harvemmin näkee eriä, joissa toinen vie viidellä maalilla. Saa nähdä miten Kärpät lähtee kolmanteen erään.Miltä se pelisi näyttää - mahtavalta tietenkin, mutta miten muuten kuvailisit sitä?
Nykyajan Kärppiä seuratessa varmasti Jaloviina tulee tarpeeseen, ihan siis myötätunnolla sanottuna. Käsittämätön alennustila kyllä Oulussa.Muutama siivu Jaloviinas tullut nautittua tässä peliä katsellessa. Kippis kaikille kalsarikännääjille, älkää ottako kalsaribännejä.
Hätkähdin havaitessani sinut taas tässä ketjussa, mutta onneksi viestisi hälvensi suurimmat pelkoni. Ottakaamme lasilliset - vettä!Itse olen vesiselvänä eikä aikomus tänään ottaa pisaraakaan, joten ehkä vetäydyn takavasemmalle.
Itse asiassa olen varmasti tässä ketjussa ollut useammin selvinpäin kuin hiprakassa - ketjun nimestä huolimatta.Hätkähdin havaitessani sinut taas tässä ketjussa, mutta onneksi viestisi hälvensi suurimmat pelkoni. Ottakaamme lasilliset - vettä!
Kippis ja kulaus!Vesi vanhin voitehista, otetaan sille! (ihan vettä vain siis)
Prost, auf die Gesundheit!Kippis ja kulaus!
Olisi varmasti jos olisin henkeen ja vereen Kärppäfani.Nykyajan Kärppiä seuratessa varmasti Jaloviina tulee tarpeeseen, ihan siis myötätunnolla sanottuna. Käsittämätön alennustila kyllä Oulussa.
Itse olen vesiselvänä eikä aikomus tänään ottaa pisaraakaan, joten ehkä vetäydyn takavasemmalle.
Ei kai siinä mitään jos tykkäät ennemmin pitää sukkahousuja kuin kalsareita.Ei oo kalsarikänni, vaan sukkahousukänni. Ehkä tämä hyväksytään. Illan Torinon Derby della molea odotellessa.
En tykännyt 5-vuotiaana pitää sukkahousuja, mutta pakko oli kun äiti niin sanoi (en vieläkään pidä keinokuiduista). Toki silloin en myöskään vetänyt kalsarikännejä - tai sukkahousukännejä.Ei kai siinä mitään jos tykkäät ennemmin pitää sukkahousuja kuin kalsareita.
Toivottavasti elämäntilanne ei ole pakottanut vetämään sukkahousuja myöskään päähän. Alkoholi riittänee siihenkin hommaan - se menee välillä päähän.En tykännyt 5-vuotiaana pitää sukkahousuja, mutta pakko oli kun äiti niin sanoi (en vieläkään pidä keinokuiduista). Toki silloin en myöskään vetänyt kalsarikännejä - tai sukkahousukännejä.
Elämä opettaa.
Mulla on taas mertarantamaisen VAARALLANEN tilanne. Viime vkl tiukkoja juodessani vaivuin alakuloon universumitasolla. Poistinkin parit turhat viestini ehkä toisen tai kolmannen kerran palstaurallani.Muutama siivu Jaloviinas tullut nautittua tässä peliä katsellessa. Kippis kaikille kalsarikännääjille, älkää ottako kalsaribännejä.
Peiliin katsominen jurripäissään voi olla ahdistavaa tai sitten herättävää kuten se Leonardo DiCaprio viimeisimmässä Tarantiinossa raivosi itelleen peilin edessä. Hän sai siitä boostin ja seuraavan päivän kuvauksissa se 9-vuotias tyttö kehui häntä.Muutama siivu Jaloviinas tullut nautittua tässä peliä katsellessa.
Eipä minua liiemmin ahdista vaikka Kärpät ei pärjääkään. Enkä tiedä herättääkö se muuhun kuin kirjoittamaan Jatkoaikaan.Peiliin katsominen jurripäissään voi olla ahdistavaa tai sitten herättävää kuten se Leonardo DiCaprio viimeisimmässä Tarantiinossa raivosi itelleen pelin edessä. Hän sai siitä boostin ja seuraavan päivän kuvauksissa se 9-vuotias tyttö kehui häntä.