Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 685
  • 316
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllä, viimeksi tänään annoin medialle haastattelun.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen ollut julkisuudessa ihan omalla nimelläni ja naamallani. Aiemmin enemmän, viime vuosina vähemmän.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pienenä lapsena olin aikakausilehdessä mainostähtenä, sain siitä kuvasta palkkioksi oikein jonkun lastenlehden vuosikerran. Olen myös aikoinaan päässyt paikallislehteen kertomaan mielipiteeni Ruokolahden leijonasta. Muutama vuosi sitten esiinnyin paikallislehden jutussa, senkin jälkeen nimi on erinäisissä medioissa vilahtanut mutta naaman olen pyrkinyt pitämään piilossa. Joku aika sitten tosin kävi vahinko ja MTV:n uutislähetyksessä vilahdin pari sekuntia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä kieltäydyin tästä kunniasta kerran. Hyvä että saivat jonkun stuntin sinne.

Punapekka on sellainen persoona, että kyllä pitäisi saada ainakin Vetelä-Saimaahan ja Vetelä-Karjalan Radioon. Luulen, että moni nauttisi, myös Pekka itse.

Ja tässä ei ole mitään vittuilua eikä sarkasmia tällä kertaa.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Oltiin broidin kanssa kersana radiossa laulamassa pari kertaa.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Urheiluruudussa joskus penskana kun porasin kauheeseen ääneen ipan saatua tepsiltä 0-7 turpiin.

Autovaras leffassa samoilta ajoilta muutaman sekunnin vilahdus.

Toskalan Pads on fire videolla Blues-Ilves matsin yhteydessä sangen vähälukuisen kannattajalauman keskellä.

Satakunnan kansassa lukuisia kertoja etusivua myöden isommissa uutisissa ja artikkeleissa muutaman viime vuoden aikana. Sekä monessa muussa Porin seudun paikallisjulkaisuissa. Taisin saada kommenttini myös Iltalehteen jne. erään ikävämmän ammuskelutapauksen johdosta.

Varmaan jossain muuallakin, mutta ei just ny muistu mieleen.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minut on bongattu teeveen livelähetyksestä ainakin kerran, se oli SM-tason hiihtokilvan katsojana.

Lisäksi olen pätenyt oikeastaan vastoin tahtoani paikallislehden kakkosartikkelin toisena päätähtenä.
Juu, oli pienehkö paikkakunta ja uutisaiheet olivat sen tasoisia. Ehkä jopa yhdysvaltalais/australialais/brittikyläläis-perinteisiä.
Suomalaisen paikallislehden uutinen. Oikeastaan näin nykypäivästä siedettynä aivan mahtava.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen päässyt kahdesti teeveen dokumenttiin.
Ensimmäisellä kerralla olin mukana erään oppilaitoksen satavuotissynttäreillä. Koska puhun tarvittaessa pappimaisen ilmeettömästi kirjakieltä (Lue: olen tylsä) , niin minusta tehtiin haastattelija. Oli aika outo kokemus.
Toisella kerralla olin mukana esittelemässä LInnanmaalla pommisuojaan rakennettua TK-luokkahuonetta.
Sitten samoina Oulu-aikoina pääsin statistiksi ranskalaiseen elokuvaan: Valkoinen kuin lumi.
Olin siinä ohikulkija sekä myöhemmin myös hotelliravintolan paheksuva aamupalailija.

Eipä silti liene syytä henkselien paukuttelulle... nännit kipeytyvät.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Lehdissä olen ollut kyllä jokusen kerran. Joskus vuosituhannen alussa sunnuntain hockey night pelin erätauoilla oli joku tietokilpailu, jossa olen ollut kisaamassa.
 

redpecka

Jäsen
Siis olen ollut Ylellä jossain ohjelmassa joskus ainakin. Siis telkkarissa. Siinä haastateltiin jotain tyyppiä ja minä vilkun siellä taustalla sidekickinä.

@Sämppäri Sori kun dissasin aiemmin sun salkkarikokemuksen. Kyllä minulla oikeasti olisi ollut mahdollisuus päästä sinne lavasteisiin, mutta henkilökohtaiset siviilipuolen ongelmat saivat minut kieltäytymään. Olisin kyllä ehdottomasti halunnut sinne mutta jänistin loppumetreillä eli ei niin mairitteleva tuo kokemukseni. Kippis sinulle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Sämppäri Sori kun dissasin aiemmin sun salkkarikokemuksen. Kyllä minulla oikeasti olisi ollut mahdollisuus päästä sinne lavasteisiin, mutta henkilökohtaiset siviilipuolen ongelmat saivat minut kieltäytymään.
Oliko vaimolle ilmoitettu muutaman kuukauden mittaisesta työkomennuksesta ja sit oisitkin palanut, jos pärstä ois näkyny töllöstä? Been there, done that. En tuomitse ystäväni
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
- Olen ollut jossain Ruben Stillerin suorassa ohjelmassa kun teki yllätyshyökkäyksen työpaikalleni. Kehotin kohteliaasti jatkamaan matkaa.
- Kaksi sanomalehteä on tehnyt jutun Liigapörssiosaamisestani.
- Olen esiintynyt Karjala-turnauksessa jonain venäläisenä pelaajana palkintojenjaossa.

Toki noita tv-kuvissa näkymisiä on sitten jonkun verran.
 

Glove

Jäsen
- Olen ollut jossain Ruben Stillerin suorassa ohjelmassa kun teki yllätyshyökkäyksen työpaikalleni. Kehotin kohteliaasti jatkamaan matkaa.
- Kaksi sanomalehteä on tehnyt jutun Liigapörssiosaamisestani.
- Olen esiintynyt Karjala-turnauksessa jonain venäläisenä pelaajana palkintojenjaossa.

Toki noita tv-kuvissa näkymisiä on sitten jonkun verran.
Tulipa tuosta liigapörssistä mieleen, että olitiin liigapörssin ekalla kaudella serkkupojan kanssa top-kolmessa. Voitettiin pleikkari, jonka sitten lahjoitimme yhteiselle kummipojalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös