Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 665
  • 316

thunderbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Seiskamies

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse keikistelen Seiska-lehden nro 15/2005 kannessa!

Täältä tähän
Kuka näistä?Merja Vanhanen?

Itse näyn televisioossa viimeksi Uusi-Lahti Cupissa kun poistuin katsomosta ottelun päätyttyä niin punainen takkini vilahti.
Koulussa tuli kommenttia 1,5 sekunnin julkisuudesta.

Muutaman kerran olen ollut Etelä-Suomen etusivulla,kertaalleen paikallisen sanomalehden sivuilla säbäjoukkueen puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

Idefix

Jäsen
Olen poseerannut Uusi Suomi -sanomalehden urheilusivuilla yhteiskuvassa Matti Nykäsen kanssa joskus 80-luvun puolivälin kieppeillä.

Tapahtuman jälkeen lehti on lakkautettu eikä Matillakaan ole osuneet napit ihan joka alastuloon...
 

Puster

Jäsen
Joskus aikoinaan olin Aamulehden Muoti-liitteen kansikuvassa ja sisäsivuilta löytyi lisää kuvia sekä juttua. Lehti on edelleen tallessa, kun tuota ei kovinkaan moni enää usko.

Jo edesmenneestä tamperelaisesta paikallisradiosta Radio Musasta, saattoi minun ääntä muutamia kertoja kuulla.

70-luvun lopussa olin Pikku Kakkosessa jutussa mukana jossa esiteltiin purjehdusta harrastuksena. Harmi vain ettei meillä vielä silloin ollut videoita.

Erinäisistä urheilukilpailujen televisioinneista olen myös itseni bongannut mutta niitähän ei lasketa.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
HN Fan Club

"Asiantuntija"-kommenttia on tullut annettua ko. ohjelmassa. Näyttää nyt vähän siltä, etten ainakaan väärässä ollut asiantuntevine kommentteineni.

No, tämän taisivat aika monet jo tietääkin.

-paze-
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kas tällainenkin ketju löytyy.

Julkisuuden kirot ovat tuttuja minullekin.

Olemukseni on näkynyt vähintään kerran muussa kuin katsojan roolissa kansallisen tason urheilukisojen yhteydessä televisiossa, (katsojan roolissa näkymisiä en edes jaksa laskea).

Urheilu-urani kuluessa nimeni esiintyi lukemattomia kertoja lehtien urheilu-uutisissa ja tulosluetteloissa, näiden lisäksi pääsin esille muutamassa muussakin artikkelissa jopa valokuvien kera.

Työnantajan lehdessä valokuvani on ollut esillä tunnistettavasti kertaalleen, liiton lehdessä nimi on ollut jonkin kerran esillä.

Onnekseni "julkiset esiintymiseni" ovat vähenemään päin kaikkiaan, kaduillakin pääsee liikkumaan jo ilman, että joku on pyytämässä nimmaria.

vlad.
 

Flamez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, VT-HT
Samaisessa, jo legendaksi muodostuneessa HN fan clubissa kuin Paze tuli oltua ja veikkauksia ladeltua. Lukko tosin putosi jo välierissä, enkä totta puhuen ihan sataprosesnttisesti uskonutkaan, ainakaan silloin vielä, että Lukko finaaleissa olisi. Mutta saipahan vähän heräteltyä pääkaupunkikeskeistä mediaa..

Realistisempi veikkaus oli Jokerit joten katsotaan nyt vieläkö laiva kääntyy. Ja juhlitaanko kannua etelässä vai pohjoisessa. Minkäköhänlaiset palkinnot em. veikkausksessa lienee luvassa, vielä ei ainakaan ole mitään yhteydenottopyyntöjä kuulunut...;)
 

Veijari

Jäsen
Yks kaunis kesäpäivä tuli joku Turun kadulla kysymään "hei oleks sä Jonatan Johansson?"

Ei ollut kuitenkaan pokkaa vastata kyllä ja vetää nimmaria paperiin. Siinä minun hetkeni kuuluisana.

Jälkeen päin olen miettinyt, mistäköhän kohtaa meikäläinen muistuttaa Tinttiä? Ehkä pohkeista?
 

Seppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat ja JYP
9 -vuotiaana MTV3 uutisten kevennyksessä. Pääsin haastateltavaks ku koulussa oli sellai jättilegopalikoiden rakennustapahtuma mä selitin millane mun talo oli... Ja muutaman kerran paikallisessa sanomalehdessä.
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Ja vanhan muisti pettää... Kirjoitin toisen kerran "urani" tähtihetkestä (kts. pari sivua taaksepäin). Noh kesällä 2004 vilahdin Jyväskylän kesä tjsp. tapahtuman tiimoilta telkkarissa laahustamassa. Itsehän olin autuaan tietämätön kameran olemassaolosta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
On tullut oltua vähän joka paikassa , Suomen ja Viron televisiossa , radiossa lehdissä missä milloinkin .

PS. Elokuva-osa olisi jotakin .
 

Tuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä vähän aiheen vierestä...

Olen esiintynyt Sairaan kaunis maailma elokuvan kohtauksessa, jota kuvattiin Helsingin asematunnelissa. Jostain syystä sitä kohtausta, jossa kävelin kameran ja näyttelijöiden välistä (vahingossa) ei otettu mukaan itse elokuvaan.

Samanlainen tapahtuma oli jotain Pekko elokuvaa kuvattaessa. Graniittitalon Anttilasta tullessani kävelin suoraan käytävän toiselle puolelle pankkiautomaatille ja samalla näin vasemmalta juoksevan Satu Silvon ja kuulin sanan "POIKKI!". Eli kävelin suoraan Anttilasta pois juoksevan Silvon ja kameran takana häärivän Timo Koivusalon välistä. Pankkiautomaatilla odottelin varmuuden vuoksi puolisen minuuttia, jos vaikka alkaisivat uudestaan ottamaan kohtausta filmille. Kun mitään ei kuulunut, päätin lähteä poispäin...ja siinä samassa kuuluu uudestaan "POIKKI!" ja Satu Silvo juoksee ohitseni jarruttaen ja aloittaa kävelemisen takaisin Anttilan ovelle. Myöskään näitä kohtauksia ei näkynyt itse elokuvassa. Itse asiassa tästä kohtauksesta oli itse leffassa vain noin kaksi sekuntia, missä Satu Silvo tulee Graniittitalon ovelta kadulle.
 

Puster

Jäsen
Vanhaa ketjua ylöspäin, kun tuli hiukka elvistelynaihetta.

Sky sports haastatteli minua ja kyselivät mielipiteitäni Tampere Unitedin mahdollisuuksista tällä kaudella.
Itse en kyseistä haastattelua ole nähnyt eikä sitä kukaan talteenkaan ole saanut mutta englanninkielestäni oli kuulemma saanut paikoitellen jopa selvää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kerran on paikallislehtemme tehnyt puolen sivun jutun minusta ja kollegastani koskien teknokulttuuria seutukunnassamme ja eräitä järkkäämiämme bileitä. Toisen kerran minut mainittiin paikallisen talvitapahtuman tiimoilta, kun olin missituomarina. :D Oli pari kommenttia ja kuvassa vilahdin. Sitten myös ilmaisjakelulehteen on työpaikastani tehty juttu, jossa oli myöskin kuva ja maininta. Siinäpä niitä. Ja ai niin. Ollessani kielikurssilla Dennis, MA nimisessä paikassa Jenkeissä meistä tehtiin paikallistelevisioon oikein haastis minusta ja muista kurssilaisista.

edit: Lisätään vielä ahkeraa vilahtelua eri korislähetyksissä, kun tuli pyörittyä ahkerammin tuon KTP:n huutosakin mukana 90-luvulla.
 
Viimeksi muokattu:

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Satsaan kunnolla tulevaan: ellen pääse tulevaan Hurriganes-leffaan esittämään joko eturivin kireissä farkuissa pogoilevaa pellit seis-talikkoa tai umpimielistä ovea vasten nojailevaa Taka-Kälviän nuorisotalon järjestysmiestä niin katkaisen kaikki välini elokuvan taustahahmoihin.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Nyt tulee stilettimatskua. Olen ollut Satakunnan Kansa- nimisen sanomalehden etusivulla värikuvassa. Kuva on otettu Kankaanpäässä partioleirillä noin vuonna -88, minulla oli lippukunnan kauluspaita, partiohuivi sekä ns. väiski päässä. Aijai mitä osastoa!
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Paikallissanomalehdessä X 2, toisessa kysyttiin jotain näppärää ja kommentit lehteen naamataulun kanssa. Toisessa n.10.vuotiaana heittämässä tai seuraamassa kaverin tikanheittoa ja taas ikuistus ja lehteen, tuolloin vyötäröstä ylöspäin nimet kuvan alapuolella.

Telkkarissa MTV3:n talousuutisissa muutamaankin kertaan samassa klipissä nojailemassa kaiteeseen jne.. En tippunut filmitarjouksia tuosta pätkästä.

= Aika julkku...toiset saanoo taas että täysi m****u.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viimeksi olin julkisuudessa ensimmäisessä finaalissa Hämeenlinnassa, jossa kamera oli kuvannut vissiin oikein zoomilla mua ja kaveria. Sen jälkeen alkoi tekstiviestejä paukkua kännykkään. Oli kuulemma silmät seisonut päässä...

Varmaan kaverin vilkkukypärä (ei junttimaista :)) oli se, joka herätti ohjaajan huomion ja pääsin telkkariin vähän niin kuin siivellä.

Olen lisäksi ollut aikoinaan Iltalehden Ässä-jutussa samassa kuvassa Vellu Ketolan kanssa. Satakunnan Kansassa on myös tullut oltua aikoinaan urheilusivuilla.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Varautukaa tähän: noin 50% minusta näkyi, kun Megavisassa kuvattiin yleisön joukkoon! Lisäksi valitettavasti kaukaa kuvasivat monesti Urheilukanavalla meitä kohti KooKoon pelissä.

Kummassakaan tapauksessa ei onneksi ole pahemmin sitä vaaraa, että joku olisi tunnistanut.

TV:n lisäksi minua on myös haastateltu radioon, ja kuva oli lehdessä kun oli juttua ekaluokkalaisten ensimmäisestä koulupäivästä ("muutama" vuosi sitten).
 

Erkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Kookoo,Liverpool,
Pari kertaa televisiossa vaan taustalla. :)
Kerran radioon haastateltiin, en nyt muista mistä siitä on niin kauan :)
Ja jos nyt maskottina olo mestiskiekossa lasketaan.. niin kaipa senkin voi sanoa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kerran Lapin Kansa teki meistä jutun vuoden 2002? Juhannuksena, kun olimme karavaanarireissulla Ryynäsenniemi-nimisellä alueella,mikä sijaitsee Tervolassa.

Kerran voitin Hämeen Sanomien Kiekkoveikkauksen ja minusta tehtiin lehtijuttu.

Kerran olen ollut myös paikallisessa lehdessä, kun minusta tehtiin lehtijuttu,kun näyttelin paikallisessa lastenteatterissa Pekka Töpöhäntää.

Niin ja vilahtihan minun HPK-lippikseni HPK-Ässät-sarjan 1.finaalissa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Media-aikaa/huomiota on tullut seuraavasti:

Nuorna poikana erään savolaisen paikallislehden sivulla kuvan kera => minä ja yli kolmen kilon taimen.

Ylen paikallisradiossa vajaan puolituntisesen verran aiheena perhonsidonta ja perhokalastus.

Kultaisella 1980-luvulla Tähtihetkiä nuorten ohjelmassa noin puolen tunnin verran pääosassa (aiheena, yllätys yllätys, kalastus).

Nykyisin on tullut oltua useamman kerran työni puolesta eräässä Itä-Suomalaisessa sanomalehdessä esillä kuvan kera ja ilman...

Olen minä myös vilahtanut sekunnin tai pari muutaman kerran urheilutapahtumissa katsojan roolissa tv-kuvassa ja lehtikuvissa...

PS. Pääseekö näillä meriiteillä jo juontamaan esmes missikisoja vai saanko jo oman tv-shöyn?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös