Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 660
  • 316

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Muutaman kerran olen ollut haastattelijana tai haastateltavana jossain mediassa. Lähinnä nuorten jotain juttuja.

Oudoin julkisuustempaus minulta on muutaman vuoden takainen hamppumarssi, jolloin minä päätysin samaan kuvaan satojen hippien kanssa, kun olin ohikävelyllä. Tietysti isoäiti soittaa aamulla, et mitä helvettiä minä teen siinä kuvassa. Totta tosiaan; sehän näytti ihan siltä, että olen ihan täysillä mukana heidän touhussaan. Pari kertaa saanut selitellä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Caps, Barca
Joskus ala-aste aikana olin siinä nelosen ?buusteri? haastateltavana. Kyseltiin kansainvälisestä ruokaviikosta tjs.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Johnny English kirjoitti:
Joskus ala-aste aikana olin siinä nelosen ?buusteri? haastateltavana. Kyseltiin kansainvälisestä ruokaviikosta tjs.

Itse olin kyseisen ohjelman haastateltavana jokusen viikko sitten, kun vierailivat opinahjoni kanssa samoissa tiloissa majailevassa kauppaoppilaitoksessa. En sitten tiedä, onko haastattelua koskaan näytetty telkussa, en ole seurannut ohjelmaa. Toissa viikolla kuulemma näyttivät klippejä meiltä.
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nyt muista itse olleeni, mutta eräs Janis Petke ilmoitti äsken maikkarin seitsemän uutisissa nukkuvansa mielummin yönsä Suomessa kuin hotellissa Tallinnassa. Uutinen koski Nordlandian kolhimista.

Eipä ollut humalaisen nuorukaisen heitto toimittajalle auennut, hyvät naurut kuitenkin siitä varmaan moni sai.
 
Viimeksi muokattu:

Jindebyne

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Itse olin kyseisen ohjelman haastateltavana jokusen viikko sitten, kun vierailivat opinahjoni kanssa samoissa tiloissa majailevassa kauppaoppilaitoksessa. En sitten tiedä, onko haastattelua koskaan näytetty telkussa, en ole seurannut ohjelmaa. Toissa viikolla kuulemma näyttivät klippejä meiltä.

Jahas taidetaan olla Pärden kanssa samassa koulussa.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Aikoinaan liigakarsintojen aikaan tehdyssä FST:n sportsmagasinetissa vilahdin hetken julkisuudessa Kärppäfanipaita yllä...
 

Neverlasting

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Washington Capitals
Canal+.lla olen komeillut SaiPan televisioiduissa peleissä muutamaankin otteeseen.

Joskus neljännellä luokalla minua on haastateltu Etelä-Saimaaseen kaikille Lappeenrannan neljäsluokkalaisille järjestetyssä itsenäisyyspäiväjuhlassa ja kommenttini sieltä löytyivät kuvan kera.

Nimi on löytynyt muutamassa muussakin yhteydessä Etelä-Saimaan sivuilta.

Lappeenrantalaisesta on kanssa löytynyt kuva, nimi ja vissiin jotain kommenttejakin.

Kyllä, olen aika julkkis.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Olinpa ruotsinkielisessä radiohaastattelussa. Oli aivan kamalaa tällaiselle maalaistollolle - onneksi leikeltiin riittävästi, jotta järkevä kokonaisuus tuli uutiseen. Jag borde lära mig svenska mycket bättre.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pari kertaa olen ollut kuvan kera paikallislehdessä, joskus joku minun kirjoitukseni on julkaistu kolumnina jossakin nevöhööd-maalaiskuntalehdessä ja kerran ollut Nelosella oikein telkkarissakin. Melkoinen julkkis olen siis.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Silloin joskus 10-uutisten alkuaikoina olin loppukevennyksenä. Siis ihan pelle jätkä alusta lähtien! Ja stara vieläkin, ainakin naapurit nauraa kokoajan mun jutuille ja tempuille...vaikka eihän niissä mun mielestä ole mitään hauskaa.

Vielä ois haastetta päästä erikoisuutislähetykseen... Paljonkohan jostain raflaavasta pankkiryöstöstä saa?
 

TML

Jäsen
Idolsin toisella tuotantokaudella kävin lurittaa lauluni jotka päätyivät eetteriin. Plus olen sitten muutamassa pokerilehdessä ollut mainittuna nimimerkkini johdosta ja lisäksi aamulehdessä olin isossa jutussa. Tai ei juttu pelkästään minua koskenut vaan Tampereen jääkiekon tilaa.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Salibandy "urani" aikana päädyin telkkariin (sportmagasinet) sekä orimattilan sanomien urheiluosion etusivulle. Ja MPS:n kautta tietenkin paikallislehti MaTaPu:ssa ollaan oltu.

Kouluprojektin kautta olen ollut paikallislehdessä haastattelussa, sekä jossain julkista liikennettä koskevassa artikkelissa minua haastateltiin.

Ensiesiintymiseni TV:ssä tapahtui kun olin n.4 vuotias. Oltiin kattomassa maastoajoja jossain ja meikäläisen omia maastoajo leikkejä näytettiin sitten ruutulipussa.

Pro-Hockeyssä on joskus julkaistu kirjotukseni, aihetta ei varmaan tarvitse erikseen kertoa.

Ainiin, tärkein oli unohtua. Pikkukakkonen alkoi joskus kauan sitten (vuosi sitten :) siten että juontaja ajoi minun piirtämälläni (tosin suurennetulla) playmobil formulalla ruutuun. Siellä oli joku kisa että piti piirtää oma lempi lelu tjsp.

OLEN JULKKIS!
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Pakostakin sitä naama on esillä kun lätkä- ja futismatseissa käy. Kerran pääsin kommentoimaankin kun Kärpät oli voittanut Jokerit playoffeissa joskus vuosituhannen vaihteessa. Lisäksi olen kuulemma ollut uutisissa kirjamessukävijänä. Naama on myös ollut Rovaniemen paikallislehden kannessa (Lapin Kansa?), saavutuksenani tuolloin oli käydä kirjastossa. Nimi on luettu Metalliliitossa.

Mutta faija on ollut Veikkauksen mainoksessa joskus 70-luvulla. Ei se "mualimaa" tyyppi kuitenkaan.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Urheiluruudussa olen pallotellut samassa porukassa mm. Jari Litmasen kanssa n.10 vuotta sitten.

Ja sitten perus galluppeja sun muuta sälää paikallislehdessä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pari kertaa Turun Sanomissa antamassa kommenttia koskien asuntokauppojen kehityksestä. Muutaman kerran paikallislehdessä täällä Loimaalla ja kerran paikallisen kaapeli-tv:n ohjelmassa päävieraana.

Juontajana olen ollut muutamia kertoja 2000-5000 ihmisen tapahtumissa jos nämä yleensäkään sitten lasketaan julkisuudessa olemiseksi.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kuittasin vuonna 2001 "Haluatko miljonääriksi" ohjelmasta 100000mk.
 
Paikallislehden isoon kansikuvaan olen sattumalta päässyt, vaikka ei ollut juttua minusta siinä. Ihan vaan sattumalta kävelin siinä. Nimi on vissiin kerran ollut, sekin vaan joku koulukisojen tulosluettelo. Niin ja erään paikallislehden tekstaripalstalla joku kiitteli ja kehui minua kun olin työni hoitanut hyvin. Sinänsä ainutlaatuista, kun noilla tekstaripalstoilla aina vaan haukutaan ihmisiä.
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
UusiRauma tai sitten Länsi-Suomi lehdessä "mallina" erään firman mainoksessa.
Myös mtv3:lta joskus tulleessa passi ja hammasharja ohjelmassa minulta kysyttiin illan matkakohdetta.

Olen julkkis! Kuka haluu nimmarin?
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Joskus parisen vuotta sitten olin Tosi tarina-sarjan "haastattelussa". Itse ohjelma kertoi isästäni. Ja pari kertaa tainnut kuva olla lehdessä. Että todellinen julkkis.. :D
 

Tenukeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hahaa, Ässä hihasta. Parhailla paikoilla MTV3:n huikeassa formaatissa.
Tepsi kaatui kotona, ja livevetoa pelattiin niinkin ihmeellisellä asialla kuin WAPilla. Tosin Maikkari ja Veikkaus veti hieman nenästä, koska voitot piti saada itselle. Totta mooses voitin hieman vajaan satkun vedoissa ja sitten alkoi selitys, tämä oli vaan tv:tä varten etc. Sen verran miehekäs Porilainen kuitenkin olin että samoilla tunnareilla löin netissä kaikki rahat kiinni jonnekin alaskan farmiseuraan, joten jonkun hepun tili meni nollille. PS. Vilma ei ollut niin mahtava kuin olisi luullut, mutta Inka.... WOW!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Erään taannoin ilmestyneen suomalaisen elokuvan loppukrediiteissä olen. Hauskinta se, etten vieläkään ole edes kyseistä elokuvaa nähnyt valmiina. Tekovaiheessa kyllä klippejä sieltä täältä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerran televisiossa 5 sekuntia, kypärä ja häkki päässä, 10-vuotiaana. Teininä paikallislehden katugallupissa. Radiohaastattelussa musiikintekijän ominaisuudessa. Musiikkilehtien demopalstoilla joskus Koiviston ja Ahtisaaren aikaan. Aika vähäistä on julkisuus ollut, eikä enää kiinnostaisi sekään vähä. Incognito mieluummin. Ahdistaisi liikaa jos kadulla tuijotettaisiin.

Ihmetyttää nuo immeiset jotka haluavat julkisuutta. En vaan opi ymmärtämään mikä siinä niin viehättää.
 

Luiro

Jäsen
Lukemattomia kertoja. Ainakin paikallislehdessä, valtakunnan lehdissä ja valtakunnallisilla radiokanavilla.

Suomeksi sanoen ei ole tarvetta kyllä olla enää.

P.S. En ole ollut Seiskassa enkä reality-tv:ssä. Enkä missään paska-aviiseissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös