Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 884
  • 316

BlueOrange87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat, San Jose Sharks
Kerran Aamulehdessä juttu ja kuva minusta ja systeristä.
Lisäksi joskus vilahdin jossain YLEn ohjelmassa...
 

Kyle

Jäsen
Omat kokemukseni on jäänyt aamulehden lisäosaan jossa on ollut minusta juttu ja kuva! Siihen meikäläisen julkiselämä on toistaiseksi jäänyt, kun perheestä muuten löytyy mm. seuraavat:

Äidistä on tehty televisioon dokumentti, isä ollut televisiossa kokkina, toinen sisko ollut urheiluohjelmissa ja mm. urheilulähetyksen alku-introssa aikoinaan, kun taas toinen sisko on ollut mm. prensidentin vastaanotolla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämän syksyn kuluessa pitäisi julkaista kirja (jollei ole jo julkaistu) johon minua on haastateltu, otteita haastattelusta julkaistaan kirjassa - tosin esiinnyn vain etunimelläni kirjan aihepiirin tähden. Minut paremmin tuntevat kyllä tunnistavat minut kyseisestä tekstistä, jos vain sattuvat lukemaan kyseisen opuksen.

vlad.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Olen ollut mediapelin uhrina esim, iskän sylissä poistumassa SaiPan pelistä 1980-luvun alkupuolella. Tämän äitini näki tv:stä kotona urheiluruudusta ja osasi odottaa meitä "miehiä" kotiin pelistä!

Lisäksi olen esiintynyt edesmenneessä Hockey Night lähetyksessä useastikin yleisön joukossa, tästä en tietysti voi olla 100% varma koska en ole ollut samanaikaisesti tv-vastaanottimen ääressä seuraamassa lähetystä,,,

No tuota muuta, olen esiintynyt tv 2:n ohjelmissa ja nimeni on ollut eri artikkeilen yhteydessä Helsingin Sanomissa, Etelä-Saimaassa, Luumäen Lehdessä Lappeenrantalaisessa, ja ikävä kyllä myös Kouvolan Sanomissa mitä en juurikaan mainosta.

Paikillisradiosta on myös voinut kuunnella samettista ääntäni muutamia kertoja.

Eikä tässä kaikki, lisäksi tarkkasilmäisimmät ovat voineet bongata minut viime vuosia useastikin muutamista moottoriurheiluun liityvistä julkaisuista.
 
Viimeksi muokattu:

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenta Suomi lähetyksessä haastateltavana pariin kertaan. Lisäksi jo edesmenneellä ATV:llä olin hirmupäreissä haastateltavana, ja kaveri onnistui tuon vielä taltioimaan.... Sitä onkin saanut pariin kertaan katsoa ja hävetä. Radiossa olen ollut ainakin kerran haastateltavana. Jommassakummassa iltapäivälehdessäkin on naama näkynyt joskus.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Olen vastannut Jyrkin katugalluppiin. Olin silloin vähän nuorempi, niin pasmat meni aika ansiokkaasti sekaisin, mutta mukana ollut kaveri ryhtyi selittämään jotain spedeä. Molemmat sitten oltiin töllössä, ja voi sitä kuittailun määrää.

Olin muuten kokonaan unohtanut tuonkin ennen kuin luin tätä ketjua.
 

Jindebyne

Jäsen
Eräänä vappuna kaksi Austraalialaistoimittajaa näkivät minut neljän vuoden ikäisenä merimiespuvussa kapungilla kun olin vanhempieni kanssa. Ehkä hellyyttävä pukuni teki heihin vaikutuksen ja näin pääsin kuvan kanssa Melbournelais-lehteen kun tekivät juttua suomen vapusta, vieläkin se lehtiartikkeli varmaan löytyy jostain mutsin "muistelmat" -kansiosta.

Toisen kerran sitten tyttöystävä oli kampaajalla bongannut minut seiskasta kun joku viikonloppupaparazzi oli napannut kuvia seurueestani, johon sinä iltana kuului myös eräs juhlimisesta pitävä formulakuskimme.

Enempää ei onneksi ole ainakaan minun silmiini tullut.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Itse olen ollut valokuvattavana seka lehdissa pari kertaa eli ei mitaan sen kummallisempaa, mutta tuli mieleen, etta kaks parasta kaveriani oli kerran hirveessa juubassa haastateltavina CNN:lla.

Todellinen 15 seconds in fame!
 

Veijari

Jäsen
Kaveri lyötiin "järjestysmiesten" toimesta rautoihin DBTL:ssä ja pääsin kommentoimaan MoonTV:lle tapahtunutta. Muutaman promillen humalassa tietysti.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Onhan minua haastateltu joskus ammoisina aikoina paikallis-tv:n ohjelmassa. Koko koulusta valittiin vain kolme oppilasta tuohon ohjelmaan ja olin yksi "heistä".

Onnenpyörässä olin kuuden jakson verran yleisössä. Ohjelmaa nauhoitettiin laivalla kuusi putkeen. Ja se on OIKEEIIN!!!!

Lisäksi olen ollut eri lehdissä keltaisia roskalehtiä myöten, sekä Länsi-Suomen etusivulla ihan kuvan ja jutun kanssa.

Mitään ihmeellistä siis ei ole ollut.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Olen ollut lapsena jossain YLE:n ohjelmassa. Jotain 10 minuuttia minua haastateltiin koulussa. Lisäksi radioon minua on haastateltu muutaman kerran ja olen ollut paikallislehdessä mm. etusivulla ja vieläpä kuvan kanssa. Mutta loppujen lopuksi aika vähäistä tämä minun julkisuuteni on.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Kerran aamu tv:n urheiluosiossa haastateltu ja kaksi akkainlehtien juttua perheestä yms muusta.

vielä oli joku tv juttu, mutten muista mikä
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ensimmäisen luokan luokkakuva on ollut esillä jossain lehdessä, jossa tehtiin juttua silloisesta luokanopettajastamme. Paikallislehti Länsiväylä teki joskus jutun nuorien koulujenpäättymisjuhlista, haastattelija osui kohdalleni ja loppu on painettua sanaa. Olen myös mahtunut useisiin kuviin Bluesin kotiotteluiden JA:n kuvakollaaseissa. Ja tietenkin televisiossakin on tullut vilahdettua, kun tapanani on istua siellä Bluesin matseissa katsomossa. Ainiin, kuvataidetyöni pääsi joskus ala-asteen aikoina johonkin kalenteriin.

Eli ei mitään merkittävää vielä. Julkisuus ja suosio on vasta edessä. ;)
 

Glove

Jäsen
Joskus kakarana syystä tai toisesta olin päässyt äitini työpaikan lehteen ihan kuvan kera. Juttu pitäisi olla jossain tallessa, pitääpä tarkistaa, mistä oli kyse.

Radiossa olen ollut pari kertaa. Opiskeluaikoina tehtiin opiskelijatyönä puolen tunnin show paikallisradiolle. Noin vuosi tuosta Radio Suomi haastatteli minua kun olin ennakkoäänestämässä Oulun pääpostissa. "Miksi äänestätte ennakkoon" jne.

Televisiossa tuli oltua kolme kertaa erään visailun puitteissa. Siihen se sitten katkesi, en voittanut autoa. Matkarahat, hotellin ja ruokailun maksoivat.
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Joskus 5-6 vuotta sitten Rauma-TV haastetteli mua jostain uutisesta (enpä muista mikä) ja mitä olen mieltä siitä, se sitten näytettiin se haastattelu Rauma-TV:ssä. Sitten olen muutaman kerran näkynyt tv:ssä Lukon peleissä, vaikkei mitenkään julkisuuteen liitykkään.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Olen ollut 2 kertaa YLEn Suuressa kuplassa. Silloin aikoinaan aluksi pilottijaksossa ja myöhemmin ihan virallisessa. Tämä tapahtui silloin kun olin peruskoulun 3. luokalla.

Joskus alle 10-vuotiaana YLE haastatteli minua pienoismallimessuilla.

Nimeni on mainittu useasti Vantaan sanomissa ("JES!").

Olen myös ollut Jatkoajan kuvakoosteessa kuvan keskipisteenä.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Telkkarissa olen esiintynyt visailuohjelmassa parin jakson verran, mitään ei käteen jäänyt siitä reissusta vaikka ensimmäisellä kerralla voittajana poistuinkin. Paikallislehdessä olin lapsena etusivulla iso kuva, ei muuta. Ja tietysti unohtumaton hetki ehkä parin vuoden takaa kun HPK hävisi Kärpille Rinkelinmäellä ja olin se (ehkä, näin on kerrottu)viimeinen kuva lähetyksessä.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Kyl!

Surullisen kuuluisassa Suomi-Ruotsi 5-6 matsissa minua haastateltiin ottelun jälkeen kolmoselle ja siinä sitten kerroin väkeviä ajatuksiani matsista, sitten olin joskus ala-asteella Buusteri ohjelmassa kertomassa tien vieressä olevan lumen ja metsä lumen eroja (?).

Sitten kesällä street hockey tapahtumassa Espoossa minua haastateltii ja luvattiin, että tv koosteessa sitten näkyisi minun juttuni mutta eipä näkynyt!

Olen vähän katkera vieläkin, mutta sainpahan Jenni Anttilalta halin siellä. Hajotkaa.

Edit: Ja juu olen aika julkkis ja tulkaa ihmeessä pyytämään nimmaria, olen myös ollut Demi lehdessä haastateltavana!
 
Suosikkijoukkue
AIK
Joskus on tullut vallattua IS:n urheiluliitteen etusivu kokonaan isolla kuvalla ja haastattelulla.
Satunnaisesti on pärstä vilkkunut ip- lehdissä ja tv- lähetyksissä.
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joskus lukioaikana olin parin kaverin kanssa paikallisen pienilevikkeisen lehden kannessa. Meiltä kyseltiin kylän huumetilanteesta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ala-asteen aikoihin vierailtiin luokan kanssa kilpailemassa IOXIO-ohjelmassa, jota juonsivat Kosti Kotiranta ja Sami Aaltonen. Jo tuolloin yleistietoni oli huikaiseva, joten yritin kuiskimalla jeesata luokkatoveriani, jolta kysyttiin kilpailukysymyksiä. Kuiskiminen oli tietenkin kielletty, josta K. Kotiranta meikäläiselle ärähtikin. Perseilin siis jo nuoresta pitäen.

Pari vuotta myöhemmin luokkamme oli yleisönä Paul Segersvärdin juontamassa ohjelmassa Mikä-Mikä Viidakkokirja. Istuin yleisössä reunapaikalla ja lopulta nauhoituksen tullessa töllöstä meikäläisestä näkyi pari kertaa olkapää ja käsivarsi, ei enempää. Tein siis itseäni urakalla tunnetuksi tv-ruudussa.

Yläasteella puolestaan teimme huikean tempauksen, jossa poljimme fillareilla tuppukylämme koulun pihasta kunnan keskustaan, eli jotain 20 kilsaa kaikkiaan. Olin sonnustautunut verkkareihin ja IFK:n pelipaitaan ja ajoin mummoni konkelilla, taisi olla 3-vaihteinen naisten Helkama/Nopsa tms. Eräässä mutkassa oli valokuvaaja passissa ja juuri siinä kohtaa istuin nokkelasti fillarini "takahjutlarilla" satulan takana ja ilveilin typerästi kameraan. Lopputuloksena löysin fotoni paikallislehden etusivulta, joten jälleen keräsin valtaisasti mainetta.

Ja nyt olen tässä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
PikkuKakkosessa on tullut oltua pienempänä kisailemassa ja Fani-Anssin (Fanssin)haastattelussa myös,2003 kotikisojen aikaan!!

Tulevaisuus on vielä hämärää tällä saralla, mutta katellaa,katellaa..
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Maikkarin "Ihana Aamu" ohjelmassa käytiin parin muun nimimerkin kanssa turisemassa Porin huumasta viime keväänä ennen 2. finaaliottelua. Suora lähetys kieltämättä jännitti aivan riittävästi. Samaan syssyyn purkitettiin vielä "45minuuttia" ohjelmaakin. Ja kyseisenä päivänä minua haastateltiin vielä Hämeenlinnan paikallisradioonkin.

Aika touhua oli.

-paze-
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Melkein julkkis minäkin...

Joskus ala-asteelta oltiin Porin Prikaatin jonkin näköisessä kriisinhallintaharjoituksessa maaliosastona. Minä kun olin erittäin aktiivinen ja halukas kaikkeen uuteen ja jännään (enkä ehkä kovin hiljainenkaan), sain sellaisen tekohaavan käteeni. Kolmosen iltauutisissa sitten oli juttua tästä harjoituksesta ja käteni näkyis kyynärpäästä alaspäin melkein koko ruudun kokoisena kun joku solttupoika siihen sidettä ympärille kääri.

Ylä-asteen ysillä taas olin koulun joukkueessa maakuntaradion ysiluokkalaisille tarkoitetussa maakunta-tietokilpailussa ja minähän se olin kun taas oli äänessä. Kaikki joukkueeni hyvät ja vähemmän hyvät vastaukset olen siis ilmoille laukonut suorassa radiolähetyksessä. Alkuun jännitti niin p*******sti, mutta kohta olin kisasta niin innoissani etten edes tajunnut kuinka moni ihminen minua kuunteleekaan. Vieläkin harmittaa kun jäi jatkoon pääseminen niin lähelle....
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon ollu Ylen aamu-tv:ssä jossain rakennushommassa kuvattavan työskentelemässä.

Ja kuulema ollu Canal+:lla lätkämatsin aikana. En tiiä miten, mut jotenkin.

Sitten jtn. lehtijuttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös