Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 666
  • 316

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Niinkuin otsikko kertoo:
Oletko ollut julkisuudessa?

Omat fifteen-minutes-of-famet ovat seuraavat:
- Huomenta Suomi 2.2.2000 suora lähetys, olin siellä
höpisemässä South Parkista.
- Etelä-Saimaan sanomat haastatteli minua South Parkkiin liittyen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
tottakai

paikallinen sanomalehti teki uutisen mun ensimmäisestä koulupäivästäni. toinen paikallinen sanomalehti muisti mainita nimeni, kun luotsaamani salibandyjoukkue otti hienot voitot.

ja kuten olen jo tainnut mainita jossain, televisiossa olen ollut varmistetusti kolme kertaa. hyvinkään tahkon matsissa välähtäen, katsomossa riehuen kun kiekkoleijonat pelasivat tsekkiä vastaan helsingissä mm-kisoissa sekä vähän aikaa sitten tulleessa goom-dokumentissa.

muita laajempia medioita ei tule mieleen, en jaksanut mainita ylioppilaslistausta hesarissa yms... :)

kuitenkin sen verran isoja saavutuksia nuo, että tässä puhutaan lähes hallitus -tason julkkiksesta. onneksi paparazzit ovat vielä pysytelleet erossa...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jyrkissä olen ollut soittamassa livenä ja näyttäytynyt myöhemminkin ko. ohjelmassa mm. musiikkivideoissa ja on tainnut pari kertaa tulla raporttia jostain keikoistakin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Lyhyesti: yhdessä aikakauslehdessä, yhdessä paikallisradiossa, kahdessa sanomalehdessä ja kolmella eri televisiokanavalla. Nämä siis suomessa, lisäksi nopea esiintyminen Viron televisiossa.
 

Rocco

Jäsen
Usein olen ollut. Paikallisissa sanomalehdissä monta kertaa, pikkukakarana eräässä vakuutusyhtiön mainoksessa, paikallisradiossa useasti sekä haastateltavana että ohjelman isäntänä mutta huippi tuli kun olin 15 minuutia ajan televisiossa urheilulähetyksessä päätähtenä.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Winnipeg Jetsit kun kävi Suomessa niin minähän olin kukkona tunkiolla ja pääsin vielä haastateltavaksikin tulosruutuun. Sitten paikallisessa lehdessä muutama esiintyminen, enemmän tai vähemmän.
 

JanJ

Jäsen
Jyrkissä muutaman kerran, ja Moon TV:ssä.
Italian televisiossa joskus Porin Jazzeilla.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Yleisön seassa monestikin,esim:
- n. 77 TV-ottelussa HNMKY-PeKa.Näyin toisella puoliajalla jokaisessa Namikan hyökkäyksessä ja huomaamattani nostin naurettavasti jalkaani kun taputin.Luulin,että aamulla kaikki vittulevat koulussa,mutta ei kukaan ollut edes huomannut.
- Huvitutti konsertti Vanhalta helmikuulta 2001.Vaimon piti ottaa videolle,mutta otti tietysti vahingossa väärän kanavan.
- koko perhe Clichen videolla,nimeä en muista.Sattumalta jouduttiin Nosturin Elmun kansanjuhlassa,kun pysähdyttiin katsomaan,että mikä paska bändi siellä mesoaa ja mitä Temonen oikein kuvaa.

-jne.. jos paljon pyörii Helsingissä urheilu- ja kulttuuritilaisuuksissa niin väkisinkin saa johonkin tiedotusvälineeseen naamansa näkyviin,jos ei oma kiinnostavuus muuten riitä.
 

Vesku

Jäsen
Yleensä Ilveksen peleissä: 1997-98 -kauden Continental Cupissa kun Nelonen televisioi ne, saman kauden toisessa SM-finaalissa oikein lähikuvassa ja tammikuun Ilves-TPS -ottelun katsomon juhlinnoissa kallis muutama sekunti!

Mutta paras on vapulta 1996, kun olin Hyvissä herroissa pari sekuntia!! Suurimmat katsojamäärät tähän mennessä!!:p
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
- Televisiossa kerran (9-vuotiaana koulu-tv:ssä)
- Radiossa kolmesti (kerran kouluikäisenä, kerran Radiomafian gallupissa, kerran Ylen Ykkösen Kymmenen pientä minuuttia-sarjassa)
- Eri lehdissä useita kymmeniä kertoja
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
my 15 or so minutes...

Netti-Kymppitonni viime kesänä, hetken mielijohteesta vastasin nettikysymyksiin ja unohdin koko jutun. Kuukausi myöhemmin tuli soitto MTV:ltä :D

Kotikylän paikallislehdessä joitaikin kertoja, kuvissa lähinnä.

Etelä-Saimaassa kertaalleen parin kuvan kuvan ja nimen kera. Olin ostamassa sählymailaa, kun ES:n toimittaja tarvitsi kuvan Niken tai Fisherin tuotteesta. Meikäläinen värvättiin lavastettuun tilannekuvaan sovittamaan Niken sisäpelikenkiä. :)
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
6.12 ja joka vuosi.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ylioppilaskeväänä Aamulehden toimittaja poimi sattumalta haastatteluun ja siellähän sitä lehdessä hymyiltiin....
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ala-asteikäisenä olin yhden porilaisen paikallislehden valokuvassa esittelemässä silloisten meidän luokkalaisten tekemiä Lasten Kevätkarnevaalijulisteita.

SK:ssa oli joskus yläasteikäisenä kuvaton pienen pieni juttu jostain kouluhommasta.

Iltalehdessä ja SK:ssa on ollut pari pientä mielipidekirjoitusta aikoinaan.


EDIT: Oma nimeni on myös mainittu pari kertaa Mafian taajuuksilla parin voiton takia.
 
Viimeksi muokattu:

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingin sanomissa...

...kuvassa monta vuotta sitten katsomassa kyllästyneen näköisenä Suomi-Ruotsi salibandymaaottelua Helsingissä. Kuvassa näkyi pari pelaajaa takaa/sivulta ja meikäläinen kavereineni etuviistosta. Satuttiin istumaan melkein tyhjässä katsomossa eturivissä ja olimme ainoat kokonaan kuvassa näkyvät katsojat. Eipä paljon famea tuosta irtoa, mutta pääsinpähän kuitenkin osallistumaan keskusteluun. ;)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Juu, joskus on tullut oltua.

-Jyrkissä musiikkivideossa esiintymässä
- vuonna 92 Urheiluruudussa, IFK-Jokerit matsissa tulivat haastattelemaan
-Hesarissa muutaman kerran harrastuksen vuoksi nimeltä mainittuna.
-Radiossa nimi mainittu muutaman kerran erinäisten valintojen johdosta.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Pari kertaa radiossa pikkupoikana. Ekan kerran haastateltiin KontU:n matsin jälkeen vuonna 1988 ja toisen kerran pari vuotta myöhemmin Tampereella futisturnauksen yhteydessä.

Televisiossa tuli oltua hetken aikaa vuonna 1989 Urheiluruudun jutussa Helsinki-Cupista.

Taannoinen julkaisu Uusi Suomi teki jutun Helsinki-Cupin loppuottelusta ja olin isossa pelitilannekuvassa. Veikkaajassa nimi ollut muutaman kerran joukkueen kuulumisten yhteydessä. Sitten tietysti eri paikallislehdissä otteluselostuksissa nimi vilahtaa toisinaan, jos on tullut pelissä tehtyä jotain mainittavaa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Olin vuosi takaperin Keskisuomalaisessa haastateltavana urheiluosastolla faneutta käsittelevässä isossa jutussa, jossa toisella sivulla olin minä ja toisella juttua Nick Hornbyn Fever Pitch - kirjasta. Ensimmäisen kosketus julkisuuteen oli jo -93, kun JJK nousi kolmosesta Haapamäellä kakkoseen ja pääsin lehdessä julkaistuun joukkuekuvaan mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Etelä-Saimaassa joskus vuonna -97. Lappeenrannan seudulla vaikuttaneet tietänevät sen nuorten sivun kysymyspalstan, jossa normaalisti on n. 8-12 -vuotiaita tyttöjä vastailemassa kysymyksiin "Kunpi onpi parenpi, BSB vai N'Sync?" Olin E-S:ssa työharjoittelussa pari viikkoa, ja palstaa pitävä henkilö halusi pientä vaihtelua palstaan, joten...
Kaverin kaverin kommenti kuvan perusteella oli kuulema että "Toi jätkä ei VOI olla 21-vuotias". Niin että hyvin säilyneitä ollaan.

Ja tietysti jonkinlaista julkisuutta oli se että muutama juttuni oli lehdessä tuolloin.
 

Tuamas

Jäsen
jooei

Ketään ei varmasti kiinnosta, mutta...
Telkkarissa on tullut oltua muutaman kerran valtakunnallisesti välähtäen ja paikallisessa rupisessa Karhu-Tv:ssä olen ollut muutaman minuutin haastattelussa.

Sanomaliehdistä maakunnan ykköslehdessä kolme tai neljä kertaa liittyen firmarojektiin ja kaikissa paikallislehdissä liittyen samaan hommaan.

Sekä tietysti muutaman kerran olen nöyryyttänyt itseäni mafiaan soittamalla sekä vastaamalla radio porin honey bee and the t-bones kysymykseen ja siinä jatkokysymykseen jossa vahingossa leimauduin spice girls faniksi, damnit...
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Aamulehden ja muissa Tampereen paikallislehtien sivuilla olen ollut todella monta kertaa (en jaksa arvioida kuinka monta kertaa olen ollut) viimeisen 19 vuoden aikana. Viimeksi olin syksyllä potkimassa ja "hakkaamassa" pikkuveljeäni metaliketjulla Hakametsän läheisessä alikulkutunnelissa. Lisäksi erilaisissa urheilutapahtumissa on oltu yleisön seassa ja kevällä oli mahdollisuus päästä Hockey Nightin haastatteluun IFK-Ilves ottelussa, mutta kieltäydyin.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Satunnaisia pätkiä Tv-ruudussa ja lehdessä, kun Lukon faniporukka on joskus päässyt vilahtamaan kuvissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös