Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 790
  • 316

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kerran olen ainakin päässyt lehteen. Jutussa ei ollut kuvaa tai edes nimeä, ainoastaan maininta polkupyöräilijästä, joka oli jäänyt auton alle. Olin siis se pyöräilijä.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Onhan sitä joskus oltu.

Sivun juttu Aamulehdessä ja joskus pieniä mainintoja paikallislehdissä.

Hockey Nightissa näkynyt yhdessä matsissa aivan tarpeeksi.

Ja kai tämäkin nettikeskustelu nykyään jonkinlaista julkisuutta on, joten eiköhän me kaikki olla julkkiksia...
 

Triton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti clayman
Kerran olen ainakin päässyt lehteen. Jutussa ei ollut kuvaa tai edes nimeä, ainoastaan maininta polkupyöräilijästä, joka oli jäänyt auton alle. Olin siis se pyöräilijä.

No sittenhän meitä on kaksi. Paitsi että tuossa minua koskeneessa jutussa mainittiin, että sain vammoja lähinnä oikeaan olkavarteen. Todellisuudessa oikea olkavarsi oli ainut paikka johon en saanut vammoja.. heh
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Uuge Kojola haastattelin minua suoraan radiolähetykseen Radio Cityyn Jokerit-Tappara matsin erätauolla. Tapauksesta on vuosia aikaa.

Kotiteollisuuden keikalla Soneraplaza teki videohaastattelumatskua internettiin. Eturivissä, kun oltiin niin pärstäni pääsi siihen videohaastatteluun.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paikallisen Satakunnan Kansan sivuilla on ollut kuvani, ja tietysti nimeni, muutamaankin kertaan erinäisten juttujen yhteydessä.

MM-kotikisoissa haastattelivat radioon, ja ottivat kuvia siihen MM-kisaläpyskään, ja nettiin. Läpyskän kuvaajalle pääsimme kavereiden kanssa hehkuttamaan, että lempipelaajamme on Kimmo Timonen.

Puolitoista vuotta sitten silloisessa koulussamme tehtiin juttua eräästä tapauksesta aina televisiota, radiota ja Iltalehtiä myöden, jossain kohtauksissa heiluin jopa itsekin mukana.

Mitään näistä en kovin innolla muistele...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltasanomissa on ollut puolen aukeaman juttu ja siinä liitteenä ISO kuva minusta fillarin selässä. Sivulla oli myös passikuvan kokoinen kuva äidistäni.

Niin, juttu käsitteli perhepäivähoitoa, joka oli kai uusi keksintö tuolloin ja vuosi oli kai 1971.

Sen jälkeen on ollut hieman hiljaisempaa.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kolme vuotta sitten kotikuntan...öh..siis kotikaupunkini suurimman lehden(ilmestyy 2x viikossa, sivumäärä hipoo kymmentä) toimittaja tuli meille kotiin ja teki minusta sivun kokoisen jutun johon sisältyi 1/4 sivun kuva. Juttu koski jotakin yläasteen valinnaiskurssia. Kokemukseni oli niin traumaattinen että sen jälkeen olen pysytellyt poissa julkisuuden valokeilasta.
 

Tep

Jäsen
Paikallisessa rupulehdessä pari kertaa, jopa kuvan ja nimen kanssa. Ja pari kertaa netissä arvostelujeni yhteydessä, jos sitä voi julkisuudeksi sanoa. Ai niin ja hitusen "pääsin" näkymään Maikkarin uutisiin kun koulussamme käytiin kuvaamassa.

Oon mä nyt kova julkkis.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Musta oli joskus vuonna '87 kuva paikallisen sanomalehden sivuilla, kuvassa istun silmät päästäni itkeneenä päiväkodin penkillä ja murjotan kun piti taas kerran aamulla mennä sinne. Kyseessä oli joku päiväkoteihin ja niiden viihtyvyyteen liittyvä juttu ja minä olin varmaan loistavaa mainosta ko. lafkalle siinä kuvassa.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
12.2.2005, Globen, Suomi - Tsekki, rivi 14, paikka 64, YLE, 5 sekuntia.

Eli nimmareita jaetaan halukkaille tarpeen mukaan!!
 

January

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pääsin tapaamaan Jan Calounia Bluesin pukuhuoneeseen noin vuosi sitten, ja tapauksesta tehtiin juttu Espoon paikallislehteen. Sitä puoltatuntia en unohda koskaan!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Aijai, vanha linssilude täällä taas! TV:ssä olen vain joskus, yritän vältellä liikaa julkisuutta! TV-maailmassa, Kaivarin kesäkonsertissa ja eräillä markkinoilla olin kuvassa. Paikallislehdissä usein lähinnä urheilun takia, pari kertaa isommassakin lehdessä, tosin vaatimattomista syistä..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus penskana kun pelasin futista niin pääsin pieneen paikallislehteen. Taisi olla kuva ja pieni haastattelu. Kerran ala-asteella käytiin yleisönä yhdessä kolmosen huumori sarjassa, taisi olla Heikki Kinnusen kolmannen korvapuusti. Armeija aikana pääsin 45-minuuttia ohjelmaan kun yhdelle leirille tultiin tekemään jotain juttua jostakin tyypistä. Ja olihan musta lähes aukeaman kokoinen juttu ilta-lehdessä ja -sanomissa. Tai ei siinä mun kuvaa tai nimeä ollut mutta mun tekemisestä, tai tekemästä mokasta enemmänkin. Vitutusketjumatskua.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ihminen, taikuri ja kriitikko

Hieman nuorempana oli Hämeen Sanomissa juttu Sirkus -leiriltä, jossa sitten oli myös meikäläistä haastateltu. Kuvassa viskelin kolmea palloa ilmaan todella ketterästi ja haastattelussa totesin, että "minusta tulee isona taikuri". Ei tullut.

Aamulehdessä oli iso kuva kera kriittisten kommenttien, kun olimme silloisen tyttöystävän kanssa katselemassa Koivusalon Timon "Kulkuri ja Joutsen" -elokuvaa ennakkonäytöksessä. No ei ne kommentit niin kauhean kriittisiä olleet, mutta kuiteskin. Ja kuva oli tosi ihq.

No kaikenmoisissa urheilukilpailuissa olen tv-ruudussa näkynyt, mutta niitä ei laske kuin minä.
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuonna 1992 oltiin TUL:n leirillä Turun seudulla ja tulosruutu haastatteli minua eikä edes leikannut sitä lähetyksestä pois. Lisäksi useasti lätkäpeleissä jäähallista.
 

emppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ja ne muut pikku seurat.
My 15 minutes of Fame:

Hämeen sanomissa kerran jos toisenkin, Hämeenlinnan Kaupunkiuutisissa n.4 kertaa, paikallisradiossa pari kertaa, oman kotikylän paikallisjulkaisussa 6-vuotiaana ilman hampaita ja tulosruudussa n.3 sekuntia HPK:n silloisessa "teinikatsomossa" joskus vuonna nakki ja harava (peliä en muista).

että sellasta..
 
Viimeksi muokattu:

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
TV2:lla näkyi, kun tein taikatemppua taikurikerho aikoinani. Joku kulttuuriohjelma tai vastaava se oli. Ja se kortti on edelleenkin kadoksissa.

Yyterissä juhannusaattona 90-luvun alussa aamulla klo 9 Porin paikallisradion toimittaja haastatteli ja kyseli tunnelmia. Hyväthän ne oli, tosin sekavat.
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vuonna kivi ja miekka tuli urheiluruudussa pätkää TUL:n futiskisoista. Haastateltavan takana kirmasi ToVe ja muiden mukana pikku Ernesto.

Olen vieraillut myös Poliisi-TV:ssä. Porissa kuvattiin 90-luvun puolivälissä Sokoksen kulmilla uudelleen jotain pahoinpitelypätkää ja taustalta oli lähes kaikki ylimääräinen saatu pois. Ainoastaan kevarini katteet ja oikea jalkani pääsi lähetykseen.

Suopotkupallon MM-kisoista on joskus näytetty pätkää Sportmagasinetissa. Huhujen mukaan istuskelin tauskalla karhuni kanssa.

Joskus aikoinaan tv-mainoksessa tai kahdessa. Ainakin kaukopuhelu 999-mainos uskallettiin Suomen kansalle näyttää. Tosin mainoksessa oli useampi sata henkilöä. Muutama todellinen arjen sankari piti huolen, että kohta, jossa seisoskelimme erottui hyvin. Pojat käänsivät pilotti-rotsinsa väärinpäin ja näkyvyys oli taattu.

Paikallislehdessä oli massiivinen tarina vähän aikaa sitten kuvien kera. Enkä ymmärrä edes hävetä.

Viime kerta taitaa olla Urheiluruudussa, kun tuli pätkää kaukalopallofinaaleista. Viivyin kuvissa liian pitkään, juntin näköisenä tottakai.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Seiskamies

Niin, itse keikistelen Seiska-lehden nro 15/2005 kannessa!

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös