Mä puhun lukihärösenä peiliinkatsomisesta.Eipä minua liiemmin ahdista vaikka Kärpät ei pärjääkään. Enkä tiedä herättääkö se muuhun kuin kirjoittamaan Jatkoaikaan.
Mä puhun lukihärösenä peiliinkatsomisesta.Eipä minua liiemmin ahdista vaikka Kärpät ei pärjääkään. Enkä tiedä herättääkö se muuhun kuin kirjoittamaan Jatkoaikaan.
Onko tämä sitä virolaista (metsä)mansikkalikööriä? Tuli teininä juotua. Ihan juotavaa... muistaakseni.No vihtu. Kävin ostamassa pari tuollasta Metsämaasikaa. Luulin että ne on jotain sikajuomia. Not nyt on toinen juotu ja ei oo yhtään sika olo.
Eipä!
Sehän on ihan sama onko ne kalsarit tai sukkahousut päässä, jos vaan kotona pysyy.Toivottavasti elämäntilanne ei ole pakottanut vetämään sukkahousuja myöskään päähän. Alkoholi riittänee siihenkin hommaan - se menee välillä päähän.
Kyllä se ahdistaa. Et vaan sitä huomaa kalsareissasi. Ja huomen iltana saat lisää ahdistusta.Eipä minua liiemmin ahdista vaikka Kärpät ei pärjääkään. Enkä tiedä herättääkö se muuhun kuin kirjoittamaan Jatkoaikaan.
Ei tule mieleeni mitään tilannetta, missä haluaisin vetää sukkahousut päähäni vaikka taloudellisesti välillä vaikeaakin on ollut - mutta ei niin vaikeaa.Toivottavasti elämäntilanne ei ole pakottanut vetämään sukkahousuja myöskään päähän. Alkoholi riittänee siihenkin hommaan - se menee välillä päähän.
Onko tämä sitä virolaista (metsä)mansikkalikööriä? Tuli teininä juotua. Ihan juotavaa... muistaakseni.
Ei se ahdista. En voi sanoa olevani Kärppäfani. Olen ennemminkin jääkiekkofani. Toki oululaisena toivon Kärppien pärjäävän, mutta ei se ole minulle elämää suurempi asia. Laadukas jääkiekko on jees, pelasi siine kuka tahansa.Kyllä se ahdistaa. Et vaan sitä huomaa kalsareissasi. Ja huomen iltana saat lisää ahdistusta.
Anteeksi vaan suorapuheisuuteni, mutta jokin sai vaan kirjoittamaan.
Tämä on aina hyvä asia.Ei tule mieleeni mitään tilannetta, missä haluaisin vetää sukkahousut päähäni vaikka taloudellisesti välillä vaikeaakin on ollut - mutta ei niin vaikeaa.
Legendaarinen temppu. Olisiko muuten 90-luvulla Hyvät, pahat ja rumat -ohjelmassa joku imitoinut Iiro Viinasta samaisen tempun avulla?Lähinnä tulee mieleen muisto Israelista kun ranskalainen kollega vetäisi kondomin päähänsä ja puhalsi... ja puhalsi... ja puhalsi. Tietäjät tietää. Nauratti - kuten kuuluukin kun joku vetää päähänsä jotain - esim kondomin.
Minun eräs kaverini oli käyttänyt kondomin yläasteella nenänsä kautta nieluunsa ja yskäissyt pois, älä kysy miten. Veti siis päähänsä - kirjaimellisesti.Lähinnä tulee mieleen muisto Israelista kun ranskalainen kollega vetäisi kondomin päähänsä ja puhalsi... ja puhalsi... ja puhalsi. Tietäjät tietää. Nauratti - kuten kuuluukin kun joku vetää päähänsä jotain - esim kondomin.
Onko se semmonen MILF?Ihana tuo meidän talon ranskalainen nainen, jonka kanssa tavattiin taas tupakalla. Todella mukava ja ihana. On vain minua vanhempi. Mutta silti. Se ihana ja tyylikäs ranskalaisuus näkyy. On muuten yh, joten mahkuja olisi. Kaunishan hän on, mutta on minua vanhempi selvästi.
Aika duudsoni. Ei.Minun eräs kaverini oli käyttänyt kondomin yläasteella nenänsä kautta nieluunsa ja yskäissyt pois, älä kysy miten. Veti siis päähänsä - kirjaimellisesti.
Vai mikä se on ranskaksi? Vai miksikä se oli?Onko se semmonen MILF?
Femme d'environ 40 ans qui est considérée comme sexuellement attractive.Vai mikä se on ranskaksi? Vai miksikä se oli?
Pysytään milfissä.Femme d'environ 40 ans qui est considérée comme sexuellement attractive.
En kysynyt ikää. Mutta on kaunis ja ranskalainen.Onko se semmonen MILF?
Onhan Citroenitkin ranskalaisia ja kauniita, mutta ajaisitko?Mutta on kaunis ja ranskalainen.
Ajan. Citroen DS4 on kulkupelinä.Onhan Citroenitkin ranskalaisia ja kauniita, mutta ajaisitko?
Sulta mitää kysyny, mutta ku ny avauduit nii mikä tahansa käy, kun sä "ajat koko yön". Todellisuudessa istut tienpenkareella koko yön (ellet ole AL:n jäsen) etkä aja etkä "aja".Ajan. Citroen DS4 on kulkupelinä.
Itseasiassa olen AL:n jäsen :)Sulta mitää kysyny, mutta ku ny avauduit nii mikä tahansa käy, kun sä "ajat koko yön". Todellisuudessa istut tienpenkareella koko yön (ellet ole AL:n jäsen) etkä aja etkä "aja".
Näin olin muistavinanikin, mutta itse kirjoitit ahdistuksestasi Kärppien osalta.Ei se ahdista. En voi sanoa olevani Kärppäfani. Olen ennemminkin jääkiekkofani. Toki oululaisena toivon Kärppien pärjäävän, mutta ei se ole minulle elämää suurempi asia. Laadukas jääkiekko on jees, pelasi siine kuka tahansa.
Ranskalaiset autot on yleensä paskoja, mutta naiset ovat hyviä. Sinänsä hyvä kysymys.Onhan Citroenitkin ranskalaisia ja kauniita, mutta ajaisitko?