Kalsarikänniketju

  • 5 188 054
  • 66 559

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tänään kävin maistelemassa pizzoja, paistoin jauhelihapihvejä ja nyt kumotaan olutta ja vähän viskiä musiikkia kuunnellen ja sarjoja katsellen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Millaistakohan tää Gin & Juice on? Toivottavasti hyvää, hintaa oli ainakin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anteeksi, jos rikon ketjun etikettiä, mutta en ole juuri nyt kalsarillisillani (ihan suomen kieli kun ei edes tiedä menikö sana oikein).

Heräsi kysymys miksi en ole, siis kalsarillisillani:
  • en ymmärrä konseptia
  • kämppä on liian kylmä, koska energia on kallista
  • vääränlaiset kalsarit (ei ole Black Horsea)
  • vaimo kieltää (no, ei kiellä, mutta ei erityisesti rohkaisekaan)
  • jokin muu syys
Miksi sinä et ole kalsarillisillasi?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Anteeksi, jos rikon ketjun etikettiä, mutta en ole juuri nyt kalsarillisillani (ihan suomen kieli kun ei edes tiedä menikö sana oikein).

Heräsi kysymys miksi en ole, siis kalsarillisillani:
  • en ymmärrä konseptia
  • kämppä on liian kylmä, koska energia on kallista
  • vääränlaiset kalsarit (ei ole Black Horsea)
  • vaimo kieltää (no, ei kiellä, mutta ei erityisesti rohkaisekaan)
  • jokin muu syys
Miksi sinä et ole kalsarillisillasi?
Käyn tupakalla välissä eikä kiinnosta laittaa housuja jalkaan aina kun poistuu parvekkeelle. Tai vaihtoehtoisesti olla ilman housuja ulkona.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksi sinä et ole kalsarillisillasi?
No kun vetäydyin makuuhuoneen rauhaan ja ajattelin alkaa nukkumaan. Ja nukun alasti. Enkä ole edes kännissä. Rikon etikettiä. Pahasti.

Otan siis takkini ja poistun. Mutta eihän minulla ole takkiakaan. Poistun silti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No kun vetäydyin makuuhuoneen rauhaan ja ajattelin alkaa nukkumaan. Ja nukun alasti. Enkä ole edes kännissä. Rikon etikettiä. Pahasti.

Otan siis takkini ja poistun. Mutta eihän minulla ole takkiakaan. Poistun silti.
Onko muka ihmisiä jotka eivät nuku alasti? No okei isäni nukkuu pyjamat päällä mutta hän on muutenkin konservatiivinen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko muka ihmisiä jotka eivät nuku alasti? No okei isäni nukkuu pyjamat päällä mutta hän on muutenkin konservatiivinen.
Kyllä meillä nukutaan kalsareissa tai yöpuvuissa. Jopa lapset.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vihaatko isääsi vai oletko kade?

Minä nukun alasti, ettäs tiedätte, ja monen mielestä konservatiivi ja muutoinkin mulkku, ettäs tiedätte.
En vihaa isääni mutta hänellä on lukuisia näkemyksiä joita en voi allekirjoittaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vittu että odotan Durania ensi kesänä. Eturivissä ollaan. Sen 40 vuotta odottanut. Isoveljen oppitunneista saakka. Se kertoi että Duran on paras. Oli oikeassa.

www.duranduran.com
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole allekirjoittanut yhtään isäni tai äitinikään näkemystä - konkreettisesti.

Mutta hyväksyt hänet isäksesi - kaikesta huolimatta?
Toki. Hän on ymmärtäväinen monien ongelmien suhteen mihin nuori mies voi törmätä. Hän on auttanut minua aina kun on pystynyt. Samoin minä olen auttanut häntä kun olen siihen pystynyt. Olisin taatusti surullinen mikäli hän kuolisi nyt. Vaikka hän kuolisi myöhemminkin olisin todennäköisesti surullinen, sillä vaikka hänessä onkin useampia vikoja, voin vain toivoa että minulla olisi hänen intensiivisyytensä töiden suhteen. Olen enemmän mukavuuteen taipuvainen ihminen ja hän tekee töitä miltei aina.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ääh, pitäisi mennä kohta nukkumaan, niin jaksaa huomenna tehdä erinäisiä kouluun ja muuhun liittyviä töitä. Noh josko vielä olut tai kaksi...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jospa pitkästä aikaa vetäis kalsarikännit. Taustameluna toimii aluksi toimii Amorphis, Lasten hautausmaa ja Behm, mitä sen jälkeen? No aika näyttää...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No minäpä myös vetelen, ja keltamustaraidallisilla tietenkin. Oli ajatus kaunis viettää sellanen päihteetön helmikuu, mutta kun tuossa lähikaupassa oli Auran 0,5/5% alta kahen rahan, niin olihan se ohittamaton paikka.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Maistuu, siis seitinohuet taas!
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Jännittää tuo välierä. Finaali ei vielä jännitä mutta kun pitäisi ennakkosuosikkina voittaa ensin tuo välierä. Toisaalta nykysukupolvet ei enää pelkää häviämistä eivätkä purista mailaa voittopakossa...
 

Glove

Jäsen
Muutama siivu Jaloviinas tullut nautittua tässä peliä katsellessa. Kippis kaikille kalsarikännääjille, älkää ottako kalsaribännejä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Muutama siivu Jaloviinas tullut nautittua tässä peliä katsellessa. Kippis kaikille kalsarikännääjille, älkää ottako kalsaribännejä.
Nykyajan Kärppiä seuratessa varmasti Jaloviina tulee tarpeeseen, ihan siis myötätunnolla sanottuna. Käsittämätön alennustila kyllä Oulussa.

Itse olen vesiselvänä eikä aikomus tänään ottaa pisaraakaan, joten ehkä vetäydyn takavasemmalle.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hätkähdin havaitessani sinut taas tässä ketjussa, mutta onneksi viestisi hälvensi suurimmat pelkoni. Ottakaamme lasilliset - vettä!
Itse asiassa olen varmasti tässä ketjussa ollut useammin selvinpäin kuin hiprakassa - ketjun nimestä huolimatta.

Vesi vanhin voitehista, otetaan sille! (ihan vettä vain siis)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös